Connect with us

Znanost

Bakterije i virusi

Zbog odbijanja cijepljenja ospice se ponovno pojavile u Hrvatskoj

Hrvatska se pojavila na popisu europskih zemalja s udvostručenim brojem oboljelih od ospica.

“Neprihvatljivo je za čuti da odrasli i djeca umiru od bolesti za koju znamo da postoje sigurna i pristupačna cjepiva”, poručio je nedavno europski povjerenik za zdravlje Vytenis Andriukaitis nakon objave podataka o prijavljenim slučajevima ospica.

Virus ospica je izrazito zarazan, a širi se uglavnom sekretom iz nosa, grla i usta tijekom prodromalnog ili ranog eruptivnog stadija, odnosno kapljičnim putem. Moguće je bolest spriječiti učinkovitim i sigurnim cijepljenjem, ali zbog nedovoljne procijepljenosti ospice ipak ostaju na popisu jednog od najvećih ubojica djece u svijetu. Podaci Svjetske zdravstvene organizacije pokazuju da su ospice u 2015. godini uspjele odnijeti 134 tisuća života u svijetu.

Podaci pokazuju da je od 1. ožujka prošle godine do 28. veljače ove godine diljem Europe zabilježeno čak 5881 slučajeva ospica. Od toga 46 posto se odnosi na Rumunjsku, 24 posto na Italiji te devet posto na Veliku Britaniji.



U prva dva mjeseca ove godine u Europi je zabilježeno više od 1500 slučajeva. Iz izvješća ECDC-a (Europski centar za sprječavanje i kontrolu bolesti) vidljivo je da u zadnjim epidemijama ospica zabilježenim u Europi najviše zabrinjava to što od oboljelih nisu zahvaćena samo mala djeca, nego dapače, i starije dobne skupine. U tijeku 2015. i 2016. godine trećina svih slučajeva zabilježena je kod onih starijih od 20 godina.

ECDC također upozorava kako će rješavanje problema necijepljenih adolescenata i odraslih, baš kao i temeljiti programi cijepljenja za vrijeme djetinjstva, biti ključni u sprječavanju epidemija te bolesti u budućnosti. Važno globalno javnozdravstveno pitanje je povjerenje javnosti u cjepiva, a pad povjerenja, pak, dovodi do zanemarivanja cjepiva koja mogu spasiti živote. Stručnjaci tvrde kako su negativno obojena stajališta posljedica kontroverzi u vezi sumnjivih nuspojava te oklijevanja obiteljskih liječnika.

Mnogo odraslih pogrešno vjeruje da od ospica obolijevaju samo djeca, upozorava nadalje ECDC. Za uspješnu kontrolu ospica je potrebna stopa procijepljenosti stanovništva na razini od najmanje 95 posto (s dvije doze). Podaci upućuju na to da je u 2015. godini u 15 od 23 europske zemlje procijepljenost potrebnom drugom dozom bila ipak ispod željenih 95 posto. Procijepljenost prvom dozom, naime, bila je manja od 95 posto u 12 od 27 zemalja.

Tražili ste na googlu:

ospice, željko poljak cijepljenje

Negdje, nešto nevjerojatno čeka da bude otkriveno.

241 komentar

241 Comments

  1. Selver Burekovic

    travanj 26, 2017 kod 3:47 pm

    Ospice dodju i prodju.Neke se stvari MORAJU cijepiti ali brate poceli su da preseravaju.Protiv ospica (nisam niti cu cijepiti djecu protv ospica) protiv gripe…..Pogledajte broj “protiv” cijepiva danas i prije 30 godina a kakvih se sindroma i bolesti iskotilo u zadnjih 20 godina!?

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:15 pm

      “Temperatura može biti vrlo visoka (do 40 st. C).”

      “Ne postoji specifično liječenje ospica.”

      “Bakterijska infekcija može izazvati upalu srednjeg uha, bronhitis ili upalu pluća. Encefalitis se pojavljuje kod otprilike 1 slučaja ospica na 2000 – 3000 slučajeva. Ukoliko se javi vrlo je ozbiljna komplikacija s mogućim smrtnim ishodom. Hemoragične ospice su rijetka komplikacija i uzrokuju krvarenje.”

      U prevodu: u jednom od 2000-3000 slučajeva može se javiti encefalitis s mogućim smrtnim ishodom. Ma da, dođe i prođe, kako da ne. Takođe je upala pluća kod male djece bezazlena stvar. Bezazlena dječija bolest.

      Teže nuspojave vakcina (daleko bezopasnije od upale pluća i encefalitisa) se javljaju u jednom od nekoliko milijardi slučajeva. Temperatura kao nuspojava je blaga i manja od 40°C.

      http://www.plivazdravlje.hr/bolest-clanak/bolest/243/Ospice.html

    • Selver Burekovic

      travanj 26, 2017 kod 4:17 pm

      U medicini sam i razumijem se i ja u te stvari.Ipak hvala na podijeli znanja 😉

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:29 pm

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:32 pm

      Onda treba da znaš kojim izvorima vjerovati. Na primjer, radije Plivi nego Kuriru.
      Takođe, ne slažem se da dijete treba preboljeti ospice. Posebno radi navedenih posljedica.
      OK, oprez ako postoji problem zbog kojeg bi vakcinisanje moglo biti rizično, ali a priori odbacivanje vakcine protiv bolesti koja je (tj. čije su posljedice) ubila onu djecu u Rumuniji (17, odnosno 22 kako tvrde neki izvori) mi ne djeluje pametno.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:33 pm

      Inače, antivakseri kažu “šta ako je tvoje dijete ono jedno od milion koje ima teže posljedice”?

      A šta ako je dijete jedno od 3000 koje je dobilo encefalitis?

    • Marjana Sedlar Žigić

      travanj 26, 2017 kod 5:35 pm

      Ne moras cijepiti djecu , ali nemoj molim te traziti lijecnicku pomoc ako ti djeca dobiju ospice. Neka priroda odradi svoje.

    • Ivan Abrić

      travanj 26, 2017 kod 6:04 pm

      Marjana Sedlar Žigić pa priroda i odradi svoje , zato je farmaceutima krivo pa uvode obabezno vakcinisanje da im nebi propale pare koje su ulozili u hemijski otrov.

    • Marjana Sedlar Žigić

      travanj 26, 2017 kod 6:35 pm

      Ivan Abrić kada ce ti dijete zavrsiti osnovnu skolu morat ces priloziti potvrdu skolske medicine uz ocjene kod upisa u srednju skolu, da ti je dijete primilo sva obavezna cjepiva. Bez toga , neme upisa u srednju skolu (barem ne u Gimnaziju koju pohada moja kci).

    • Selver Burekovic

      travanj 26, 2017 kod 6:41 pm

      Vakcinisati se mora ali ne za svaku glupost.

    • Marijana Nevezanić

      travanj 26, 2017 kod 8:45 pm

      vodene kozice NISU ospice

      ospice su jbn MALE BOGINjE i mogu biti smrtonosne

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:13 pm

      Za svaku glupost, kažeš?

      “U zemljama u razvoju, morbili pogađaju oko 30 miliona dece godišnje i uzrokuju oko 1 milion smrtnih slučajeva. Takođe morbili u svetu, svake godišne izazovu 15.000-60.000 slučajeve slepila.”

      https://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8

    • Ana-Marija Prosan

      travanj 26, 2017 kod 10:46 pm

      Da, prije 100 godina ljudi nisu bolovali od mnogih stvari od kojih boluju sada.
      Tada, kada bi ti skočio šećer, umro bi u roku od tjedan, mjesec, ovisno o slučaju.
      Sve to naravno uz uvjet da si jedno od djece koja su preživjela prvu godinu života.

    • Ante Banić

      travanj 27, 2017 kod 12:25 am

      Otpor cijepljenju potekao je od jehovinih svjedoka. Oni se protive svim cijepljenjima, transfuziji krvi, presađivanju organa…

    • Snjezana Njez Frajt

      travanj 27, 2017 kod 7:32 am

      Marjana Sedlar Žigić to da nema upisa u srednju skolu je zesca dezinformacija. Eto moj sin nije procijepljen a uspjesno je maturirao prosle godine…isto vrijedi i za mlađeg koji je ucenik 4.razreda

    • Marjana Sedlar Žigić

      travanj 27, 2017 kod 8:11 am

      Raspitajte se

    • Igor Samohod

      travanj 27, 2017 kod 7:37 pm

      Marjana Sedlar Žigić … kakva priroda…!? To mozda da po prirodi ne biramo roditelje koji trebaju reagirat… http://www.narodnilijek.com/web/ospice-ili-dobrac-prirodno-lijecenje/ … kaj ste tak naivni..? Nekaj drugo je tu po strani…

  2. Katarina Ramić

    travanj 26, 2017 kod 3:56 pm

    da baš je to uzrok …

  3. Mario Baškarad Basalo

    travanj 26, 2017 kod 3:58 pm

    A ako se vakciniše čovjek, onda ne boluje ospice il sam ja članak prebrzo preletio? 🙂

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 5:01 pm

      Ukoliko se javi imuni odgovor (tj. stvori se imunitet), ali nedovoljno jak, može doći do blažeg oblika.

      Može izostati imuni odgovor (ništa nije 100%, a ko god vam tvrdi da je nešto 100% sigurno laže vas), pa dijete i nije imuno.

      Može virus i mutirati, možda čak i do te mjere da ga imunosistem ne prepozna.

    • Ivan Abrić

      travanj 26, 2017 kod 6:10 pm

      Senad Kolasinac kolko te placaju da seres sa svojim pametnim komentarima cccc , jebale te ospice te jebale. Drzava razmislja o djeci ha ha ha , pa gdje su djeci besplatne knjige , gdje im je hrana i odjeca , zasto nemaju vrtic besplatan kad drzava brine. A ne ospice koje smo svi prebolovali i vidi cuda jos smo zivi

    • Mario Baškarad Basalo

      travanj 26, 2017 kod 6:20 pm

      Znači u slučaju necijepljenja, dolazi do goreg slučaja ospica, do mogućih komplikacija i sl., dok u slučaju vakcinisanja je ovo navedeno?

    • Mario Baškarad Basalo

      travanj 26, 2017 kod 6:20 pm

      Znači u slučaju necijepljenja, dolazi do goreg slučaja ospica, do mogućih komplikacija i sl., dok u slučaju vakcinisanja je ovo navedeno?

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 6:24 pm

      U pravilu, da. Mada se nikad ne zna.

      Btw, djetetu neće život biti ugrožen ako nema knjige. Ako dobije ospice, može se desiti da mu komplikacije ugroze život.

      Ne shvatam toliki bijes zbog drugačijeg mišljenja. Ego ne podnosi da ti neko ukaže na to da možda nisi u pravu?

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 6:25 pm

      “8. Ospice
      Iako ih se danas ne doživljava kao bolest koja ugrožava život velikom broju ljudi, ospice su bile velik zdravstveni problem – osobito domorocima na području SAD-a kojima su bolest donijeli europski kolonizatori. Kako nisu imali razvijen imunitet na ospice, ova vrlo zarazna bolest ubila je na milijune njih. Prvi put ih je dijagnosticirao jedan arapski liječnik u 9. stoljeću. Organizirano cijeljenje je smanjilo njihovu učestalost, no podaci iz 2011. g govore da su odgovorne za smrt preko 150 tisuća ljudi diljem svijeta samo u toj godini.”

      http://www.24sata.hr/lifestyle/10-bolesti-koje-su-ubile-najvise-ljudi-kroz-cijelu-nasu-povijest-398824

    • Mario Baškarad Basalo

      travanj 26, 2017 kod 6:32 pm

      Za ovo sam već čuo i sl. Sad možemo razglabat šta sve ubije ljude i kolko. Nego me ono interesovalo oko necijepljenja i cijepljenja, koje su varijante i ispade u oba slučaja može bit, a i ne mora, jer ko nam može garantovat šta je sve to smiksano u cjepivu posebno danas, kad nemamo više ni prirodno sjeme paradajza. Senade hvala na informacijama, a ima i Ivanova smisla.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:07 pm

      Na primjer:

      „Nakon epidemiološke analize podataka, najveći broj oboljelih se odnosi na lica koja su rođena u predratnom i ratnom periodu (1990-1995 god.) te nisu vakcinisani MMR vakcinom prema obaveznom kalendaru. Osim navedenog uzrasta, u epidemiji su obolijevali i mlađi i stariji koji su nepotpuno vakcinisani ili se nisu vakcinisali iz određenih razloga.“ izjavila je za BUKU Milka Mrđa, portparolka Instituta za javno zdravstvo RS.

      http://www.telegram.hr/price/ovi-grafovi-prikazuju-zasto-treba-cijepiti-djecu-i-koliko-je-cudno-sto-se-pojavila-epidemija-ospica/

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:08 pm

      U Federaciji BiH je od početka februara prošle do kraja januara ove godine registrovano 3.804 oboljelih od morbila.

