Arheologija i paleontologija

Otkriven fosil bizarne kornjače koja je izumrla prije 76 milijuna godina

Znanstvenici u američkoj saveznoj državi Utah pronašli su fosil neobične kornjače koja je imala svinjsku njušku, a živjela u doba kada i tiranosaurusi i kljunasti dinosaurusi, prenosi Anadolu Agency (AA).

Istraživači Povijesnog muzeja u Utahu su na jugu ove savezne države pronašli fosil kornjače koja je prema tvrdnjama znanstvenika sa Sveučilišta u Utahu izumrla prije oko 76 milijuna godina.

Duga oko 60 centimetara i s njuškom poput one kod svinje, ova kornjača je, prema tvrdnjama znanstvenika, najbizarnija vrsta kornjače koja je hodala zemljom.

Prva istraživanja ukazuju da je riječ o vrsti koja je živjela u razdoblju tiranosaurusa i kljunastih dinosaurusa, kada je u području današnjeg Utaha vladala izuzetno vlažna i topla klima i kada su u tom području bile brojne močvare i rijeke.

Šefica tima znanstvenika koji rade na istraživanju otkrivene vrste Joshua Lively, profesorica na Sveučilištu u Teksasu, smatra da će otkriće ove vrste kornjače pomoći znanstvenicima u razumijevanju procesa evolucije reptila.

Detaljni izvještaj o istraživanju objavljen je u znanstvenom časopisu Vertebrate Paleontology.

Izvor: The University of UtahPRVI