SpaceX šalje milijunaše na Međunarodnu svemirsku postaju: Cijena je brutalna, jedno mjesto je već rezervirano

Foto: Međunarodna svemirska postaja

Ovo bi desetljeće, među inim, mogao obilježiti i porast svemirskog turizma. SpaceX Elona Muska prošlog je mjeseca s kompanijom Space Adventures dogovorio slanje četiriju osoba u Zemljinu orbitu tijekom 2021. ili 2022. godine. Ovaj tjedan potpisan je novi ugovor, ovog puta s kompanijom Axiom Space, prema kojem će krajem sljedeće godine s Falcon 9 raketom i kapsulom Crew Dragon svemirski turisti krenuti na desetodnevni izlet u svemir, od čega će osam dana provesti na Međunarodnoj svemirskoj postaji, prenosi Zimo.

Iako to nije prvi put da će privatne osobe posjetiti i provesti neko vrijeme na ISS-u, ova je misija važna jer je riječ o prvom putovanju napravljenom u potpuno privatnom aranžmanu, bez NASA-e. Mjesta na kapsuli za ISS nema puno te bi se u svemir sljedeće godine trebala zaputiti tri avanturista ili avanturistice koji, osim ljubavi prema svemiru, imaju i jako puno novaca te si mogu priuštiti (povratnu) kartu za ISS. Ona, naravno, nije jeftina, potrebno je platiti čak 55 milijuna dolara. Jedno je mjesto, prema The Vergeu, već rezervirano.

Više u Tehnologija