      Većina njih, oko 70 posto, su nevakcinisani ili nekompletno vakcinisani.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:19 pm

      “Komplikacije morbila su najčešći urok smrtnosti, i najčešće se javljaju kod odraslih i neuhranjene dece sa nedostatkom vitamina u ishrani, nevakcinisanih osoba intenzivno izloženih virusu morbila, ili kod imunokompromitovanih osoba.”

      https://sh.wikipedia.org/wiki/Morbili

    • Armin Avdic

      travanj 27, 2017 kod 6:08 am

      Kad su to ospice bile iskorijenjene?

  4. Jane Rachel Jones

    travanj 26, 2017 kod 4:04 pm

    E ljudi moji zaboli me što vi mislite i posjećuju li vas alieni i zasipavaju li vas chemtrailsima, ali kao majka dvoje djece bijesna sam što ima takvih primitivnih cmizdravaca koji svojim idiotskim odlukama ugrožavaju one koji su najranjiviji, a to su male bebe i bolesna djeca!!! Zato cijepljenje i JEST obavezno jer da se ljudima dopusti odluka obično popuše svakakve dezinformacije i odluče krivo! Da to utječe samo na vas smijala bi vam se u facu ali kada ovo utječe na sve nas e onda imamo problem!! U redu je promijeniti mišljenje, ne morate se držati onoga što ste povjerovali samo zbog vaših ega! I sama sam bila anti-vaxxer dok nisam pročitala dovoljno studija da iskreno kažem- hej pogriješila sam. Može se to, promijenite mišljenje ne samo radi sebe već i radi drugih!

    • Maja Franković

      travanj 26, 2017 kod 4:14 pm

      Ja nisam cijepila djecu sa zadnja 3 obavezna cjepiva.
      Jesam li ja primitivni cmizdravac koji radi vlastitog ega donosim krivu odluku?

    • Silvano Pruha

      travanj 26, 2017 kod 4:18 pm

      Razmisli samo ko je pisao te studije koje si čitala, kao i ovu koju upravo komentiramo.
      Ja sam čitao studiju u kojoj piše da su cjepljena djeca podložnija nekim bolestima i raznim alergijama, sad kome vjerovati?? oni koji proizvode cjepiva, proizvode i ljekove, a ljekove kupuju bolesni ljudi, ne zdravi. Pa ti vidi šta je kome tu u interesu.

    • Marko Ferek

      travanj 26, 2017 kod 4:18 pm

      Ne,ti se nadas da si u onih 5%.

    • Jane Rachel Jones

      travanj 26, 2017 kod 4:22 pm

      Maja Franković molim vas, cijepite svoju djecu.

    • Petra Augusta

      travanj 26, 2017 kod 4:24 pm

      Ja neću biti toliko pristojna kao Jane (Jane, svaka čast na suzdržanosti) ali Maja da, jesi. Ako nije bilo medicinskog razloga za tu odluku jesi.

    • Vedran Čegrlj

      travanj 26, 2017 kod 4:27 pm

      Blago nama kad si ti popila svo znanje ovoga svijeta

    • Sanja Dukic

      travanj 26, 2017 kod 4:40 pm

      Farmaceutska industrija trlja ruke …što se više ljudi ne cijepi , veća zarada

    • Alen Džombić

      travanj 26, 2017 kod 4:44 pm

      Cijepi ti samo svoju djecu, draga Jane i daj im 6/1 ili 7/1 MMR cjepivo i igraj ruski rulet sa zivotima svoje djece….Ja necu jer mi je to besmisleno. Uz sav autizam, meningitis, dijabetes, rak, encefalitis itd koje uzrokuju cjepiva (naravno da nema poveznica sa cjepivom jer se cijepe sa 12-18 mjeseci a autizam se ne dijagnosticira prije 2 godine). Postoje cjepiva koja su koliko toliko ok ali sve to treba temeljito istražiti a ne da nam daju macka u vreći koji grebe do krvi i kostiju….

    • Miran Misic

      travanj 26, 2017 kod 4:51 pm

      Alene odjebi sa stranice

    • Iva Stipcevic Pantalon

      travanj 26, 2017 kod 5:04 pm

      A zasto onda nije obvezno u zapadnim zemljama? Jer eto oni nisu idioti, samo mi smo, pa je nama obvezno. Jel nekome lalo na pamet zapitati se to? Sto jos necu cuti?! Ja nisam aposlutno protiv cijepljenja, ali cinjenica je da postoji puno i previse nuspojava i samo oni koji nisu u svojoj blizini imali nikakvo iskustvo nuspojave, mogu sebi dozvolit luksuz nijekanja i zabijanja glave u pijesak. I onda naravno zivimo u zemlji u kojoj su vecina ovce koje slusaju i slijepo se drze onoga sto im neko kaze. Ne ukljucit mozak. Nikako.

    • Duška Pavić

      travanj 26, 2017 kod 5:08 pm

      Zarada je Ivana Cvitanović najveća kada liječiš bolest prouzrokovanu cjepivom, a ne liječenje ospica.

    • Ermin Selimović

      travanj 26, 2017 kod 5:09 pm

      Ja sam se vakcinisao, šve što je moglo, pa sam opet bolovao ospice, ne kontam zbog čega frka..

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 5:19 pm

      i nas zaboli što Jane misli

    • Ivana Cvitanović

      travanj 26, 2017 kod 5:21 pm

      Nije obavezno ali je procjepljenost visoka.

    • Iva Stipcevic Pantalon

      travanj 26, 2017 kod 5:24 pm

      Negdje je, negdje nije. Bit je da imaju izbora. Jer su im drzave uredjene. Kod nas se jos mogu zajebavati s nama i pritom ne imati nikakvu odgovornost.

    • Ivana Cvitanović

      travanj 26, 2017 kod 5:26 pm

      Duska mislim da tu bas farmaceutska industrija ne zaradjuje toliko tu zaradjuju razne druge sluzbe…..

    • Marina Makaus

      travanj 26, 2017 kod 5:28 pm

      Ako ste vi cijepili svoju djecu onda vasa djeca nisu ugrozena nego su ugrozena samo ona koja nisu cijepljena!! Svatko ima pravo na svoj izbor i sukladno tome snosi posljedice!

    • Iva Stipcevic Pantalon

      travanj 26, 2017 kod 5:31 pm

      Ima tu svega. Troskovi ispitivanja su ogromni i lakse ja pustit cjepivo pa sto bude. Ide se na masu. Vecini nece biti nista, a onih “par” su kolateralne zrtve. Ja vjerujem da nisu svi u farmaciji ludjaci koji zele pobit djecu, ali oni koji odlucju gledaju prvo profit i ajmo dalje. Uostalom postoji par dokumentaraca, pa se dosta toga vidi. I ne, nije teorija zavjere. Cisti biznis.

    • Mirko Jankovic

      travanj 26, 2017 kod 5:33 pm

      Marina Makaus upravo sam to htio napisati! (y)
      Smatram da odredena cjepiva su ok, ali izbor mora postojati, jer inace je Tiranija.

    • Violeta Vicić Bratanić

      travanj 26, 2017 kod 5:39 pm

      Ivana Cvitanović nemas pojma koliko je farma zaradila samo na mome djetetu a tek mu je 6 god, pa racunaj koliko ce jos zaradit dok je ziv. Btw radis u prodaji pa procjeni

    • Maja Franković

      travanj 26, 2017 kod 5:44 pm

      Eto, samo na temelju toga sto sam napisala da nisam cijepila djecu dobila sam 2 komentara bez razmisljanja!
      Da dopunim, nisam ja cjepila djecu ali nije ni pedijatrica! I skolska dr se slaze sa time!
      Poanta mog pitanja je da se donose zakljucci bez dodatnog propitkivanja!
      Da, naravno da je bilo medicinski potkovana odluka! Dokumentirana u kartonu i prijavljena pod”nuspojave”
      Nemamo ih namjeru cijepiti do daljnjega, dokle god to ne bude sigurno za njih

    • Marina Makaus

      travanj 26, 2017 kod 5:50 pm

      Mirko Jankovic slazem se s vama.

    • Ivana Cvitanović

      travanj 26, 2017 kod 5:57 pm

      Tako je Violeta neznam jer te ne poznam i neznam sto je tvom djetetu.

    • Nenad Lukic

      travanj 26, 2017 kod 6:08 pm

      Ja sam citao studiju u kojoj cjepljenje ostavlja dozivotne posljedice na covjeka. Ali to nemozete procitati na indeksu.

    • Antun Vinković

      travanj 26, 2017 kod 6:25 pm

      Jane Rachel Jones kad je neko glup ni to mu ne možeš objasniti

    • Goran Škoro

      travanj 26, 2017 kod 6:34 pm

      Dali znate da doktor koji je pokrenio svu tu lavinu oko cijepiva, alkoholicar i kockar, koji je na temu cijepiva dobivao fondove za daljna istrazivanja navodnih losih nuspojava cijepiva. I isti taj doktor je ,mislim, 2004 otisao na sud zbog laziranja podataka o cijepivu i ostao sa dozivotnom zabranom rada u medicini.

    • Filip Škalic

      travanj 26, 2017 kod 7:03 pm

      a što je sa groznim nuspojavama koje dobiju neka djeca nakon cijepljenja ? nemožemo tek tako usporediti studiju o štetnosti cijepiva sa teorijama zavjera o vanzemaljcima reptilima što vladaju zemljom ! ipak su takve studije provodila mnoga velika imena moderne znanosti a ne tipovi poput davida ickea . ovo je malo kompliciranija tema jer očito cjepivo pomaže oređenom broju djece a drugoj odmaže. ne reagira svakome tjelo isto

    • Marko Vižintin

      travanj 26, 2017 kod 7:08 pm

      A koja su to velika imena? I koje su to studije? Imena kolega,imena!

    • Danijel Bardić

      travanj 26, 2017 kod 7:25 pm

      Ne moraš cijepiti sebe ili dijete; u slučaju bolesti, snosiš sve troškove liječenja, za sebe/diete i ostale koji se posljedično zaraze.

    • Silvano Pruha

      travanj 26, 2017 kod 8:12 pm

      Netko ko poistovječuje chemtrailse, vanzemaljce i cjepljenje nemože biti na dobrom putu do istine, samim time što ih svrstavaš u isti koš “teorija zavjere” ograničila si samu sebe.

