Pratite nas

Mikrobiologija

Nova teorija o postanku, evoluciji i prirodi života

Autor teorije je Erik Andrulis, asistent predavač molekularne biologije i mikrobiologije, medicinskog fakulteta Sveučilišta Case Western Reserve u Clevelandu. Njegova transdisciplinarna teorija pokazuje kako objekti na koje se inače gleda kao nežive, su zapravo živi.

Njezino najjače oružje jest široka moć objašnjenja, primjenjiva na svim područjima znanosti i medicine i njezin cilj jest biti katalizator nove znanstvene renesanse, prenosi Physorg.com. Rukopis Andrulisove ‘Teorije porijekla, evolucije i prirode života’, objavljen je u žurnalu Life i ne objašnjava na novi način samo pojavu života na Zemlji i u svemiru, već strukturu postojećih stanica i biosfera.

Povreh toga što ta teorija rješava neke dugostojeće paradokse i zagonetke u kemiji i biologiji, ona ujedinjuje kvantnu i nebesku mehaniku. Andrulisova teorija je jednostavna, nematematička te eksperimentalno i iskustveno dokaziva. U tom smislu, njegov portret kvantne gravitacije je radikalan.

U osnovi, Andrulis tvrdi kako se sva fizička stvarnost može modelirati jednim geometrijskim entitetom, koji ima karakteristike živog bića – kružnom (žiro) spiralom (gyre). Njegov ‘žiromodel’opisuje objekte, čestice, atome, kemikalije, molekule i stanice, kao kvantizirane pakete energije i materije, koji kruže između pobuđenog i mirnog stanja oko singulariteta, koji je zapravo središte samog žiromodela.

Singularitet je sam po sebi modeliran kao kružna spirala (gyre) i u potpunosti je kompatibilna s termodinamičkom i fraktalnom naravi života. Kao primjer takvog uređenja života, autor navodi poznatu rusku babušku (drvenu lutku, u kojoj se nalaze sve manja i manja drvena lutka).

Uklapanjem žiromodela činjenicama prikupljenim tijekom znanstvene povijesti, Andrulis potvrđuje postojanje predloženih osam zakona prirode. Jedan od njih, prirodni zakon jedinstva, kaže kako su živa stanica i bilo koji dio svemira nesvodljivi. Isto tako, jedan od osam zakona prirode kaže kako atomi i kozmičke strukture imaju ista organizacijska ograničenja.

Jednostavnim rječnikom, to znači da se atomi u ljudskom tijelu i planetarni sustavi diljem svemira, kreću i ponašaju na identičan način.

‘Moderna znanost nema objedinjujuću interdisciplinarnu teoriju života, Drugim riječima, trenutne teorije ne objašnjavaju, ili ne mogu objasniti zašto život jest kakav jest, a ne nešto drugo. ova svježa paradigma daje sasvim novu perspektivu na narav i značenje života te nudi rješenja problema i cilj joj je okončati brojne debate’, istaknuo je dr. Andrulis.

Kako bi svoju teoriju testirao, Andrulis je napravio dvosmjerni dijagram tijeka, koji prikazuje i predviđa dinamiku energije i materije. Dok takvi dijagrami možda nisu poznati nekim znanstvenicima, oni su dobro poznati biolozima, kemičarima i biokemičarima. Andrulis je svojom teorijom uspješno predvidio i identificirao skriveni trag biogeneze ribonukleinske kiseline (RNK). Istu teoriju sada koristi kako bi ujedinio teorije evolucije i razvoja ljudske rase.

dnevnik.hr

1. Denis Hikec

27 siječnja, 2012 u 2:56 pm

Ma da.

2. Thomas DoVla Jefferson-hr

27 siječnja, 2012 u 2:57 pm

ideeeš

3. Ivana Zivkovic

27 siječnja, 2012 u 2:58 pm

Jel mogu volontirati kod vas kao lektor? Ovo je sramota 🙁

4. Višnja Gorjan

27 siječnja, 2012 u 2:58 pm

Ja sm vanzemaljac da ga hebeš. 😛

5. Krešimir Šantić

27 siječnja, 2012 u 2:59 pm

znači….. bezbrojan splet okolnosti iz mogućnosti kroz vrijeme……..

