Foto: Pixabay

Wellness i prehrana

Tekila kao pomoć u gubitku kilograma

Bit je u agavi

Istraživanja su pronašla vezu između tekile i gubitka kilograma, a sve zbog pozitivnih sastojaka koje sadrži biljka agava, od koje tekila i nastaje.

Ako želite smanjiti kilograme, nutricionisti i fitness stručnjaci će obvezno preporučiti smanjenje uporabe alkohola, zbog toga što je visokokaloričan. Međutim, možda postoje neke iznimke za koje su znanstvenici slučajno saznali.

Američko kemijsko društvo je u svojoj studiji pokazalo da bi tekila mogla biti od pomoći konzumentima po pitanju smanjenja šećera u krvi. Konkretno, biljka agava može biti korisna za smanjenje šećera u krvi.

Ti šećeri se zovu agavini (što ipak nije isto što i agavin sirup) i djeluju poput dijetalnog vlakna što ne podiže šećer u krvi.

Studija je pokazala da su miševi koji su jeli standardnu hranu te pili vodu s agavinima, spomenutim šećerima iz agave, jeli manje te imali manju razinu šećera u krvi – za razliku od onih koji nisu pili takvu vodu.

Miševi koji su pili vodu s agavinima su proizvodili i hormon glp-1 koji proizvodi inzulin pa zavarava želudac da je pun na dulje vrijeme. Zato se znanstvenici i nadaju kako će agavini možda pomoći ljudima koji se bore s dijabetesom tipa 2.

“Agavini nisu skupi i nemaju neželjenih efekata, osim kod nekolicine ljudi koji ih baš ne mogu tolerirati”, poručila je dr. Mercedes G. López, dodavši kako su agavini, kao i ostali fruktozni šećeri, dobri za rast zdravih mikroba u ustima i crijevima.

pomoc u tipkovnici email