    • Josip Šivel

      travanj 26, 2017 kod 9:07 pm

      Obiteljski liječnik dr. Niko Visković nedavno iskreno kaže: “Kao liječnik imao sam smrtnih slučajeva svojih pacijenata i slučajeva težih oboljenja koja se mogu pripisati cijepljenju…Cijepljenje – možda i da. Ali nikako ne beba, nikako ne injekcijama i nikako ne preparatima za koje ne znamo što sve sadržavaju. Takvim sustavom cijepljenja stvaramo više štete nego koristi.” Dr. Visković nije dao ni da mu se cijepi vlastita kćer koja danas, kao odrasla osoba i majka dvoje djece, kaže, nije cijepila ni njegovih dvoje unučadi. http://www.dulist.hr/dr-viskovic-protiv-cijepljenja-djece-cinimo-ih-bolesnijima-i-podloznima-bolesti/390332/

    • Nemanja Bulajic

      travanj 26, 2017 kod 9:28 pm

      Sta bre koji kurac citate istrazivanja

    • Mladen Jelic

      travanj 26, 2017 kod 9:28 pm

      Jane to nema veze sto ti pišeš, cjepljeni obole a cjepljeni pa koji qurac cjepiš ako ne štiti?? Nijedan doktor, lječnik neće dati garanciju za cjepljenu, vaksinisanu djecu nikakvu garanciju u smislu da neće oboliti od bolesti protiv koji su cjepljena i da neće imati nuspojava. E sad ebiga! Ja nisam cjepljen ni protiv ijedne gluposti pa evo me živ i zdrav.

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 6:21 am

      Marko Vižitin – Srecko Sladoljev, nas najveci imunolog i ravnatelj odjela za istrazivanje i razvoj Imunoliskog zavoda.
      Cisto da navedemo jednog domaceg.
      Sretni?

    • Miroslav Mijota

      travanj 27, 2017 kod 6:36 am

      Jane, ne divljaj

    • Alen Džombić

      travanj 27, 2017 kod 12:38 pm

      Mirane tvoj mozak je davno odjebao…….

    • Michael Popović

      travanj 27, 2017 kod 9:22 pm

      I kozice su se pojavile u svakoj generaciji, pa šta sad? I mišja groznica se pojavila na sljememu, pa šta sad? Nemojmo ić u prirodu jer ljiečnici tako kažu. Do najposlje ako vam je dijete cjepljeno šata paničarite? Ili niste sigurni?

    • Zdravko Delić

      travanj 28, 2017 kod 1:59 am

      Silvano Pruha “Teorije zavjere” je sinonim koji je 60-ih godina plasirala CIA kada bi ljudi počeli postavljati neugodna pitanja. Na žalost, cjepiva i chemtrailsi imaju zajednički link,za vanzemaljce ne znam,nisam vidio ni jednoga.

    • Silvano Pruha

      travanj 28, 2017 kod 11:25 am

      Goran Škoro, svaki čovjek koj se usudi suprostaviti državnom aparatu je ocrnjen i eksponoran u negativnom kontekstu, kako bi se poanta priče okrenula na njega a ne na ono što on govori, to je prljava taktika koja se koristi več godinama i živi dokaz da je čovjek pogodio tamo di boli, najpoznatiji primjer ti je julian assange iz wikileaksa, nakon što je objavio dokaze o kriminalnim radnjama američke vlade, oni su ga prikazali
      kao nestabilnu osobu ovisnu o drogama, a kada je pokazao potvrdu od doktora da se nikada nije drogirao onda su ga optužili za silovanje.

  5. Alida Bucić

    travanj 26, 2017 kod 4:06 pm

    Pa koliko to djece nije cijepljeno kad kaze u clanku broj oboljelih se udvostrucio od kad se djeca ne cijepe?Znaci li to da iako su djeca cijepljena ipak su se pojavili oboljeli od ospica?

  6. Nenad Lukic

    travanj 26, 2017 kod 4:06 pm

    Odakle su se te ospice vratile? Iz prirode ..sume.,svemira?? A da sjetio sam se. Iz laboratorija!!

  7. Miro Ščuric

    travanj 26, 2017 kod 4:11 pm

    Nenade,ti si glupan.Nisu bile ospice 100 posto iskorenjene i nisu trebale pobjeci iz laboratorija

  8. Josip Horvat

    travanj 26, 2017 kod 4:19 pm

    Ne shvacam zasto su ljudi koji su cijepljeni ili cijepili djecu zabrinuti?-ako si cijepljen znaci da si imun, zar ne?

    • Marin Urlić

      travanj 26, 2017 kod 4:24 pm

      Zato, jer pretpostavljam, da nikad nisi čuo da virusi mutiraju, a s mutiranim virusom koji se pojavi zbog slabe procijepljenosti dolazi do epidemije i kod cijepljenih osoba(bez daljnjeg, manja je vjerojatnost da će se cijepljenja osoba zarazit, ali mogućnost postoji). Pa sad, detalje zaključi sam!!!!

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:59 pm

      Možda i zato što – a možda će te ovo šokirati – nisu svi ljudi sebični. Neki misle na djecu suviše mladu da bi se vakcinisala, i kako će ta djeca preživjeti ospice i njihove eventualne komplikacije.

      • Petra

        travanj 27, 2017 kod 8:43 am

        Postovani Senade, mojanje kcer nakon docijepljivanja MMR cjepivom zaradila HS purpuru kao nuspojavu. U najuzoj obitelji imamo oboljelu osobu od autoimune bolesti-reumat.artritis i kolagenoza. Sad bih trebala cijepiti sina MMrom, posto ste u struci, dajte mi molim vas svoje misljenje-da li da cijepim. Naime, i pedijatrica se “boji” cijepiti moga sina. I odugovlači.

    • Ivana Ivančić

      travanj 26, 2017 kod 5:01 pm

      a i postoje djeca koja zbog medicinskih kontraindikacija npr alergija,autoimunih bol nemogu primiti cijepivo pa ostaju nezaštičena btw mogao si mene pitati sve bi ti objasnila 🙂

    • Krešimir Jurković

      travanj 26, 2017 kod 5:05 pm

      Situacija gdje ti se pomladak (jos) ne smije cijepiti radi odredjene bolesti i onda dodje zarazeni pomladak nekog MRTVOG IDIOTA koji je procitao par clanaka na internetu i napravi sranje, a ni kriv ni duzan sto su mu roditelji kreteni koje treba zbrisat jednim pokretom.

    • Josip Horvat

      travanj 26, 2017 kod 5:24 pm

      🙂

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 5:26 pm

      Josip Horvat i cijepljena djeca mogu oboliti od ospica.Upravo je cjepivo problematično jer kriju koje nuspojave izaziva.MMR cjepivo je jako upitno.

    • Marin Urlić

      travanj 26, 2017 kod 5:42 pm

      A biće to “upitno” cjepivo mmr je prije 7-8 godina bilo sa drugačijim nuspojavama? Dajte, neke stvari su medicinski dokazane,a ostalo su naklapanja. Ako je dijete zdravo, da nema neke urođene bolesti pa se cjepivo odgađa, svi ostali su dužni cijepit svoju djecu jer je to OBVEZNO cijepljenje. Ako dođe do toga da se škola neće moć upisat ako dijete nije cijepljeno, vidit ćemo di će onda bit ove PAMETNICE koje nisu djecu cijepili.

    • Marin Urlić

      travanj 26, 2017 kod 6:57 pm

      Da, slažem se da je škola obvezna isto kao i cijepljenje, osim u izvanrednim okolnostima.

    • Zrinka Zizi

      travanj 27, 2017 kod 6:45 am

      A Šta sa nama sa autoimunim bolestima..sa našim ljekovima nemremo priči 3 tjedna ni onima koji su dobili cjepivo (jer je živo i u principu su za nas zarazni)..dobijemo prehladu samo kad pogledamo prehlađenu osobu a ospice nas stave u smrtnu opasnost jer nemamo imuniteta da se borimo protiv virusa( unatoč tome što smo ili imalo ospice ili se cjepili ko djeca)…ali hey..ko nas pita ..sve je to samo urota a mi se pravimo bolesni..doktori pojma nemaju..farmacija vas truje..a za najmanju prehladu trčite tim urotnicima zaraze da vam nos balavi brisu..

    • Daniel Deković

      travanj 27, 2017 kod 9:13 am

      Marina Soko sto stvarno misliš da će takve obaveze škole riskirati da u njihovoj školi započne epidemija zbog glupog roditelja. Nema šanse da će to ijedan normalan ravnatelj dopustiti. Naravno škola je obavezna, ali nije obavezna lokacija škole pa sad ti razmišljaj možda će ti dijete morati ići u 1. osnovne 20 km daleko a ne 100m

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 1:01 pm

      Izbjegavanje jedne zakonske obaveze pokušavaju zamagliti drugom zakonskom obavezom? Slatko.

      Šta ti je prosječni Balkanac, samo gleda da prevari sistem, obično na svoju štetu i na štetu zajednice.

  9. Mirela Seke

    travanj 26, 2017 kod 4:20 pm

    Sva sreca da su generacije uz cjepiva prebolile ospice bez problema a pametnim danasnjim roditeljima ( pojedincima) treba ograditi livadu pa neka zive kao Amisi!

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 5:02 pm

      … s tim da se Amiši danas vakcinišu.

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 5:23 pm

      u Americi 2015 od sve zaraženie djece čak 18 posto je bilo cijepljeno protiv ospica. Cijepljena djeca mogu dobiti ospice mogu ih i prenositi.Cjepivo ne štiti od ospica, a ne spriječava niti širenje te bolesti.

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 10:01 am

      18% oboljelih su bili cijepljeni? Znači da je 82% bilo necijepljeno. Od tih 18% je 18% dobilo jednu dozu (i lakši oblik), a 0% dvije doze i nikakav oblik ospica. Svih 82% necijepljenih su dobili ospice u punoj snazi, a dio njih se suočilo sa upalom pluća, raznim sekundarnim infekcijama, a možda poneko i encefalitis.

      Dakle, kada se sagleda cijela slika vidi se da je mudro cijepiti sa dvije doze.

  10. Benic Jasmin

    travanj 26, 2017 kod 4:25 pm

    Al će vas teorija zavjere koštati glava, samo nemojte cijepiti..to im je poanta..budale..i.mi smo cijepljeni pa smo zdravi..

  11. Vedran Čegrlj

    travanj 26, 2017 kod 4:26 pm

    Ne serite

  12. Edmin Dautovic

    travanj 26, 2017 kod 4:29 pm

    a kada se kod cjepljenja desi greška pa djete postane inwalid onda niko ne odgowara !

  13. Marin Urlić

    travanj 26, 2017 kod 4:38 pm

    Ljudi moji, nešto šta godinama postoji, nešto zbog čega su generacije ljudi u svijetu zaštićene, sad se od jedanput određeni broj ljudi ponaša ka “guske u magli”. Sve ima nuspojave, bilo koji lijek, pa tako i cjepivo. Zašto uzimate analgetike, zašto uzimate antibiotike, zašto uzimate anksiolitike jer sve vrste sintetsko dobivenih lijekova ima nuspojave(minimalno, ali ima). A šta kad ne cijepljena osoba dobije ospice, oće li otić kod doktora, najvjerojatnije plačući i tražit adekvatno liječenje za tu osobu?! Dajte, budite pametni, i čitajte ono šta kažu pedijatri, infektolozi, imunolozi. Kod starijih generacija, gdje se nije dizala frka oko cjepiva, onda su oni svi autisti, adhd-ovci itd… Ajmo malo uključite možđane

    • Selver Burekovic

      travanj 26, 2017 kod 6:24 pm

      Kod starijih generacija nije bilo 70% danasnjih “protiv” cijepiva a opet danas bolesti haraju vise nego ikada.I GMO hrana je bila superrr,kuuuul a sada odjednom se zabranjuje u sve vecem broju zemalja.Zasto je to tako?

    • Marko Vižintin

      travanj 26, 2017 kod 7:11 pm

      Ljudi su glupi i kratkog pamcenja?

    • Marin Urlić

      travanj 26, 2017 kod 7:21 pm

      Pa eto Selver Burekovic sam si dao odgovor na pitanje koje postavljaš. Okoliš, hrana sve je zagađeno. Od čega? To bi trebali odgovorit ljudi od struke koji se bave sa takvim stvarima. Gledaj, u vezi cijepljena treba virovat ljudima od struke, pa tako važi i za ovo tvoje pitanje.

    • Davor Alfirević

      travanj 26, 2017 kod 8:33 pm

      Niko nije protiv cjepljenja vec protiv koktela 5u jedan koji je stetan . Popite pet razlicih sokova pa ce vam pozlit a 5 bolesti da bi vam tjelo razvilo imunitet samo kreten moze nekome preporuciti kao ljek.

