Hi-tech

Samsung koristi kvantna računala za istraživanje razvoja baterija

Čak i najmanje poboljšanje tehnologije baterija moglo bi vam pomoći da odlučite koji uređaj ćete kupiti, a iz tvrtke Samsung se nadaju da će im kvantno računanje dati prednost. Tehnološka tvrtka i istraživački Imperial College London koriste Honeywell System Model H1 kako bi istražili upotrebu kvantnog računanja u razvoju baterija. Idealno bi bilo da se platforma pozabavi složenim algoritmima koji bi mogli biti zastrašujući za uobičajena računala.

Prvi eksperiment koristio je sistemski model H1 za simulaciju dinamike interaktivnog spinovog modela ili matematike koja je uključena u proučavanje magnetizma. Tim je upotrijebio do 100 snažnijih vrata s dva kubita, kako bi dao rezultate koji su bili vrlo precizni i u sladu s očekivanjima, piše Engadget.

Očekuje se još puno posla prije nego što Samsung i partneri iskoriste kvantno računanje za poboljšanje baterija na praktičan način. Poput BMW-a i ostalih koji testiraju kvantno računanje, ovo je vrlo rani nalet koji možda neće zaživjeti. Međutim, ako uspije, postoji velika šansa da će se višestruko isplatiti. Kad bi Samsung mogao riješiti izazove koji su omeli ostale proizvođače baterija, mogao bi proizvesti dugotrajnije pametne telefone, tablete i druge uređaje s kojima se rivali ne bi mogli mjeriti.