Pratite nas

Pozdrav, koji sadrลพaj vas zanima?

Posao

Kakav potencijal ima TikTok za promociju poslovanja i biznisa?

7 fantastiฤnih TikTok ฤinjenica koje ga ฤine odliฤnim mjestom za zaradu
(Photo: Pixabay.com)

Moลพe li se TikTok kvalitetno iskoristiti za promociju poslovanja i biznisa? Kakav sve potencijal promocije donosi TikTok? Zaลกto ฤ‡e skoraลกnje uvoฤ‘enje reklama vjerojatno naruลกiti organski doseg TikToka?

TikTok je trenutno jedna od najpopularnijih druลกtvenih mreลพa na svijetu. Mreลพa u ฤijem je fokusu video sadrลพaj kratkog formata, posebno je popularna meฤ‘u mladima โ€“ koji uลพivaju u raznim TikTok izazovima i zabavnim sadrลพajima.

Iako je TikTok po mnogoฤemu specifiฤna mreลพa, sve je viลกe domaฤ‡ih brendova koji odluฤno grade svoje zajednice na ovoj druลกtvenoj mreลพi. Zanimljivo, mnogi od tih brendova ostvaraju dobre promotivne rezultate za ลกto je zasluลพan relativno visok organski doseg objava. No, uskoro se ฤini se sve mijenja.

potencijal tiktok marketinga - uspjeha tiktok savjeti

Dobar organski doseg i dalje omoguฤ‡ava brzi razvoj

Jedna od karakteristika TikToka zbog koje mnogi brendovi istraลพuju ovu mreลพu โ€“ svakako je visok prirodni doseg objava. Za razliku od drugih mreลพa na kojim se sadrลพaj prikazuje prema pratiteljima, na TikToku se sadrลพaj prikazuje prema preferencijama gledatelja, odnosno korisnika.

Konkretno, to znaฤi se korisnicima prikazuje relevantan sadrลพaj za koji TikTok procijeni da ฤ‡e imati dobar odaziv kod pojedinog korisnika. Nisu toliko vaลพni pratitelji i lajkovi โ€“ koliko dobro pogoฤ‘ena tematika u pravome trenutku.

Zahvaljujuฤ‡i svemu tome, TikTok i dan danas ima odliฤan organski doseg. Zbog kratkoฤ‡e video sadrลพaja i zabavnog karaktera objava โ€“ korisnici su prikovani za zaslone svojih pametnih telefona โ€“ pa se tako ostvaruju i dodatni pregledi i duลพe zadrลพavanje na mreลพi.

digitalni projekt postati uspjeลกan ili ฤ‡e propasti

Moguฤ‡e postiฤ‡i viralnost pravom objavom u pravo vrijeme

Na TikToku je moguฤ‡e postiฤ‡i odliฤne rezultate pregleda video materijala โ€“ u relativno kratkom roku. Ne trebaju vam tisuฤ‡e fanova da biste bili popularni, veฤ‡ vam treba kvalitetan video sadrลพaj u pravo vrijeme. Dobro pogoฤ‘en sadrลพaj doprijeti ฤ‡e do velikog broja korisnika โ€“ i tako vas pogurati joลก viลกe na TikTok ljestvicama.

No, samim time ลกto moลพete lako upasti u zonu viralnosti โ€“ znaฤi da i drugi to lakลกe mogu ostvariti. Odnosno, prilika za jednog korisnika ujedno je i prilika za drugog korisnika. Bilo kako bilo, odliฤno je vidjeti velike brojke i rezultate โ€“ koja ukazuju na popularnost nekog videa.

Vaลพno je biti fokusiran na zabavan sadrลพaj, odnosno zabavnu prezentaciju sadrลพaja. Korisnici na TikToku su navikli na zabavan sadrลพaj โ€“ i potrebno je forsirati takav sadrลพaj ลพelite li super rezultate. Upasti na val viralnosti je super โ€“ jer novi pregledi otvaraju potencijal vaลกem biznisu.

TikTok mjesto za zaradu
(Photo: Pixabay.com)

Uskoro na TikTok stiลพu reklame

Uskoro bi se trebao dogoditi presudan trenutak za ovu mreลพu โ€“ jer bi se trebale pojaviti prve reklame. Zaลกto je to presudan trenutak? Zbog toga ลกto smo na primjerima drugih mreลพa vidjeli kako pojava reklama utjeฤe ne prirodan doseg objava i popularnost korisnika.

S pojavom reklama automatski se smanjuje organski doseg jer klijente treba naviknuti na plaฤ‡anje za dopiranje do boljeg dosega. Ujedno, vrijeme korisnika na mreลพi je โ€œograniฤenoโ€ pa treba negdje ugurati plaฤ‡eni sadrลพaj oglaลกivaฤa.

Za sada je teลกko reฤ‡i u kojem ฤ‡e se obliku pojaviti reklame i kako ฤ‡e utjecati na dosadaลกnje ponaลกanje TikToka. Prirodni doseg objava je do sada zaista bio fantastiฤan, no mnogi strahuju da ฤ‡e se to promijeniti pojavom plaฤ‡enih oglasa. Dogodilo se to i na Facebooku i na Instagramu, ali i na drugim druลกtvenim mreลพama. Moลพe li TikTok drugaฤije? Tek ฤ‡emo vidjeti u buduฤ‡nosti.

