Connect with us

Znanost

Evolucija

Podaci o Darwinu koje zasigurno niste znali!

Charles Darwin jedan je od najpoznatijih prirodoslovaca u povijesti, a svima je poznata njegova teorija evolucije koju je opisao u knjizi Porijeklo vrsta. Ipak, postoje neke stvari o Darwinu koje vjerojatno niste znali.

Charles Robert Darwin engleski je znanstvenik i prirodoslovac. Darwin je ujedno autor prve moderne teorije o evoluciji živih bića pomoću koncepta razvijanja svih životnih oblika procesom prirodne selekcije, a ta teorija je po njemu dobila i naziv – darvinizam.

Darwin je rođen kao peto dijete dobrostojeće engleske obitelji – otac mu je bio uspješni liječnik Robert Waring Darwin, dok je njegov pradjed s očeve strane u 18. stoljeću bio dobro znani psiholog i učenjak Erasmus Darwin, piše portal cudaprirode.com.

Većina podataka o velikom prirodoslovcu već je poznata, no postoji i nekoliko zanimljivih činjenica koje malo ljudi o njemu zna. Ovo je deset najzanimljivijih:

1. Darwinov pradjed, Erasmus Darwin, pisao je radove o razvoju organizama, odnosno evoluciji, što je imalo utjecaja na Charlesa, uz nekolicinu drugih autora.

2. Poznati prirodoslovac bio je prosječan u školi i lijen u mladosti, a njegov otac mu je čak jednom prilikom rekao “da ne mari za ništa osim za hvatanje pasa i štakora, te da će biti sramota za njihovu obitelj“.

3. Darwin se ukrcao na istraživački brod H.M.S. Beagle kao vjernik smatrajući ispravnom teoriju kreacionizma (vjerovanje da je Bog stvorio čovjeka).

4. Kapetan H.M.S. Beaglea, Robert FitzRoy, bio veliki vjernik koji se jako protivio Darwinovoj teoriji i koji nikad nije prežalio što je toliko pridonio njegovom radu.

5. Darwin je po povratku s dugog putovanja svoje djelo pisao preko 20 godina, a kad ga je naposljetku dovršio, bojao se objaviti ga.

6. Knjigu Porijeklo vrsta objavio je na nagovor svojih kolega jer je prirodoslovac Alfred Russel Wallace također došao do istog zaključka i spremao se objaviti ga.

7. Darwinov prijatelj i veliki pristaša Thomas Huxley s Cambridgea imao je nadimak `Darwinov buldog` te je po izlasku Porijekla vrsta izjavio “kako je glupo od njega što se toga nije sjetio“.

8. Darwin je oženio svoju sestričnu Emmu Wedgwood.

9. Nekoliko mjeseci prije nego je zaprosio Emmu, Darwin je napisao usporedbu `Ženiti se ili ne ženiti`.

10. Darwin je imao desetero djece, od kojih je dvoje umrlo ubrzo nakon poroda i jedno u mladosti, dok je troje postalo članovima Britanskog kraljevskog društva.

Izvor: net.hr

Tražili ste na googlu:

darvin zanimljivosti, kojesu životinje zvjeri, Poreklo plemena Jozing, što darwin nije znao

Reci ljudima da postoji nevidljivi čovjek koji je stvorio svemir i vjerovati će ti, reci im da je boja mokra i morat će taknuti da budu sigurni!

263 komentara

263 Comments

  1. Fợx Şŕinjine

    lipanj 28, 2011 kod 5:01 pm

    Moj idol. Daj mi neko prepricaj na mobu san :/

  2. Ivan Brnić

    lipanj 28, 2011 kod 5:03 pm

    oženio sestričnu i napravio joj 10oro djece…

    • Riad

      studeni 28, 2011 kod 7:44 am

      Zato i jesu umrli troej djece zbog prevelike slicnosti u genima..

  3. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 5:05 pm

    znao sam 6 od 10 🙂

  4. Ljubodrag Stojanović

    lipanj 28, 2011 kod 5:05 pm

    Darvin je svojom teorijom o nastanku i preživljavanju živih bi´a, odnosno, evoluciji, dao veliko zeleno svetlo za početak najkrvoločnijeg perioda u istoriji ljudskog roda, a taj period, na žalost, i dan – danas traje i u punoj je ekspanziji i zastrašujućoj ´´stvaralačkoj snazi´´.

  5. Toni Kranjac

    lipanj 28, 2011 kod 5:06 pm

    Danas bi mu za to iscupali khm… Reproduktivni organ… 😀

  6. Stribor Gamov

    lipanj 28, 2011 kod 5:08 pm

    ma daaaj,bjezi ba,cuj prepricaj.LOLOLOL

  7. Josip Ivankovic

    lipanj 28, 2011 kod 5:13 pm

    Sve je to čista laž bez ikakvih dokaza….Bog je to stvorio i nemam nikakve sumnje u to….

  8. Luka Krivokuća

    lipanj 28, 2011 kod 5:16 pm

    Jedan od nekoliko genija koje je iščašeno čovečanstvo iznedrilo.

  9. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 5:24 pm

    Je Josipe, ti si veliki poznavatelj… čega ono?

  10. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 5:31 pm

    Vidim, mnogima nije jasan nauk njihove vjere pa ajmo ovako: neka mi netko navede jedno katoličko sveučilište u kojem se na prirodoslovnom studiju predaje kreacionizam.

  11. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 5:32 pm

    Tu je i dežurni aniteist Dino! 🙂

  12. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 5:33 pm

    Dino, Bog voli i takve poput tebe.

  13. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 5:34 pm

    Davore, možda si u pravu, ali nema dokaza.

  14. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 5:35 pm

    Bog ako postoji puno više voli ovakve kakav je Dino od vas…

  15. Hajrudin Smajlović

    lipanj 28, 2011 kod 5:36 pm

    da da da veliki genije koji je bio šizofreničar -po meni to nije mala stvar zaključite sami ??????´..a evo i link da nebude bez dokaza

  16. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 5:36 pm

    osim ako kazemo da nas sve voli bezgranično puno bez obzira kakvi smo…

  17. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 5:36 pm

    Teško je reći, samo nagađamo koga više voli, ako postoji.

  18. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 5:39 pm

    Josipe, zato je ovo znanost, a to tvoje je vjera! Ovo su potvrdile činjenice, a u ono ti samo vjeruješ bez ikakvih dokaza!

  19. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 5:44 pm

    Meni je jasno zašto Muslimani i Protestanti vjeruju u kreacionizam, to im nalaže njihova vjera. Meni nije jasno kako jedan Katolik, koji vjeruje “u jednu Svetu, Katoličku i Apostolsku Crkvu” može apstrahirati činjenicu da se na sveučilištima, koje je osnovala ta ista Crkva, na prirodoslovnim studijima naučava isključivo evolucija. Ne možeš biti kreacionist i Katolik. To je licemjerno prema Crkvi.

  20. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 5:55 pm

    Evolucija je dokazana. Bog nije. Period.

  21. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 5:56 pm

    Kreacionizam je u ovom stupnju razvoja u kojemu smo trenutno nadasve neprihvatljiv!

  22. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 5:59 pm

    Ne slažem se Dino… kolko ja znam, katolicizam nema nikakve veze sa time sto se na našim prirodoslovnim fakultetima (a i osnovnim i srednjim skolama) ne prica o kreacionizmu ni rijeci, i sto se predaje evolucija… U bibliji je predstavljen kreacionizam u knjizi postanka. Prosječni kršćanin radi toga čvrsto vjeruje u kreacionizam i suprostavlja se teoriji velikog praska (iako mozda nebi trebao) i evoluciji

    Hvala bogu (ako smijem koristit taj izraz), pa je stupanj sekularizacije države i crkve na dovoljno visokom nivou da se predaje prava znanost, a ne vjerski dogmatizam

  23. Zaragil von Slangenwald

    lipanj 28, 2011 kod 6:00 pm

    Jedini argument kreacionista koji im može upaliti (a i to samo na budalama) je da je “bog” stvorio svijet tako da izgleda kao da ga nije stvorio da testira njihovu vjeru. Moš mislit. Svaki drugi argument im je rastegnut do boli.

  24. Stribor Gamov

    lipanj 28, 2011 kod 6:11 pm

    crkva nema veze s Bogom Dino

  25. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:12 pm

    stribor bog nema veze sa biblijom 😀

  26. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 6:13 pm

    Evolucija ne isključuje Boga. Ako dokažete da iz ničega nastaje nešto, pobili ste sve prirodne i fizikalne zakone i dokazali da nema Boga….I dokazali da su ne samo vjernici u zabludi već i Einstein,Galileo,Newton,..Paar ili Pavuna. U svakom slučaju – čestitam vam što spoznajete nešto što čak ni oni nisu! 😉

  27. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:17 pm

    Davor, oprosti sto te moram razočarat, ali moderna kvantna fizika u nekim dijelovima dopušta nastajanje nečega iz ničega…

  28. Admir Ado Delalić

    lipanj 28, 2011 kod 6:18 pm

    ” Nauka bez relgije je slijepa a religija bez nauke je šepava.” Albert A.

  29. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 6:18 pm

    Nitko ni ne tvrdi da iz nicega nastaje nesto.

  30. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:19 pm

    Ali to ubiti nije ni bitno…

    Davore, deistička teorija boga je neosporiva… O tome se ovdje ni ne raspravlja.

    Kršćanska teorija boga, na zalost, nije neosporiva.

  31. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 6:20 pm

    To su ljudskom umu nepojmljive stvari, možemo se samo približiti shvaćanju toga (što je uostalom i cilj moderne znanosti), a opet nikad nećemo shvatiti!

  32. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:24 pm

    Kako vi ne razumjete da je cijeli argument oko kauzalnosti tolko debilan i lako pobijen.

    Pogledajte. Evo kako pobijanje argumenta kauzalnosti ide…
    1) Vi kažete kako iz ničega ne može nastati nešto. Od kud onda Bog?
    2) Ako kažete da je Bog uvijek postojao i da za njega nije trebao biti prvi čin jer je on bezgraničan, zašto ne reći da je naš svemir oduvijek postojao i da za njega nije trebao biti prvi čin…

  33. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:26 pm

    @Goran nisam stručnjak za kvantnu fiziku, mogu reci da sam samo jedan amater koji voli takve stvari (iako, ja se nadam, ove godine upisujem fiziku na fakultetu), ali cuo sam dosta o tome. Ako krivo tumačim, ispričavam se. Ali evo ovaj moj odgovor iznad je mozda bolji argument protiv njegovog komentara nego ovaj koji uvlači kvantnu fiziku

  34. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 6:27 pm

    ponovit ću svoj posljednji komentar 😉

  35. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 6:27 pm

    Sve u svemu, ako cemo o kauzalnosti, stavljanje boga u jednadžbu ne riješava ništa. On je nadasve nepotreban.

  36. Josip Ivankovic

    lipanj 28, 2011 kod 6:31 pm

    Znao sam da postoji takvih ljudi koji vjeruju u evoluciju ( teorija velikog praksa ) i nemam tu ništa protiv u koga vjerujete jer je to Vaš slobodni izbor ( sloboda u odlučivanju )….ja puno znam da znanost je u krivu ( to su samo činjenice bez ikakvog dokaza da bi svakoga širili laž i neistinu ) …. Vi vjerujete samo što je “opipljivo” i “vidljivo” i nažalost i to je tako svima u svijetu….nemam tu ništa komentirati i neželim se miješati u to…

  37. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 6:34 pm

    ako su činjenice, to ih čini istinitima, činjenice same jesu dokaz…
    ako je nešto opipljivo i vidljivo, onda se u to ne vjeruje, onda se zna da to postoji!

  38. Pić Book

    lipanj 28, 2011 kod 6:56 pm

    Sjajan članak, još samo trebate promjeniti ime stranice u Znanost 24 sata

  39. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 7:50 pm

    Josipe, puno ti znaš, malo ti šteka hrvatski ali nema veze. Navedi mi jedan članak o kreacionizmu objavljen u znanstvenom časopisu.

  40. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 7:52 pm

    @Goran Stambolija: navedi jedan dokaz postojanja “transcedentalne komponente”. Lako je paušalno govoriti da nešto postoji, iznimne tvrdnje traže iznimne dokaze.

  41. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 8:01 pm

    Stvoritelj može bez prirodnih zakona, fizikalnih i slično, ali znanstveni dokazi bez Stvoritelja ne mogu…….Ugl., svatko ima pravo na mišljenje, ali me samo najviše zanima otkud ta bjesomućna težnja i potreba za dokazima protiv Stvoritelja!?…….U stvari znam. Kako bi oprali ruke od posljedica kršenja bilo kakvih normi, pa i etičkih. Iz čiste sebičnosti, tj., – hedonizma! Ugl. niste vi krivi, već onaj tko vas je odgojio 😉

  42. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:05 pm

    cudno kako se na nenapadacko misljenje reagira napadom i vrijeđanjem… well, ocito da ako nisi u stanju sudjelovati u raspravi, onda vrijeđas, sam si sebi vazniji time… potreba izlazi, Davore, odatle da ja ne vjerujem u nesto sto mi se servira i kaze to je tako, a ne kaze se zasto je tako, i jos mi se kaze da ne smijem postavljati pitanja inace nisam dobra. Volim razmisljati svojom glavom i volim postavljati pitanja. Zato trazim dokaz i argument.

