Tehnologija

SpaceX šalje milijunaše na Međunarodnu svemirsku postaju: Cijena je brutalna, jedno mjesto je već rezervirano

Ovo bi desetljeće, među inim, mogao obilježiti i porast svemirskog turizma. SpaceX Elona Muska prošlog je mjeseca s kompanijom Space Adventures dogovorio slanje četiriju osoba u Zemljinu orbitu tijekom 2021. ili 2022. godine. Ovaj tjedan potpisan je novi ugovor, ovog puta s kompanijom Axiom Space, prema kojem će krajem sljedeće godine s Falcon 9 raketom i kapsulom Crew Dragon svemirski turisti krenuti na desetodnevni izlet u svemir, od čega će osam dana provesti na Međunarodnoj svemirskoj postaji, prenosi Zimo.

Iako to nije prvi put da će privatne osobe posjetiti i provesti neko vrijeme na ISS-u, ova je misija važna jer je riječ o prvom putovanju napravljenom u potpuno privatnom aranžmanu, bez NASA-e. Mjesta na kapsuli za ISS nema puno te bi se u svemir sljedeće godine trebala zaputiti tri avanturista ili avanturistice koji, osim ljubavi prema svemiru, imaju i jako puno novaca te si mogu priuštiti (povratnu) kartu za ISS. Ona, naravno, nije jeftina, potrebno je platiti čak 55 milijuna dolara. Jedno je mjesto, prema The Vergeu, već rezervirano.