Izvor: 24sata, Foto: Screenshot

Svemir

Nije samo teorija? ‘Paralelni svemir postoji, imamo i dokaz’

Nove teorije sugeriraju postojanje paralelnih svemira, a posljednja u nizu bavi se tzv. ‘Hladnom točkom’ za koju smatraju da je nastala nakon sudara između našeg i drugog svemira

Već godinama znanstvenici istražuju područje ‘Hladne točke’, koja je od nas udaljena oko 1,8 milijardi svjetlosnih godina. Mjerenja svemirskog pozadinskog zračenja pokazala su da je to područje hladnije od okoline za 0,00015 Celzijevih stupnjeva.

Istraživači smatraju da je hladnije zato što sadržava čak 10 tisuća galaksija manje od svog okruženja. No, nova studija pokazuje da je ‘Hladna točka’ dokaz paralelnog svemira.

– Ne može se u potpunosti isključiti da je ‘Hladna točka’ uzrokovana neobičnom fluktuacijom, odnosno kolebanjem određene pojave oko njene osnovne tendencije u kretanju – izjavio je Tom Shanks, astronom na engleskom sveučilištu Durham.

Physicists wonder if a newly discovered "Cold Spot" supports the long-shot theory of multiple universes.

Posted by CNN on Sonntag, 14. Mai 2017

– Ono što je najuzbudljivije je da je ta točka nastala nakon sudara između našeg i drugog svemira, koji još istražujemo. Ako detaljnija analiza to potvrdi, onda bi ‘Hladna točka’ mogla biti shvaćena kao prvi dokaz za paralelni svemir – tvrdi Shanks.

Beskonačan broj paralelnih svemira i svaki ima svoju verziju stvarnosti?

U prijevodu, ‘Hladna točka’ mogla bi otkriti da naš svemir sadrži beskonačan broj paralelnih svemira koji sadrže beskonačan broj stvarnosti.

Astronomski stručnjak Stuart Clarke tvrdi da ove nebrojive domene dolaze jedna pokraj druge u višim dimenzijama koje naša osjetila nisu u stanju izravno percipirati i da svaki alternativni svemir nosi vlastitu verziju stvarnosti. ‘Hladna točka’ nastala je prije više od 13 milijardi godina.

dokaz pozadinskog zračenja

1. Kemal Suada Balalic

svibanj 20, 2017 kod 10:17 am

ne znate vi nista… 85% mase svemira je nepoznato…. kad to razjasnite, mozete reci da znate nesto…

• Slobodan Štrkić

svibanj 20, 2017 kod 10:22 am

85 ? XD

svibanj 20, 2017 kod 10:29 am

A tko je otkrio da neznamo puno o svemiru? Majmune glupi.. uostalom nit su ti postotci tocni nit se radi o masi..

svibanj 20, 2017 kod 11:43 am

Igor Sertić budi malo normalniji pričaš kao idiot..ako nešto znaš bolje slobodno reci..

• Nikola

lipanj 14, 2017 kod 4:11 pm

On je iz trečeg paralelnog svijeta,to je dokazano po govornom majmuniranju.

svibanj 20, 2017 kod 11:47 am

A jesi se ti mozda potrudio da se nešto sazna, otkrije, nauci ili si samo seres od teske ljubomore i nemozes se pomiriti da nisi najpametniji na svijetu??

svibanj 20, 2017 kod 12:25 pm

Benic Jasmin Može konjino, samo za tebe:
      Idiot Kemal koristi (iliti pokušava koristit) znanstvena saznanja da izmisli da znanstvenici ništa neznaju. Idiot Kemal ne razumije logiku i očito je znanstveno nepismen.
      Onda je došao drugi idiot sa svojom idejom što je normalno i kak bi se trebalo pričat. Možda drugi idiot isto ne razumije logiku? Neznam..
      Jel sad jasno il ćemo sporije?

• Martin Vujnovac

svibanj 20, 2017 kod 1:13 pm

Ako kazes da je svemir otkriven u postotcima.. to znaci da si ogranicio nesto sto nema kraja

• Zac Amer

svibanj 20, 2017 kod 1:26 pm

Pazi sad ovo; ‘sudaru dvaju svemira’ ‘izmđu je nastala’ “Hladna točka” ‘udaljena 1.8 milijardi svjetlosnih godina od nas’ -Hajde Sertiću oajasni to.., jooj please nemoj, to u Ruđera Bošković ne uče.., to je za tebe Haiku poezija! Nego kad si tako pametan, evo lagano pitanje za tebe! KANT; ŠTO MOGU ZNATI? Ako mi na to pitanje odgovoriš u 3 (tri) rečenice, skidam kapu! ; ))

svibanj 20, 2017 kod 1:54 pm

Serticu neznas ti di si supalj dok se ne napipas,a da znas nesta o svemiru,daj ti nama prave dokaze o tome sta znas,osim sto znas ono sto ti ne pokazu mediji ahahh

svibanj 20, 2017 kod 2:22 pm

Igor Sertić inteligencija pršti na sve strane..neću te vrijeđati,dovoljno je poslušati tvoj govor …

svibanj 20, 2017 kod 3:00 pm

Benic Jasmin Tak nekak obično odgovaraju debili koji nemaju argumenta. Zato vas je lako popišat.