  43. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 8:06 pm

    Dino, izokrenuli ste stvar! Vi trebate dokazati da Bog ne postoji!…Gledam ovaj ormar od hrastovine i raznišljam kako se sastoji od atoma koji su slučajno takvi kakvi jesu sa svinm svojim svojstvima privlaćenja i kako su slučajno utjecali na svog stvoritelja, majstora, kreatora i na moju volju da ga baš tu postavim…Kako ono Amer kažu – Bul šit! 😉 Djeluješ mi razumno i mislim da bi mogao shvatiti kolika bi to bila slučajnost.

  44. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:06 pm

    Davore, ti nemaš pojma tko me je i kako odgojio. Glede dokaza, ti si izmislio “stvoritelja”, na tebi je da ga dokažeš. Teistička logika izvrće pravila i traži od skeptika da dokažu da nešto ne postoji. To je nemoguće. Ja tvrdim da postoji Russelov čajnik (proguglajte “Russel teapot”) i tražim od vas da dokažete da ne postoji. To je otrpilike jednaki nivo gluposti.

  45. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:07 pm

    Davore… /facepalm

  46. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:07 pm

    “Postoji transcendentalna komponenta koju ne možemo dohvatiti intelektom”..?..objasnitemi gospodine kakva je to komponenta i kako se zna da postoji..?..”transcendentalna komponenta “i ne hvata se intelektom..što je to intelekt?..i čime je “hvatate”?..jel opet nekon sličnom izmišljenom komponentom?..

  47. Matija Nemet

    lipanj 28, 2011 kod 8:07 pm

    Nitko nije savršen.

  48. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:10 pm

    ..i zašto mislite da čovjek ima “najviše”stupnje..i inače objasnitemi pošto ste rekli da taj intelet (što god vama predstavljao) nije “naj viši stupanj”..objasasnitemi kakvi to stupnji i pošto vidim ima naj viši imaju mjeru..pa mi recite mjeru i sisteme ili parametre po kojem se to stupnjuje?

  49. Saida Sokoljak

    lipanj 28, 2011 kod 8:11 pm

    zar nije jednostavnije da jedni druge uvažavate?

  50. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:14 pm

    Slušati što Keith Ward ima za reći o evoluciji je isto kao i slušati što Mandžukić ima za reći o kineskom suficitu.

  51. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:15 pm

    Saida, ovdje nije riječ sta je jednostavnije, riječ je u tome tko je u pravu, i jeli itko…

  52. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 8:16 pm

    Dino, ja čitam knjige i ne googlam! Ima nas još uvijek dosta koji se obrazujemo u školi a ne na kompu. Svaka budala može nešto objaviti na netu, dok knjigu ne može svatko baš napisati..razmažena, moderna generacijo!

  53. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:16 pm

    Saida, mi uvažavamo samo znanstvene argumente. Znanstveni argumenti su oni koji su provjerljivi znanstvenom metodom. Sve što se u to ne uklapa nije dokazivo i kao takvo se, u znanstvenom razgovoru, ne uvažava.

  54. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:18 pm

    Na poezija.com možemo raspravljati o kreacionizmu. Dapače.

  55. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:18 pm

    ja uvažavam sve ljude, ali kad si u krivu onda si u krivu, i to ti pokažem logičkim argumentima, a ne napadima ad hoc, ili pak cistim bezglavim vrijeđanjem

  56. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:18 pm

    Zasto ljudi poput Davora uopce dolaze na ovu stranicu kad sve sto se objavi se kosi s njihovim pogledom na svijet? nema smisla….

  57. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:19 pm

    Davore, navedi mi jedan znansveni članak koji dokazuje da postoji “transcedentalna komponenta”. Kako puno čitaš, siguran sam da nećeš imati problema u tome.

  58. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:20 pm

    valjda da nam pokaže kako smo mi u krivu 😀

  59. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:20 pm

    borba s vjetrenjacama… na obje strane 🙂

  60. Davor Meštrović

    lipanj 28, 2011 kod 8:20 pm

    Svijet se mijenja samo suprostavljanjem i utjecanjem, a ne slaganjem i podilaženjem! Tebi je sigurno uzor Jadranka Kosor? 😉

  61. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:21 pm

    To je argument?

  62. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:21 pm

    Dino, naravno da je to argument! 😀

  63. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:21 pm

    u kojem svijetu ti zivis? 😀

  64. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:22 pm

    “transcendentalno”…ako mi može tko a vjerovatno može objasniti jer mnoge knjige (milijoni knjiga) od velikih znastvenika spominjunu ovaj izraz…da li mi može netko napokon ga objasniti? …o čemu se radi tu?

  65. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:23 pm

    Dino, kako samo ostajes ozbiljan na sve ovo? 🙂

  66. Saida Sokoljak

    lipanj 28, 2011 kod 8:23 pm

    misliš ono-posmatraj, izvedi eksperiment, postavi zakon i tvrdnju, matematički dokaži pa-objavi?To ako uspiješ-sve je dokazano….a da li je moguće baš sve?

  67. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:25 pm

    David, transcedentalno iskustvo ili spoznaja je kada ti pređeš na onu drugu stranu realnosti, kad dotakneš srž svega. Npr. transcedentalno bi iskustvo i spoznaja bila ta da odjednom se pojaviš u raju i sa bogom pricas o tome kako i zašto je stvorio svijet, i on ti ga pokazuje u svojoj maloj kutijici pored ostalih kutijica svih drugih svjetova koje je stvorio 🙂

    ako sam u pravu, a mislim da jesam… :/

  68. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:25 pm

    Saida, točno to. Ja ne tvrdim da nešto ne postoji, samo da, ako tvrdiš da nešto postoji, moraš imati dokaz. Vjerodostojan. Stigme na dlanovima nisu dokaz.

  69. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:25 pm

    ljudi su intelektom pokušali dotaknuti ono transcedentalno, za sada nisu uspjeli

  70. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:26 pm

    Luka, transcedentalno iskustvo je i kad pričaš sa Elvisom. Ima svoju dijagnozu.

  71. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:27 pm

    zasto ne bi bilo moguce? mozda ne mozes sada sve dokazati, ali tko kaze da neces moci s vremenom? prije 200 godina se nije mogla dokazati DNA helix, ali sad je dokazan….

  72. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:27 pm

    …dobro gospođo..onda mi i vi recite na koje načine još se može nešto “spoznati”…izbacite matematiku pokuse i zakone?…bog ima “ljubav” recimo?..molim vas opišitemi o čemu se tu radi?

  73. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:28 pm

    i inače dajte pišite vaše viđenje o bogu..osim što ga već dvije godine na zidu spominjete..ako možete recite o “njemu”..odakle vam ti zaključci?…i što ću ja sad sa “njim”?

  74. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:30 pm

    Ako ne dostignemo bar 100 postova na ovu temu, nismo zaslužili biti fanovi znanosti.

  75. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:32 pm

    Dino, Darwin bio bio ponosan na tebe 😉

  76. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 8:32 pm

    * bi bio

  77. Admir Ado Delalić

    lipanj 28, 2011 kod 8:37 pm

    Za nekoga je duhovni dozivljaj empirijsko iskustvo! Kao sto je poznato u svim velikim religijama svijeta postoje Proroci ili Boziji poslanici. Uvijek je bilo onih koji su trazili dokaze a i onih koji su culi i povjerovali. Dobro bi bilo i tu vrstu literature prouciti i staviti na vagu empirijskog i znanstvenog. Za mene, bogastvo ljudske vrste je upravo u toj transedentalnoj komponenti. U danasnjem vremenu veliki broj ljudi od nauke / znanosti / prihvataju religijska posmatranja i Bozije Objave ljudima. Mnogo je svjetova i razina svijesti, kao i frekvencija na kojima one egzistiraju, upravo koliko i razlicith stavova i misljenja!

  78. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:39 pm

    Znate zasto ne volim imati nekakve diskusije na facebooku? zato sto je previše ljudi koji imaju nesto za rec, i skoro svaki od njih dok daje svoje mišljenje proširuje temu razgovora za malo. I onda nakon jedno 10-15 ljudi pričamo o 15 tema istovremeno, i nemoguce je na svako odgovorit

  79. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:40 pm

    Duhovni doživljaj može biti i tebi i meni empirijsko iskustvo, kad se napušimo trave. Bez namjere da se rugam, radi se o dokumentiranoj praksi.

  80. Ivan Stipišić

    lipanj 28, 2011 kod 8:41 pm

    sve je slucajno..

  81. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:43 pm

    evo, Ivan je klasični primjer ovoga o cemu pricam…

  82. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:49 pm

    ajde ljudi jos samo 5 komentara da ispunimo kvotu 😀

    ubiti cetri kad se ovaj uracuna 😛

  83. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:50 pm

    Ako ulje pliva na vodi, to nije slučajno. To je zato jer je ulje manje gustoće. Lako je reći da je nemoguće da se sve posloži nasumično. Ali fascinantno je koliko je malo dovoljno da se sve pokrene.

  84. Saida Sokoljak

    lipanj 28, 2011 kod 8:50 pm

    nije mi namjera bila dokazivati da postoji ili ne postoji Bog,Davide…ali jedno sam shvatila-čovjek mora u nešto ili nekoga vjerovati.Nažalost, sve manje možemo vjerovati jedni drugima, a i veliki broj kvazinaučnika počinje objavljivati takve nebuloze….I što ostaje?Nada da postoji dobro,vjera u to dobro….Zato uvažavam sve koji vjeruju ili u čovjeka ili u Boga

  85. Neda Budas

    lipanj 28, 2011 kod 8:52 pm

    Cajnici su pun pogodak Dino. Kaj nije dokazano. Da darvin nije ustvari bio u pravu ili ne guglam dovoljno???? Ovo je znanos.com a ne dogmatski tjednik

  86. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:52 pm

    Ja vjerujem u ljubav iako znam da je kemija. To je moja evolucijska značajka.

  87. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:55 pm

    Saida ja nevjerujem u ništa… I? Moj život je super…

  88. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 8:56 pm

    Egzistencijalnu krizu i nihilizam sam sam nadvladao. I´m perfectly fine with everything…

  89. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 8:56 pm

    Saida ja vas razumijem..

  90. Saida Sokoljak

    lipanj 28, 2011 kod 8:59 pm

    lijepo Dino….samo što su danas takvi endemi i kao takve trebalo bi ih zaštititi.Inače biće istrijebljeni,nažalost

  91. Dino Alberini

    lipanj 28, 2011 kod 8:59 pm

    preko 100. Laku noć 🙂

  92. Ivan Pešić

    lipanj 28, 2011 kod 8:59 pm

    “Jedan suvremenik je s pravom rekao da su u ovom materijalistički obojenom dobu, ozbiljni znanstvenici jedini duboko religiozni ljudi.”
    Albert Einstein

  93. Zaragil von Slangenwald

    lipanj 28, 2011 kod 9:00 pm

    Zadnja obrana teologa na znanost je da je “bog” neopisiv i nedokaziv, te da mi nemamo osjetila, izraze, eksperimente kojima ga možemo dokazati, pa čak i da živi u nekoj drugoj dimenziji (guglajte “God does not not exist”). Pa onda koja korist od njega, ako ga i ima?

  94. Neda Budas

    lipanj 28, 2011 kod 9:00 pm

    Dobro Znaci kad prema nekom voljenom nekad vise ne osjecas ljubav da je nestalo “snage ” kemijskoj reakciji

  95. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 9:00 pm

    Albi je bio Spinozin čovjek, da ga nebiste gurali za židova ili nesto tako…

  96. Leteći Cvjetić

    lipanj 28, 2011 kod 9:01 pm

    Ja bih ponekad voljela da mogu vjerovati, mislim da bi mi bilo lakse. Ali ne mogu, pa sam sama odgovorna za sebe… To bi mislim islo po onoj “uzdaj se u se i u svoje kljuse” 😉

  97. Luka Šiško

    lipanj 28, 2011 kod 9:03 pm

    Neda… tako nekako, ali ubiti ne. Moraš proučit malo kemiju i biologiju, zanimljivo je štivo 🙂

  98. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 9:38 pm

    dobro drevni neki spisi koji negirajhu boga govore..(al naravno satrti su i promjenjeni)..ni jedna žena nije majka dok ne zatrudni…ne može nebo “roditi zvjezde”…itd..što ti govori da ne postoji matrica i takvo gledanje..bliže ti je kako oni kažu..”zajedno nastati”..no i to je da samo olakša ljudima percepciranje..a riječima ulaziti ili formulacijama u “žive obrasce”…to je ko da popiješ hladnu limunadu i sad ideš opisati riječima…zato istočnjaci i ne samo oni..nego mnogi drevni na pjedinim mjestima govore da “iskustvo”ne možeš formulirat i odrediti a isto tako znači i događaj..ili “stvaranje”

  99. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 9:39 pm

    od bilo kojega “stvorioca”..jer ga nema

  100. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 9:57 pm

    pisao sam tamo u spajalice ovo..još malo

  101. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 28, 2011 kod 10:01 pm

    i stvarno zašto “nešto”stvori sve s namjerom ili “inteligencijom”..a kako je to “nešto”stvoreno?…ako je samo po sebi i slučajno..zašto tako i ostalo ne bi bilo stvoreno?..