    • Sasa Bajagic

      travanj 26, 2017 kod 9:25 pm

      E slusajte sad ovo? Da li je iko od vas zavrsio medicinu? Nije? Pa sto se sprdate sami sa sobom?

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 6:24 am

      Znaci, ljudi koji ne uzimaju stvari zdravi za gotovo bez razmisljanja, nego kriticki ispituju stvari su guske u magli?

      Unikatno rezoniranje,nema sto!
      P.s. Sto kaze nas najveci imunolog o ovome? Kad se vec spominju imunolozi…

    • Marko Vižintin

      travanj 27, 2017 kod 6:38 am

      Davor Alfirević Odakle ti informacija za to da je štetan ? Lijepo te molim izvore i istraživanaj koje to dokazuju. Ili si to ovako ispalio ?

    • Marko Vižintin

      travanj 27, 2017 kod 6:40 am

      Davor Grčević Možeš tako kritički ispitivat i rezonirat i kvantnu fiziku i neurokirurgiju pa i dalje ne znači da imaš ikakvog pojma o tome. A Sladoljev sigurno nije naš najveći imunolog, plus je puko ko kokica. Dalje, dovoljno je deskriditiran time što si je dozvolio da citira Wakefielda….

    • Marin Urlić

      travanj 27, 2017 kod 9:19 am

      Davor Grčević nadam se da znaš da u “lijepoj našoj” ima punoooo elokventnih ljudi kojima je posao između ostalog i cjepiva, a vi se hvatate, pretpostavljam, za dr. Sladoljeva. Pa slušajte njegova lupetanja(dokaza nigdje) i daleko ćete.

    • Marko Vižintin

      travanj 27, 2017 kod 10:50 am

      Marin Urlić Sladoljev nije doktor niti ima doktorat. Ne davati ljudima titule koje ne posjeduju.

    • Marin Urlić

      travanj 27, 2017 kod 11:17 am

      Marko Vižintin moja greška. Tim još gore.

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 9:50 pm

      Tocno,nije doktor. Diplomirao je eksperimentalnu biologiju. Posljediplomski iz biomedicine. Magistrirao na tumorskoj imunologiji. 2 godine radio pod stipendijom EURATOMa u Minhenskom institutu za hematomiju. “Područje našeg interesa i kasnije tema moje disertacije, bilo je potiskivanje imunološke reakcije transplantirane nesrodne koštane srži”
      Od 1983 radi u Imunoloskom zavodu.
      A sto je danas? Oh,ne puno. Nista bitno. Samo ravnatelj Odjela za istrazivanje i razvoj tog istog imunoloskog.

      Da,nije doktor. Sto se imunologije tice, svjetlosnim je godinama ispred svakog doktora.

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 9:56 pm

      Tko mi je mjerodavan,mozda kojekakvi pedijatri kojima proizvodjac cjepiva Glaxosmithkline plaća znanstvene radove? Jel mi takav covjek izvor objektivnih informacija,takvima trebam vjerovat bespogovorno,u sukobu interesa na platnom spisku kompanije cija cjepiva hvale?

      Dobro jeste vi normalni?

    • Davor Alfirević

      travanj 28, 2017 kod 6:16 am

      Marko Vižintin imam domument HR zavoda i mogu ga prosljedit ukpliko si zaiteresoran

  14. Voodoo Child

    travanj 26, 2017 kod 4:46 pm

    Očekujem porez na ospice.

  15. Alen Džombić

    travanj 26, 2017 kod 4:47 pm

    I ako se cijepite, pobrat cete ionako ospice pa gledajte dal vam to treba. A s tim lijepim cjepivom imat cete u zalihi lijepih otrova i virusa da Ce vas pomladiti….

  16. Matej Horvat

    travanj 26, 2017 kod 4:48 pm

    Kako se več dugo vodi javna rasprava o cijepljenju i necijepljenju pomogao vam je farmaceutski lobi pustivši stari soj ospica u okoliš.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 4:57 pm

      Virus je uvijek u zraku. Jedino ako misliš da je otišao na godišnji odmor.

      Stvar je da se pri visokom procijepljenošću virus ne može širiti, jer nema inkubatora za razmnožavanje.

    • Matej Horvat

      travanj 26, 2017 kod 5:18 pm

      Slažem se sa tvojim zaključkom, pročitao sam ga nedavno, no ne slažem se da je odjednom nastao skoro epidemijskih razmjera zbog necijepljenja malog broja necijepljenih. Ili je uvezen s izbjeglicama ili je ovo drugo o čemu sam pisao.

    • Miro Ščuric

      travanj 26, 2017 kod 6:26 pm

      Matej Horvat A ti kao imaš magisterij iz infektologije? Kladim se da se ne sječaš ni imena škole kraj koje si išao.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 6:29 pm

      Nikad ne potcjenjuj snagu eksponencijalne krive. Eksponencijalni rast je gadna stvar.

      Danas na Zemlji živi oko 7,5 milijardi ljudi, za dan-dva se može stići bilo gdje. Ljudi puno putuju, a ospice su visokozarazna bolest.

      To su sve fktori koji su doprinijeli velikom broju oboljelih za kratko vrijeme.

      Ako primijenimo Occamovu britvu, radije bih povjerovao u ovo nego u to da je neko pustio virus koji može usput da toliko mutira (podjsetimo se: virus ospica je visokozarazan) da ugrozi i porodice onih koji su ga oslobodili.

    • Matej Horvat

      travanj 26, 2017 kod 6:39 pm

      Gospodine Miro Ščuric prijavte se na neki kviz, vidm da ste visoko intelegentna promišljena osoba. Senad Kolasinac moram se ponovno složiti sa tvojim odgovorom.

  17. Viktor Vladić

    travanj 26, 2017 kod 4:58 pm

    Bravo! Svaka čast!

  18. Zorica Visković

    travanj 26, 2017 kod 5:18 pm

    Kako cijepljena djeca dobiju ospice?

    • Nina Grbac

      travanj 26, 2017 kod 6:05 pm

      zato što su djeca cjepljena protiv trenutog virusa ospica ali taj virus mutira kao što je i sa gripom (zato za vrijeme sezone gripe budu i sojevi a b c d i ljudi se ponovno razbole, ista stvar je i sa vodenim kozicama). taj mutirani virus ulazi u organizam, djete nema antitijela za novi soj virusa i ponovno se razboli dok mu tijelo ne napravi nova antitijela

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 6:16 pm

      Nina Grbac dakle onda se po tebi svako malo mora docjepljivat??ne tvrde li da su cjepljena djeca zaštićena od ospica? Ja znam po svom djetetu jer je dobilo ospice mada se cijepilo.Zato podržavam roditelje koji traže pravo na izbor

    • Nina Grbac

      travanj 26, 2017 kod 6:56 pm

      Zorica Visković ne virus će mutirat jednom nitko nije rekao da će iz dana u dan virusi hiva i gripe se mjenjaju stalno dok virusi ospica imaju promjene ali ne neke drastične, ovisi o imunitetu, može biti pojačan temp nego kod drugih ili jači svrbež ili encefalitis ili veće krvžice i osipi, ospice spadaju pod porodicu paramyxoviridae i to su RNA virusi pa zbog prirodno velike sposobnosti uvođenja mutacija koju ima enzim RNA-ovisna RNA-polimeraza i velike populacije virusnih čestica RNA virusi pokazuju visoku razinu genetske raznolikosti. Mutacije značajno mogu utjecati na biološka svojstva virusa i dovesti do pojave novih virusa. u tu istu skupinu spadaju i virusi mumps . Necijepljeno dijete može ugroziti cijepljeno dijete jer necijepljeno dijete ima puno veću šansu postati izvor infekcije. A ni jedno cjepivo ne štiti 100%. Na primjer, cjepivo protiv ospica i rubele štite oko 99%. Djeca koja se ne cijepe povećavaju broj osjetljivih u populaciji i povećava se mogućnost da ponovno dođe do uspostave cirkulacije ovih virusa koji su sada eliminirani u Hrvatskoj, što može rizik od obolijevanja kod cijepljenih osoba povedati sa 0% na 1%, a kod necijepljenih povedati rizik od obolijevanja sa trenutnih 0% na 100%. a ako se djete razboli i preboli ospice steći će imunitet zauvijek a cijepivo drži koliko drži kod nekih 100% dok netko sa slabijim imunitetom će se razbolit ili postoji mogućnost da dijete uopće nije reagiralo na cijepivo niti dobilo imunitet na ospice. Ako se cijepi 80% ljudi u RH samo će 76% biti zaštičeno a kako se bude bolest širila taj postotak će padat dok na kraju se ne budu svi razboljeli zato da nemojte cijepit nek se bolesti ponovno rašire i nek djeca umiru ono dječji ljesovi su jeftiniji a vi se držite teorija zavjere i svakakvih pričica na internetu jer da internet bolje zna od vašeg doktora i pedijatra koji vas savjetuju da cijepite i ja se u potpunosti slažem sa doktorima koji odbijaju primit pacjente koji su odbili cijepljenje i slažem se sa školama/vrtičima koji odbijaju primit ne cijepljenu dijecu, i kod nas bi se isto trebao uvest zakon koji oduzima djecu roditeljima koji ne cijepe, trebala bi biti i novčana kazna zbog ugrožavanja zdravlja. Vi ne mislite svojom glavom ko ni drugi ljudi koji neće cijepit ali postoje djeca koja su teško bolesna koja imaju leukemiju ili neku drugu tešku bolest zbog koje se ne smiju cijepit i za koje ospice mogu biti smrtonosne. Još samo fali da krenete malu djecu hraniti sojom i heljdom jer je to veganski i zdravo

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 6:58 pm

      Nina Grbac podržavam odluku roditelja da sami odluče.18 država eu imaju pravo na izbor.Meni ne dociraj ,moja su djeca odrasli ljudi prošla sam faze prijetnji i tuđih mudrovanja

    • Nina Grbac

      travanj 26, 2017 kod 7:48 pm

      Zorica Visković vi podržavajte šta očete podržavat ja podržavam ipak ljude koji znaju šta rade jer na internetu bilo tko može napisati članak ali to ga ne čini doktorom a isto tako ču se pridržavat toga da ne cijepljena djeca nemaju šta raditi oko djece koja su cjepljena, ako već ljudi žele tako odgajat svoju djecu i ne cijepit ih nek ih onda drže u svojim kućama a ne da šire bolesti drugim ljudima i djeci jer nešto tako je neodgovorno, ja sam cijepljena hvala bogu protiv svega i nikad do sad nisam imala ništa gore od upale grla i angine

    • Zorica Visković

      travanj 26, 2017 kod 7:49 pm

      Nina Grbac u obitelji imam liječnike koji su jako skeptični u vezi današnjih cjepiva.Prema tome ne predpostavljaj da svi kupe mudrolije sa interneta

    • Marcus Brody

      travanj 26, 2017 kod 9:23 pm

      Zorica Visković Osobno znam primjer naše liječnice čiji je sin nakon cijepljenja teško i trajno obolio i ona to opisuje samo u privatnim razgovorima sa kolegama iz zdravstvenog sustava u koje ima povjerenja. Boji se drugim kolegama to spominjati. Osobno znam primjer obitelji čije je potpuno zdravo dijete umrlo nakon što je primilo cjepivo. Također znam i od starijih, iskusnih farmaceuta da u praksi primjećuju popriličan porast više tipova poremećaja kod djece kojih prije par desetljeća nije bilo, a koje oni (farmaceuti), kada govore međusobno, također povezuju s cjepivima koja su u novije vrijeme uvedena. Također znam za primjer gdje su djelatnice jednog vrtića provjeravale dokumentaciju da vide čija djeca u vrtiću nisu cijepljena. I što su otkrile? Zanimljivo, jedina djeca u tom vrtiću koja nisu bila cijepljena bila su isključivo djeca liječnika i medicinskih sestara. Informacije o takvim primjerima se šire privatnom komunikacijom i dolaze do roditelja, te je stoga razumljiv porast nepovjerenja roditelja prema cijepljenju njihove djece.

