Dolazi nova generacija internetskih oglasa koji stižu na neka neočekivana mjesta i postaju interaktivniji. Iza svega stoji, dakako, Google.
Google je najavio svu silu novih vrsta reklama koje će se početi pojavljivati kod svih njihovih mobilnih proizvoda, uključujući i one koje se ubacuju u samu Google pretragu.
Google pretrage na mobilnim uređajima će uskoro dobiti posebne galerije koje će oglašivačima omogućiti da korisnicima prikažu nekoliko slika koje se mogu ‘pregledati’.
Također dolaze reklame koje se pojavljuju u Googleovom discover feedu.
Ipak, nije sve tako crno. Oglasi nove generacije su zasad ograničeni na nekoliko izabranih lokacija.
Najnoviji reklamni formati su napravljeni da iste učine puno vidljivijima. Prabhakar Raghavan, voditelj reklama u Googleu, objavio je kako su galerije oglasa interakciju povećale za čak 25% više nego tradicionalne reklame.
Google je ovu novu vrstu galerija već bio testirao. Kompanija je globalno uvođenje reklamnih galerija konkretno najavila za drugi dio godine.
Više informacija o ovoj temi skriva službeni Google blog.