  102. Nedzad Muhibic

    lipanj 28, 2011 kod 10:38 pm

    Darvin ! oženio sestričnu ! ?? pa on je znači bio umni bolesnik..!!! sad mi je jasno kako je napisao sve one gluposti !

  103. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 29, 2011 kod 2:09 am

    bilo je krcato bolesnika svugdje i uvjek u svim sverama..no recimo da nije bio u pravu taj Darwin..i da evolucija nije mjerodavna….Koja razlika i u iznenadni upliv nečega?..Sad da se odvijalo milijarde godina ili nekoliko sati?..Koja razlika da opet se ne postavu ista pitanja o kreiranju”?…I tko kaže da i u iznenadnu “kreaciju”..ima prste neka fiksna točka?..opet isti “procesi”..trajanja..Ajde da je čarobnim štapićem nastalo sve?..Opet ništa nisi riješio u svezi “nevjerovatno sposobne točke”..bilo odmah sad ili u roku 2 sata ili bilijardu godina?…

  104. Jujuklip Xulumulungox

    lipanj 29, 2011 kod 2:10 am

    bog je imaginarna ljudska stekovina njegovih misli..okićena svime i svaćim

  105. Leteći Cvjetić

    lipanj 29, 2011 kod 5:55 am

    so what ako je ozenio sestricnu, u to vrijeme su se zenili svi sa svima… pogledaj malo rodbinske veze na engleskom dvoru, gore su od meksickih sapunica….

  106. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 6:23 am

    Nedžade, ne javljaj se. Muhamed je oženio curicu od 6 godina i seksao se s njom kad je imala 9. Darwinova je bar bila punoljetna.

  107. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 6:25 am

    Kad smo već kod umnih bolesnika.

  108. Ivan Stipišić

    lipanj 29, 2011 kod 7:43 am

    teorija jedne osobe.i to su vise prepostavke nego dokazana istina! (kako bi bilo da nema vise intervencije).

  109. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 8:05 am

    Da Ivane, tisuće znanstvenih radova, deseci tisuća znanstvenika svih profila (od kojih su mnogi vjernici), biokemijski dokazi, fosili, sve se uklapa, ali to su pretpostavke jednog čovjeka bez ikakvih dokaza. Kako je rekao Korado Korlević “sakrili smo svemirski brod ispod arene i pobjeći ćemo kad dođe Nibiru”.

  110. Ivan Stipišić

    lipanj 29, 2011 kod 9:00 am

    to je njihova religija,nema dokaza..vise se voe nekom logokom razvoja,prije bi to tako nazvao,

  111. Ivan Stipišić

    lipanj 29, 2011 kod 9:06 am

    ne mogu pojmiti da smo samo meso kosti sluz i zuc.i ..nista vise od toga

  112. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 11:14 am

    Dokaza nema jer ti kažeš da ih nema? Nije ni čudo da ne možeš pojmiti. Pretpostavljam onda da nisi Katolik, jer ne bi tako pljuvao po institucijama svoje Crkve.

  113. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 11:22 am

    Evo, da malo olakšamo stvari obožavateljima lika i djela Elvisa Duspare: navedite jedno Katoličko sveučilište gdje se na studiju biologije (ili srodnim studijima) ne naučava evolucija. Jedno. To ne bi trebalo biti teško.

  114. Leteći Cvjetić

    lipanj 29, 2011 kod 12:47 pm

    Ivane, to sto ti nesto ne mozes pojmiti ne znaci da nije istina… meni je prilicno apstraktna teorija struna npr ali ne mislim je zato pobijati.

  115. Ivan Stipišić

    lipanj 29, 2011 kod 1:06 pm

    hm..meni je veca bajka ateizam,nego vjerovanje u visu silu. samo treba razmisliti.

  116. Ivan Stipišić

    lipanj 29, 2011 kod 1:08 pm

    i ne samo meni!

  117. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 1:27 pm

    Ivane, bajka je kad netko “zatrudni po duhu svetomu”, osim toga ovdje ne branimo ateizam nego evoluciju. Glede ateizma, nisi shvatio poantu logike: kad tvrdiš da nečeg ima, moraš imati dokaze. Dokaz nije “nedostatak dokaza da nečeg nema”.

  118. Momcilo Simovic

    lipanj 29, 2011 kod 6:41 pm

    ovo je vec odavno prevazidjena teorija , njemu je mjesto na PLANETI MAJMUNA ! pozdrav od naucno edukovanog kreacioniste !

  119. Dino Alberini

    lipanj 29, 2011 kod 9:15 pm

    Momčilo, navedi jedan znanstveni (naučni) članak objavljen u znanstvenom (naučnom) časopisu u prilog kreacionizmu. Samo jedan, to je sve što tražim. Sigurno ti neće biti teško kad si tako “naucno edukovan”.

  120. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 29, 2011 kod 9:31 pm

    Najobičniji budalaš i lažov koji je svoju teoriju na području prirodnih znanosti jednostavno prepisao iz društvenih znanosti (od Hobesa i Malthusa), a onda se ona opet vratila nazad u društvene znanosti kako bi svima kazala kako je to šta su postali gazde svijeta naprosto-prirodna nužnosti! Nas i slične narode je smatrao evolucijski nižom vrstom koja svoj životni prostor i resurse treba prepustiti “njima” , a sve u svrhu evolucijskog napretka koji vidimo kuda ide…Fašisti i lažovi najgore vrste su to…

  121. Ruben Legaz

    lipanj 29, 2011 kod 10:34 pm

    Pročitajte Dawkinsa, ljudi.

  122. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 6:18 am

    Još veći kreten od Darwina…

  123. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 6:48 am

    Nikola Nikica Smolić Dawkins je kreten onima koji ga nisu čitali. Navedi jedno katoličko sveučilište na kojem se, na studiju biologije ili srodnom studiju, ne naučava evolucija. Znam da se ponavljam ali još nisam dobio odgovor na ovo jednostavno pitanje koje sam postavio već desetak puta u komentarima.

  124. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:08 am

    Dawkins je sam, koliko sam uspio pobrojati, objavio 24 znanstvena članka u stručnoj literaturi o evoluciji koja nitko nije pobio. Vjerojatno ih ima i više. Navedite jedan znanstveni članak u stručnoj literaturi o kreacionizmu. Opet se ponavljam ali nitko mi nije naveo niti jedan. Zadnji pokušaj je bio da se fizičar Robert Gentry pretvori u geologa, ali to nije baš sretno završilo, geolozi su mu se smijali i poručili da se vrati svom poslu.

  125. Ivan Stipišić

    lipanj 30, 2011 kod 9:30 am

    darwinizam=zivotinjsko carstvo..system of dawn.

  126. Ivana Kovač

    lipanj 30, 2011 kod 10:03 am

    Dino, ne trudi se, prije će im ući u dupe nego u glavu.

  127. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 10:05 am

    U dupe im je već ušlo, sudeći po argumentima.

  128. Ivan Stipišić

    lipanj 30, 2011 kod 10:47 am

    darwin i nije znanstvenik,bio je biolg koji je iznijeo svoju teoriju ..al se to samo naziva znanost ,,sto uopce nije.! neije dokazano.pa prdi kolko oces

  129. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 11:04 am

    Monsignor Fiorenzo Facchini kaže da je. Kome vjerovati? Tebi ili njemu? On predaje na katoličkom sveučilištu Srca Isusova, a ti?

  130. Leteći Cvjetić

    lipanj 30, 2011 kod 11:18 am

    Ivane, samo da znas Crkva je prihvatila evoluciju.

  131. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 11:30 am

    Ne samo da ju je prihvatila, nego jako puno doprinosi istraživanjima na tom polju. Evo link na njihov “Projekt Darwin” http://www4.unicatt.it/darwin/

  132. Ivan Stipišić

    lipanj 30, 2011 kod 11:40 am

    tzv.komercijalno “znanje”

  133. Leteći Cvjetić

    lipanj 30, 2011 kod 11:40 am

    Ivane, sto ne objavis koji znanstveni rad kad si toliko prosvijetljen?

  134. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 11:44 am

    Međugorje je komercijalno znanje. I to vrhunsko, sudeći po rezultatima.

  135. Neda Budas

    lipanj 30, 2011 kod 11:48 am

    @ luka: to je komentar na ono dinino da je ljubav kemija i da on to zna pa sam ga išla zezat a ti tako ozbiljan… Tja

  136. Leteći Cvjetić

    lipanj 30, 2011 kod 12:27 pm

    Razlika između znanosti i vjere su dokazi.

  137. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 12:37 pm

    Nikola ja ti govorim o znanstvenim člancima, činjenicama, biokemiji, anatomiji, prirodnim znanostima, koje sa socijologijom nemaju veze. Ovdje se priča o biološkoj evoluciji i nije nikakva podvala nego činjenica. Da, mehanizam evolucije se ne zamara je li netko dobar ili loš, ako se bolje prilagodi preživi, ako ne, biva pojeden. Ako je evolucijska prednost biti sebični gad (morski psi jedu braću u utrobi majke) onda će takav preživjeti. Ako je prednost žrtvovati se za zajednicu (pčele se masovno žrtvuju napadajući uljeza) onda će preživjeti požrtvovni. Nema veze sa tvojim poimanjem dobra i zla niti je primjenjivo na društvene odnose među ljudima.

  138. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 12:40 pm

    Prije nego nazoveš nekoga kretenom, pročitaj nešto od njega. Ali ne citate izvađene iz konteksta. Miklenić je puno veći kreten od Dawkinsa.

  139. Josip Pavić

    lipanj 30, 2011 kod 12:59 pm

    Razlika između zananosti i vjere su dokazi? Kreacionizam i evolucionizam raspolažu istim dokazima, stvar je vjere koju ćeš ti stranu prihvatiti.

  140. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 1:02 pm

    Kreacionizam ignorira dokaze koji mu ne idu u prilog. To je razlika. Navedi jedan slučaj gdje su se ignorirali dokazi protiv evolucije.

  141. Josip Pavić

    lipanj 30, 2011 kod 1:17 pm

    hmmm evo upravo sada -.- ja sam ti stavio hrpu predavanja gdje je evolucija zgažena a ti ignoriraš. Koji dokaz ignorira kreacionizam?

  142. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 1:28 pm

    Hrpu predavanja? Pa imaš dva posta! Kakva predavanja? Na kojim prirodoslovnim fakultetima?

  143. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 1:39 pm

    Kreacionizam ignorira: Fosile, retroviruse, fuziju kromosoma na točno predviđenom mjestu, faktore prilagodbe okolišu, uglavnom sve što se ne uklapa u teoriju. Pretpostavljam da nisi Katolik pa me ne čudi tvoj stav.

  144. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 2:41 pm

    …i da, uvijek ću slaviti i zahvaljivati se i moliti mome i Bogu mojih predaka!

  145. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 3:42 pm

    Nikola Koji su to bivši nobelovci koji su eksperimentalno dokazali nematerijalne uzroke života?

  146. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 3:48 pm

    Zove se Luc Montagnier, dobitnik je Nobelove grade 2008. godine i nakon što su ga protjerali iz “zapadne” znanosti prihvatili su ga Kinezi i postavili za rektora sveučilišta u Šangaju…evo ti članak:

  147. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 3:49 pm

    članak je na : http://www.schiller-institut.de/hrvatski/Montagnier.pdf pa mi kaži (baš me zanima) šta misliš o tome….

  148. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 3:59 pm

    Očito nisi shvatio poantu eksperimentalnog dokazivanja. Nešto je dokazano kada se može replicirati eksperiment. Kod Montagniera to nije bio slučaj i nisu ga popljuvali zbog toga, nego zato jer je tvrdio da je u pravu a nitko to nije mogao provjeriti. U znanosti nema svetih krava, ako pričaš pizdarije, letiš, imao Nobela ili ne.

  149. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 4:21 pm

    Schiller institut nema veze sa biologijom. Lagao bih kad bi rekao da sam iznenađen. Dakle, ne postoji znanstveni rad koji uopće spominje nematerijelne uzroke života, Nikola, to si izmislio. A ako si Hrvat, Bogovi tvojih predaka su Svarog, Perun i ostali, kojih su se Slaveni odrekli kad su ih talijani došli pokrstiti. I to bez ikakvog otpora. Kao ovce.

