Želite ostvarivati bolje rezultate u digitalnom marketingu i biznisu? Zanima vas kako umjetna inteligencija može poboljšati rezultate u digitalnom marketingu i online biznisu? Koje su mogućnosti umjetne inteligencije (AI) i hoće li u budućnosti postati temelj uspješnog razvoja digitalnog poslovanja?
Umjetna inteligencija (AI) svoju široku primjenu pronašla je u raznih modernim elektroničkim uređajima, a polako prodire i u pore digitalnog biznisa. Sve je više digitalnih sustava koji u svojim temeljima imaju funkcionalnosti umjetne inteligencije čime proširuju moćnosti sustava i proces rada čine efikasnijim.
Razmotrimo li umjetnu inteligenciju u kontekstu digitalnog marketing i online biznisa – uvidjet ćemo kako se nude mnogi potencijali koji će u budućnosti sasvim sigurno biti iskorišteni. Ne treba posebno naglašavati kako je umjetna inteligencija već implementirana u sustave društvenih mreža, gdje kontrolira i poboljšava rad algoritama i postulata sustava. No, primjena AI u budućnosti će biti dalekosežnija, a evo kako može poboljšati rezultate digitalnog marketinga i poslovanja:
Temeljitije definiranje ciljanog kupca
Umjetna inteligencija ima sposobnost kvalitetnog analiziranja i upravljanja velikim količinama podataka. Samim time, kvalitetna analiza podataka postaje sve jednostavnija i brža – što je itekako bitno za razvoj digitalnog biznisa. Zahvaljujući pravovremenim i svrsishodnim informacijama možete lako otkriti u koja područja se isplati ulagati novac, a kojih područja gubitaka se trebate riješiti.
U cijeloj toj priči uspješnog digitalnog biznisa, jako je važno precizno definirati buyer personu (ciljanog kupca). Naime, na internetu je dostupno više od 4.6 milijardi ljudi – no vi ne biste trebali svima prodavati svoju uslugu ili proizvod. Trebate odabrati svoju ciljanu grupu za koju ćete biti sigurni da želi kupiti ono što nudite jer time smanjujete troškove marketinga i poslovanja. Umjetna inteligencija pomaže u kvalitetnijem istraživanju i opsežnijoj analizi podataka u kratkom roku – čime lakše, preciznije i brže dobivate definiciju vaše buyer persone.
Analiza rezultata na digitalnim kanalima
Digitalni kanali fantastičan su alat za marketing zbog mogućnosti optimizacije rezultata. Za razliku od tradicionalnih oblika marketinga kod kojih je gotovo pa nemoguće pratiti efikasnost marketinga, s digitalnim kanalima praćenje i prilagođavanje rezultata u potpunosti je ostvarivo. Umjetna inteligencija u cijeloj toj priči ima izrazito velik utjecaj jer omogućuje detaljno praćenje svih aktivnosti korisnika, ali i temeljitu analizu koja otkriva potencijal koji se nudi na određenom kanalu.
Oglašavanje na društvenim mrežama prije samo nekoliko godina radilo se gotovo u potpunosti ručno od strane marketing stručnjaka. Danas je situacija znatno drugačija jer uz pomoć umjetne inteligencije i mnogobrojnih podataka – sustav sam otkriva gdje se nalazi najveći potencijal i prema kojim korisnicima biste se trebali oglašavati. S obzirom na to da umjetna inteligencija s godinama značajno napreduje – i rezultati oglašavanja trebali bi biti sve bolji i precizniji.
Automatska komunikacija s korisnicima
Moderni sustavi omogućili su vlasnicima biznisa i marketinškim stručnjacima da podese pametne chat kanale gdje korisnici razgovaraju s robotima. Popularni chatbotovi moderan su alat za komunikaciju koji značajno štedi vrijeme marketinških stručnjaka i korisničke službe, a ujedno omogućava korisnicima sve važne informacije u datom trenutku.
Uz pomoć umjetne inteligencije i strojnog učenja automatizirani chat sustavi postaju sve bolji i svrsishodniji. Ideja je da u budućnosti korisnik s pitanjem dođu u komunikaciju s virtualnim robotom koji korisniku ustupa sve važne podatke iz baze odgovora – ovisno o pitanjima korisnika. Samim time, drastično se smanjuje trošenje vremena ljudi na odgovaranje na korisničke upite, a korisnik dobiva kvalitetan odgovor u stvarnom vremenu.
Optimizacija sadržaja i rezultata
Marketing napreduje iz godine u godinu i trendovi koji su vrijedili prije samo nekoliko godina – sada su u velikoj mjeri zastarjeli. Razvojem i rastom novih alata, marketinški stručnjaci uvijek iznova moraju se prilagođavati situaciji na tržištu. Sadržaj je postao temelj uspješnog marketinga, a čini se kako će u godinama pred nama još više dobiti na važnosti.
Stvaranje sadržaja sve više naginje ka podršci umjetne inteligencije. Pomoću visoko kvalitetnih digitalnih alata moguće je izvršiti temeljitu analizu podataka s ciljem dobivanja kvalitetnih i vrijednih podataka za stvaranje i optimizaciju sadržaja. Kvalitetan sadržaj baziran na preciznim prognozama tržišta – privući će nove i stare kupce te vam pružiti priliku za rast biznisa.
Zaključak
Umjetna inteligencija igara sve važniju ulogu u razvoju novih marketinških alata i metoda. Uspješno poslovanje i marketinške aktivnosti sve više ovise o pravovremenim, temeljitim i preciznim podacima koje istražuje i stvara umjetna inteligencija. Želite li svoj digitalni marketing i biznis okrenuti u smjeru uspjeha – svakako istražite koji sve digitalni alati nude napredne mogućnosti korištenja umjetne inteligencije. Umjetna inteligencija (AI) više nije stvar budućnosti, nego sadašnjosti.