6. Marina Tot Đuričić

27 siječnja, 2012 u 3:00 pm

Pročitala sam i još uvijek ne znam o čemu priča… 😀

7. Zagrebački Mizantrop

27 siječnja, 2012 u 3:01 pm

“ujedinjuje kvantnu i nebesku mehaniku” Nebesku??? LOL! Fakat se pretvarate u ´24sata´ :)))

8. Ivan Marić

27 siječnja, 2012 u 3:02 pm

nekad je ovaj portal bio kvalitetan…

9. Igor Bosnjak

27 siječnja, 2012 u 3:03 pm

stas bezbroj varijabli pa se moralo kad tad utrpat i nebo..to je ono sto vise znas manje znas

10. Ivan Brozović

27 siječnja, 2012 u 3:09 pm

Ajd ubuduce nemojte prevodit clanke ok? :-/

11. Mala Zekoslava

27 siječnja, 2012 u 3:14 pm

“Nova teorija je jednostavna, NEmatematička te eksperimentalno i iskustveno dokaziva.” Podsjeća malo na onu jednako ´znanstveno dokazanu´ teoriju o ljudima-gušterima. Budući da je razbacivanje riječima ´eksperiment´ i ´dokaz´ uzelo maha u zadnje vrijeme: http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method

12. Davor Meštrović

27 siječnja, 2012 u 3:33 pm

Mic po mic i dokazati ćete da smo sami sebi dovoljni. ja vjerujem u vas! 😉

13. Ivica Jozing

27 siječnja, 2012 u 3:34 pm

Svasta.

14. Lipa Vila

27 siječnja, 2012 u 4:48 pm

stvarno nova, a koja je stara..:p

15. Elvis Popović

27 siječnja, 2012 u 4:51 pm

Ovo znači i da je svakodnevna intuicija sveprimjenjiva, uključujući i kvantnu te subkvantnu skalu. To pak znači da nije istina da kvantnomenahničke efekte ne možemo objasniti uobičajenim predodžbama, već samo da nismo do sada iste otkrili.

16. Ines Deranja

27 siječnja, 2012 u 5:07 pm

super

17. Drito U Glavu

27 siječnja, 2012 u 5:14 pm

Svi smo mi bio roboti i svemir prihvaca nase smjernice, kake god nas je izbor.

27 siječnja, 2012 u 6:26 pm

bla,bla,bla tako isto klepeće moja baba.(duh božji lebdio je nad vodama)neka otkriju značenje ovih riječi pa ćeznati kako je nastao život.

19. Klaudija Hrg

27 siječnja, 2012 u 6:46 pm

ja iz ovoga nisam shvatila ništa…

27 siječnja, 2012 u 7:14 pm

pa vjerovatno je život započeo u vodi .samo nije bila slana nego kisela .te stvaranja aminokiselina.itd itd

27 siječnja, 2012 u 8:05 pm

“Žurnal Life” LOL 😀 Opraštamo jer je citiran članak iz dnevnik.hr, tamo im valjda prevode čistačice u trećoj smjeni. Ali koga zanima, tu je izvorni recenzirani članak http://www.mdpi.com/2075-1729/2/1/1/pdf

22. Antonio Žac

27 siječnja, 2012 u 8:53 pm

Jbt..alberini šta mi napravi..;)) 105 stranica skinu i to sve na inglišu koji mi baš i ne leži uostalom zašto se moram trudit pa prihvaćat tuđi jezik, dakle jači se nameče..no možeš li mi ukratko o čemu ta tzv nova teorija, nako laički i letimično neupućen mislim da nije ništa novo već skup otprije poznatih zapažanja i da opet ne daje ono temeljno i fundamentalno pitanje, od čega je sve počelo, materija kao opipljiva i vidljiva nije mogla postojat oduvjek, ako nije mogla ni materija onda nije moglo ni nešto drugo, dakle temeljno i fundamentalno pitanje je gdje je početak?

27 siječnja, 2012 u 9:04 pm

Zapravo samo 66, ostalo je popis članaka na koje se odnosi. daj si truda, ni ja ne kužim sve ali zanimljivo je.

27 siječnja, 2012 u 9:11 pm

božja čestica ili nešto slično je alfa i omega svega?!!

25. Antonio Žac