  150. Ivana Kovač

    lipanj 30, 2011 kod 4:57 pm

    Evolucija nije ideologija pa da želi promijeniti svijet, ona samo opisuje svijet, a poanta se može svesti na jednostavnu činjenicu: ili ćeš se prilagoditi i preživjeti, ili ćeš umrijeti u lavljim raljama vrišteći “TO NIJE FEEEER!!!” :D))) Dečki, usmjerite taj testosteron u nešto drugo i bit ćete sretniji u životu 😉

  151. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 6:31 pm

    Dino, imaš jedan problem, a to je da sam navedeni članak poslao dvojici prijatelja doktora biologije i obojica imaju mišljenje potpuno suprotno od tvoga…Nastavi biti “sebični gad” i slavi svoje koljače…Ivana Kovač, ne “opisuju oni svijet” nego čine i učinili su ga na žalost onakvim kako njima odgovara( kakv je vidiš i sama), a to znači da evolucijski niži narodi u koje spadamo i mi moraju nestati kako bi oni napredovali…Pročitajte puni naziv knjige “O podrijetlu vrsta putem prirodnog odabira…”…zanimljivo da se drugi dio “izgubio u prijevodu”…

  152. Nedzad Muhibic

    lipanj 30, 2011 kod 6:43 pm

    Dino, malo kasnim, ali moram replicirati. Prvo koji Muhamed? Drugo koji izvor koristiš kad tako teške stvari nekome tovariš? Je li moguće da prihvataš svaku informaciju koja ti se sviđa,bez obzira što tako ozbiljno rušiš svoj autoritet? Ono što ti paše je istina, sve drugo nije !? gdje je tu objektivnost ?

  153. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 6:44 pm

    I da, zaboravio sam vam reći naslov orginala te gnjusne fašističke podvale i laži … naslov orginala: Charles DARWIN, Postanak vrsta putem prirodnog odabira ili očuvanje povlaštenih rasa u borbi za život [preveo i predgovor napisao Josip BALABANIĆ], Zagreb, 2000. Hrvatski prijevod prema prvom engleskom izdanju: usp. Charles DARWIN, On the Origin of Species by Means of Natural Selection or the Preservation of Favoured Races in the Struggle for Life,London, 1859. Dakle onaj zadnji dio naslova “očuvanje povlaštenih rasa u borbi za život ” više se nigdje ne spominje, a ja vas pitam koje su to “povlaštene rase” u borbi za život? Dino čekam odgovor…

  154. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:10 pm

  155. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:19 pm

    Nikola, ovo nije mjesto za dokazivanje ili obaranje tvrdnji. Ja sam tvoj članak pokazao trojici prijatelja doktora biologije i oni su rekli da sam ja u pravu. I? Tko ima većeg?

  156. Nikola Nikica Smolić

    lipanj 30, 2011 kod 7:23 pm

    O kakvim problemima Dino pričaš? Čekam odgovor o tome koje su to “povlaštene rase” … i zašto se taj drugi dio naslova “izgubio u prijevodu”?

  157. Ivana Kovač

    lipanj 30, 2011 kod 7:26 pm

    Dino, krivo. Nisu se pokrstili kao ovce nego su se prilagodili i preživjeli. Borna, Porin i ekipa nisu bili budale, uklopili su se u tadašnje Europske integracije jer bi bilo što drugo bilo pogubno po narod, a s time i po njih kao vladare.

  158. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:33 pm

    Nikola, što si se ulovio naslova? Ja ti ne pričam o duhu vremena iz Darwinovog doba nego o sadašnjoj enornoj količini podataka, koji sa Darwinom imaju veze tek toliko što potvrđuju njegovu teoriju. Što je mislio pod “rasom” nemam pojma, u ovom kontekstu nije bitno. Bitno je da se nazivaš Katolikom a pri tom ignoriraš stav svoje Crkve. Tvoj problem je što si neinformiran. Ili licemjer.

  159. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:34 pm

    Ivana, ja bih prije rekao da su “šaptom pali”.

  160. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 7:44 pm

    Neđade, evo ti još jedan link u kojem se obajšnjava zašto je u redu da se Muhamed seksao sa curicom od 9 godina http://muslim-responses.com/Marriage_with_Aisha/Marriage_with_Aisha_ koji autoritet rušim?

  161. Nedzad Muhibic

    lipanj 30, 2011 kod 8:19 pm

    Dino, linkove prave ljudi sa određenim ciljem, ko njih cenzuriše kada pišu ? sve to što nudiš sumnjivo je ! Ako je nekom cilj da ruši nečiji ugled, onda piše o njemu laži, jer danas to može nesmetano(pogotovo na netu) mada ni knjge više nisu čiste od raznih ubacivanja riječi, rečenica a često i stranica koje su laž, i imaju svoj cilj !

  162. Nedzad Muhibic

    lipanj 30, 2011 kod 8:21 pm

    Danas je to bar moderno, kad neko nije podoban u nekoj vladi i sl. onda mu podvale aferu i on je gotov !

  163. Leteći Cvjetić

    lipanj 30, 2011 kod 8:28 pm

    vi itekako vadite iz konteksta stvari i prilagođavate ih sebi… povlastene vrste se odnose na one vrste koju su dovoljno jake da prezive… koje su se uspjele prilagoditi na nove uvjete… je li itko od vas procitao tu knjigu uopce??

  164. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 8:31 pm

    Ali Nedžade, ovaj zadnji izvor je Sami Zaatari, Musliman. Ne bi valjda lagao?

  165. Ivan Stipišić

    lipanj 30, 2011 kod 8:46 pm

    povlastene vrste “) o tome se radi ha.. nije ni cudo da je to prihvacena teorija i nagradjena Nobelovom nagradom?..bas kao i Obama za mir..hm neko drzi sve konce u ruci .valda radi manipulacije,,neznam 😉

  166. Dino Alberini

    lipanj 30, 2011 kod 8:58 pm

    Leteća, čitao sam Darwina površno i stvarno je moglo biti izvučeno iz konteksta njemu u prilog. Ali članci poput ovog: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19444213 govore da se radi o eksperimentalno dokazivim stvarima.
    Luc Montagnier je skrenuo na homeopatiju, njegove eksperimente nitko nije uspio ponoviti, a kladim se da se nitko od njegovih zagovaratelja ne bi liječio homeopatskim pripravcima da navuče zlatni stafilokok.

  167. Leteći Cvjetić

    lipanj 30, 2011 kod 9:03 pm

    Dino, nisam o tebi govorila 😉

  168. Vedran Vidov

    srpanj 1, 2011 kod 5:26 am

    Nikola – “povlaštene rase” u naslovu odnose se na varijaciju unutar svake vrste koja ima veće šanse za preživljavanje tj., veću šansu za reprodukciju i širenje potomstva. Definitivno ne implicira rasizam. Opismeni se malo na koji se način pojam “race” sve koristi (i kako se koristio) u eng. jeziku.

  169. Ivan Stipišić

    srpanj 1, 2011 kod 7:41 am

    ..al stvarno najjednostavnije sto se moglo objasniti(prepostaviti ) i zato se prihvaca kao opca TEORIJA

  170. Ivan Stipišić

    srpanj 1, 2011 kod 7:41 am

    i poz..

  171. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 7:52 am

    Vedrane Vidov, dakle nikako da ja skužim” genijalnog ” Darwina onako kako bi vi to htjeli….Evo sam toliki glupan da ne shvaćam ni šta je “RASIZAM”…Darwinizam je u svojoj srži najgori mogući rasizam i fašizam čije posljedice i u ovom trenutku su bijeda i siromaštvo i umiranje milijuna ljudi diljem svijeta, a sve u ime napretka “povlaštenih rasa” u koje ti ne spadaš. Ma di vi, u kojem svijetu živite i vidite li uopće šta se dešava oko vas?

  172. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 7:54 am

    Vidimo Nikola, kradu nas naši, a ne “Bilderbergovi”.

  173. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 8:01 am

    Dino Alberini,” sebičnim gadom” si se proglasio sam(nisam te ja proglasio) gorljivo braneći učenja fašista i kurvinih sinova po kojima je to(sebičnost- “sebični gen”) jedini uvjet napretka i opstanka i u tome i jeste cijela (tvoja) tragedija koju ti nikako da shvatiš…Ne podmeći mi stvari koje nisam rekao. Koja budala čovjek mora biti da povjeruje u njihova sranja o tome “kako će pohlepa i korist pojedinca donijeti blagostanje svima”?????

  174. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 8:05 am

    Ovo što su pokrali naši je kiki-riki u odnosu na to koliko je financijskom krizom pokraden cijeli svijet. O tome kakva krađa i otimačina je legalni svjetski financijski sustav bolje da ti i ne govorim. Kad bi razumio te stvari vjerojatno bi drugačije razmišljao…Ali živi ti i dalje u svojim zabludama i vjeruj u to kako će ti EU i “zapad” donijeti slobodu i blagostanje…

  175. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 8:11 am

    Nikola, ja branim one koji se bolje brinu o svojim građanima, ako je u Švedskoj, Njemačkoj ili Švicarskoj fašizam, onda želim takav fašizam i kurvine sinove ovdje. Možda su tebi ove milijarde, koje su kod nas pokredene, “kikiriki”, meni nisu. Jebe mi se kojom zastvom maše ili koji jezik (loše) govori, lopov je lopov. Prije bi da mi državom vlada pošteni Švabo nego korumpirani ´rvat.

  176. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 8:14 am

    Bravo Dino, Švabe pošteni, a Hrvati lopovi…

  177. Leteći Cvjetić

    srpanj 1, 2011 kod 8:16 am

    Nikola, si cuo onu “nema tata do Hrvata”? 🙂

  178. Ivan Stipišić

    srpanj 1, 2011 kod 8:24 am

    neki vide samo prst pred nosom..nista dalje od toga!

  179. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 9:57 am

    Opet mi, Nikola, trpaš što nisam rekao. Rekao sam da neki pošteni Švabo (cigan, crnac, srbin, slovenac, mađar) vrijedi više od nekog korumpiranog Hrvata (NB mala slova su sa namjerom). Dodajem i to da je poštenje evolucijska prednost.

  180. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 1:31 pm

    Ako je poštenje po darwinovoj evoluciji prednost onda ti Darwina uopće nisi shvatio …

  181. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 1:45 pm

    Ne, ti očito nisi shvatio da je korumpirano društvo osuđeno na propast. Pogledaj Švicarce i Skandinavce, pa pogledaj Grke. U bližoj okolici pogledaj fine gradacije od Triglava do Vardara. Što je zemlja korumpiranija, to je BDP po stanovniku manji. Čak i unutar jedne zemlje imaš razlike vezane uz korupciju i kvalitetu života, recimo, u Italiji. Poštenje je evolucijska prednost, a ti i Jozing slobodno fantazirajte kako su vam drugi krivi jer ste dignuli kredit kojeg ne možete vraćati (figurativno, znam da nisi glup da digneš takav kredit, ali država je).

  182. Vedran Vidov

    srpanj 1, 2011 kod 4:00 pm

    Uzalud. Evolucija kooperacije i modeli teorije igara poput strategije Milo za drago (tit for tat) očito su se dogodile ostatku čovječanstva, a ne Nikoli.

  183. Josip Pavić

    srpanj 1, 2011 kod 5:55 pm

    joj da, ispričavam se, umalo zaboravih na teističku evoluciju. ah da, žao mi je tih ljudi, ne uviđaju kontradiktornost svojeg vjerovanja.

  184. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 7:19 pm

    Je da, ti si pametniji od svih njih, možda da te monsignore, sa doktoratima teologije i biologije malo poučiš i izvedeš ih na pravi put, siguran sam da te neće držati za budalu jer si ipak iskusniji teolog i znanstvenik od njih. I ne radi se o nikakvoj “teističkoj” evoluciji nego o prirodnoj evoluciji čije se izučavanje zasniva isključivo na znanstvenoj metodi. Kladim se da si omiljen u župi, ali dalje od toga nemaš neku budućnost. Da probaš kod Jehovinih svjedoka ili “Svetaca nekog dana”?

  185. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 8:28 pm

    Vedrane Vidov o kakvim strategijama buncaš? Imam nešto vojne izobrazbe(JNA i američke), 12 godina sam predavao Teoriju taktike i Taktiku pješaštva hrvatskim časnicima i nešto znam i o Strategiji…Dino nije mi namjera niti te pobjediti niti uvrijediti u diskusiji…Nije mi jasno da ti nikakvi argumenti uopće nisu važni i da ih ne prihvaćaš…O svjetskom monetarnom sistemu nemaš pojma, ali te to ne priječi da mi lupetaš o kreditima i zaduženju…

  186. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 8:34 pm

    Nikola rat je završio pred 16 godina, svijet se mijenja. Prilagodi se ili ćeš izumrijet. O evoluciji nemaš pojma. Nemam ni ja. Ali ima tko zna, a sigurno nisu tvoji desperadosi kao admiral Domazet-Lošo.

  187. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 8:38 pm

    Od Aristotela i Platona pa do danas- ništa novog! To je rekao moj profesor Filozofije prije skoro 30 godina i koliko god sam ga tad u čudu gledao nakon puno godina sam shvatio kako je bio u pravu…A ti i dalje viruj u te pizdarije i obmane koji ti prodaju oni koji te smatraju stokom i evolucijski nižom vrstom…Pozdrav prijatelju…ovo više nema smisla…

  188. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 8:43 pm

    Nisam ni mislio da ćeš promijeniti mišljenje, tvoj profesor filozofije nije sigurno mislio na prirodne znanosti, ali eto, čuješ samo što želiš. Sigurno ćeš jako prosperirati u društvu na taj način. Panta rhei, ja idem dalje, ti slobodno stoji na mjestu i vrišti.

  189. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 8:51 pm

    I gdje si, molim te, pročitao išta o svjetskom monetarnom sustavu kod Darwina? Možda si ga zamijenio za Marksa?

