Pratite nas

Apps & Software

Skidamo hrpe aplikacija, a koristimo ih samo nekoliko

Ljudi naprosto vole skidati aplikacije i ne koristiti ih

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Pametne telefone na dnevnoj bazi koristimo sve više i više, no to ne vrijedi za aplikacije. Premda ih prosječni američki korisnik ima između 25 i 50 na svom uređaju, situacija je drukčija po pitanju korištenja.

Prosječno se dnevno otvori njih svega pet, što znači da su sve ostale potrošači podatkovnog prometa, prostora i baterije na tom nužnom uređaju.

Studiju o načinu korištenja aplikacija provela je platforma Connecthings s 1034 korisnika mobilnih uređaja. Ono što se pokazalo je da 56% ispitanika sebe smatra iznimno aktivnima kada se radi o prihvaćanju ili istraživanju novih tehnologija. Sve novo što se pojavi, dakle, budi njihovo zanimanje i daju tome priliku.

Od svih tih osoba, njih 50% ima manje od 25 aplikacija na mobilnim uređajima, a tek njih 4% tvrdi da ih ima više od stotinu. Kada je riječ o 25 do 50 aplikacija, ima ih 36% korisnika, a 10% ih je na između 50 i stotinu. Kada se pitalo koliko aplikacija rabe na dnevnoj razini, odgovori su bili konkretni.

Čak 84% ispitanih je izjavilo da dnevno koristi manje od 10 aplikacija, što potvrđuje da većina aplikacija stoji skinuta i netaknuta.

Dotično istraživanje je također pokazalo koliko se ekstremnom doima generacija Z.

Naime, 42% njih u ovom istraživanju koristi manje od 5 aplikacija, što ih svrstava zajedno s ostalim generacijama, no s obzirom na to da njih 14% koristi 20 ili više aplikacija svakodnevno, to ih ipak izdvaja.

Ovo istraživanje je bilo korisno i brandovima da možda prepoznaju navike korisnika i pokušaju pronaći aplikacije koja će svakodnevno zaokupljati pažnju, za razliku od ostalih koje će samo mirno počivati na mobitelima.

Nastavi čitati
Super ponuda
Komentiraj

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Apps & Software

Facebook objavio novu aplikaciju – Hobbi

Objavljeno

-

Objavio

Foto: 9to5mac

Tvrtka Facebook je objavila novu aplikaciju, koja za sada djeluje kao konkurencija već poznatom i uspješnom Pinterestu. Iz Facebooka su još prošle godine najavili da će jedan tim raditi na eksperimentalnom kreiranju novih aplikacija izvan glavnih brendova tvrtke.

Nova Facebookova aplikacija nazvana je Hobbi, a namijenjena je za dijeljenje fotografija, u kojoj možete i organizirati svoj kreativni proces. Tu spadaju kuhanje, pečenje, umjetnost, zanati, fitness, uređenje doma i mnoge druge kategorije. Ovo su samo neke od ideja koje su navedene na službenoj stranici aplikacije na App Store-u, prenosi portal The Information.

Ideja je da ovu aplikaciju koriste svi oni koji imaju određene hobije i htjeli bi svoje načine rada podijeliti s drugima, kako bi drugi ljudi mogli pratiti njihov napredak tijekom vremena. Još uvijek ne postoji mogućnost dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama, ali aplikacija nudi mogućnost kreiranja video zapisa projekata nakon što su oni gotovi.

Hobbi aplikacija prvo je puštena u trgovinama u Kolumbiji, Belgiji, Španjolskoj i Ukrajini, ali se od četvrtka navečer može preuzeti i u Americi. Kompatibilna je s iPhone-om, iPad-om i iPod touch uređajima počevši od iOS 11 i novijim. Još uvijek nije definirano kako bi ova aplikacija mogla upotpuniti portfolio koji Facebook već ima, ali s obzirom na dosadašnje neuspjehe, moguće je da će i ova otići u zaborav ako se ne proslavi dovoljno, piše The Verge.

Nastavi čitati

Apps & Software

Na ove stvari bi trebalo obratiti pozornost, da vam ne prisjedne Valentinovo…

Objavljeno

-

Objavio

Ako koristite aplikacije i stranice za upoznavanje i traženje partnera pročitajte kako se zaštiti, jer u jedno možete biti sigurni – sviđate se cyber kriminalcima!

Proteklo desetljeće dovelo je digitalizaciju u praktično svaki aspekt našeg života, a komunikacija je vjerojatno prošla kroz najveću transformaciju.

Ljubavni životi ljudi nisu izuzetak i na Valentinovo, samci ali i parovi su pod velikim pritiskom da se organiziraju i definiraju svoje planove za taj bitan dan.

Ipak, za one koji su sami ili u otvorenoj vezi, ovo podrazumijeva dodatni korak – pronalaženje partnera – a aplikacije za upoznavanje su tu od pomoći.

Jesu li zaista aplikacije za upoznavanje od pomoći?

Povlačenje na desno na aplikaciji je jednostavno, kako se to radi u omiljenoj aplikaciji za upoznavanje – Tinder – ali na putu do pronalaženja nove prave ljubavi (ili samo sastanka, ako više volite da stvari idu lagano), ništa nije tako lako kao što se nadate, čak ni u digitalnom svijetu. Istraživači tvrtke Kaspersky procijenili su rizike i izazove s kojima se mnogi susreću na putu ka romansi i otkrili da cyber kriminalcima ljubavne afere nisu strane.