svibanj 20, 2017 kod 3:00 pm

Martin Vujnovac Neznaš dal ima il nema kraj jer nitko nezna dal je svemir beskonačan.

svibanj 20, 2017 kod 3:03 pm

Zac Amer Probaj sklepat koherentnu rečenicu. Uzimanje djelova rečenica i stavljenje istih pod navodnike, zatim traženje da ti drugi to objasne nije baš uspio pokušaj vođenja inteligentnog razgovora.
      Pitaš me kantovsko pitanje i tražiš da ti ga objasnim u 3 rečenice? Puno si gluplji nego što sam mislio..

svibanj 20, 2017 kod 3:05 pm

Darko Katavić Kakvi kurčevi mediji majmune? jebote otvori knjigu il popričaj s profesorom fizike.. jebote mediji..

svibanj 20, 2017 kod 3:45 pm

Igor Sertić nedaj se nije kasno još za tebe..

svibanj 20, 2017 kod 3:50 pm

Serticu uglavnom netreba biti fizicar da bi se shvatilo da si ti obican neodgojeni baustelac,za tebe je lopata mama,pa samo 3-1 sljunak ciment..ako mozes zapamtit,kakva tvoja fizika hahahahha

svibanj 20, 2017 kod 4:05 pm

Vidite svi kak je lako.. sam se posereš na život idiotima koji nemaju pojma o čem pričaju pa ti mogu odgovarat s ili bauštelac ili7 još nije kasno rečenicama..jer argumenta nemaju. Moj rad za javno dobro je danas završen. Nadam se da će ovo vidit vaše pertnerice i odustat od vas jer je bolje da se ne razmnožavate. Bolje da se glupost ne širi.

svibanj 20, 2017 kod 5:22 pm

• Ivan Delaš

svibanj 20, 2017 kod 5:30 pm

Mislim da je Einstein nekom cesto dolazio u kucni posjet……..valjda na popodnevnu kavu…..

svibanj 20, 2017 kod 9:02 pm

Igor Sertić imaš još toga??

• Ante Banić

svibanj 20, 2017 kod 11:56 pm

Kemal Suada Balalic, možda ne znamo o svemiru 85% ili više, a o svemirima ne znamo 100%. Kad znanost riješi jedno pitanje to rješenje otvori stotine ili tisuće novih pitanja pa se tako neznanje povećava.

• Darko Vranjes

svibanj 21, 2017 kod 5:53 am

Ante Banić ali se povećava i znanje.

2. Denis Pahor

svibanj 20, 2017 kod 10:34 am

Paralelni svemir da,ali ne iz ovog teksta. Ovaj tekst u biti gotovo da i nema nikakvog objasnjenja niti informacija :p https://www.youtube.com/watch?v=Rx7erWZ8TjA&list=PL34YmEdCC-4xAIjxVIa26y8dEtR7t0Qsg&index=5&t=198s

3. Munir Husicic

svibanj 20, 2017 kod 11:39 am

Dokaz za paralelni svemir su paralelne budale koji nemaju blage veze ni sta pricaju.

svibanj 20, 2017 kod 11:50 am

Nije ti islo u skoli pa se sada prazniš na internetu od ljubomore??

• Munir Husicic

svibanj 20, 2017 kod 1:38 pm

Da upravu si zavidan sam ljudima pametnijim od mene ne mogu si pomoci.

4. Benic Jasmin

svibanj 20, 2017 kod 11:44 am

Ima jedan dokumentarac koji mu naslov glasi “koji k…uopće znamo…”

5. Danijel Lesko

svibanj 20, 2017 kod 11:46 am

Dokaz bez dokaza…nemojte postavljati debilne clanke

6. Ivan Miletić

svibanj 20, 2017 kod 1:12 pm

A gluposti…0.00015°c razlike je dokaz?!?!

7. Marijan Kopić

svibanj 20, 2017 kod 1:29 pm

Ne može se isključiti = / = dokaz postojanja.

8. Zlatko Markovcic

svibanj 20, 2017 kod 1:46 pm

Mandela efekat preklapanje paralelnih svemira.

