Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Igre i gaming

Socijalno distanciranje predstavlja šansu za eSports

Uslijed pandemije koronavirusa i sveopćeg apela da se ljudi ne druže i ne okupljaju u grupama kako bi se spriječilo širenje zaraze, bar neka industrijska grana može doživjeti svoj procvat. Dok su ulice prazne, ljudi se sve više okreću svojim računalima i generalno online servisima. Naime, streaming servisi kao što su Netflix, YouTube, Twitch, Mixer i Hulu iz tjedna u tjedan dostižu rekorde gledanosti. Forumi i društvene mreže su također postale mnogo aktivnija mjesta nego što su to bila prije samo mjesec dana.

U tu grupu spadaju i eSport natjecanja. Praktično svaka eSport liga unaprijedila je svoje mogućnosti da se mečevi odigravaju samo online. Na sreću, oni su se za ovako nešto pripremali već godinama (mislimo na online igranje, a ne na koronavirus), pa su mnoge od njih već imale spremnu većinu potrebne opreme i infrastrukturu. Na primjer, organizacije kao što su LCS, Overwatch League i ESL Pro League, uspjeli su se prebaciti, makar na osnovno streaming-only igranje čime su napravili ogroman korak ka spašavanju čitave sezone.

OWL je 28. i 29. ožujka održao svoj prvi online vikend, a odmah poslije toga i Blizzard Entertainment je najavio da će svoju regularnu sezonu završiti na isti način. LCS je 13. ožujka suspendirao svoju ligu, da bi nakon samo četiri dana objavio termine online turnira i mečeva.

Prilika za oglašivače

Ovo je šansa i za oglašivače. S obzirom na to da su tradicionalne sportske utakmice otkazane, najveći brendovi vidjeli su šansu u eSports sustavu. Na primjer, NASCAR i Fox Sports organizirali su prvu eNASCAR iRacing Pro Invitational Series, natjecanje u simulacijama u kojima će sudjelovati najpoznatiji NASCAR vozači. Prva trka održana je 22. ožujka, a pratilo ju je 903.000 gledatelja, dok je sljedeću trku održanu narednog vikenda već pratilo 1.33 milijuna gledatelja.

Generalno gledano, interes za eSport natjecanja je od siječnja do ožujka ove godine porastao za 17 posto, sa 1.75 milijardi minuta odgledanog sadržaja samo u ožujku ove godine. Očigledno je da su eSports trenutno u zamahu, a na eSports organizacijama je da taj zamah iskoriste i održe i nakon što sve ovo prođe.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Igre i gaming

Jedan od pojmova koji sve češće možemo čuti je esport. Mnogi još nisu upoznati s njime i što on točno treba značiti, no odgovor...

Igre i gaming

Prošlog vikenda je i službeno završeno posljednje izdanje Unisport ZG esports natjecanja na kojem su studenti Tehničkog veleučilišta u Zagrebu nastavili nizati uspjehe. Aktualni...

Igre i gaming

Omiljen hobi mnogima danas je igranje video igara. Već smo u samom naslovu spomenuli neke od najpopularnijih, ali koja će biti najdraža igraču, doista...

Biznis i posao

Predsjednik tvrtke Blizzard Entertainment, J. Allen Brack, dao je ostavku. Iz matične tvrtke Activision Blizzard naveli su da Brack “napušta tvrtku zbog traženja novih...

Igre i gaming

U sportu, 2020. godina je imala samo jednog pobjednika. Mnoge lige su stale, a neke su pokušale dovršiti natjecanje do kraja ili čak krenuti...

Igre i gaming

Svjetsko prvenstvo u igri League of Legends 2021. godine održat će se u kineskom gradu Shenzhenu, objavila je tvrtka Riot Games. Finale će se...

Igre i gaming

Esports je definitivno jedan od najbrže rastućih sportova današnjice. Milijuni igrača se natječu na turnirima u raznim video igrama dok neki od njih čak...

Igre i gaming

Prema izvještajima Sports Business Journala i Bloomberga, Activision Blizzard otpustio je manje od dva posto ukupne radne snage, odnosno oko 190 zaposlenika. Otpuštanja uključuju...