Avi Schiffmann je srednjoškolac iz Washingtona koji je napravio web stranicu za praćenje činjenica i statistike o koronavirusu iz cijelog svijeta. On je danas u potpunosti posvećen vođenju ove platforme za koju mu već nude milijune dolara.
Situacija s koronavirusom bi mogla još potrajati, a Schiffmann je planira ispratiti do kraja preko web stranice ncov2019.live. Sve dok je stranica aktivna, srednjoškolac tvrdi da će redovito izvještavati njenih 30 milijuna dnevnih posjetitelja. Kad situacija s koronavirusom završi, Schiffmann planira nadopuniti stranicu sadržajem koji će uspoređivati Covid-19 sa SARS-om ili španjolskom gripom.
Iako je ponosan na posao koji je obavio, ovaj 17-godišnjak kaže da ne želi postati uzor kako se postaje poznato ime za vrijeme pandemije, prenosi Business Insider.
“Nadam se da će se ubuduće vršiti veći pritisak na Svjetsku zdravstvenu organizaciju da napravi ovakav alat. Odgovornost ne bi trebala biti na nekom djetetu, a očito je da ljudi žele znati statistiku”, kaže Schiffmann.
Kako bi pružio informacije svojim posjetiteljima, Schiffmann provodi dane i noći prikupljajući podatke. Kaže kako je jednom ostao na stranici radeći čak 50 sati bez prestanka.
“Stranica je u potpunosti preuzela moj život. Bio sam grozan učenik tijekom prva dva tjedna kad je stranica postala vrlo popularna”, rekao je Schiffmann.
Ipak, ovaj srednjoškolac ne razmišlja o profitu. Njegovu stranicu do sad je posjetilo ukupno 700 milijuna ljudi iz svih dijelova svijeta pa nije iznenađujuće da Schiffmann dobiva mnoštvo ponuda za postavljanje oglasa na web stranici. Konkretno u jednom slučaju ponuđeno mu je osam milijuna dolara za korištenje prostora njegove stranice za oglašavanje, što je on odbio. Kaže kako bi mogao zaraditi više od 30 milijuna dolara kad bi postavljao oglase, ali to nije cilj stranice.
“Imam tek 17 godina, ne treba mi osam milijuna dolara. Ne želim biti profiter”, istaknuo je Schiffmann.
Ako i proda stranicu, Schiffmann kaže kako će zadržati pravo upravljanja oglasima. Ne želi dozvoliti promjene s kojima se on ne slaže. Konkretno, on tvrdi da mnogi njegovi posjetitelji iz cijelog svijeta nemaju vrlo brzu internetsku vezu, tako da bi dodavanje oglasa usporilo web stranicu, a možda je i učinilo neupotrebljivom.
“Ljudi smatraju da ću požaliti zbog ovakve odluke, ali planiram u budućnosti učiniti mnogo stvari”, poručuje Schiffmann koji ima velike planove, a već je dobio i brojne ponude za posao, uključujući i Microsoftovu.