  190. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 1, 2011 kod 9:16 pm

    Jebate koji si ti lik, pa “neupitni” (neo)liberalizam sa isto tako neupitnom dogmom o “slobodnom tržištu” (koje će zamjeniti države blagostanja) je ništa drugo do čisti darwinizam na području ekonomije i društvenih odnosa…O globalnom financijskom sustavu bi ti mogao satima, ali najkraće- to je ništa drugo do “financijski imperijalizam” gdje su ulogu vojske preuzele financijske institucije posljedica čega će biti upravo ono što je Darwin i kazao , a što sam ti citirao – evolucijski niže rase će nestati i svoj životni prostor u najskorijem vremenu prepustiti njima evolucijski najnaprednijima…Naravno, one koji na to ne pristaju čekaju optužbe o “totalitarizmu, gaženju ljudskih sloboda i prava i sl.gluposti…) nakon čega u akciju “oslobađanja” stupa vojska…Ako sve to ne vidiš oko sebe onda si ili slijep ili glup…

  191. Dino Alberini

    srpanj 1, 2011 kod 9:24 pm

    Tu se priča o biologiji. Smanji doživljaj. Ako baš hoćeš, neoliberalizam, o kojem pričaš, je prevaziđen. Vidiš da se države sve više upliću da se ne ponovi 1929. I neće se ponoviti, osim u onim zemljama koje vode kreteni. Kao što je Grčka. A možda ni tamo.

  192. Dino Alberini

    srpanj 2, 2011 kod 7:31 am

    Nikola Evo ti link pa mi nađi gdje Darwin piše išta o ovome o čemu pričaš: http://www.literature.org/authors/darwin-charles/the-origin-of-species-6th-edition/ Ne znam da li namjerno lažeš ili me samo zajebavaš jer te to zabavlja

  193. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 2, 2011 kod 7:43 am

    Sve sam ti već napisa i objasnija, ali ti to ne želiš shvatiti…Ostani (sretan) u svojim zabludama…Pozdrav još jednom…

  194. Ivan Stipišić

    srpanj 2, 2011 kod 7:50 am

    a joos traje. ej Dino da ti kazem nesto dokazi koje ti trazis ne postoje materijalni dokazi .kuzis.nas takodjer okruzuje nesto sto se ne vidi golim okom ,materija je samo vanjska DIMENZIJA .kuzis? ima toga sto se ne vidi al se osijeti, e ako ti i tebi sl. to ne vidite onda imate hendikep.i to veeliki hendikep.reci da je sve samo sto vidimo i dotaknemo sve u svemu je jaako drsko i vrlo glupo. i da je sve samo slucajno. al to se ne dokazuje umnim izdrkavanjem i prepucavanjem.

  195. Ivan Stipišić

    srpanj 2, 2011 kod 7:51 am

    i u tom pogledu treba biti flexibilan a ne tako siguran i zatucan

  196. Ivan Stipišić

    srpanj 2, 2011 kod 7:52 am

    i ne respravlja se s EGOM

  197. Dino Alberini

    srpanj 2, 2011 kod 8:33 am

    Nikola, napisao si da je čovjek fašist i ne znam što sve ne, skoro pa Belzebub osobno. Imaš link na cijelu knjigu, nisi u stanju izvuči niti jedan citat kojim bi to potkrijepio. I onda sam ja u zabludi? Ivane, ako dokazi ne postoje onda laku noć.

  198. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 2, 2011 kod 11:37 am

    “Vidici su slutnje i smisao sivi i samo u tajni pravo biće živi” – Tin Ujević …Ivan Stipišić ti je kaza isto ono što je ovim stihom kaza veliki Tin…Dostojevki je isto to reka ovako: “ni vrh vlastitog nosa se ne vidi pa to ne znači da nos ne postoji….Ako nema Boga i besmrtnosti onda je sve dozvoljeno”…Lipo san ti kaza da su Daarwinu inspiracija Malthus i Hobes (pročlitaj šta su ta dvojica fašista govorili), dakle “društvenjaci” pa je on tobože to isto “dokaza” u prirodnim znanostima i onda se sve vratilo nazad u društvene znanosti i postalo učenje koje je ušlo u sve sfere ljudskog života kao očigledna i neupitna dogma o kojoj se ne raspravlja i u koju se ne sumnja…Još kad se tome doda njegov bratić Francis Galton otac fašističke eugenike (preteča današnje genetike) onda je sve jasno i vidi se iz aviona…Onome ko želi vidjeti…ti ne želiš i jebe mi se više za te tvoje pizdarije koje nazivaš “dokazima”…Pozdrav…

  199. Dino Alberini

    srpanj 2, 2011 kod 11:46 am

    Nikola, drugim riječima, nemaš nikakav Darwinov citat nego baljezgaš o Tinu i Dostojevskom i nekakvom bratiću kvazi znanstveniku. Tipično za čovjeka bez argumenata: “možda nije on, ali su njegovi…”.

  200. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 2, 2011 kod 1:23 pm

    Dino, slušaj sinko, imam 50 godina, mlad si i zelen i zato ti opraštam …Pročitaj sad ponovo šta sam ovdje pisao pa ćeš naći da sam Darwina citirao…Samo podmećeš i tupiš svoje…Čitaj i obrazuj se i promatraj svit oko sebe, ne doživljavaj diskusiju kao utrku ili utakmicu nego kao priliku da nešto naučiš…čovik i tovar znaju više od čovika…dobro ti je Ivan reka-jebe te ego…Ja ti ga nemam više ni volje ni živaca hraniti…Uživaj u retardiranom Darwinu koji bi zbog retardacije prvi trebao biti žrtva vlastitog učenja, ali zanimljivo-to učenje se na njega (kao i sva ostala sranja koja prodaju okolo po svitu ) nije odnosilo…

  201. Vedran Vidov

    srpanj 2, 2011 kod 5:32 pm

    Nikola – Pa zar si stvarno toliko glup da misliš da se pojam strategija upotrebljava jedino u vojne svrhe? Zar stvarno patilš od iluzije da niti jedna znanstvena disciplina ne koristi pojam strategije i da ti sve znaš o svim disciplinama gdje se koristi pojam strategija? Zar si stvarni toliko neuk da te moram prvenstveno uputiti na rječnik pojmova, a zatim te uputiti na teoriju igara na čijem su polju toliki ljudi dobili nobelovu nagradu? Zar ti stvarno moram poglupljuvati pojmove poput strategija kooperacije pa čak i razne ekonomske teorije koje je se njima služe? Ako sam ti već spominjao strategiju Milo za drago (tit for tat) mogao si barem se potruditi proguglati o navedenom modelu i gdje se sve koristi. Jebiga, čak je i u popularnoj kulturi teorija igara postala poznatom zbog filma Genijalan Um (vidi što je Nashov ekvilibrijum).

  202. Dino Alberini

    srpanj 2, 2011 kod 5:52 pm

    Nikola evolucija je činjenica, i kao takva neće nikad izaći iz znanosti. Kreacionizam je sranje koje se neće nikad, ali baš nikad, predavati na prirodoslovnim fakultetima. Pomiri se s tim. Desperadosi poput Ivana ionako neće nikad upisati biologiju pa mi se ne da uopće raspravljati sa takvima. On je na spoznajnoj razini Amiša, šteta što ne posjeduje njihovu dosljednost i ne skine se s interneta.

  203. Josip Pavić

    srpanj 3, 2011 kod 12:31 am

    Ja zasigurno nisam najpametniji niti se pravim najpametniji. Da se pravim najpametniji tada bi bubao bilo šta što mi paše, a da me ne zanima što druga strana kaže. Upravo zato što se ne pravim najpametniji ja ti linkam stranice da vidiš što kažu znanstvenici, a ne ja. Jer ako nisi znao nisu svi znanstvenici evolucionisti. Znanstvene dokaze govorim, dokaze ljudi koji su stručni u tome. A ako ti želiš ostati u zabludi samo izvoli. Činjenica je da evolucionizam nije odgovorio na osnovna pitanja, nego se „dokazuje“ nekim sporednim stvarčicama nasuprot ogromnog upitnika oko temeljnih stvari. Pitao sam, ako su ikad na ovoj Zemlji živjeli neki prijelazni oblici tijekom nekog razdoblja (a to je razdoblje u razmaku više milijuna godina…pa nisu su evoluirali preko noći) pa zar onda ne bi trebalo biti na milijune fosila tih oblika. Upotrijebimo logiku koju nam je Bog dao. Gdje su fosili? I od samog početka evolucija se protivi svakoj logici i zakonima. Od ničega nastalo sve. Posljedica bez uzroka. Svaka posljedica valjda ima svoj uzrok. A kažem ti, znanost potvrđuje Bibliju sve više i više. Pitam se ja, kako je moguće da je kod jednog plemena u J. Americi pronađeno preko 5000 figurica dinosaura (onakvih kakvi se danas rekonstruiraju), pitam se zašto Babilonci na svojim zidinama imaju likove lavova, ali isto tih dinosaura itd druge kulture. Hmm možda dinosauri nisu tako davno izumrli. Biblija spominje i dinosaure, ali ne tom riječi jer je ta riječ izmišljena tek 1800 i neke. Pitam se kako ugljen ako evolucionizam kaže da nastaje tisućama godina, zapravo može nastati za par dana. Možda Zemlja nije tako stara. Kako je moguće da je preko više slojeva stijena za koje evolucionisti kažu da je svaki sloj nastajao xyz godina, pronađeno deblo koje prelazi preko svih tih slojeva. Hm možda ti slojevi nisu nastajali xyz godina. Pitam se kako je moguće da je na istoku Turske pronađeno nešto što liči na jedan veliki brod, iliti arku. Pitam se zašto na obje obale Crvenog mora jedan preko puta drugog stoje dva stupa, a takvi stupovi se najbliže mogu naći u Izraelu. Pitam se zašto na dnu Crvenog mora postoje ostaci kola. Pitam se kako je moguće da vrh brda na kojem je prema Bibliji Mojsije primio 10 zapovijedi nešto drugačije boje. Zapravo, vrh se crni…i odakle na njemu kamenja koja nastaju samo pri vrlo visokim temperaturama. Pa kako je leptir mogao naslikati svoja krila baš tako da liče na prirodnog neprijatelja svog neprijatelja i tako se obrani. I zašto je paun tijekom evoucije razvio tako lijepi rep, kad bi mu i običan bio koristan. I mnogo, mnogo drugih stvari koje ne vidiš. Sve su ovo činjenice koje ti mogu linkati, ali zbog nekog razloga, nisam siguran kojeg, sumnjam da ćeš ti to pogledati jer te istina ne zanima. Ti nemaš blage koje sile postoje, a upravo te jedna drži u šaci i zasljepljuje tvoj vid da ne možeš primijetiti pravu istinu. Ima toliko dokaza, ali ti ih ne vidiš, jer ih ne želiš vidjeti. Ja sam sa evolucionističkim „dokazima“ upoznat, ali dok ne vidiš ili dok ne budeš želio vidjeti dokaze stvaranja, nikad nećeš znati što je prava istina. Pa sretno.

  204. Ivan Stipišić

    srpanj 3, 2011 kod 1:11 am

    e dino,vidis kako ti je covik lipo napissa.i jos kad bi izvadio glavu iz dupeta.ne pokazujes nikakvo znanje,samo nadobudnost.i citate i linkove..nikakve spoznaje/pravom rijecju Glupan

  205. Josip Pavić

    srpanj 3, 2011 kod 7:38 am

    Nije on glup, može shvatit da hoće, samo je uporan. Uporno tjera svoje, a da ne razmatra dokaze druge strane, jer vjerojatno misli da nema dokaza na suprotnoj strani. Davno je dokazano da teorija evolucije nije moguća, ali i dalje evolucionisti uporno traže, a zašto. Zato što oni ne mogu prihvatiti Božje stvaranje. A zašto ne mogu prihvatiti…zato jer ili im je Bog krivo prikazan ilii nisu imali nikakvo iskustvo s Njim pa traže alternativu. A onaj koji iskrenog srca potraži Boga, zasigurno će Ga naći, u to sam uvjeren.

  206. Ivan Stipišić

    srpanj 3, 2011 kod 8:00 am

    dokazi postoj,svugdje oko nas.samo slijep covijek ne vidi,,il onima kojima se ne svidja ta ideja.i u svakoj raspravi takvi ljudi ne mogu dobiti debatu jer su zakinuti i nemaju logicna objasnjenja.samo tupe o opipljivim dokazima a zanemaruju sve ostalo.kao da ne mogu shvatiti da nesto sto se ne vidi i nije njima opipljivo ne moze da postoji. pa ja bih rekao da je to il glupost il teski mentalni hendikep.al mislim da je nas dino mlad i nadobudan.. .). on sigurno i vjeruje da politicari i sv, vlade rade sve najbolje za ljude. pravi skolski primjerak ,strebera

  207. Josip Pavić

    srpanj 3, 2011 kod 8:40 am

    Pa da, to je jedna duhovna realnost koju može vidjeti duhovno osjetljiva osoba. Ali postoje i opipljivi dokazi, rekao sam prije da kreacionizam i evolucionizam raspolažu istim opipljivim dokazima, čak kreacionizam ih ima više. Samo je stvar kako ti na te dokaze gledaš. Ateist će te dokaze uklopiti u teoriju evolucije ma koliko god ta teorija ima rupa. Dok će vjernik te dokaze lako povezati sa stvaranjem, a oboje mogu biti znanstvenici. Evo npr. Antony Flew, jedan od najpoznatijih ateista, ipak je kasnije priznao da Bog postoji, jer je čovjek skužio da ne može biti drugačije (http://www.vesti011.com/2011/06/sampion-ateizma-postoji-bog/).
    Znanost: http://cps.hr/ ili http://www.creation6days.com/ ; potvrđuje Bibliju jer je u njoj sadržana istina.

