Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Savjeti za uspješnu organizaciju darivanja na Instagramu

Foto: Pixabay

Organiziranje i vođenje uspješnog darivanja na Instagramu u posljednjih nekoliko godina postalo je dobar marketinški trik. Kako biste sve profesionalno odradili, bilo da se radi o suradnji poduzetnika ili radu digitalne agencije morate točno znati što radite kako bi na kraju uspješno završili cijeli proces. 

Postoje dva glavna pristupa kada je u pitanju pokretanje nagradne igre na Instagramu: korištenje sponzoriranih postova s vlastitog računa ili korištenje vlastitih postova sa sponzoriranim filtrom u naslovu/opisu. Ovisno o vrsti suradnje, bit će napisana i pravila no jedno je sigurno; ljudi vole darivanje, natjecanje i iščekivanje besplatnih poklona. 

Ono što je kod malih poduzetnika ili brendova dobro jest potencijal povećanja vidljivosti i poticanja angažmana pratitelja. Otkrivamo vam nekoliko važnih pravila kojih se trebate držati kod organizacije darivanje, kao i savjete koje aplikacije da koristite.

Prednosti darivanja na Instagramu

Darivanja i različite nagradne igre su postali naša svakodnevica, no znate li koje su sve prednosti ovakvog načina marketinga? Postoji niz točaka za koje se provođenje darivanja na Instagramu potpuno isplati:

  • Povećanje interakcije pratitelja 
  • Dosezanje šire publike
  • Poboljšanje imidža brenda 
  • Generiranje novih pratitelja
  • Izgradnja i nagrađivanje lojalnosti stalnih kupaca

Dobar primjer darivanja na društvenim mrežama ima dva bitna dijela: prezentaciju i informaciju. U prvom dijelu bi trebali privući pozornost kako bi ljudi primijetili da se ne radi o običnoj objavi s vaših društvenih mreža, već o posebnoj prigodi. Istaknite se emotikonima koji govore o tome da radite darivanje, nagradnu igru ili natječaj. I ne zaboravite pritom prenijeti entuzijazam svojom porukom. 

Savjeti za uspješnu organizaciju darivanja na Instagramu

Foto: Pixabay

Kada ste napravili uspješnu objavu i dobili pozornost pratitelja, ono što je najvažnije su uvjeti izvlačenja. Trebaju sadržavati podatke o tome tko može sudjelovati (dobna ograničenja, samo za Hrvatsku ili EU, kada je izvlačenje i koliko je potencijalnih dobitnika…). 

Što je veća transparentnost u izboru pobjednika i cijelom procesu, to ćete zadobiti veće povjerenje među pratiteljima. U suprotnom bi se mogli žaliti i zbog nezadovoljstva uništiti ugled vašeg brenda. To nikako ne želite zato uz osobna pravila nagrađivanja na koje ste se odlučili, svakako slijedite pravne osnove Facebooka i Instagrama, odnosno njihove firme Meta. kako biste izbjegli probleme. Na primjer, istaknite u svojoj objavi da izvodite nagradnu igru ​​u ime svoje tvrtke/brenda/digitalne agencije i da Instagram i Facebook ne sponzoriraju ta darivanja niti u njima sudjeluju. 

Najvažnije stvari koje trebate pojasniti u vezi s darivanja su:

  • Tko može sudjelovati
  • Što možete osvojiti
  • Rok trajanja darivanja
  • Datum kad ćete proglasiti pobjednika 
  • Uvjeti za sudjelovanje
  • Broj nagrada i dobitnika 

Odabir nagrade je važan

Iako je svaki paket iznenađenja lijepo dobiti, neki pokloni su ljudima posebno interesantni. Prema istraživanjima, vjerojatnije je da će korisnici sudjelovati u darivanju s nagradom koja im se sviđa nego činjenica da to čini brend kojeg prati. Iz tog razloga, ispravan odabir predmeta koji ćete darivati svojim pratiteljima jedan je  od ključnih čimbenika u određivanju uspjeha nagradne igre.

Ako želite da vaše darivanje postane viralno, morate ponuditi odgovarajući objekt korisnicima koje želite dobiti. Na primjer, ako želite privući mladu publiku koja voli tehnologiju, možete razmisliti o darivanju popularnog gadgeta. Ako se radi o ženskoj populaciji, kvalitetna kozmetika ili nakit su uvijek vrlo atraktivna nagrada koju će svaka žena htjeti osvojiti. 

Natječaj ili darivanje?

