Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis i posao

TikTok izazovi (challenges) – super taktika za održavanje pažnje korisnika

TikTok izazovi - savjeti za biznis
(Photo: Pixabay.com)

Zašto su TikTok izazovi toliko popularni i koja je pozadinska priča tih izazova? Jesu li izazovi (challenges) odličan način kako privući i zadržati korisnike i kupce? Mogu li se takvi izazovi preslikati u vaše poslovanje i projekte?

TikTok izazovi (challenges) su jedan vrlo popularan, često i opasan, ali nadasve mudar način privlačenja i zadržavanja korisnika. I dok s mnogih društvenih mreža korisnici odlaze i pažnja im se smanjuje, TikTok itekako kvalitetno zadržava pozornost vlastitih korisnika.

Izazovi u cijeloj toj priči imaju itekako važnu ulogu jer povezuju ljude – i čine ih da se osjećaju dijelom zajednice. Dakako, bilo bi bolje da se družimo i razgovaramo fizički, ali ako već to ne želimo – TikTok izazovi su dobar način da spojimo druženje, zabavu i fizičku aktivnost. Evo zašto su takvi izazovi super ideja za vaše poslovanje i projekte:

tiktok izazovi - super ideje
(Photo: Pixabay.com)

TikTok izazovi (challenges) kao trend koji dominira

Ljudi su se danas u velikoj mjeri otuđili od fizičkog svijeta i njihova svakodnevice uvelike je vezana uz digitalne kanale. Nažalost, i te digitalne kanale konzumiraju sve površnije, a pažnja korisnika svedena je na minimum. Ako stvari nazovemo pravim imenom – možemo reći da smo postali izgubljeni zombiji opsjednuti zaslonima pametnih telefona i računala.

Društvene mreže su poprilično fiktivan prikaz života jer pokazuju samo najbolje iz svačijeg života. Samim time, na društvenim se mrežama vodi nekakav izmišljeni i nestvaran život koji nažalost u očima mnogih promatrača stvara gorčinu i nezadovoljstvo vlastitim životom. Iako će mnogi reći kako su TikTok izazovi glupost i često opasne radnje – činjenica je da su ti izazovi vratili dozu čovječnosti u naše živote.

Kroz TikTok izazove ljudi pokazuju svoju ranjivost, svoju nespremnost, svoju pamet, ali i svoju čežnju za druženjem s drugima. Koliko god bili nebitni, čudni i ponekad opasni – TikTok izazovi su nam pokazali da su ljudi na društvenim mrežama ipak samo ljudi. Na TikToku nema forsiranja samo najboljeg sadržaja i nema preuveličavanja života – već je sve nekako stvarnije kao u stvarnom životu. Samim time, nimalo ne čudi što su TikTok izazovi postali vrlo popularni i što su trend koji rastura digitalnim svijetom.

top recenzije - važan dio poslovanja i uspjeha
(Photo: Pixabay.com)

Ljudi žele zajedništvo i zabavu kroz društvene mreže

Iako zvuči pomalo glupo – ljudi žele zajedništvo putem društvenih mreža. Da, otuđili smo se iz fizičke zajednice u parkovima i kafićima pa sada tražimo neko zajedništvo putem društvenih mreža. Vjerojatno smo svi pomalo glupavi i pomalo ovisnici o pametnih telefonima i društvenim mrežama – no takvi smo kakvi smo. Dakako, možemo se promijeniti i živjeti više u stvarnome svijetu – a možemo se i kvalitetnije povezivati i zabavljati u online svijetu. Svatko bira svoj put.

TikTok je više nego ikoja druga društvena mreža pokazao koliko su ljudi željni zabave i zajedništva. Zanimljivo, TikTok je svoj veliki rast popularnosti doživio upravo u doba karantena kada smo bili zatvoreni u kućama i stanovima – pa je bio odličan način za povezivanje i zabavu. No, taj se trend korištenja TikTok-a nastavio i nakon karantena – pa danas imamo društvenu mrežu prepunu raznih izazova i zabave.

Popularnost TikTok izazova (challenges) pokazala nam je da želimo biti samo ljudi, da smo spremni prikazati se u najgorem i najboljem svjetlu – sve kako bismo bili pripadnik zajednice. Jer upravo nam to TikTok izazovi nude – da budemo dio zajednice koja se zabavlja i glupira. Ipak, u cijeloj toj priči može se pronaći i poslovna strana priče. Konkretno, TikTok jasno ukazuje na trendove i teme koje su u prvome planu. Samim time, možete te trendove i ideje iskoristiti – te ih preslikati u vaš poslovni svijet. Možete iskoristiti TikTok trendove da biste stvorili veću potražnju za vašim proizvodima i uslugama.