  208. Josip Pavić

    srpanj 3, 2011 kod 12:02 pm

    Ti “dezertirajući” teolozi očito nisu imali vjeru zasnovanu na iskustvu nego na teoriji. Onome kome je Bog promjenio život neće tako nešto učiniti. A jedino iskrenog srca možeš saznati istinu. Ja ti mogu trubiti koliko hoćeš, bez tvoje želje da saznaš istinu, nećeš je ni naći. Na sva ta pitanja odgovore ima Biblija, i tamo ih možeš naći. Biblija je pisana u razdoblju od 1600 godina i pisalo ju je oko 40 pisaca, nijedan ne govori nešto kontra drugog, jedinstveni su. Iako nisu svi znali što je onaj prethodni pisao. I svatko tko iskrenog srca i sa željom otvori Riječ Božju uviđa da je ta knjiga posebna i ona mijenja čovjeka. To tebi zvuči fantazija, znam..i svakom čovjeku koji nije spoznao Boga to će zvučati glupo. Ali ako nikad ne potražiš nećeš nikad ni znati. Istinski kršćanin to zna i ne treba mu objašnjejne jer je spoznao.
    Ne možeš uspoređivati ovu našu političku povijest, sa poviješću koja dokazuje arheologija i geologija. Te stigmate nisu od Boga to je sigurno, moguće je da se pojavi, ali to od Boga nije. Isus Krist je povijesna osoba, a ne samo osoba vjere. Jer nije moguća vjera bez povijesti. A povijest bez vjere je moguća. Dakle Isus je bio, tvoja stvar ako ćeš vjerovati u ono što je On učinio. A je li nešto izmiksano opet ćeš saznati iz Biblije. Poznata mi je ta priča, kršćanstvo kao i sve ostale religije izmišljotina. Ali koje gluposti sam od tih čuo koje nemaju veze s Biblijom niti što u njoj piše. Već samo apriori se izmućka priča u koju će povjerovati svaki koji nikad u životu Bibliju nije ni otvorio. Zna se što/tko je oza toga, ali nije bitno, nećeš shvatiti. A to što je radila srednjovjekovna crkva koja je otpala od svoje vjere i ubijale znanstvenike ne mijenja ništa. Pa zašto je došlo do reformacije.
    Pa očito u katoličkoj crkvi pitanje stvaranja je upitno jer priznaju teističku evoluciju, a to je nespojivo. Abortus i homoseksualizam su jasna stvar, a to što su neke crkve više neke manje liberalne pa dopuštaju svakakve gluposti zato se priča naveliko o nečemu o čemu što je jasno, a potpuno su izgubili iz vida važnije stvari.
    Znam ja dobro što/tko je iza tih intervencija i tko upravlja svijetom, i znam da manipuliraju, ali ne možeš miješati crkvu i Boga. Neke su crkve otpale od vjere, a u ime Boga čine što čine i što su činili i činit će. To što se svakakva bagra uvukla u neke crkve druga je stvar, i ono nema veze s Bogom. Onaj koij traži naći će, koji kuca otvorit će mu se.

  209. Josip Pavić

    srpanj 3, 2011 kod 12:07 pm

    Znaš, u dosta toga se slažem s tobom, i poznato mi je. I znaš puno toga…no kad bi potražio i upoznao Boga. Kažem ti, znao bi još više i bilo bi ti mnogo jasnije.

  210. Ivan Stipišić

    srpanj 3, 2011 kod 12:59 pm

    mislima da vecina ateista ne vjeruje u Boga radi nekih osobnih uvjerenja.nikako iz logickih. svatko je sam odgovoran za svoj zivot,Bog nije tu da bi upravljao nasim zivotima.i lose se stvari desavaju.pa ne znaci to da ga nema ako se i dalje desavaju lose stvari.to nije znanstveno razmisljanje vise emotivno.il koliko sam puta cuo :ostao bez majke, bez oca ..pa kako Bog moze postojati ako to dopusta,zato ne postoji.to nije znanstveno . puno mi je lakse shvatiti i agnostike nego one koji su kao sigurni da ne postoji.kako mogu biti sigurni ako Ga nisu vidjeli.ne mora to znaciti da Ga nema ako ne vide isto kao sto kazu ne vjerujem jer Ga nisam vidiio.bolje reci neznam.al dobro Josip kaze.istinoljubivost je jedina kvaliteta koja nam moze pomoci da vidimo stvari kako jesu.i zelja.

  211. Jujuklip Xulumulungox

    srpanj 3, 2011 kod 1:10 pm

    ja tebe razumjem..i znam što misliš točno reći..no kažem isto poput tebe sam pručavao bibliju davno i mnoge stvari..no kažem tu dolazi do razilaženja nekih mišljenja..a ti osobno vjerovatno nemaš ništa loše za prenjeti…jer “jezgru”skuplja…š nekakvu koja je od davnina izmixana i ti osobno ne misliš možda loše..no kažem ti i ja sam bio vjernik..i male te neke “sitnice”u prijenosu mogu iznjedriti svašta..No ne kažem ja da ti nemaš kao teolog vrhunske socijalne crte poput don Grubišića..al kažem to me i suptavalo jer radi pojedinih upravo tih ljudi koji možda po meni imaju krivu percepciju ali imaju dobru namjeru mi je bilo muka da ih ponižavam..al ako su pametni skužiće da takve ne pomižavam a niti mi je cilj..don Grubišić će isto reći kao i ja kad sam ga slušao na radiju da njemu ne smeta ako su mu cipele malo prokišnjale i puštaju vodu..iako je on vjernik a ja ne..No kažem tu je problem jer upravo te “vrijednote”se tumače razno..A ti ćeš vidjeti godinama kasnije pošto ćeš pratiti jer si u tim sverama i u jezgri da od samog temelja pa nadalje nešto ne štima..a već vidiš..Samo kažem ti na žalost mnoge stvari po meni nisu baš takve..ja bi najsretniji bio kad bi podržao sve oko sebe..Meni nema ateista vjernik hedonista heretik..ja gledam ono iz “zena”..”taoa”..i mnogih ranije..kasnije krščanstvo preuzelo taj nauk a on glasi “Po djelima će te ih poznati”..a sad ti možeš napisati i izvesti da je i sam sotona i (on ne postoji..opet “ili” “ili” dualiteti) to izrekao ili bog ili bilo tko..a u biti je to taj “fakat”ili DJELO…Mnoge stvari su dobre u mnogim sverama u tome i jest caka..zato i jeste ovolika “magla”…jer se pribadaju pribadače svačemu..pa se “dobro” “ili” “loše” pribadaju likovima naukama po potrebi i datim okolnostima…Uglavnom rezumjem te a ti razumi mene..ja moram ovako pisati i iznjeti..ti moraš tako i to je tvoje….Eto sad ću ti malo igre biblije napisati kako je još možeš tumačiti_____.No kažem ti i u otkrivenju ti piše da “na svetom mjestu će stolovati zlo”…ili da će se svi klanjati “žigu”..ili “zaklanoj zvjeri”..da će “desnicom žig na čelo stavljati”( prekrstiti se..znači znak..žiga zaklane zvjeri)..pa sad upotrebi maštu što bi to moglo biti..A to su genijalci koji su oduvjek šetali sakrivali “mudrost”jer su uvidjeli budućnost i znali čitati “posljedice vremena”…Napravili su paradokas ne vidljive da ih masa ne ubije možda i vladajući svećenici..sam “Isus” ti kaže “U posljednje vrijeme će se pojavljivati mnogi Isusi ne idi te za njima”..malte ne ti “neki”su ili taj “neki”ti je možda tio reći da ne klanjaš se njemu samome(kasnije su instalirali možda Isusa a tko zna tko je to rekao i kako se odvijalo to)..A “on i otac su jedno”je figurativno po tomu ne postoju..to je zen i tao drevno učenje..”um i prostor” stavi na mjesto “isusa i oca”..a oni su smatrali da je to sve ne “jedno”nego živi rastući proces života koji ne možeš opisati gramatikom i sintatikom riječi i ne radi se o “tvorcima”..Uglavnom malo je zamršeno za mnoge..no ja sam svoje iznio..a izvinjavam se vama svima koji loše ne mislite..morao sam reći svoje mišljenje…”istina će te osloboditi” isto tako drevni izraz koji je na površini i trebaš ga “iščitati” jer “istina”je poput biti ili ne biti opet dualitet..Pod upit staviti nešto već si skrvnio to..Uglavnom pokušao sam objasniti..malo jesam drknut i sirov..al..eto

  212. Leteći Cvjetić

    srpanj 3, 2011 kod 4:50 pm

    Josipe, iz sve te tvoje govorancije, zakljucila sam da ti fale osnove biologije, povijesti, logike, fizike, zdravog razuma… mogu ti odgovoriti na sve i jedno tvoje pitanje i potkrijepiti to neoborivim dokazima, ali budimo realni, ti ne bi priznao nesto sto se tebi protivi, makar to bio i nacin izrade stakla, a ti gledao staklara dok ga radi… prema tome, apsolutno ne mislim gubiti vrijeme u raspravama s budalom. Da poznajes osnove barem znanosti, jos i bih i napravila to, ali ovo je samo smijesno. Sto se mene tice, budi uvjeren i da nas je stvorio zlatni komarac, ali postedi ostatak ljudi svoje gluposti i ogranicenosti.

  213. Šeki Lakota

    srpanj 3, 2011 kod 5:47 pm

    aapsolutna kolektivna obmana njegove teorie,evolucije.idiot´´

  214. Dino Alberini

    srpanj 4, 2011 kod 6:07 am

    Kreacionisti mogu laprdati samo na internetu, u školama ih nema niti će ih ikada biti. Možda u vjerskim ali ne Katoličkim.

  215. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 4, 2011 kod 9:52 am

    Vedran Vidov, evo priznajem da sam budala jer ulazim u diskusije i tošim vrime sa nepristojnim i “prepametnim” likovima…Sinko, jedina preostala GLOBALMA svjetska sila( “Svjetski policajac”) ima jedan dokument koji se zove STRATEGIJA NACIONALNE SIGURNOSTI, a o kojem sam predavao hrvatskim časnicima…uglavnom (da ne trošim vrime) taj dokument donose negdje od 40-tih godina prošlog stoljeća i osim vojne komponente (dominantne tijekom hladnog rata) sadrži i politički, gospodarski, ideološki, financijski,tradicijski, socijalni aspekt te zaštitu kulture, jezika te Nacionalnog identiteta i običaja…Sve pizdrarije poput te tvoje “strategije” koje dolaze od njih dolaze isključivo radi zaštite NJIHOVOG , a ne tvojeg interesa…O tome kakve sve ludosti (kojesu propagirale njihove interese) su nagrađene nobelovom nagradom bolje da ne pričam…Mnogi poput tebe (intelektualci, sveučilišni profesori, stručnjaci…) služe njihovim intresima, a da toga nisu ni svjesni…Služi i dalje i misli kako si prikopametan, a ja ne želim biti njihova “korisna budala” (termin kojim CIA imenuje budale koje im služe iz uvjerenja i kojima ne moraju plaćati to što im služe…Ja sam budala, a ti si “korisna budala”, ko je od nas veća budala neka prosude čitatelji…

  216. Josip Pavić

    srpanj 4, 2011 kod 11:57 am

    Cvjetiću ja bi razmotrio sve što bi rekao ali vi ne razmatrate ništa. Dino, kreacionisti jesu u školama i ja sam već prije par dana stavio link predavanja znanstvenika na američkom koleđu a tvoj je problem što te za to nije briga

  217. Ivan Stipišić

    srpanj 4, 2011 kod 12:28 pm

    da,samo ono sto se predaje u skolama i skolsko znanje je “pravo znanje” po nasem dinu.bez obzira TKO kroji to znanje i sto se svako malo mijenja.ocito ima puno povijerenje u nas zakrzljali sustav “skolstva” i njihovog odabranog “znanja”.iskreno zalim te ljude jer ne vide u kakvom svijetu zive.i te kako cs se jednog dana iznenaditi.jako ogranicen pogled. zive sa glavom u pijesku

  218. Dino Alberini

    srpanj 4, 2011 kod 1:50 pm

    Josipe, dao si tri linka: http://www.vesti011.com/2011/06/sampion-ateizma-postoji-bog/. http://cps.hr/ ili http://www.creation6days.com/ Prvi je prijevod interview-a sa nekim filozofom koji nije o biologiji napisao niti jedan stručni članak (čovjek nije biolog nego filozof). Druga dva su neki centar koji nitko ne priznaje i neki luzeri koji se također nigdje ne spominju u stručnoj literaturi. To je sve što imaš, ili si još negdje stavio neke nevidljive linkove?
    Ivane, ti si završio neku bolju školu izvan sustava?

