Oni autori koji zarađuju preko monetizacije svojih video uradaka odsad će na YouTubeu moći aktivirati vlastite premium kanale te uvesti naplaćivanje sadržaja za gledanje videa i druge ekskluzivne sadržaje
Tek nedavno nakon što smo doznali da će Facebook početi administratorima grupa davati mogućnost za naplaćivanje sadržaja (točnije, naplaćivanje članstva), slična vijest dolazi i iz Googleovog tabora.
Autori koji na YouTube servisu zarađuju od svojih video uradaka dosad su se morali oslanjati na postavljanje oglasa i monetizaciju videa koju je nudio YouTube, no nisu baš svi bili oduševljeni prihodima koje su tako ostvarivali, čime je dodatno pridonijela politika YouTubea koja je ponekad ukidala monetizaciju.
YouTuberi koji su onda željeli zarađivati više novca morali su potražiti sponzore za svoj rad ili prikupljati donacije na Patreonu i nekim sličnim stranicama.
Međutim, odsad će moći do dodatne zarade i preko samog YouTubea. Ova mreža, naime, uvodi posve novi način financiranja autora koji se ne žele više oslanjati na oglašivače.
Vlasnici kanala će moći, kako je spomenuto, ubuduće stvarati vlastiti premium sadržaj te naplaćivati pristup svojem kanalu. Mjesečna pretplata bi trebala iznositi 4,99 dolara, a za taj iznos bi gledatelji dobivali ekskluzivni sadržaj. Pritom se misli na sve od uobičajenih videa, prijenosa uživo pa do raznih emojija, stickera ili sličnih digitalnih sitnica.
Autorima koji su zadnjih nekoliko mjeseci testirali tu opciju prihodi su se povećali pa se YouTube nada da će i mnogi drugi biti zadovoljni tim novim načinom zarađivanja. Od tog naplaćenog iznosa će autorima ići 70% prihoda, dok će YouTubeova provizija biti 30%.
Kao dodatak, YouTuberi će na ovoj platformi moći prodavati i različite promotivne materijale, kao što su personalizirane maskice za mobitele, šalice i slično (a to će zasad biti dostupno jedino američkim autorima).