Amazon i Samsung su se pokazali najpouzdanijim tehnološkim brendovima. Rezultati su to jednog zanimljivog istraživanja.
Naime, eFluent, kompanija za digitalni angažman potrošača, istražila je mišljenje potrošača o tehnološkim brendovima. Iako je istraživanje zapravo bilo namijenjeno za poslovne partnere, dalo je pregršt zanimljivih podataka i za potrošače.
Tijesna borba
Više od 9 tisuća ispitanika odgovorilo je na nekoliko pitanja o kupnji pametne tehnologije. Potom je eFluent analizirao demografske, socioekonomske te geografske podatke ispitanika.
Oko 30% ispitanika reklo je da je kupilo neki pametni uređaj u kući u protekloj godini. Od tih ispitanika 32% njih reklo je da je Amazon najpouzdaniji brend kućne pametne tehnologije. Drugih 32% ispitanika kao najpouzdaniji brend navelo je – Samsung.
Bilo je još zanimljivih otkrića o kućnoj pametnoj tehnologiji. Istraživanjem je tako utvrđeno da je 40% ispitanika reklo kako u domu posjeduje barem jedan proizvod pametne tehnologije.11% njih je ugradilo neki takav proizvod unutar mjesec dana prije istraživanja.
Profil ispitanika
Oko 29% ispitanika smatra se među prvima kad je u pitanju isprobavanje nove tehnologije. S druge strane oko 36% ispitanika vidi sebe kao “zaostale” po tom pitanju. Ukratko, ljudi koji su među posljednjima kad je riječ o isprobavanju novih tehnoloških proizvoda.
Anketom je utvrđeno i kako oni koji prate tehnološke trendove imaju najviše povjerenja u brendove Sonos i Nest. Za razliku od onih koji se smatraju “zaostalima”.
Starost, spol i roditeljski status su itekako imali ulogu u svemu. Utvrđeno je kako postoji za 140% veća šansa da ispitanici u dobi između 18 i 34 godine imaju neki oblik kućne automatizacije. Poput primjerice Alexe ili Google Assistanta, za razliku od onih ispitanika koji su stariji od 35 godina.
Otkriveno je i to kako 26% više roditelja kupuje ili ugrađuje pametne termostate od onih koji nisu roditelji. Također, postoji i za 61% veća šansa da žene imaju pametno ogledalo.