9. Ivan Večerin

svibanj 20, 2017 kod 2:03 pm

Daleko je to od dokaza za paralelni svemir. Paralelni svemiri vjerojatno ne postoje jer nema smisla da postoje. Oni su izmišljena zamjena za Boga jer teško je inače objasniti sve te slučajnosti u našem svemiru. Kada bi postojali paralelni svemiri, svi mi bi živjeli beskonačno, jer umreš u ovom svemiru i rodiš se ponovno u nekom od paralelnih u kojem se formira točno tvoja identična svijest. To znači da svi umiremo i rađamo se svaki djelić sekunde u nekome od svemira a naša svijest postoji samo u svemirima gdje smo živi. To sve implicira da smrt ni ne primijetiš jer u trenutku umiranja, tvoja svijest se gasi u ovome svemiru i ti kao svjesni subjekt postojiš u drugom svemiru. Ovaj svemir je takav kakav je, zato jer ga je inteligentan dizajner stvorio, pustio u pogon a to je napravio s razlogom. Ako postoje paralelni svemiri, nisu isti kao ovaj i imaju svoju posebnu svrhu.

svibanj 20, 2017 kod 3:21 pm

Ne ne ne lol to ne funkcionira tako, tvoj život i život onih u drugim “stvarnostima” nema veze s tobom, kako si ti uopce povezao ovu temu s reinkarnacijom?

• Ivan Večerin

svibanj 20, 2017 kod 6:09 pm

Ako pretpostavimo da čovjek nema dušu i da je svijest samo niz informacija u mozgu, nastalih vezama koje stvaraju neuroni, onda je moguće da se napravi identičan niz informacija u barem trilijun svemira. Identičan niz informacija bi stvorio identičnu svijest jer svijest je samo sklop određenih informacija. Kada si mrtav nisi svjestan ničega a identična svijest u paralelnom svemiru nastavi živjeti. Tvoje sjećanje je uvijek iz onih svemira u kojima si preživio do sada, kada umreš u ovom svemiru, nastavit ćeš živjeti u nekom koji je bio isti do trenutka tvoje smrti, samo si nekim čudom preživio. U nekom svemiru će se tvoja svijest tek roditi za milijun godina. To ne stoji jedino ako imamo dušu koja je jedinstvena u beskonačnosti i neponovljiva. Duša je jedinstven niz informacija i ne može se kopirati niti ponoviti, tvoja svijest je samo tvoja i nema je nigdje drugdje nego u tvojoj duši. Teorija multiverzuma ima puno problema i paradoksa.

• Darko Vranjes

svibanj 21, 2017 kod 6:07 am

Otkud znate da je svemir stvorio inteligentni dizajner?To nije nikakva informacija niti objašnjenje. Time nije rečeno ništa.

• Ivan Večerin

svibanj 21, 2017 kod 8:25 am

Nema dokaza ali kompleksnost svemira je dokaz sam za sebe. Moralo je biti jako puno slučajnosti u nizu da bi svemir mogao postojati, i stvoriti život. Ne mogu uopće zamisliti ovaj svemir kao slučajan jer nemam odgovor što je to uzrok svemu i što je to vječno da je u stanju stvarati svemire. Nekakav beskrajan i vječan izvor informacija mora postojati jer nismo nastali iz ničega od ničega. Taj uzrok svega koji mora biti vječan i sposoban za stvaranje svemira sa svim zakonim fizike. Ja sam živ pa vjerujem da je i Bog živ i svjestan. Ja sam svjestan sebe i svoje okoline djelomično, Bog je svjestan svega. Bog je iz naše perspektive programer koji je precizno i sofisticirano programirao svemir sa svim zakonima, energijom i materijom, a učinio je to sa razlogom. Bog ne gubi vrijeme na paralelne svemire jer mi je svijest dao samo u ovom svemiru. Ako uvrstimo Boga u priču, paralelni svemiri su nepotrebni jer svijest omogućuje inteligenciju koja ne mora proći sve moguće kaotićne scenarije beskonačnosti, nego može stvoriti svemir ili svemire koji su jedinstveni poput našeg.

svibanj 21, 2017 kod 2:48 pm

Drugim riječima, ti si glup, ne možeš shvatiti, nemaš odgovor pa odgovor mora biti “BOG”. To ti učeni teolozi zovu “bog praznina” i jako ga se klone. Ali ti nisi učeni teolog, štoviše, nisi ništa od to dvoje.

• Kristina Saric

svibanj 21, 2017 kod 2:58 pm

God of the gaps…

• Ivan Berak

svibanj 21, 2017 kod 4:39 pm

Toliko nebuloza,tako malo vremena..nikad goru teoriju o inteligrntnom svemiru i tvorcu nisam procitao..

