Vatrena kugla eksplodirala iznad Tokija snagom 165 tona eksploziva

Foto: YouTube Screenshot / KAGAYASTUDIO

Nebo iznad Tokija osvijetlila je eksplozija vatrene kugle popraćena zvučnim praskom.

Objekt je snimljen prošlog tjedna, u četvrtak rano ujutro oko 2 sata po lokalnom vremenu, a na nebu su se nekoliko sekundi mogle vidjeti zelene i ljubičaste nijanse prije nego što je nestao.

Vjerojatno je riječ o malenom asteroidu koji je ušao u našu atmosferu, a registrirale su ga stanice diljem svijeta. Međunarodna organizacija za meteore je priopćila da je meteorit bio vidljiv iz svakog dijela japanske regije Kanto.

“Uspjeli smo izračunati izvor energije ulazećeg asteroida koja iznosi oko 165 tona eksploziva”, izjavili su iz organizacije.

Međunarodna organizacija za meteore procjenjuje da je objekt mogao biti promjera 1,6 metara s masom od oko 1,8 tona (1,6 metričkih tona). Usporedbe radi, meteorid koji je eksplodirao iznad Rusije 2013. godine i raznio tisuće prozora u gradu Čeljabinsku vjerojatno je bio 10 do 20 puta masivniji, prenosi CNET.

Vatrene kugle su zapravo uobičajena pojava, ali su vrlo rijetko dovoljno velike da proizvedu sonični prasak, posebno kad prolaze iznad najvećih gradova svijeta.