Elon Musk kontrolira četvrtinu svih aktivnih satelita u Zemljinoj orbiti

U Zemljinoj orbiti se trenutno nalazi 946 Starlink satelita što čini 27,3 posto ukupnog broja aktivnih satelita koji se nalaze oko Zemlje.

Nakon više od desetak Starlink misija u posljednje dvije godine, tvrtka SpaceX i njen izvršni direktor Elon Musk sada kontroliraju četvrtinu svih aktivnih satelita koji kruže oko Zemlje.

Raketa Falcon 9 će ovog tjedna, ako to vremenske prilike dozvole, isporučiti najnoviju seriju od 60 Starlink satelita u orbitu iz NASA-inog svemirskog centra Kennedy na Floridi. Time će se ukupan broj Starlink satelita u orbiti podići na preko 1.000, piše Independent.

Misija Starlink 17 predstavlja najnoviju planiranu misiju tvrtke SpaceX koja ima za cilj stvaranje konstelacije od 40.000 satelita kako bi se osigurao super brzi internet na Zemlji.

Prema podacima Celestarka, trenutno se u Zemljinoj orbiti nalazi 946 Starlink satelita što čini 27,3 posto ukupnog broja aktivnih satelita koji se nalaze oko Zemlje.

Ako tvrtka SpaceX nastavi ovim tempom, do kraja sljedeće godine taj bi se odnos mogao popeti na više od 50 posto. Tvrtka također lansira više od petine raketa u svemir.