Connect with us

Webmajstori.net

Konzum ne dijeli kupone, ne otvarajte poveznicu iz poruke!

Foto: Konzum

Društvene mreže

Konzum ne dijeli kupone, ne otvarajte poveznicu iz poruke!

Danas se WhatsAppom kao požar širila poruka o Konzumovoj akciji u kojoj dijele besplatne kupone u vrijednosti od 600 kuna. Iz Konzuma su objavili kako oni nisu organizirali takvu nagradnu igru, te preporučuju da ne otvarate poveznicu iz poruke.

Bok, Konzum dijele besplatne kupone. Upravo mi je stigao moj primjerak, zgrabi svoj prije nego ponuda istekne. Samo slijedi ovaj link —- > http://konzum-hr.club <—- možeš mi zahvaliti kasnije 😊” – glasila je poruka koju sam i osobno dobio od nekoliko prijatelja.

Odmah sam reagirao, te odgovorio svima kako je poruka sumnjiva (prije svega, dovoljno je vidjeti da se radi o .club domeni), te da ne otvaraju poveznicu. Nažalost, većina njih je već otvorila, a potvrdili su mi da se na stranici nalazi nekakva anketa u tri koraka.

Čim sam došao doma provjerio sam na Facebooku je li Konzum upoznat sa slučajem. Nakon kraćeg čekanja, dobio sam jednostavan odgovor: “Bok, hvala na informaciji, prijavili smo sve mjerodavnim službama! Pozdrav iz Konzuma” – napisali su, a onda i objavili status u kojem stoji:

[UPOZORENJE O LAŽNOM KUPONU]
Dragi kupci, informacija o kuponu za nagradnu igru koja se pojavila na društvenim mrežama nije organizirana od strane Konzuma. Savjetujemo vam da ne otvarate navedenu poveznicu. Hvala na razumijevanju, uživajte u ostatku dana.

[UPOZORENJE O LAŽNOM KUPONU]Dragi kupci, informacija o kuponu za nagradnu igru koja se pojavila na društvenim mrežama…

Posted by Konzum on Donnerstag, 25. Mai 2017

Sličnu poruku objavili su i na službenim stranicama: “Dragi kupci, na društvenim mrežama i aplikacijama za komunikaciju (WhatsApp, Viber …) se pojavila informacija o kuponu za nagradnu igru koja NIJE organizirana od strane Konzuma. Savjetujemo vam da NIKAKO NE OTVARATE navedenu poveznicu. Hvala na razumijevanju.

Da Agrokor nije u situaciji u kojoj je trenutno, još bih mogao shvatiti da su neki naivno povjerovali u ovakvu poruku. Na kraju svega može se jednostavno zaključiti da ljudi u ovakvim situacijama ne razmišljaju racionalno, već automatski dijele poruke u nadi da će im nešto pasti s neba. E, pa neće.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Društvene mreže

Popularno

To Top