Prema izvješću The Wall Street Journala, McDonald’s će do kraja ove godine dodati novu tehnologiju za pomoć slijepim kupcima u sve svoje restorane u SAD-u.
Nova tehnologija će se dodati u već postojećim restoranima širom Kalifornije, a zatim i u ostale američke države. Isprva će se nova oprema naći samo u restoranima koji se nalaze u vlasništvu McDonald’s-a, a potom će se dodavati i u franšizama koje predstavljaju 95% ukupnog broja McDonald’s restorana.
Tehnologija uključuje tipkovnice, priključke za slušalice i zaslone osjetljive na dodir. Slijepi korisnici mogu spojiti slušalice kako bi se povezali s restoranom i dobili mogućnost pregledavanja jelovnika. Ugrađeni softver im čita ponudu, a oni mogu pomoću strelica na taktilnim tipkama odabrati što žele.
Tvrtka se na ovakav potez odlučila nakon što je Nacionalna federacija slijepih izrazila zabrinutost zbog problema na koje nailaze slijepi korisnici pri korištenju pomoćne tehnologije koju je McDonald’s uveo 2015. godine.