Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Gaming

Socijalno distanciranje predstavlja šansu za eSports

Uslijed pandemije koronavirusa i sveopćeg apela da se ljudi ne druže i ne okupljaju u grupama kako bi se spriječilo širenje zaraze, bar neka industrijska grana može doživjeti svoj procvat. Dok su ulice prazne, ljudi se sve više okreću svojim računalima i generalno online servisima. Naime, streaming servisi kao što su Netflix, YouTube, Twitch, Mixer i Hulu iz tjedna u tjedan dostižu rekorde gledanosti. Forumi i društvene mreže su također postale mnogo aktivnija mjesta nego što su to bila prije samo mjesec dana.

U tu grupu spadaju i eSport natjecanja. Praktično svaka eSport liga unaprijedila je svoje mogućnosti da se mečevi odigravaju samo online. Na sreću, oni su se za ovako nešto pripremali već godinama (mislimo na online igranje, a ne na koronavirus), pa su mnoge od njih već imale spremnu većinu potrebne opreme i infrastrukturu. Na primjer, organizacije kao što su LCS, Overwatch League i ESL Pro League, uspjeli su se prebaciti, makar na osnovno streaming-only igranje čime su napravili ogroman korak ka spašavanju čitave sezone.

OWL je 28. i 29. ožujka održao svoj prvi online vikend, a odmah poslije toga i Blizzard Entertainment je najavio da će svoju regularnu sezonu završiti na isti način. LCS je 13. ožujka suspendirao svoju ligu, da bi nakon samo četiri dana objavio termine online turnira i mečeva.

Prilika za oglašivače

Ovo je šansa i za oglašivače. S obzirom na to da su tradicionalne sportske utakmice otkazane, najveći brendovi vidjeli su šansu u eSports sustavu. Na primjer, NASCAR i Fox Sports organizirali su prvu eNASCAR iRacing Pro Invitational Series, natjecanje u simulacijama u kojima će sudjelovati najpoznatiji NASCAR vozači. Prva trka održana je 22. ožujka, a pratilo ju je 903.000 gledatelja, dok je sljedeću trku održanu narednog vikenda već pratilo 1.33 milijuna gledatelja.

Generalno gledano, interes za eSport natjecanja je od siječnja do ožujka ove godine porastao za 17 posto, sa 1.75 milijardi minuta odgledanog sadržaja samo u ožujku ove godine. Očigledno je da su eSports trenutno u zamahu, a na eSports organizacijama je da taj zamah iskoriste i održe i nakon što sve ovo prođe.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Web & IT

Eksperimentalni projekt nazvan "Sodar" stvara radijus od dva metra oko osobe koja nosi mobitel.

Gaming

Ova godina će definitivno biti obilježena brojnim otkazanim festivalima, konferencijama, sportskim natjecanjima, odgađanjima i financijskim gubicima. Koronavirus je za sada kompletno izmijenio svakodnevni život...

Gaming

U vrijeme pandemije, kad su ljudi zatvoreni u svojim kućama i u potrazi za stvarima koje bi mogli gledati, neke od najvećih e-Sports liga...

Gaming

Call of Duty: Mobile je velikom brzinom došao do mjesta jedne od najpopularnijih igara na svijetu, a uskoro će dobiti i svoj prvi natjecateljski...

Oglašavanje