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 6:54 am

      Kako specijalac sa pancirkom bude ranjen?

  19. Antun Vinković

    travanj 26, 2017 kod 6:23 pm

    Debili

  20. Davor Kiković

    travanj 26, 2017 kod 6:23 pm

    Stvari su zapravo jako jasne:
    Trendy, new age, emo, eko, hipster, veganski roditelji koji znaju guglati stvari NISU dovoljno stručni da bi mogli donijeti odluku o tome treba li cijepiti svoje dijete ili ne. S druge strane imate LIJEČNIKE koji su se godinama obrazovali kako bi mogli spašavati živote i oni su mjerodavni po tom pitanju. Dakle, progresivni, neo-liberalni, obrazovani i svemogući google sposobni mladi roditelji, ako sami niste liječnici (po mogućnosti pedijatri ili infektolozi) NISTE (koliko god mislili da jeste jer ste na netu pročitali par članaka upitne točnosti) sposobni donijeti tu odluku. Postoje ljudi koji su u tom području stručniji i pametniji od vas. Učinite svima uslugu i pustite ih da rade svoj posao.

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 7:13 am

      Yeah…no. Ne mijesat kruske i jabuke.
      Npr,ja sam pravnik,al blage veze nemam o kaznenopravnim uredbama EU.
      Zasto? Jer nije moje podrucje,jer mi nije trebalo.

      Zasto bi pedijatar bio strucnjak za cjepiva? Zna sto je naucio o tome iz udjbenika,sto nije bas puno. Niti detaljno.

      A za to vrijeme nasi domaci imunolozi, dakle tocno ti ljudi strucniji i pametniji od nas kako navodite ( Sladoljev Srećko) ukazuju kako stvari nisu ni blizu tako crno-bijele.

      Zasto nastupate kao da postoji jedinstveni stav struke i opceprihvaceni konsenzus?
      No kako zivimo u doba kad,ako nije na tv/novinama nije se niti desilo, tako je strucnjacima koji misle drugacije jako tesko to misljenje prenijeti.
      Pa makar oni bili i na samom vrhu imunologijske specijalizacije u RH.

    • Davor Kiković

      travanj 27, 2017 kod 7:45 am

      Ono sto sam htio reci je kako se radi greska dok se cita na internetu o stvarima o kojima se ne zna apsolutno nista i na temelju nekoliko procitanih clanaka donose odluke koje bi mogle kostati zivota njihovo ili necije drugo dijete.
      Ja sam ing. agronomije i vet.tehnicar koji je provodio preventivna cijepljenja pa imam nekog pojma kako cjepiva funkcioniraju. Razlika nije velika, ali ipak postoji i sigurno ne bih zivot svog djeteta stavio u ruke svog znanja o vakcinaciji koje je ipak malo vece od jednog ekonomiste, arhitekta ili doktora znanosti iz podrucja geografije ali nije vece od doktora humane medicine.
      Upravo krivo informirani mladi roditelji donose odluke o ne cijepljenju svoje djece sto ima zestoke posljedice. Da stvari nisu tako crno bijele to je istina. Opci konsenzus struke ne postoji, ali osobno se ne bih kockao sa zivotom svog djeteta, a to ne bi trebali niti gore spomemuti roditelji antivaxeri. Prije nego donesu bilo kakvu odluku, neka se posavjetuju sa ljudima iz struke, onoma koji vjeruju u valcinaciju i onima koji u to ne vjeruju ili imaju podvojeno misljenje. Neka onda donesu odluku, a ne nakon 20 minuta na google-u i nakon procitanog clanka na dr.web-md

    • Miroslav Mijota

      travanj 27, 2017 kod 8:41 pm

      Kao neznalica, imam par problema s ovim pitanjem – Vjerujem u profit i dezinformacije za veći profit. I bojim se inžinjera i doktora koji bi mogli koristit položaj za lakše manipuliranje.

  21. Selver Burekovic

    travanj 26, 2017 kod 6:26 pm

    Virus je opasan upravo zato sto non stop mutira.Kako onda cijepiti protiv nekog virusa!?Cijepljena djeca mogu dobiti ospice.Necijepljena a prelezana ne mogu.

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:28 pm

      Ako su preležala ospice, već su ih dobila.

      Btw, valjda virus ne mutira ukoliko nema prilike da se razmnožava? Za mutacije je potrebno, ako se ne varam, par hiljada generacija ili koliko već. Neće tek tako virus mutirati preko dana.

      I, opet ako se ne varam, virus osica je opasan jer:
      – nema specifičog liječenja
      – toliko zaposli imunosistem da se provuče sekundarna infekcija.

      Kod vacinisanih je imunosistem već spreman za borbu sa infekcijom i ta borba je efikasnija, pa su manje šanse za sekundarne infekcije (koje su smtonosne).

  22. Danijel Šaule

    travanj 26, 2017 kod 6:31 pm

    Svi vi koji se bunite ste isto cijepljeni…
    Toliko!!!

  23. Irena Olivia Babić

    travanj 26, 2017 kod 6:34 pm

    Pa da nisu u cijepiva stavili opasna govna, sigurno bi se cijepili! Zasto su nekad cijepiva bila neškodljiva i nije bilo toliko bolesne djece?! Prema tome, nemamo o čemu razgovarati!

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 7:05 pm

      Irena Olivia Babić Složio bi se s tobom, da je istina da su cijepiva danas štetna ili šetnija nego ranije. To što netko okoristio širenjem takvih neistina je tužno i vrijedno prezira. Ljudi koji su prostituirali svoju bolesnu djecu samo da bi bili u medijima i doktori koji spremni reći bilo što samo da se o njima piše su odvratni i trebali bi snositi posljedice za svoje postupke.

    • Josip Šivel

      travanj 26, 2017 kod 7:19 pm

      Obiteljski liječnik dr. Niko Visković iskreno kaže: “Kao liječnik imao sam smrtnih slučajeva svojih pacijenata i slučajeva težih oboljenja koja se mogu pripisati cijepljenju…Cijepljenje – možda i da. Ali nikako ne beba, nikako ne injekcijama i nikako ne preparatima za koje ne znamo što sve sadržavaju. Takvim sustavom cijepljenja stvaramo više štete nego koristi.” Dr. Visković nije dao ni da mu se cijepi vlastita kćer koja danas, kao odrasla osoba i majka dvoje djece, kaže, nije cijepila ni njegovih dvoje unučadi. http://www.dulist.hr/dr-viskovic-protiv-cijepljenja-djece-cinimo-ih-bolesnijima-i-podloznima-bolesti/390332/

    • Josip Šivel

      travanj 26, 2017 kod 7:21 pm

      Prof. dr. Željko Poljak, alergolog i klinički imunolog, u Liječničkim novinama piše: “Režim obaveznog cijepljenja u Hrvatskoj možemo bez sustezanja nazvati diktatorskim i protuzakonitim…Kad bi me neki roditelj pitao jesu li moguće nuspojave nakon cijepljenja njegova djeteta morao bih, nakon encefalitisa što ga je moja kćerka dobila nekoliko dana nakon cijepljenja protiv pertusisa, odgovoriti ne samo potvrdno, nego upozoriti i na mogućnost doživotne invalidnosti…Predlažem, kao zaključak, ukidanje obaveznog cijepljenja po uzoru na demokratske zemlje, uz istodobno zdravstveno prosvjećivanje i istinito obavještavanje o mogućim posljedicama cijepljenja.” http://nacija.hr/2015/06/06/jedno-osobno-misljenje-cijepljenje-da-ali/

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:23 pm

      Ranije su vakcine bile sigurnije od današnjih isto toliko koliko su ranije automobili bili sigurniji od današnjih – dakle, nikako.

      Paradoks je u tome što su danas vakcine mnogo efikasnije i bezbjednije.

      Ovaj gore, koji prepisivački kopira Sladoljeva, očekuje da se dijete do ko zna koje godine izloži riziku od potencijalno smrtonosne bolesti jer se gospodi ne sviđaju igle.

    • Irena Olivia Babić

      travanj 26, 2017 kod 9:32 pm

      Svatko ima svoje uvjerenje.

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 9:36 pm

      Irena Olivia Babić Ovo nisu pitanja uvjerenja, osjećaja niti ukusa. Ovo je stvar činjenica, znanosti i prava djece. Izbjegavanje obaveznog cijepljenje je zlostavljanje djece i tako bi trebalo tretirati.

    • Irena Olivia Babić

      travanj 26, 2017 kod 9:37 pm

      Ne slazem se. I sta cemo sad? Tvoje uvjerenje je ovo sta si napisao, moje nije. Svatko nek radi kako misli da je najbolje.

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 9:40 pm

      Irena Olivia Babić Što to znači da se ne slažeš? To ne mijenja na stvar da je sigurnost obaveznih cijepiva podrobno istražena tema i da nema nedoumica oko zaključaka. Što se ovog drugo tiče, to je stvar uvjerenja.

    • Irena Olivia Babić

      travanj 26, 2017 kod 9:42 pm

      Razmišljam drugačije. Svatko vidi onako kako želi vidjeti. Ja ti mogu do sutra govoriti ono šta ja vidim, kao i ti meni, ali od toga nema puno koristi. Ti ces i dalje vidjeti onako kako zelis, kao i ja. Zato svatko ima slobodnu volju da bira sta je za njega najbolje, da radi kako misli da je najbolje.

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 9:48 pm

      Irena Olivia Babić Napisala si paragraf u kojem ništa nisi rekla. Ovdje se ne radi o mišljenjima nego o činjenicama, dokazima i studijama. Moje mišljenje o tome nema veze i ne utječe na istinitost istraživanja. A ako ne vjeruješ u znastvenu metodu i znanost, ah onda nemamo što pričati. No onda se tako i izjasni.

    • Irena Olivia Babić

      travanj 26, 2017 kod 9:51 pm

      Pa tko ti kaze da je istina sve sta pise? Odavno smo shvatili da se svašta piše, pa valja to s rezervom uzeti. Napisala sam ja puno toga za onoga tko razumije. (Nista osobno).

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 10:23 pm

      Irena Olivia Babić Ovo su bitne teme, jer štete ne samo djeci roditelja koja ih zlostavljaju, nego i drugima. Pogotovo onima koji zbog raznih, uglavnom autoimunih, bolesti ne mogu biti cijepljeni. Njihovo preživljavanje ovisi o imunitetu krda, a anti-znanstveni pokret protiv cijepljenja upravo to napada. Također sam zaprepašten ovakavim privilegiranim stav, dok drugdje u svijetu djeca umiru jer im roditelji ne mogu priuštiti cijepivo, bogati zapadni svijet se bahati i razmeće i odbija zaštiti svoju djecu. Sumanuto.

    • Ana-Marija Prosan

      travanj 26, 2017 kod 11:05 pm

      Problem tvog uvjerenja (!) je taj što je utemeljeno na čitanju mutnih internet stranica bez elementarnog razumijevanja infektologije i funkcioniranja ljudskog organizma kao i patogenih mikroorganizama.
      Nitko ne tvrdi da cjepiva nemaju nikakve nuspojave, već da su one statistički bitno manja opasnost za zdravlje osobe i kolektiva od potencijalne zaraze.
      Znam za slučaj gdje je vozač preživio prometnu nesreću samo zahvaljujući tome što nije bio vezan.
      Između ostalog, veliki broj vozača koji su preživjeli nesreće, preživjeli su ih zahvaljujući pojasu. Stvar je u tome kako se ona priča o osobi koja je preživjela unatoč ne vezanju pojasa širi i ističe jer je neuobičajena.
      Isto je tako i sa cijepljenjem.
      I daj molim te, objasni mi onda zašto djeca u nerazvijenim zemljama gdje su cjepiva nedostupna nisu dvaput zdravija od nas koji smo cijepljeni? Naravno, u slučaju da dijete iz nerazvijene zemlje preživi porod.

