Na Instagramu u zadnje vrijeme možemo uočiti sve više oglasa, a odsad će oni biti prisutni čak i u rezultatima pretraga kroz tražilicu te društvene mreže. U objavi na svom blogu, iz Instagrama kažu da su počeli dopuštati tvrtkama da ubacuju oglase u feed koji se pojavljuje kada dodirnete objavu u rezultatima pretraživanja na Instagramu.
Promjena je za sada samo test, ali Instagram planira lansirati novu značajku globalno u mjesecima koji dolaze. Dok Instagramova objava nejasno navodi hoće li oglasi doprijeti do ljudi koji aktivno traže tvrtke, proizvode i sadržaje, glasnogovornica tvrtke, Shenny Barboza, potvrdila je da će se oglasi pojaviti za pojmove pretraživanja koji imaju veze s njima. To znači da bismo potencijalno mogli vidjeti oglase za sva pretraživanja koja ispunjavaju taj kriterij.
Osim oglasa u rezultatima pretraživanja, Instagram također uvodi nešto što se zove “oglasi podsjetnici”, koji djeluju manje iritantno nego što zvuče. Šalju push obavijesti da vas podsjete na nadolazeći događaj ili važan datum, ali, srećom, to je samo ako se odlučite primati ih.