10. Sanda Križan

svibanj 20, 2017 kod 2:16 pm

Interesting

11. Marko Večerin

svibanj 20, 2017 kod 3:09 pm

Čekaj znanstvenici tvrde da bi to mogao biti spoj dvaju svemira, ali da bi to moglo biti i nekakva fluktuacija u prostoru ali i nešto treče.
    A vi koji ste objavili ovaj članak u naslov ste stavili da je to dokaz o spoju dvaju svemira.
    Ta hladnija točka nije dokaz več fenomen koji nemože biti objašnjen samo teleskopskom i radioskopskom observacijom.
    I u ovome trenutku i s ovakvom tehnologijom o ovome se može samo filozofirati a ne donositi zaključke i znanstvene dogme.

12. Nikola Todorovic

svibanj 20, 2017 kod 3:10 pm

Koji primitivni komentari ,sta traze ljudi na ovom sajtu koga ne zanima nauka ,znanost.’?

13. Boris Radoš

svibanj 20, 2017 kod 3:33 pm

Koga zanima nešto više o ovoj temi preporučujem knjigu Skrivena stvarnost od Brian Greene. Interesantna je i baš o ovoj temi.

14. Marko Vuk

svibanj 20, 2017 kod 3:43 pm

Više ima smisla starija teorija da elektroni svojom brzinom oko protona mogu biti na dva mjesta istovremeno i tako tvorit paralelni svemir, jer po zakonu vjerojatnosti, ako neka mogućnost ima određenu šansu se dogodit, po toj šansi će se dogodit u točnom paralelnom broju svemira. Ovo u članku nije ništa objašnjeno.

15. Darija Dabić

svibanj 20, 2017 kod 4:24 pm

❤️

16. Jelena Saban

svibanj 20, 2017 kod 4:27 pm

Hihi, ništa nas ne može iznenaditi 🙂

17. Ante Banić

svibanj 20, 2017 kod 4:34 pm

Odavno mislim da postoje milijarde i milijarde svemira, ali mi to još ne možemo otkriti. Isto tako mislim da se i atomi koji sa svojim elektronima izgledaju kao mali sunčevi sustavi, sastoje od milijardi i milijardi manjih dijelova na kojima možda također ima života, a mi još to nismo u stanju otkriti. Možda ta mikromikro bića vide sebe onako kako mi vidimo sebe na Zemlji.

18. Duško Stojić

svibanj 20, 2017 kod 4:36 pm

Hahahahahhaha zemlju nisu istražili cijelu i nemaju pojma a vidi o svemiru sve znaju braca Grimm bi se postidila

19. Kemal Kemo Karic

svibanj 20, 2017 kod 6:26 pm

Bajke bajke bajke

20. Sanja Antunović

svibanj 20, 2017 kod 8:20 pm

Zanimljiv članak, ali daleko je to od dokaza postojanja. Neke stvari možda će zauvijek ostati samo pretpostavka.

21. Ivana Šimić

svibanj 20, 2017 kod 8:25 pm

Maja Banović!!!!!!!!!!

22. Ante Banić

svibanj 21, 2017 kod 12:17 am

Padaju mi ovdje na pamet stihovi iz pjesme Dobriše Cesarića “Povratak”: Tko zna (ah nitko, nitko ništa ne zna.
    Krhko je znanje!)
    Možda je pao trak istine na me,
    A možda su sanje.

23. Claudio

svibanj 21, 2017 kod 8:32 am

Poznamo malo Zemlju na kojoj je 73% mora, a i more poznamo samo površinski sloj, i ponešto dubljih djelova, atmosferu Zemlje isto poznamo malo, Antarktic i Artic tek zadnjih 30g znamo nešto malo, do pred mjesec dana nismo znali za Grenladskog morskog psa jer smo mislili da ne žive gdje je hladno, i pretpostavljamo da može doživjeti preko 400g,općenito od flore i faune imamo katalogizirano tek koji postotak,a več bi fotokopirali svemir u puno primjeraka, ali ovo je samo moje mišljenje o tome i ne ocrtava mišljenja ljudi oko mene

24. Daniel Klasnić

svibanj 21, 2017 kod 8:00 am

Naravno da postoje

25. Mladen

svibanj 22, 2017 kod 10:04 pm

26. Vedran Lerga

svibanj 26, 2017 kod 1:36 pm

Ljudi misle da je #BigBang #VelikiPrasak stvorio #Svemir.. krivo misle.. sve je već postojalo , sve je bilo na svome mjestu a Big Bang je ništa drugo nego #sklopka koja je pokrenula sve procese u Svemiru (#vrtnju (#galaksija planeta) ,#starenje , #izgaranje itd.. kompletnu #dinamiku svemira)

27. jura

lipanj 8, 2017 kod 10:01 am

“… uzrokovana neobičnom fluktuacijom, odnosno kolebanjem određene pojave oko njene osnovne tendencije u kretanju”
    – ajme meni koja katastrofa od prijevoda!!! što to znači???

Više u Svemir