  24. Lina Lena

    travanj 26, 2017 kod 6:49 pm

    Dajte me najte s tim budalastinama! U moje vrijeme svi smo imali i ospice i kozice i mums i sve djecje bolesti – i jos smo zivi. Tjedan dana kreveta i gotovo, imas imunitet za cijeli zivot. Kakva crna panika, kakvi bauci???

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 7:01 am

      Reci to roditeljima onih 17 djece u Rumuniji.

      A ako dođe do komlikacija?
      “Bakterijska infekcija može izazvati upalu srednjeg uha, bronhitis ili upalu pluća. Veća je opasnost od upale pluća kod male djece, a kod odraslih od encefalitisa. Encefalitis se pojavljuje kod otprilike 1 na 2500 slučaja ospica.Njegova je pojava opasna, jer može doći do komplikacija i smrtnog ishoda.”

      Govoriš o bolesti koja je uvrštena u top 10 najsmrtonosnijih bolesti.

      “Ospice su se održale 10.000 godina, a stotine miliona ljudi umrlo je od ove bolesti. Danas je ona gotovo potpuno suzbijena.”

      “Prema podacima SZO, morbili su vodeći uzrok smrtnosti na globalnom svetskom nivou koji je u prvoj deceniji 21. veka, većim delom sprečen vakcinacijom dece u detinjstvu. Globalno, broj smrtnih slučajeva ja pao za 60% od procenjenih 873.000 u 1999 na 345.000 u 2005. Podaci za 2008 pokazuju da je smrtnost od morbila na globalnom nivou pala na 164.000, Od ukupnog broja smrtnih slučajeva u 2008 77% se javilo u regionima jugoistočne Azije.”

      https://sh.wikipedia.org/wiki/Morbili

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 7:04 am

      (btw, na dnu Wikipedia-ine stranice možete naći nešto čega nema kod teoretičara zavjera – reference)

    • Lina Lena

      travanj 27, 2017 kod 7:10 am

      Djeca u Rumunjskoj su umrla od neishranjenosti i nebrige a ne od ospica. Dajte se fokusirajte na problem i provjeravajte stvari koje čitate. Uostalom, što se uzrujavaju roditelji koji djecu cijepe??? Pa oni su sigurni, tako kaže znanost, kaj ne? Cjepivo ih štiti. Najbolje da svak gleda svoja posla i ne brine tuđu brigu. Najgori su mi ovi dušebrižnici kojima je navodno do sveopće dobrobiti.

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 9:54 am

      Opet postavljaš pitanja na koje je odgovoreno, čak i na ovom postu.

      Djeca iz Rumunije su umrla od komplikacija ospica. Nisu bila jedina koja su bila nuhranjena niti su bila jedina za koju se roditelji nisu dovoljno brinuli.

      Zanimljivo je da nijedno vakcinisano djijete nije umrlo od neuhranjenosti. Da li to onda MMR štiti od gladi?

      Dajte se fokusirajte i shvatite: ospice su visokozarazna bolest za koju nema specifičnog liječenja i koja toliko zaposli imunosistem da je velika šansa da će bolesnik dobiti sekundarne infekcije.

      Kad se na to doda neuhranjenost i već postojeća bolest, dobije se recept za katastrofu.

      Prilično sam siguran da bi ta djeca još dugo živjela da su bila vakcinisana.

  25. Ljerka Marušić

    travanj 26, 2017 kod 6:49 pm

    Pa ja sm se ka dite cijepila i cijepila i svoju dicu i svi smo imali i ospice i kozice,ja sam unatoč cijepivima prebolila i žuticu i šarlah……..tko je tu lud,a tko pametan!?

    • Karin Bančić

      travanj 26, 2017 kod 7:04 pm

      I ja sam se cijepila za sve sto je trebalo, nisam imala ospice, vodene kozice ni sarlah. A zuticu sam odmah po rodjenju dobila. I u mojoj obitelji su svi bili redovito cijepljeni i imali su samo vodene kozice koje nemaju veze sa cijepivom. I sta sad?
      Sto je pocijepljenost manja, to je veca vjerojatnost da se neke bolesti vrate

    • Ivica Tkalcec

      travanj 26, 2017 kod 7:49 pm

      Karin Bančić Neke ovdje ocito nece smetati kad se djecja trupla pocnu gomilati .. dapace nekima je ovo idealna prilika smanjiti populaciju u svijetu .

  26. Filip Škalic

    travanj 26, 2017 kod 7:00 pm

    a što je sa groznim nuspojavama koje dobiju neka djeca nakon cijepljenja ?

  27. Igor Samohod

    travanj 26, 2017 kod 7:05 pm

    Jel poznajete koga da mu dijete ima ospice…? Ja ne… cemu buka cemu galama… imaju viska na skladistu il kaj..!?

    • Senad Kolasinac

      travanj 26, 2017 kod 9:29 pm

      I opet: ne poznajem nijednog crnca. Pa, znači li to da ne postoje?

    • Igor Samohod

      travanj 27, 2017 kod 3:49 am

      Ha… ne kuzim usporedbu… kakve to ima veze…?

    • Ana Katarina Grubišić

      travanj 27, 2017 kod 12:56 pm

      Jer je apsolutno jednaka .

    • Igor Samohod

      travanj 27, 2017 kod 1:18 pm

      Tu se prica o nekoj epidemiji ospica… gdje vi to vidite u svojim zivotima oko sebe…? Imam dijete vrticke dobi i niko nema ospice u cijelom vrticu… tolko o vasem crncu kojeg ja al fakat ne vidim kak pase u ovu pricu…

    • Igor Samohod

      travanj 27, 2017 kod 1:24 pm

      Pase mi samo onaj da cijepljenje kosta oko 1000kn…

  28. Marko Krčelić

    travanj 26, 2017 kod 7:06 pm

    Branka Klisović Ex Krčelić

  29. Josip Šivel

    travanj 26, 2017 kod 7:11 pm

    Obiteljski liječnik dr. Niko Visković o cijepljenju djece i autizmu: “Ja sam se javno pobunio protiv bezdušnih kolega koji nisu slali obrasce, prijave nuspojava, nikad nisu pisali prijave o posljedicama cijepljenja. Da su pisali prijave, siguran sam da bi službena vlast imala sasvim drukčiji stav. To što nije bilo prijava, ne znači da nije bilo nuspojava, jer tu je 80 posto od 12.500 slučajeva koji su vjerojatno žrtve cijepljenja. Bez analize i proučavanja tih izvještaja, za njih je cijepljenje bilo – sasvim neškodljivo… Pitam se, kada će oni shvatiti da cjepivo nije bezazleno za svu djecu? Oni ne smiju tvrditi da su „mane cjepiva minorne i nebitne!!!“ Trebaju shvatiti da cijepljenje nije izvanredno, čarobno, neškodljivo, savršeno…neka se istina iznese pred narod, neka se dokaže da moja percepcija o 80 postotnoj korelaciji cijepljenja s oboljenjem od autizma, nije ispravna!…Neka pred javnost iznesu statistiku o tome da je od 12.500 autista u Hrvatskoj, za sada uglavnom djece, više od 80 posto njih, oboljelo poslije primjene jednog od cjepiva koja se daju do 2. godine života djeteta. Zar im je teško provesti takvu anketu, iznijeti statističke podatke i dokazati da su manje od 20 posto svih autista to postali bez cijepljenja, ali da ih je 80 posto postalo autističnima – poslije cijepljenja? Zar im ta statistika ne slama srce? Izbjegavanje istine, ne smije se tolerirati!”
    http://www.dnevno.hr/zdravlje/dr-niko-viskovic-za-7dnevno-cak-80-posto-djece-oboljele-od-autizma-u-hrvatskoj-posljedica-su-cijepljenja/

  30. Josip Šivel

    travanj 26, 2017 kod 7:13 pm

    Obiteljski liječnik dr. Niko Visković iskreno kaže: “Kao liječnik imao sam smrtnih slučajeva svojih pacijenata i slučajeva težih oboljenja koja se mogu pripisati cijepljenju…Cijepljenje – možda i da. Ali nikako ne beba, nikako ne injekcijama i nikako ne preparatima za koje ne znamo što sve sadržavaju. Takvim sustavom cijepljenja stvaramo više štete nego koristi.” Dr. Visković nije dao ni da mu se cijepi vlastita kćer koja danas, kao odrasla osoba i majka dvoje djece, kaže, nije cijepila ni njegovih dvoje unučadi. http://www.dulist.hr/dr-viskovic-protiv-cijepljenja-djece-cinimo-ih-bolesnijima-i-podloznima-bolesti/390332/

    • Ana-Marija Prosan

      travanj 26, 2017 kod 10:55 pm

      Jedan liječnik je uvjetno protiv cijepljenja pod svaku cijenu, a njih 100 je za cijepljenje.
      Taj jedan mora da je u pravu.

    • Josip Šivel

      travanj 27, 2017 kod 10:35 am

      Ana-Marija Prosan Prof. dr. Željko Poljak, alergolog i klinički imunolog, član Akademije medicinskih znanosti Hrvatske, profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, u Liječničkim novinama piše: “Režim obaveznog cijepljenja u Hrvatskoj možemo bez sustezanja nazvati diktatorskim i protuzakonitim…Kad bi me neki roditelj pitao jesu li moguće nuspojave nakon cijepljenja njegova djeteta morao bih, nakon encefalitisa što ga je moja kćerka dobila nekoliko dana nakon cijepljenja protiv pertusisa, odgovoriti ne samo potvrdno, nego upozoriti i na mogućnost doživotne invalidnosti…Predlažem, kao zaključak, ukidanje obaveznog cijepljenja po uzoru na demokratske zemlje, uz istodobno zdravstveno prosvjećivanje i istinito obavještavanje o mogućim posljedicama cijepljenja.” http://nacija.hr/2015/06/06/jedno-osobno-misljenje-cijepljenje-da-ali/ + VIDEO: Dr. Željko Poljak: ‘Moja kćer je dobila upalu mozga nakon cjepiva, svako cjepivo je otrov’ http://www.dnevno.hr/vjera/vjera-kultura-i-znanost/video-dr-zeljko-poljak-moja-kcer-je-dobila-upalu-mozga-nakon-cjepiva-svako-cjepivo-je-otrov-113729/

  31. Davor Perica

    travanj 26, 2017 kod 7:35 pm

    …jadna djeca…

  32. Erik Miletić

    travanj 26, 2017 kod 7:47 pm

    ne pričatje gluposti i radije provjerite statisiku koja ukazuje kako su mnoga djeca usprkos jako visokoj i višestrukoj procjepljenosti svejedno dobila ospice

    any studies reveal that clusters of children have gotten measles and whooping cough despite vaccination. For example, according to the Ohio Department of Health, 50% the reported cases of whooping cough in Ohio from 1987 to 1991 were in vaccinated persons. The Journal of Pediatrics published a study in 1989 showing a 55% failure rate in the pertussis vaccine (Walene James, Immunization: The Reality Behind the Myth).

    http://www.stopmandatoryvaccination.com/public-health/myth-4-herd-immunity/

    • Ana-Marija Prosan

      travanj 26, 2017 kod 10:54 pm

      Zar Vas nisu naučili kritičkom načinu razmišljanja?