Popularne aplikacije za upoznavanje, koje se koriste širom svijeta, kao što su Tinder ili Badoo, često postaju mamac, koji se koristi za širenje mobilnog malwarea ili za preuzimanje osobnih podataka, kako bi cyber kriminalci kasnije bombardirali korisnike neželjenim oglasima ili ih čak navodili da troše svoj novac na skupe pretplate. Ovakve datoteke nemaju nikakve veze s legitimnim aplikacijama, već one koriste samo ime, a ponekad i dizajn autentičnih servisa za upoznavanje.

Analiza malwarea, koji koriste imena preko 20 popularnih aplikacija za upoznavanje i ključne riječi “dating” pokazala je da su tijekom prošle godine 1.963 jedinstvene datoteke širene pod maskom legitimnih aplikacija. Primijećeno je da se dvije trećine maskiralo pod imenom Tinder (1.262 datoteke), a još jedna šestina je bila povezana s aplikacijom Badoo (263 datoteke). Obje aplikacije su priznate širom svijeta.

Opasnost koju ove zlonamjerne datoteke donose varira od trojanaca, koji mogu preuzimati drugi malware preko onih, koji šalju skupe SMS poruke, do reklama, tako da je vjerojatno da je svaka obavijest koju korisnik dobije zapravo neka vrsta dosadnog obavještenja o oglasima, a ne poruka od potencijalnog partnera.

Na primjer, jedna od aplikacija koja na prvi pogled izgleda kao Tinder je u stvari bankarski trojanac, koji stalno zahtjeva prava na Accessibility service i kad ih dobije, dodjeljuje sebi sva prava neophodna za krađu novca od korisnika. Drugi preimenuje sebe u Podešavanja odmah nakon instalacije, prikazuje lažnu poruku greška i kasnije nestaje, s velikom vjerojatnošću da će se vratiti s neželjenim oglasima nekoliko dana kasnije.

Cyber kriminalci koji su specijalizirani za phishing, također ne propuštaju priliku da iskoriste nepažnju svih onih koji žele pronaći ljubav. Lažne kopije popularnih aplikacija i web stranica za upoznavanje, kao što su Match.com i Tinder, preplavile su internet. Od korisnika se traži da ostave svoje osobne podatke ili da se povežu s aplikacijama preko svog profila na društvenim mrežama. Rezultat nije iznenađujući: cyber kriminalci će podatke kasnije koristiti ili prodati, a korisniku neće ostati ništa.

Statistika također pokazuje da interesiranje za temu ljubavi raste uoči Dana zaljubljenih. Na primjer, broj klikova na fishing verziju web sitea PeopleMedia porastao je više nego dvostruko, gotovo mjesec dana prije Dana zaljubljenih.

Foto: Kaspersky

Kako se zaštiti od online prijetnji?

Kako bi izbjegli cyber sigurnosne rizike na Valentinovo, iz tvrtke Kaspersky preporučuju:

  • Uvijek provjerite dozvole aplikacija kako biste vidjeli što vaše instalirane aplikacije mogu raditi
  • Ne instalirajte aplikacije iz nepouzdanih izvora, čak i ako se aktivno oglašavaju i blokirajte instalaciju programa nepoznatih izvora u postavkama vašeg pametnog telefona
  • Pronađite više informacija o stranici za online upoznavanje koju planirate posjetiti: pogledajte kakvu reputaciju ima na internetu i pronađite povratne informacije korisnika
  • Koristite pouzdano sigurnosno rješenje

Kako bi sigurno koristili aplikacije za upoznavanje, iz tvrtke preporučuju:

  • Nemojte dijeliti previše osobnih informacija sa strancima
  • Uvjerite se da je osoba koju ste upoznali stvarna, jer prevaranti često koriste lažne profile za prijevare.
Nastavi čitati

Apps & Software

Ovu aplikaciju službeno koristi dvije milijarde ljudi!

Objavljeno

-

Objavio

Foto: Pixabay

Tvrtka WhatsApp, koju je Facebook kupio 2014. godine i koja funkcionira pod Facebook ekosistemom, objavila je i službeno da povezuje preko dvije milijarde ljudi širom svijeta!

Iako je bilo nedoumica oko toga na koji način WhatsApp štiti privatnost, pa čak i vrlo ozbiljnih sumnji da je aplikacija kriva za hakiranje najbogatijeg čovjeka na svijetu, Jeff Bezosa, WhatsApp tim na svom blogu inzistira na pojmovima privatnost, sigurnost i enkripcija.

“Privatni razgovori, koji su nekad bili mogući samo u “oči u oči“ situacijama sad su mogući na bilo kojoj udaljenosti kroz privatne razgovore i video pozive“, objavila je WhatsApp ekipa navodeći da su počašćeni količinom pozitivne energije i entuzijazmom, koje im korisnici šalju. “Jasno nam je da što se više povezujemo više toga moramo i zaštititi, jer što više svoje živote izlažemo online svijetu to je veća važnost da sačuvamo svoje konverzacije privatnim i sigurnim“.

Aplikacija bilježi nevjerojatan rast broja korisnika, kojih je tijekom 2016. godine bilo preko milijardu, a 2018. preko milijardu i pol.

WhatsApp je iskoristio ovu priliku i da skrene pažnju korisnicima da poruke, koje razmjenjuju ostaju uvijek na njihovim uređajima i ne skladište se u Cloud infrastrukturi tvrtke (niti Facebook-a, barem se nadamo).

Posljednja velika vijest, koja je razveselila mnoge WhatsApp korisnike je odustanak Facebook tima od ubacivanja reklama u aplikaciju.

Nastavi čitati

Preporučeno