  219. Petar Perić

    srpanj 4, 2011 kod 2:40 pm

    Isuse, ovaj treći link! Kliknuo sam na prvu stavku “Poreklo života” – vezano za zakon biogeneze. Pa tko je to pisao? Tko je to? Pa on svjesno krivo interpretira činjenice! To ne može biti nesvjesno, to mora svjesno raditi!

  220. Ivan Stipišić

    srpanj 4, 2011 kod 3:00 pm

    da dino,jesam naravno.al sam puno vise naucio u zivotnoj skoli koristeci svoju inteligenciju i ucio iz raznih situacija i promatranju ljudi i svijeta oko sebe.to se ne uci u skoli gdje je ODABRANO i OGRANICENO znanje.to znanje se ne streba nego se SPOZNAJE i izgradjuje te kao osobu.skolsko znanje je komercijalno znanje i biznis vise manje.znaci .tj, sve vise se pretvara u biznis i manipulaciju. netko drugi odredjuje kakvo bi znanje trebali imati,sto je u redu u manje bitnim stvarima..

  221. Vedran Vidov

    srpanj 4, 2011 kod 8:21 pm

    Nikola – Ja o evolucijski kooperacijskim strategijama, a ti počmeš o svojim paranoidnim teorijama zavjere. Ja ti govorim o modelima koji zapravo objašnjavaju zašto je i kako kooperacija uvjetovana i evolucijski povoljna, a ti o svojoj zavjeri o nobelovim nagradama koje su “njima” u interesu. Kao da si ispao iz nekog serijala Dosje X. samo ti još fali folija na glavi. Dakle, ako već želiš nastaviti razgovor vrati se i pogledaj kako je tekao i koje si gluposti pisao te kako sada pokušava skrenuti temu, Naravo, dosad nikako da argumentiraš svoje tvrdnje.

  222. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 4, 2011 kod 11:02 pm

    Sinko, o kakvim “teorijama” meni pričaš, osim buljenja u mikroskop bilo bi dobro da ponekad pogledaš i svijet oko sebe… Reci mi točno šta je glupost (ili “teorija zavjere”) od onog šta sam napisao o Darwinovoj teoriji evolucije? Nije li po Darwinovoj teoriji evolucije međusobna borba ( produkt koje je prirodna selekcija ) uvjet napretka, a ne “kooperacija” kako ti kažeš? Nije li nestanak “slabih” uvjet napretka “jakih”, nije li to učenje ugrađeno u sve sfere ljudskog društva ( o kojima ti nemaš blage veze jer za tebe postoji samo ono što dostupno osjetilima i kao takvo može biti predmet “znanstvenog istraživanja”) i postalo opravdanje i inspiracija otimačima i pljačkašima tuđeg koji su najprije kolonijalnim ratovima, a nakon toga sofisticirano sakriveni iza velikih parola o “slobodi i demokraciji, ljudskim pravima, slobodnim medijima, SLOBODNOM TRŽIŠTU….” (koje si vidim popušio ko zadnji kreten) nastavili s pljačkom i (legalnom) otimačinom koja upravo dostiže neviđene razmjere i prijeti katastrofom za cijeli svijet? Vidiš li ti uopće šta se dešava u svijetu, koliko ljudi je ostalo bez posla, kolike države i koliko ljudi ostaju bez imovine? Razumiješ li ti ko je i kako i s kojim ciljem kreirao “svjetsku financijsku krizu” s katastrofalnim posljedicama za “slabe”(stotine milijuna sirotinje diljem svijeta) koji bez posla crkaju od gladi,ali zato sa odličnom prilikom za “jake” (bogate) da još više ojačaju i uvećaju svoje bogatstvo te tako kotač razvoja pokrenu dalje(“teorija kapanja” za koju je kreten dobio Nobela za ekonomiju, a koja nije ništa drugo do one čuvene Superhikove iz Alan Forda “kradem siromašnima da bi dao bogatima) ili si jedan od idiota koji misli da je ova kriza jednostavno viša sila poput poplave ili zemljotresa i koja se morala dogoditi?

  223. Dino Alberini

    srpanj 5, 2011 kod 7:00 am

    Nikola, kao da čitam Marxa.
    A: nema više slobodnog tržišta, država se uplela.
    B: ovo je biologija.
    C: ne, po Darwinovoj teoriji evolucije, uvjeta napretka ima više od kojih je borba samo jedan. Pogledaj mrave i vukove, oni se međusobno ne bore nego SURAĐUJU. I hrane svoje stare i bolesne. Bar vukovi. To je njihova evolucijska prednost, zato su oni “favoured race” a oni drugi vukovi, koji nisu surađivali, a bili su puno jači, su izumrli. Takvih primjera imaš jako puno. Finci surađuju, Somalijci ne. I tu je sva mudrost. Finci imaju fond za korupciju jer znaju da je jedini način da opstanu na svjetskom tržištu korupcija. Ali zato unutar svoje zemlje je takvo nešto nemoguće. Ali tebi je sve crno bijelo.

  224. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 9:02 am

    ocito niste svijesni razlike izmedju zivotinja i ljudi.zivotinja ima instikte za prezivljavanje razvijenije od ljudi,ljudi imaju pamet i inteligenciju za :samospoznaju il za prezivljavanje.

  225. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 9:07 am

    danasnji sistem navodi covijeka da prezivljava iako mu to nije svrha…samo slijepci to ne vide

  226. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 5, 2011 kod 10:13 am

    Dino Alberini, kako diskutirati s nekim ko kaže da “nema više slobodnog tržišta, država se uplela” ? To je rekao i bivši direktor MMF-a Khan pa si vidio kako je završio samo 2 tjedna nakon te izjave…Nije li jedno od poglavlja nad kojim se vrši moritoring nad Hrvatskim pristupom u EU upravo “tržišno natjecanje”? Demokracija i slobodno tržište (uz vladavinu prava) su ti nešto što ne ide jedno bez drugog…Zašto umjesto “Somalaca” nisi rekao “Hrvati”? I stvarno misliš da smo zaslužili nestanak jer smo (i mi i Somalci ) “korumpirani divljaci”? Zanima me znaš li uopće za jedno drugo Darwinovo djelo objavljeno 1871. “Poreklo čovjeka” (The Descent of Man), koja je pratila evoluciju i razvoj ljudske vrste, a ne opće oblike života? Jesi možda čuo za Herberta Spencera i njegov bilogizam kojim je Darwinovo učenje pretvorio u “društveni darwinizam” kojeg si vidim i ti pristalica…Buljite u te mikroskope i umišljate kako ste Bogom dani i da je “istina” jedino ono štvo vi vidite…

  227. Petar Perić

    srpanj 5, 2011 kod 12:27 pm

    Nikola, ti pričaš o 19. stoljeću. Čovječe, pa ti si prespavao 150 godina. Gdje je socijalni darvinizam danas?

  228. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 12:45 pm

    neki su robovi vlastitog uma i ega..od kojega ne vide stvari jasne kao dan.toliko su se upleli u povrsne stvari da im je glava zapela u dupetu.ne vide iako je sve povezano da sve ima svoje savrseno mijesto u svijetu i ne vide silu koja upravlja iza toga.jeli bilo koji aparat moze da radi bez el. struje?ne.pa onda,sto pokrece organizam koji je puno kompliciraniji. koja je to enegija.? ajde .

  229. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 12:46 pm

    mislim da cika darwin o tome nije pisao ..ha. .)

  230. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 12:47 pm

    ovo me podsijeca ko da ditetu iz vrtica objasnjavam kako radi tv.

  231. Leteći Cvjetić

    srpanj 5, 2011 kod 12:49 pm

    organizam pokrece energija koju dobiva iz ATP-a. Nema tu bozanske struje…

  232. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 12:54 pm

    a pa naravno.iz ATP,vrlo jednostavno jel da .)

  233. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 12:55 pm

    mi smo samo bio roboti ,jel da cvijetka 🙂

  234. Leteći Cvjetić

    srpanj 5, 2011 kod 1:00 pm

    ne, ali to je tako, uzmi si malo biokemiju i molekularnu biologiju pa procitaj. A u biti, između racunala (stroja) i covjeka se moze itekako povuci paralela. Zao mi je ako ti ne pase ta neromanticna stvarnost ali jbg…

  235. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:01 pm

    da je tako onda bi i mrtve ljude mogli “popravljat” jel da.al mislim da je rijec OTISAO je puno prikladnija od “POKVARIO SE”

  236. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:03 pm

    covijek je ZIV. i samo zivot stvara zivot,jel kuzis cvijetka

  237. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:05 pm

    jednom hoces,ne brini da neces..

  238. Leteći Cvjetić

    srpanj 5, 2011 kod 1:08 pm

    whatever turns you on Ivane… meni se zivo jebe za tebe i takve poput tebe, da se vas slusalo, jos bi zivjeli u pecinama i neartikulirano se glasali… tako da, uzivaj…

  239. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:08 pm

    ps.imas lijepu slicicu

  240. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:14 pm

    da tipicno .tehnologija nas oplemenjuje i cini nas ljudima. suplje glave

  241. Ivan Stipišić

    srpanj 5, 2011 kod 1:17 pm

    majmuncici ..

  242. Nikola Nikica Smolić

    srpanj 5, 2011 kod 2:07 pm

    Petre Periću, ja sam prespavao 150 godina, ali sam se “probudio” i “progledao”, a ti ili “spavaš” ili si “slijep” kad nemaš pojma o “evolucijskoj medicini”, “evolucijskoj psihologiji”, “evolucijskoj sociologiji”…kapitalistički društveni odnosi skupa s neoliberalizmom i “slobodnim tržištem” ( koji nemaju alternative) ti nisu ništa drugo nego čisti darwinizam na području ekonomije (društveno-ekonomskih odnosa)…O “Darwinizmu” u kompletnoj modernoj filozofiji (o kojoj ti i Leteći cvjetić nemate pojma) koja baštini luđaka Nietzchea (tu je deklarirani fašist Martin Haideger, Witgenstain, Bertrand Rusell, kompletna “Fraknfurtska škola…) – bolje da ti ne govorim! Uglavnom kaže Nietzche da “čovjek nije zadnji stadij u evoluciji nego da je to Nad-čovjek, a to je čovjek koji je oslobođen Boga i morala koji se ravna isključivo po svom biološkom nagonu…” . Recite meni vi biolozi pristalice Darwinove evolucije, u šta ćemo se to mi ljudska bića pretvoriti prirodnom selekcijom (međusobnim klanjem i ubijanjem) ? Koje će to novo stvorenje(a) od nas nastati? Kojim novim vrstama ćemo mi ljudi koji misle Boga biti zajednički predak i koliko godina treba proći da se to desi? Čekam odgovor….

  243. Leteći Cvjetić

    srpanj 5, 2011 kod 2:26 pm

    prirodna selekcija nije međusobno klanje i ubijanje ljudi… naravno da to sluzi samo kao opravdanje bolesnim umovima da bi se klali, ali prirodna selekcija to nije. A kad vas dvojica imate toliko pojma o svemu, sto ne raspravljate sa sebi ravnima, nego se tu prepucavate sa mnom, Petrom, Dinom i ostalima, zar ne bi bilo primjerenije vasem egu i inteligenciji da fino debatirate sa sebi ravnima? Nego kao hocete nas prosvijetliti… a jeste jadni majke ti….

  244. Leteći Cvjetić

    srpanj 5, 2011 kod 2:27 pm

    i koja je to fuckin nepismena recenica: “Kojim novim vrstama ćemo mi ljudi koji misle Boga…”????

  245. Jujuklip Xulumulungox

    srpanj 5, 2011 kod 2:40 pm

    televizor pokreće niz mehaničkih djelova i struja..čovjeka pokreće isto niz izvora a također isto struja…životinje isto slično…robota pokreće može i sama mehanika na navijanje…Kad se robot pokvari on se popravi ili ne…čovjek se razboli on se izljeći ili ne…Ne vidim paralelu tu smišljenu..kakve veze ima stanje ili sustav robota i stanje ili sustav čovjeka…jer možeš tako reći i da crtež isto tako popravljaš brišući gumicom i dopravljaš ga..Totalno sulude paralele..Čovjek je “živ”..i?…kakve to veze ima sa nekim još napajanjem nad naravnim?…to opet nevidljivo neko napajanje koje nema nikakvu objašnjivu osnovu doli imaginarnu..i ti to napajanje “spoznaješ”opet imaginarnom komponentom u sebi a ta komponenta “sve prožime”…Znači odredio si tu komponentu..ili boga..pa de više ne pričaj preko komponente nego mi je “odredi”o čemu se to radi…ne zanimaju me glupi “razlozi”je smo li mi “arijevski podobno živi”a robot je trul niti vrijednovanje ikakvo što je po tebi “život”i vrijedno hijeerarhije koja je produkt ljudske percepcije i stekovine..čas kao na nauku pa čas filozofiju po potrebi..Iako životinje se kompletno napajaju poput čovjeka imaju sustave mozga i inteligencije poput čovjeka metabolizam empatiju..služe “drušztvu..krdu…roju..stadu”.. jer neki čovjek koji je henikepiran ne može izvesti što će pas izvesti jer je “ocjepljen”nema oblike pamćenja i socijalnih raspoznavanja..pas će prevesti slepca preko ulice a taj čovjek ne može bez tuđe pomoći..jel taj čovjek je “ispod” psa onda…jer ne vrši funkcije “inteligentne”?……e kad neko spominje “imaginarne komponente” ili “nevjerojatnu točku”…neka više priča o njoj a ne preko nje..što je to?..kako za to znaš?..i što bi mi sad trebali ako je tako?