Foto: Unsplash

Bitno je dobro razlikovati natječaj od darivanja i nagradne igre na digitalnim platformama. Tako možete odabrati radnju koja vas najviše zanima na temelju onoga što želite postići. S jedne strane, na društvenim mrežama korisnici se prijavljuju za darivanje ili nagradnu igru po principu ispunjavanja uvjeta poput praćenja stranice, najkreativnijeg odgovora i slično.

S druge strane, u natječaju sudjelujete kroz ispunjavanje uvjeta i zahtjeva pravne platforme. Može se raditi o natječaju za najbolji video uradak, fotografiji ili receptu. 

Objavite pravne osnove darivanja na Instagramu s linkom na web stranicu. Za svaku društvenu mrežu postoji niz pravila korištenja koja se moraju poštovati prilikom korištenja aplikacije. U njima su detaljno opisana ograničenja korištenja koja utječu na darivanje društvenih mreža.Pravne osnove nagradne igre na platformama utvrđuju se u dokumentu koji između ostalog identificira organizatora, ciljeve nagradne igre, uvjete pristupa i nagradu. Bitno je da na profili ili web stranici budu vidljivi pravni temelji za sva pitanja ili upite koje korisnik zainteresiran za sudjelovanje može imati.

Oglašavajte pobjednike javno

Jedan od posljednjih koraka u procesu provođenja nagradne igre je proglašenje pobjednika. Ovaj korak trebao bi izgraditi povjerenje među korisnicima, stoga je bitno vizualizirati cijeli proces odabira. Postoje različiti načini najave odabranih, među kojima izdvajamo:

  1. Odabir pobjednika snimite i objavite na storyu uz direktan prijenos. Na taj ćete način moći bez ikakve sumnje ispuniti sve korake koji su poduzeti za određivanje odabranog dobitnika
  2. Spomenite pobjednika u komentarima objave ili priče. To je način izravnog i personaliziranog komunicirana za dobitnike koji će odmah primiti obavijest 
  3. Dobitnike navedite u istoj objavi i dodajte ažurirane informacije u opis, kao i naznačite završetak darivanja.
  4. Neki od najpopularnijih aplikacija za organizaciju darivanja su Comment Picker, Giveaway2, FanPage Karma, itd.

Kako postaviti pravila darivanja?

Foto: Unsplash

Pravila darivanja na Instagram ovise o vašem krajnjem cilju, odnosno povodu darivanja. Ako se radi o novom proizvodu koji želite darovati vjernim kupcima, onda će vam svakako biti u interesu da organskim putem proširite glas o svom proizvodu kroz pravilo: označite osobe za koje znaš da bi bile zainteresirane za ovaj proizvod. To je samo primjer kako i prijatelje svojih pratitelja možete uključiti u darivanje, ali ih i potencijalno pozvati da pogledaju što vaš brend nudi. 

Osim navedenog, u pravilima možete tražiti od sudionika:

  • Podjelu objave u story za povećanje šanse za osvajanje nagrade. Tako ćete se bolje povezati s publikom vaših pratitelja i znatno povećati vidljivost vašeg darivanja, ali Instagram profila 
  • Oznaku drugih ljudi u komentaru, najčešće prijatelja s istim interesima
  • Praćenje profila 
  • Oznaku “sviđa mi se” na objavu darivanja

Postignite najbolji rezultat

Foto: Unsplash

Želite li da vaše darivanje na društvenim mrežama bude uspješno, možete koristiti nekoliko jednostavnih trikova koji će vam omogućiti da dođete do većeg broja ljudi.

  • Uz plaćenu reklamu ćete imati veći doseg 
  • Darivanje  neka traje najmanje sedam dana 
  • Potaknite organski rast uz uvjet označavanje drugih ljudi koji bi bili zainteresirani za uključivanje u darivanje
  • Podsjetite na darivanje u storyu na početku, sredini i pred kraj tjedna
  • Objavite izvlačenje dobitnika u vrijeme kad su pratitelji najaktivniji, a to ćete vidjeti prema statistikama

Ostavi komentar
Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Internet

Povodom Dana planeta Zemlje, Twitter je najavio zabranu oglasa koji promiču poricanje klimatskih promjena, uz objašnjenje da oglasi čiji je cilj zavaravanje korisnika neće...

Tehnologija

Moskovski sud oglasio je Instagram i Facebook krivima za “ekstremističke aktivnosti”, učvrstivši zabranu obje platforme koja je stupila na snagu ranije ovog mjeseca, izvijestila...

Internet

Storytelling je oblik content marketinga koji se temelji na pričanju priča o brendu i njegovim proizvodima. Da bi bile učinkovite, ove priče moraju imati...

Internet

Donald Trump objavio je svoju prvu objavu na svojoj novoj društvenoj platformi. Ako vas zanima kako je javnost saznala za to, odgovor je pomalo...