NASA-ine supersonične letelice bi duplo brže stizale na odredište u odnosu na sadašnje komercijalne letove.
Posljednji putnički supersonični avion letio je 2003. godine, nakon čega su ove letjelice zauvijek prizemljene, što iz političkih, što iz tehničkih razloga. Međutim, NASA je potrošila šest milijuna dolara na kreiranje novog supersoničnog putničkog aviona koji bi ponovno mogao prevoziti ljude širom planete.
Avion bi kroz Zemljinu atmosferu letio čak pet puta brže od brzine zvuka i smanjio duljinu putovanja oko Zemlje na maksimalno nekoliko sati. Putovanje tom brzinom skratilo bi let od New Yorka do Sydneya sa današnjih 21 sat na maksimalno dva i pol sata.
Ove supersonične letjelice bi zato trošile i veću količinu goriva. NASA ima u planu da na neki način smanji potrošnju, kao i da avione učine tišim s obzirom na to da je Concord supersonični putnički avion bio preglasan tijekom slijetanja i uzlijetanja.
Također, prije nego što nove letjelice uđu u komercijalnu upotrebu nužno je ispitati kakav utjecaj one imaju na ozonski omotač, s obzirom na to da lete na velikim visinama.
Ovoga puta riječ je o jeftinijim letovima koji će biti zdraviji po okolinu od dosadašnjih.
NASA-in projekt sastoji se od osam timova znanstvenika koji se bave istraživanjem kako to turbulencija utječe na razbijanje zvučnog zida, utjecaj ovih letjelica na životnu sredinu i kako da planet učine tišim mjestom.
Ako sve bude išlo po planu, NASA planira da ove letjelice prvi put polete za otprilike 15 godina.