    • Erik Miletić

      travanj 27, 2017 kod 7:07 am

      Ana-Marija Prosan pa upravo to i prakticiram jer se do sada slijepo vjeorovalo proizvođačima – dakle sva situacija danas u vezi cjepiva i je zbog nedostatka kritičnog razmišljanja.

      ja istražujem obije strane i poštujem vlastiti imunoski sustav.

      gdje su bila sva ta cjepiva prije 100-200g, a čovjek je postoji koliko?

      kritičko razmišlanje upravo zahtjeva da se pitamo tko proizvodi sva ta cjepiva, tko ih brani, tko lobira, da li je zaista cilj farmacije dobrobiti čoveka ili je na prvom mjestu zarada?

      zašto sva ta bombardiranja od strane medija od ptičje gripe, svinjske gripe, koliko novaca je utrošena u sve to gluposti i naravila se velika šteta. barem 90% tijh cjepiva je ekološki uništeno, mi smo dali sav taj novac, a još su tu i mnoge tužbe.

      do danas je samo u SAD isplačeno 3,6 MILIJARDE $ na oštete zbog cjepiva i to iz fonda poreznih obveznika, a ne od proizvođača – služben podatatak je ovdje:
      https://www.hrsa.gov/vaccinecompensation/data/

      od 1986 godine Ronald Regan je donio zakon po kojem se proizvođača cjepiva ne može tužiti … provjerite

      od 2011 godine Vrhovni sud SAD je donio zakon po kojem se smatraju DA SU CJEPIVA NEIZBJEŽNO NESIGURNA te se proizvođača ne može tužiti čak i ako mu se dokaže da je mogao napraviti bolje i sigurnije cjepivo … provjerite

      cjepivo ne spada u istu kategoriju kao i ljekovi, pa se i ne testira tako rigiorozno kao ljekovi, naima za kontrolnu grupu kod cjepiva se za “placebo” uzimaju starija cjepiva ili isti sadržaj bez uzročnika (dakle svi ađuvansi koji su i neurotoksični npr aluminij, živa itd) … provjerite

      zar nije kritično da predsjednica CDC dobije posao kod Merca nakon što sama dosudi kako njihovo cjepivo MMR nema veze s autizmom

      http://www.naturalnews.com/027789_Dr_Julie_Gerberding_Merck.html

    • Erik Miletić

      travanj 27, 2017 kod 7:16 am

      Zrinka Zizi pa da ste pročitali vidjeli bi da piše i CDC kao izvor

  33. Erik Miletić

    travanj 26, 2017 kod 7:50 pm

    1994: measles outbreak in Cincinnati; 80% of the children involved had had at least three doses of the vaccine
    1989: 2,720 reported cases of measles nationally; 72.5% (1,972 of them) occurred in those who were vaccinated
    1989: measles outbreak in a high school in Illinois; 69 cases, 99.7% occurred in those who were vaccinated
    1987: CDC reported 2,440 cases of measles among vaccinated children
    1986: measles outbreak in Corpus Christi, TX; 99% occurred in children who had been vaccinated
    1986: in Kansas; 1,300 cases of pertussis were reported; 90% occurred in those who were vaccinated
    1984, measles outbreak at a high school in Waltham, Massachusetts; 27 cases, 98% had documented proof of vaccination against the measles

    • Ana-Marija Prosan

      travanj 26, 2017 kod 10:51 pm

      A izvor podataka je sasvim irelevantan jer su oni sigurno sto posto točni.
      Također je nebitno i to što su cjepiva sasvim išta unazad 30 godina i što bakterije nemaju mogućnosti mutacija.

    • Erik Miletić

      travanj 27, 2017 kod 7:12 am

      pa upravo zbog mutacija i jesu cjepiva neučinkovita, a opasna su zbog neurotoksika koja su nužna kao i DNK tuđih ili ljudskog tkiva kako bi virus/bakterija ostao dovoljno živ.

      ta tkiva pogotovo životinjska naravno mogu sadržati i druge viruse u sebi – provjerite rad dr. Judy Mikovits

      https://vaccineimpact.com/tag/dr-judy-mikovits/

  34. Ivan Martinović

    travanj 26, 2017 kod 7:52 pm

    Ovi bjelci previše gledaju i slišaju i čitaju tuđa bjelčeva SRANJA….

  35. Sanja Bartulović

    travanj 26, 2017 kod 8:36 pm

    Mogli bi se cijepiti al sa našom proizvodnjom a ne uvozom smeća u cijepivima, zna se odakle uvozimo !!!!

  36. Zdenko Veverec

    travanj 26, 2017 kod 8:59 pm

    Neka dijecu cijepe cjepivima kojima su cijepili u 80-ima koje je proizodio Imunološki zavod Hrvatske, a ne sa stranim otrovima 7 u 1. A nepismenima bih poručio, ako si cijepljen normalno je da možeš dobiti ospice.

    • Vikii Viki

      travanj 27, 2017 kod 4:37 am

      ko to ne zna neka barem prode higijenski minimum i naucit ce i to i ono da mozes zarazit drugog iako nemas simptome bolesti(kliconosa), a ne drzis se osnove higijene

    • Vikii Viki

      travanj 27, 2017 kod 4:37 am

      ko to ne zna neka barem prode higijenski minimum i naucit ce i to i ono da mozes zarazit drugog iako nemas simptome bolesti(kliconosa), a ne drzis se osnove higijene

  37. Marcus Brody

    travanj 26, 2017 kod 9:19 pm

    Teško je danas ljudima znati kome vjerovati kada se radi o cjepivima. Osobno znam primjer naše liječnice čiji je sin nakon cijepljenja teško i trajno obolio i ona to opisuje samo u privatnim razgovorima sa kolegama iz zdravstvenog sustava u koje ima povjerenja. Boji se drugim kolegama to spominjati. Osobno znam primjer obitelji čije je potpuno zdravo dijete umrlo nakon što je primilo cjepivo. Također znam i od starijih, iskusnih farmaceuta da u praksi primjećuju popriličan porast više tipova poremećaja kod djece kojih prije par desetljeća nije bilo, a koje oni (farmaceuti), kada govore međusobno, također povezuju s cjepivima koja su u novije vrijeme uvedena. Također znam za primjer gdje su djelatnice jednog vrtića provjeravale dokumentaciju da vide čija djeca u vrtiću nisu cijepljena. I što su otkrile? Zanimljivo, jedina djeca u tom vrtiću koja nisu bila cijepljena bila su isključivo djeca liječnika i medicinskih sestara. Informacije o takvim primjerima se šire privatnom komunikacijom i dolaze do roditelja, te je stoga razumljiv porast nepovjerenja roditelja prema cijepljenju njihove djece.

    • Robert Lesac

      travanj 26, 2017 kod 11:49 pm

      Nije teško, ti opisuješ zavjeru na području hrvatske, što bi još i mogao povjerovati, ali da je zavjera obuhvatila cijeli svijet i to široko po raznim granama medicine i znanosti, to je pak malo teže za sažvakati. A to je srž ovog pokreta, da je sve to velika urota, svijetskih razmjera. S druge strane postoji studije, izravne, međunarnodne, raznih timova koje ukazuju da nema takvih nuspojava niti zataškivanja. Pa onda razne meta studije, koje opet nisu našle ništa. To što je nekome dijete oboljelo je tragedija, no tvrditi da je to zbog nečega bez da se pomno istražilo, eh.

    • Josip Šivel

      travanj 27, 2017 kod 10:18 am

      Robert Lesac Ma, nije to nikakva zavjera već nepoštena praksa o kojoj otvoreno govori obiteljski liječnik dr. Niko Visković: “Ja sam se javno pobunio protiv bezdušnih kolega koji nisu slali obrasce, prijave nuspojava, nikad nisu pisali prijave o posljedicama cijepljenja. Da su pisali prijave, siguran sam da bi službena vlast imala sasvim drukčiji stav. To što nije bilo prijava, ne znači da nije bilo nuspojava, jer tu je 80 posto od 12.500 slučajeva koji su vjerojatno žrtve cijepljenja. Bez analize i proučavanja tih izvještaja, za njih je cijepljenje bilo – sasvim neškodljivo… Pitam se, kada će oni shvatiti da cjepivo nije bezazleno za svu djecu? Oni ne smiju tvrditi da su „mane cjepiva minorne i nebitne!!!“ Trebaju shvatiti da cijepljenje nije izvanredno, čarobno, neškodljivo, savršeno…neka se istina iznese pred narod, neka se dokaže da moja percepcija o 80 postotnoj korelaciji cijepljenja s oboljenjem od autizma, nije ispravna!…Neka pred javnost iznesu statistiku o tome da je od 12.500 autista u Hrvatskoj, za sada uglavnom djece, više od 80 posto njih, oboljelo poslije primjene jednog od cjepiva koja se daju do 2. godine života djeteta. Zar im je teško provesti takvu anketu, iznijeti statističke podatke i dokazati da su manje od 20 posto svih autista to postali bez cijepljenja, ali da ih je 80 posto postalo autističnima – poslije cijepljenja? Zar im ta statistika ne slama srce? Izbjegavanje istine, ne smije se tolerirati!”
      http://www.dnevno.hr/zdravlje/dr-niko-viskovic-za-7dnevno-cak-80-posto-djece-oboljele-od-autizma-u-hrvatskoj-posljedica-su-cijepljenja/

    • Marcus Brody

      travanj 27, 2017 kod 10:45 am

      Ne mislim da kod nas postoji zavjera, ali ovo što navodim su stvari koje su mi svjedočili osobno ljudi o kojima pišem. Naravno da neću spominjati imena tih zdravstvenih djelatnika, niti o kojem se vrtiću radi.

  38. Zlatko Stevanović

    travanj 26, 2017 kod 10:08 pm

    Ja nešto ne znam da je neko umro ospica, ja sam bio cijepljen u Jugoslaviji gdje su bile bolje kontrole cjepiva nego danas i opet sam ih imao i uvijek su govorili da je bolje kao dijete preboliti, a eto kum mi je dobio u 25-oj godini života i šta sad. Naravno da se roditelji boje jer se pojavilo u dosta slučajeva da djeca obole od cjepiva, a i otac mi je govorio koji je radio kao ekonomista u domu zdravlja da mnogi doktori u onom sistemu nisu svoju djecu cjepili.

  39. pero

    travanj 27, 2017 kod 12:21 am

    Koliko komentatora, a niti jedan liječnik.
    Uopće mi nije jasno čemu ta ljudska potreaba za samouništenjem?
    Naravno da su cjepiva poželjna.
    Naravno da nisu 100% uspješna.
    Narano da u sredinama s preko 95% procijepljenosti nema šanse za bolest.
    Naravno da u sredinama sa ispod 95% procijepljenosti ima veće šanse za širenje bolesti.
    Naravno da je tada veća mogućnost da dijete s ospicama dođe u školu.
    Naravno da će poslijedično tome sva necijepljena djeca dobiti ospice.
    Naravno da će i poneko cijepljeno dijete dobiti ospice ali BLAŽI oblik.
    Naravno da u društvu ima glupih, neobrazovanih, obrazovanih i pametnih.
    Naravno da zbog toga cijepljenje mora biti obavezno.
    Naravno da su nekada cvjepiva bila lošija a danas bolja.
    Naravno da se ljudski životni vijek kako idu godine povećava.
    Upravo je to pokazatelj da antivakcin trolovi seru gluposti.
    Jer kako to da je prosiječni životni vijek prije 500 g bio 35 godina
    prije 100 godina-50 godina, prije 50 godina-60-65 godina,
    prije 20 godina-65-70 godina, danas 70-75 godina (ovisno o državi).
    Za to je zaslužna napredak medicine, ljekova, cjepiva, hrane……
    Pa vi trolajte kako više nema gnjilih paradajza.
    Istina je da hrana postaje sve zdravija i da moramo paziti
    na velike kompanije da ne odu u krivom smijeru samo zbog profita.
    GMO hrana je neminovna budućnost.
    A vi se dižite na stražnje noge od muke.

  40. Ivan Bago

    travanj 27, 2017 kod 12:28 am

    Jebeni panjevi

  41. Branis Sxoxs

    travanj 27, 2017 kod 1:43 am

    Jane Rachel Jones je plaćenik.

  42. Patricia Pobric

    travanj 27, 2017 kod 4:26 am

    O prestanite sa zastrasivanjem i lazima. Ipak bolje ospice nego autizam.

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 6:55 am

      Bolje encefalitis nego autizam? Bolje upala pluća kod jednogodišnjeg djeteta nego autizam? Mora da se šališ!

      Ipak, šta očekivati od nekoga ko zanemari jasne dokaze da autizam nije ni na koji način povezan sa bilo kojom vakcinom?