  246. Jujuklip Xulumulungox

    srpanj 5, 2011 kod 2:55 pm

    svi oni u komi na aparatima su doslovce “kiborzi”osim što vegetiraju aparati ih održavaju na životu…znači 90 posto njega je kao robot ..a pas koji je živ nije…što sad s tim?…ako si već pukao pristrano “ili”#”ili” i ostale vrijednjovanja..I pošto si rekao da čovjek nije robot a u ovom slučaju taj čovjek na aparatima je robot za psa?..što sad?…Vjerovatno će se reći a to se ne računa..jer imaš diktatorski arijevski pogled pa samo otkloniš ono što ti ne paše..i reći ćeš da nije to isto…s tim da kad drugi otkloni s argumentima na tvoj način on je egotripaš ili heretik ili kršćanofob i ide na lomaču.?….i naziva ljude plitkim pijatima….majmuncicima….glupanima..i to ovde školovanim ljudima govori koji imaju kakvu takvu petlju….a on pojma nema niti je svjesan svoje gluposti…mislio sam da to samo meni govori al sad si prekardašio….I sad zamisli kad te takvi zombi popšto je podoban vodi i vlada s tebom..strašno..pa prije ću biti sa mamjunima arijevcima za takve nego s takvima.itd…ili s robotom koji se navije i traje minutu..

  247. Dino Alberini

    srpanj 5, 2011 kod 9:01 pm

    Dakle Ivane, jesi li siguran da životinja nema samospoznaju? Jesi li baš siguran da postoji neka suštinska razlika između ljudi i životinja? Jer, istraživanja pokazuju nešto drugo.
    Nikola, mene zanima, koje je tvoje rješenje? Što predlažeš? Somalci neće izumrijeti, Hrvati još manje, u modernom svijetu je tradicija vrijednost, čak i među ateistima. To što ne vjerujem, ne znači da ne poznajem liturgiju na dva jezika ili rimski ritual krštenja. Ali sam isto tako svjestan da su, primjerice, stigme simbol, pshihčki poremećaj, ne Božji znak. A to znam zato jer nitko nije mogao biti pribit na križ kroz dlanove i ostat visit na tom križu. Ne možeš suditi granu znanosti iz dva citata izvučenih iz konteksta. Zanima me kako bi ti postavio razvoj čovjeka? Da je po Crkvi, mi bi još uvijek imali feudalizam. Ili komunizam, ako se pita milanskog biskupa Ambrozija iz 4. stoljeća. (Nietczsche je filozof, oni govore u metaforama, nećeš od njega valjda učit ekonomiju, Marxa sam spomenuo zbog teza o Feuerbachu, one zadnje)

  248. Petar Perić

    srpanj 6, 2011 kod 5:57 am

    Nikola, kakve to veze ima sa činjenicom biološke evolucije? Trebamo zanemariti činjenice? Kemija je proizvela LSD, bojne otrove; pa problem je lako riješiti, izbacimo kemiju iz školovanja. Otišao si vidim i u filozofiju (zamisli, biološka evolucija gdje nas je odvela). Što se tiče zadnjeg pitanja, odgovor je lagan: nova “vrsta” su generacija poslije nas.

  249. Ivan Stipišić

    srpanj 6, 2011 kod 6:46 am

    Dino po tvome i nema razlike između zivotinja i ljudi .jel.zivotinja ima samospoznaju .ok .vidim sto samospoznaja po tvome znaci.al ako istrazivanja tako kazu onda mora da je tako . nema tu vise price.vjerujes u ono sto ti zelis a ne u nesto sto je ocito.eto.to je to!

  250. Ivan Stipišić

    srpanj 6, 2011 kod 12:28 pm

    neznam jel se ljudi ode prave glupi il ..sta

  251. Božo Os

    srpanj 11, 2011 kod 11:33 am

    zbog znanstvenika kao sto je darwin danas imamo “teorije evolucije” koje granice sa pamecu…sirom svijeta su davnih dana pronadjeni ostaci koji jasno pokazuju da se covjek razvijao paralelno sa primatima te je vjerojatno on uzrok istrebljenja tokom tisuca godina…ostaci koji pokazuju da se covjek gotovo nimalo nije mijenjao tokom 200 000 godina…a onda nasa djeca uce u skoli da se covjek razvio od primata prije samo 30 000god. a da negovorim da djeca izlaze iz srednje skole misleci da je nase sunce i ostale zvijezde 2 razlicite stvari…aaaaa

  252. Ivana Mesarek

    rujan 18, 2011 kod 2:10 am

    svi ste vi budale koje se trude graniciti sa pamecu, no daleko je pamet i inteligencija od svih vas. sa jedne teme skrecete na drugu i tako u nedogled. zalosno je to sto nitko od vas ne uvazava tudje misljenje nego se uporno trudite dokazati i nametnuti svoje morale, stajalista i gledista.

  253. Znate li sve?

    studeni 1, 2011 kod 6:15 pm

    Sam Charles Darwin bio je prepun sumnji glede vlastitih ideja. U pismu Asi Grayu, profesoru biologije, napisao je:“ Prilično sam svjestan da moja razmišljanja poprilično prelaze granice prave znanosti.“ Svome rođaku W. Darwinu Foxu napisao je:“Počeo sam misliti da sam možda u potpunosti u krivu i da je on [Richard Owen, zastupnik koncepta stvaranja, veliki protivnik Darwinovih ideja i znanstvenik koji je izumio riječ ‘dinosaur‘] bio u pravu kada je rekao da će cijeli predmet [evolucija] biti zaboravljen za 10 godina.“, te nastavlja „ Pitaš me o mojoj knjizi i sve što mogu reći jest da sam spreman počiniti samoubojstvo, mislio sam da je pošteno napisana, ali pronaći toliko toga za promijeniti…pitao sam se jesam li život posvetio fantaziji.“
    Dr. Robert Milikan, evolucionist i dobitnik Nobelove nagrade izjavio je 1996. godine: „Patetična je stvar da imamo znanstvenike koji pokušavaju dokazati evoluciju koju niti jedan znanstvenik ne može dokazati.“

  254. Znate li sve?

    studeni 1, 2011 kod 6:18 pm

    Paul Lemoine, evolucionist i bivši ravnatelj Nacionalnog prirodoslovnog muzeja u Parizu: „Teorije evolucije u koje su naši mladi studenti uvedeni čine dogmu koju svijet nastavlja naučavati. Ali svatko u svojoj specijalnosti, zoolog i botaničar, dolazi do zaključka da nijedno od dostupnih tumačenja nije zadovoljavajuće…rezultat ovoga sažetka jest da je teorija evolucije nemoguća.“
    Colin Patterson, poznati evolucionist paleontolog, voditelj londonskog prirodoslovnog muzeja iskreno svjedoči o svojoj šokiranost manjkom dokaza za njihove ideje : „Više od 20 godina mislio sam da radim na evoluciji…šokiralo me da sam radio na tome 20 godina, a nije bilo niti jedne stvari koju sam znao o tome. Bio je priličan šok naučiti da netko može biti tako dugo u zabludi…tako sam zadnjih tjedana postavljao jednostavno pitanje različitim ljudima i skupinama ljudi. A pitanje je ovo :’ Možete li mi reći bilo što o evoluciji…bilo što za što mislite da je istinito? Pokušao sam pitati članove geološkog odjela…i jedini odgovor koji sam dobio bio je šutnja. Pokušao sam kod članova evolucijskog morfološkog seminara sveučilišta u Chicagu – vrlo prestižnom tijelu evolucionista – i sve što sam dobio bila je dugotrajna šutnja. Ali, slučajno jedna je osoba rekla: „ Ja znam jednu stvar – to [evoluciju] se ne bi trebalo učiti u srednjim školama.“

  255. Znate li sve?

    studeni 1, 2011 kod 6:21 pm

    Dr. Soren Lovtrup, čuveni švedski evolucionist u knjizi „Darwinizam: odbacivanje mita“ 1987.godine napisao je: „Velika je nesreća kada cijela grana znanosti postane ovisna o pogrešnoj teoriji. Ali upravo se to dogodilo biologiji…jednoga dana Darwinov mit bit će označen kao najveća prijevara u povijesti znanosti.“

  256. Jakov

    studeni 8, 2011 kod 2:03 pm

    Otkad se bavim medicinom i ulazim dublje u molekularnu biologiju, ideja evolucije sve mi je dalja. Lako je vjerovati u nju kad gledaš životinjice kako se kroz generacije mijenjaju. Smatram kako, uistinu postoji evolucija, ali nikako ne u smislu darvinizma, barem ne potpuno. Previše je jedan organizam složen da nema neke ideje po kojoj je nastao. Darvinizam je dobrim dijelom predmet rasprave u znanstvenim krugovima. I da, katolička Crkva, kako piše u katekizmu, prihvaća spoznaje suvremene znanosti. Bog je prvi uzrok i On prožima sve stvari, ali evolucija je tu kako bi objasnila sve ono između.

  257. samir suljic

    prosinac 14, 2011 kod 7:14 pm

    ne shvatam kako neki ljudi ne mogu prihvatiti evoluciju pored toliko dokaza,a s druge strane prihvacaju da je biblija ili kuran bozija rijec samo za to sto u njima tako pise…zapitajte se?

  258. Mladen Pajdic

    ožujak 19, 2012 kod 2:41 am

    Darvin je bio jedan dobrocudni, simpaticni cikica, cije su ideje projenile svijet.
    Da nije njegove teorije bilo teze bi bilo opravdati zasto crnci trebaju biti robovi i kako se resiti hendikepiranih, sto je simpaticnom drugom ciki posluzilo kao idejno resenje za eugeniku. Znate o kom pricam, o Hici:) U svakom slucaju to su stvari koje se malo znaju o darvinu 🙂

  259. mouette

    kolovoz 25, 2012 kod 5:29 am

    Slažem se Mladene… Jednostavno mi nije pojmljivo da u današnjem dobu se vjeruje u teoriju koja umanje vrijednost drugih rasa. Dodajmo i u obzir “dokaze” teorije koji od Darwina pa do slijedbenika teorije su u velikom slučaju ili izmišljeni ili falsificirani kako bi navukli ovce da slijede ideju. Ljudi, promišljajmo svojom glavom i možda naiđemo na točan odgovor, a ne da slijepo slijedimo umotvorevine “velikana” koji su samo imali dobru maštu, ili bih se rađe izrazila zločestu maštu.

  260. Behemoth

    siječanj 3, 2013 kod 3:30 am

    Rijec Evolucija se spominje tek u njegovom zadnjem izdanju njegove knjige “Porijeklo vrsta prirodnom selekcijom” .. U stvarnosti je on ukrao pojam prirodne selekcije

    od kreacionsitickog znanstvenika Edwarda Blytha koji se sjetio ideje prirodne selekcije 24 g prije Darwina (koji nije bionikakav znanstvenik nego diplomirani

    propovjednik, samo da se zna ) . prirodna selekcija je nesto sto postoji, promatrano je, pnovljeno i testirano i Stvoritelj nam sam kaze da postoji i da sluzi tome da

    SELEKTIRA određenu genetsku varijaciju koja se redistribuira od originalno stvorenih familija organizama, koje se granaju na svoje vrste. A prirodna selekcija samo

    selektira koja njihova varijacija izumire a koja bolje prezivljava u nekim uvjetima na zemlji!. Dok darwinje ukrao ideju prirodne selekcijei dao joj je ulogu iz maste

    iizmislio je da ona navodno moze stvarati nove familije organizama jedne od drugih. I to samo zato jer je htio igmorirati Stvoritelja, jer je bio ogorcen jer mu je

    umrla kcer i nijemu bilo jasno zasto postoji smrt i patnja na svijetu. A bilo bi mu jasno da je citao Genesis 1-11 jer se tamo nalazi konkretan odgovor.

    edukacija:
    http://www.answersingenesis.org/articles/nab/is-natural-selection-evolution

    http://www.answersingenesis.org/articles/nab/why-does-creation-include-suffering

    Neosporne činjenice u znanosti
    za koje Biblija odavno pokazuje da su točne:
    http://evidencebible.com/witnessingtool/scienceconfirmsthebible.shtml <—-
    http://www.inplainsite.org/html/scientific_facts_in_the_bible.html
    http://www.genesispark.com/essays/gods-word/ (natuknice sa tockama na sredini stranice)

  261. Ovca

    siječanj 16, 2013 kod 7:57 pm

    Pored toliko dokaza za evoluciju,zbog čega se još naziva Teorija

  262. Muslim

    veljača 23, 2013 kod 5:01 am

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Više u Evolucija

Popularno

Advertisement

Pratite nas na Fejsu

Na Vrh