Fotkanje za druลกtvene mreลพe
(Photo: Pixabay.com)

TikTok treba nauฤiti razumjeti i koristiti

TikTok nije kao ostale druลกtvene mreลพe jer je fokus cijelo vrijeme na sadrลพaju. Primjerice, na Facebook ili Instagramu skrolate ekranom kako biste pronaลกli tekst, fotografije i video sadrลพaje โ€“ a na TikToku imate jedan zaslon na kojem se sve dogaฤ‘a. Nema skrolanja i praznina โ€“ fokus je uvijek na sadrลพaju.

Zbog svoje strukture TikTok zaista izgleda kao da korisnika tjera na ovisnost. Preskaฤe se sa sadrลพaja na sadrลพaj brzinom munje โ€“ i uvijek vam je paลพnja na ekranu. Zbog toga se korisnici zadrลพavaju duลพe u aplikaciji, a mnogi video materijali postaju viralni jer korisnici jednostavno fokusiranije prate dogaฤ‘anja na zaslonu.

Iako u samoj biti nije znatno drugaฤiji od ostalih mreลพa โ€“ TikTok ipak ima neka svoja pravila i jedinstvenosti. Sadrลพaj koji se objavljuje mora biti u video formatu, mora biti kratak i poลพeljno je da bude zabavan. Sve kontra toga je zapravo preduvjet za neuspjeh na TikToku. Ako joลก niste isprobali TikTok โ€“ sada je pravo vrijeme za to.

6 taktika za popularan video za mreลพe
(Photo: Pixabay.com)

Mladi korisnici kao temeljni kapital mreลพe

TikTok je druลกtvena mreลพa koja joลก uvijek pripada mladima. Najviลกe korisnika TikToka je tinejdลพerske i mladenaฤke dobi โ€“ pa sadrลพaj mora biti prilagoฤ‘en tim generacijama. Zanimljivo, nama starijima je ponekad teลกko shvatiti kako mladi konzumiraju digitalni sadrลพaj i u ฤemu uลพivaju โ€“ pa TikTok moลพe otkriti mnoge preferencije mladih.

Ako imate biznis ili projekt usmjeren ka mladim osoba (25- godina) TikTok je joลก uvijek savrลกena mreลพa za oglaลกavanje prema tim generacijama korisnika. Iako bi uskoro trebao pasti prirodni doseg objava, za sada se na TikToku joลก uvijek mogu ostvariti odliฤni rezultati.

No, kako vrijeme odmiฤe โ€“ tako sve viลกe starije populacije dolazi na TikTok. Ujedno, TikTok videi se mogu dijeliti putem raznih portala i platformi โ€“ pa se ฤesto mogu vidjeti na raznim online mjestima. Sve to potiฤe sve viลกe starijih na prikljuฤivanje ovoj druลกtvenoj mreลพi. Dakle, iako mladi ฤine glavni potencijal โ€“ sve je viลกe starijih korisnika koji se aktivno sluลพe TikTok druลกtvenom mreลพom.

Video za druลกtvene mreลพe - 6 taktika za popularan video za mreลพe
(Photo: Pixabay.com)

TikTok nije platforma za svakoga i za sve

Biti u vrhu TikToka na prvu izgleda jednostavno โ€“ no realnost je daleko od toga. Na toj se druลกtvenoj mreลพi svakog dana stvaraju ogromne koliฤine sadrลพaja โ€“ ลกto stvara veliki broj konkurenata.

Da biste bili u vrhu TikTok mreลพe morate na svijet gledati jednim drugaฤijim pogledom. Morate razmiลกljati opuลกteno, na naฤin kao ลกto svijet doลพivljavaju mladi. Generacije tinejdลพera i mladih razmiลกljaju znatno drugaฤije nego mnogi od nas โ€“ i to je potrebno razumjeti za uspjeh na TikTok mreลพi.

Samim time, TikTok nije za sve i nije za svakoga. Ozbiljni biznisi teลกko ฤ‡e pronaฤ‡i svoji naฤin izraลพavanja na TikToku, posebice ako ลพele zadrลพati ozbiljnost kao glavnu nit vodilju u promociji. TikTok je zabavan i fokus kod stvaranja sadrลพaja mora biti upravo na zabavi i smijehu.

Ako teลพite mlaฤ‘im generacijama โ€“ TikTok je odliฤan izbor. Posebice sada kada je prirodni doseg objava joลก uvijek relativno visok. No, ako su vaลกa ciljana grupa stariji ljudi ลพeljni ozbiljnosti i pouzdanosti โ€“ onda TikTok baลก i nije rjeลกenje za vas. Ne ลพelimo reฤ‡i da na TikToku nema kvalitetnog sadrลพaja, dapaฤe ima ga puno โ€“ ali je predstavljen na jedan zabavniji i leprลกaviji naฤin. Ako vam to odgovara โ€“ vrijeme je za TikTok.

Moลพda ฤ‡e vas zanimati

Tech

ล to bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekuฤ‡eg duลกika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila ฤim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najฤudnijih...

Tech

Trebate izraฤunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Proฤitajte ovaj jednostavan ฤlanak i nauฤite kako se raฤuna postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utjeฤu na paukovu sposobnost da izgradi mreลพu.

Internet

Odmah da vam kaลพemo โ€“ neizbjeลพan kraj dogodio bi se iznenaฤ‘ujuฤ‡e brzo. Ako je zapremnina prosjeฤnog lijesa 886 litara, a prosjeฤan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronaฤ‘en naฤin koji ฤ‡e vaลกem automobilu omoguฤ‡iti vjeฤni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najveฤ‡ih rupa u tlu koju je ฤovjek napravio. Duboka je 525 metara i ลกiroka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih leteฤ‡ih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridลพini, no malo je poznato je...