TikTok izazovi - poslovanje i usluge
(Photo: Pixabay.com)

Digitalne platforme kao savršen teren za natjecanja

Ljudi vole natjecanja jer time imaju priliku dokazati da su bolji od drugih u nekoj životnoj situaciji. U stvarnome životu natjecanja se odvijaju na zelenim ili sivim terenima gdje se odmjeravaju snage raznih natjecatelja. Dakako, pričamo o igralištima – koja su temelj za natjecanja. Na takvim terenima pobjeđuje surova snaga, ali i snalažljivost. Nema varanja i skrivanja – nego ste čitavo vrijeme izloženi pritisku pobjede.

S druge strane, imamo digitalne platforme koje su online borilišta na kojima možete dokazati svoju superiornost nad drugima. Nažalost, kao i mnoge lažne stvari na digitalnim platformama – tako i izazovi mog postati poligon za varanje i nepravednu borbu. Neki će izazov odraditi prema pravilima, neki će se poslužiti nekim trikovima koji nisu vidljivi iza kamere. Samim time, ne treba uvijek slijepo vjerovati svemu što se događa unutar izazova na društvenim mrežama.

Ipak, društvene mreže i digitalni kanali mogu biti sjajna platforma za natjecanja zainteresiranih ljudi. Umjesto da se bavite nekim pomalo glupavim izazovima – vi svojim pratiteljima možete ponuditi izazove u kojima će dokazivati svoju superiornost u nekim vama važnim temama. Primjerice, možete organizirati natjecanje u području informatike, knjigovodstva, fitnesiranja, itd. Digitalne platforme olakšati će vam povezivanje natjecatelja te vam pojednostaviti praćenje uspješnosti i rezultata. Iako će neki povremeno možda varati na rezultatima – činjenica je da digitalne platforme mogu biti sjajan temelj za organiziranje natjecanja.

7 fantastičnih TikTok činjenica koje ga čine odličnim mjestom za zaradu
(Photo: Pixabay.com)

Budite kreatori i predvodnici novih izazova u vašoj niši

Postoje dva smjera u kojima možete ići. Prvo, možete se zajedno s ostalim korisnicima glupirati u izvođenju mnogobrojnih besmislenih TikTok izazova i gubiti životno vrijeme. Drugo, možete stvoriti vlastita natjecanja i trendove u vašoj niši – te postanite lider koji donosi inovacije i zabavu na tržište. Dakako, prva opcija je odlična za opuštanje, dok je druga odlična za životni napredak. Na vama je da odaberete što vam je u ovome trenutku važnije – i kako želite iskoristiti dan koji je pred vama.

Odlučite li se biti kreatori novih izazova – važno je da pratite trendove koji se događaju na TikToku i ostalim društvenim mrežama. Konkretno, promotrite koji su izazovi trenutno vrlo popularni – pa uzmite najbolje iz tih izazova kako biste stvorili vlastite ideje i izazove. Nema smisla graditi nešto sasvim novo, kada imate priliku iskoristiti ono što je već popularno – i preslikati to u vašu nišu. Uštedjeti ćete na taj način puno vremena, a ujedno si i poboljšati šanse za brži i bolji napredak.

Tik Tok izazovi (challenges) nisu loša stvar – ako se iskoriste na pravi način. Nemojte biti sudionici nebitnih izazova, već postanite kreatori bitnih izazova. Zapamtite, ljudi se vole zabavljati pa u svakom vašem izazovu uvijek mora biti i doza zabave. Kreativnost je vrlo važna na TikTok mreži, baš kao i na ostalim platformama. Kreirajte svoje vlastite izazove i ideje – te omogućite korisnicima da stvore zajedništvo oko vas. Budite predvodnici novih pokreta i ideja – te ostvarite sve ono o čemu sanjate. Svijet voli predvodnike, a vi volite uspjeh. Ostvarite ga. Sretno.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Biznis i posao

Je li uvođenje pretplate na društvene mreže novi model financiranja koji će obilježiti budućnost društvenih mreža? Mogu li Twitter i Instagram uvođenjem pretplata nadoknaditi...

Biznis i posao

Kako napraviti kvalitetan video za društvene mreže? Koja taktike koriste popularni video majstori kako bi privukli pažnju ljudi putem videa na društvenim mrežama? Zašto...

Aplikacije i softver

Kanye West je prošli tjedan izgubio pristup Twitter i Instagram računima zbog antisemitskih objava, što je privuklo veliku pozornost javnosti. Sada je saga dobila...

Biznis i posao

Je li svako spajanje na društvene mreže zapravo samo gubitak našeg vremena i života? Ima li uopće smisla biti aktivan i prisutan na društvenim...