    • Daniel Deković

      travanj 27, 2017 kod 9:07 am

      A reci mi djete ti ne može recimo pasti niz stepenice i ostati mentalno retardirano uslijed udarca glavom. Dolje stepenice, ukinimo zastrašivanje stepenicama, #doljestepeniceuRVATA

    • Senad Kolasinac

      travanj 27, 2017 kod 9:47 am

      Kao onaj slučaj majke koja je zbog saobraćajnog udesa odgodila vakcinaciju. U toku noći joj je dijete (nažalost) umrlo (SIDS).

      1. Da kojims lučajem saobraćajnog udesa nije bilo i da je dijete vakcinisano, antivakswri bi to iskoristili kao dokaz da vakcine uzrokuju SIDS.

      2. Niko, očito (i sasvim ispravno), ne dovodi u vezu saobraćajni udes i SIDS.

    • Josip Šivel

      travanj 27, 2017 kod 10:28 am

      Senad Kolasinac Evo liječnik, i to baš imunolog, profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, piše da mu je dijete upravo od cjepiva obolilo od encefalitisa: Prof. dr. Željko Poljak, alergolog i klinički imunolog, u Liječničkim novinama piše: “Režim obaveznog cijepljenja u Hrvatskoj možemo bez sustezanja nazvati diktatorskim i protuzakonitim…Kad bi me neki roditelj pitao jesu li moguće nuspojave nakon cijepljenja njegova djeteta morao bih, nakon encefalitisa što ga je moja kćerka dobila nekoliko dana nakon cijepljenja protiv pertusisa, odgovoriti ne samo potvrdno, nego upozoriti i na mogućnost doživotne invalidnosti…Predlažem, kao zaključak, ukidanje obaveznog cijepljenja po uzoru na demokratske zemlje, uz istodobno zdravstveno prosvjećivanje i istinito obavještavanje o mogućim posljedicama cijepljenja.” http://nacija.hr/2015/06/06/jedno-osobno-misljenje-cijepljenje-da-ali/ + VIDEO: Dr. Željko Poljak: ‘Moja kćer je dobila upalu mozga nakon cjepiva, svako cjepivo je otrov’ http://www.dnevno.hr/vjera/vjera-kultura-i-znanost/video-dr-zeljko-poljak-moja-kcer-je-dobila-upalu-mozga-nakon-cjepiva-svako-cjepivo-je-otrov-113729/

  43. Davor Grčević

    travanj 27, 2017 kod 6:16 am

    Ne kuzim,gdje su ti brojni mrtvi od ospica?
    Ministarstvo na izravan upit odgovara kako tokom prosle i ove godine NITKO nije umro od ospica.
    Nula. Neke teze posljedice? Nitko. Nula.

    Dvostruki broj oboljelih? Prosle godine 4, ove 7, sve romska populacija u necistim uvjetima.
    Nes ti udvostrucenja “epidemije” sa 4 na 7!

    Citajuc sad vec 20 razlicitih ovakvih clanaka u zadnjih 2 tjedna (ukljucujuci i jedan americki,nek se ne putuje u Europu zbog epidemije ospica), ocekivao sam trupla u crnim vrecama po svakom kvartu svakog sela i grada RH.

    N.i.t.i
    J.e.d.a.n.
    M.r.t.a.v.

    #GdjeJeEpidemija?

    • Miroslav Mijota

      travanj 27, 2017 kod 6:34 am

      Možda je i bolje da se prebole ospice i da se imunološki sustav sam razvije

    • Davor Grčević

      travanj 27, 2017 kod 7:41 am

      Miroslav Mijota možda je bolje puno toga, da…no samo u jedno sam siguran – ne razmišljat o ničemu, ne propitkivat kritički ništa “jer tako kažu oni koji o tome znaju više” ili jer je to opće poznato – nije znak mudrosti. Svašta je u povijesti bilo opće poznato, zar ne?

    • pero

      travanj 27, 2017 kod 5:13 pm

      Nema je. Svi su cijepljeni. Žalosno što se nekada iskorjenjena bolest ponovo vraća zbog slaboumnika kao ti koji više vjeruju nekom tipu s interneta koji je završio svoju medicinsku karijeru zbog otkrivenih laži i zlonamjernih izmišljotina nego znanosti i medicini.
      To je zato jer si priglup, a za biti znanstvenik, liječnik…. treba puno učiti raditi, voljeti ljude, život…..
      Zato jer si zaglavio u svojoj sobici mrziš sve oko sebe.
      Bolje rješavaj svoje probleme, umjesto da drugima želiš zlo koje se tebi desilo.

  44. Zrinka Zizi

    travanj 27, 2017 kod 6:36 am

    “Milioni doktora na cijelo zemaljskoj kugli kuju urotu sa farmaceutskom industrijom..” #logikaPoHrvatski.. krivim hrvatsko školstvo..a i u školu se po zakonu mora pa kaj protiv protiv tog ne prosjedujete .doktori vas truju..učitelji glavu pune glupostima..prosječnom hrvati ne trebaju niti škola niti doktori..on već sve zna i ljeci se rakijom..prirodna selekcija na djelu

  45. Ivana Segvic

    travanj 27, 2017 kod 6:45 am

    “Hrvatska se pojavila na popisu europskih zemalja s udvostručenim brojem oboljelih od ospica.” Taj broj je dvoje oboljelih. Koji više nisu bolesni. Dakle trenutni broj je nula. Da ima koji oboljeli bilo bi u svim medijima 24/7.

  46. Коста Субу

    travanj 27, 2017 kod 7:30 am

    Љубиша Зубац

  47. Tomislav Muretić

    travanj 27, 2017 kod 7:58 am

    ozbiljno zdvojim u istinitost ovakvih izvještaja, više mi liči na plaćeni oglas neke farmaceutske tvrtke

  48. Božidar Đeđa Krišto

    travanj 27, 2017 kod 8:13 am

    Jebo mater jesu ovdje svi pametni hahahaha

  49. Matija

    travanj 27, 2017 kod 8:24 am

    jaj koja to budala more zmisliti? Tak se tesko cjepiti i mir?

  50. Damir Cirik

    travanj 27, 2017 kod 8:30 am

    Pa kad se u cjepivu otrovi nije cudo.bolje ospice nego neka ozbiljna bolest od cjepiva

  51. Josip Šivel

    travanj 27, 2017 kod 10:29 am

    Prof. dr. Željko Poljak, alergolog i klinički imunolog, član Akademije medicinskih znanosti Hrvatske, profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, u Liječničkim novinama piše: “Režim obaveznog cijepljenja u Hrvatskoj možemo bez sustezanja nazvati diktatorskim i protuzakonitim…Kad bi me neki roditelj pitao jesu li moguće nuspojave nakon cijepljenja njegova djeteta morao bih, nakon encefalitisa što ga je moja kćerka dobila nekoliko dana nakon cijepljenja protiv pertusisa, odgovoriti ne samo potvrdno, nego upozoriti i na mogućnost doživotne invalidnosti…Predlažem, kao zaključak, ukidanje obaveznog cijepljenja po uzoru na demokratske zemlje, uz istodobno zdravstveno prosvjećivanje i istinito obavještavanje o mogućim posljedicama cijepljenja.” http://nacija.hr/2015/06/06/jedno-osobno-misljenje-cijepljenje-da-ali/ + VIDEO: Dr. Željko Poljak: ‘Moja kćer je dobila upalu mozga nakon cjepiva, svako cjepivo je otrov’ http://www.dnevno.hr/vjera/vjera-kultura-i-znanost/video-dr-zeljko-poljak-moja-kcer-je-dobila-upalu-mozga-nakon-cjepiva-svako-cjepivo-je-otrov-113729/

  52. Zlatan Kalajžić

    travanj 27, 2017 kod 11:22 am

    Koliko ja znam ospice su stalno prisutne.

  53. Lilly B. Astarte

    travanj 27, 2017 kod 12:55 pm

    U Australiji imas izbora! Ili ces cijepiti ili neces…samo ako neces onda ti dijete nece moci u vrtic, skolu, a i pozdravi se sa bilo kakvim $$$ kao npr djecji doplatak i sl. Toliko o izboru……..

  54. Sanja Horvat

    travanj 27, 2017 kod 6:18 pm

    kqd sam ja bila mala to je bila normalna djecja zarazna bolest koju smo svi preboljeli bez ikakvih problema u mom i ostalim razredima zasto sad mora biti drugacije

  55. Armin Šabić

    travanj 28, 2017 kod 8:09 am

    Ljudi zavrsavaju medicinu, postaju doktori, obrazuju se dalje, i kazu da je vakcinacija dobra stvar, a onda dodje teta frizerka i kaze:moje dijete se nece vakcinisati,ne valja to.

    • Josip Šivel

      travanj 28, 2017 kod 4:20 pm

      Ali, ovo nije teta frizerka – Obiteljski liječnik dr. Niko Visković nedavno iskreno kaže: “Kao liječnik imao sam smrtnih slučajeva svojih pacijenata i slučajeva težih oboljenja koja se mogu pripisati cijepljenju…Cijepljenje – možda i da. Ali nikako ne beba, nikako ne injekcijama i nikako ne preparatima za koje ne znamo što sve sadržavaju. Takvim sustavom cijepljenja stvaramo više štete nego koristi.” Dr. Visković nije dao ni da mu se cijepi vlastita kćer koja danas, kao odrasla osoba i majka dvoje djece, kaže, nije cijepila ni njegovih dvoje unučadi. http://www.dulist.hr/dr-viskovic-protiv-cijepljenja-djece-cinimo-ih-bolesnijima-i-podloznima-bolesti/390332/

    • Josip Šivel

      travanj 28, 2017 kod 4:24 pm

      Ni ovo nije teta frizerka već imunolog, profesor na Medicini, a članak objavljen u službenim Liječničkim novinama koje izdaje Hrvatska liječnička komora – Prof. dr. Željko Poljak, alergolog i klinički imunolog, član Akademije medicinskih znanosti Hrvatske, profesor Medicinskog fakulteta u Zagrebu, u Liječničkim novinama piše: “Režim obaveznog cijepljenja u Hrvatskoj možemo bez sustezanja nazvati diktatorskim i protuzakonitim…Kad bi me neki roditelj pitao jesu li moguće nuspojave nakon cijepljenja njegova djeteta morao bih, nakon encefalitisa što ga je moja kćerka dobila nekoliko dana nakon cijepljenja protiv pertusisa, odgovoriti ne samo potvrdno, nego upozoriti i na mogućnost doživotne invalidnosti…Predlažem, kao zaključak, ukidanje obaveznog cijepljenja po uzoru na demokratske zemlje, uz istodobno zdravstveno prosvjećivanje i istinito obavještavanje o mogućim posljedicama cijepljenja.” http://nacija.hr/wp-content/uploads/2015/06/Lijecnicke-novine-cijepljenje.jpg

    • Armin Šabić

      travanj 28, 2017 kod 4:43 pm

      Ma ok, svakako da se treba znati sta stavljaju u nas, ali su djeca i ljudi definitivno prije bili otporniji nego danas. Ne znam, mozda grijesim, ali, ja nigdje nisam naisao na pravi naucni rad koji stvarno dokazuje da je cijepljenje bas stetno.

  56. Vedrana Kamenić

    travanj 28, 2017 kod 12:40 pm

    De dobro je ima zemalja u kojima cjepljenja nisu uopce obavezna i nema vjesti o epidemiji ospica al eto u Hrvatskoj ima, s obzirom kakva je drzava valjda ospice obilaze sve ostale drzave i ima ih samo kod nas hahahah

  57. Bane

    svibanj 3, 2017 kod 2:19 pm

    Ovi protivnici sada najčešće imaju argument “koliko su zaradili”. Pa što? Hoćete džaba da se liječite? Vodite li vi njima knjige pa vas brine zarada? Ja sam sasvim siguran da ćete se obogatiti time što ćete uštedite par €.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Više u Bakterije i virusi

Popularno

Pratite nas na Fejsu

Na Vrh