Bakterije i virusi

Znanstvenici u Njemačkoj otkrili novi način testiranja na koronavirus

Za otkrivanje novog načina testiranja znanstvenici su koristili otopinu kojom su osobe zaražene koronavirusom ispirale usta.

Farmaceuti Sveučilišta Martin Luther Halle Wittenberg otkrili su novi način testiranja na koronavirus koristeći tehniku masene spektrometrije.

S njemačkog sveučilišta naveli su da je test specifičan, pošto mjeri proteinske komponente koje su specifične samo za novi koronavirus – SARS-Cov-2.

„Mi mjerimo peptide koji dolaze iz virusa a ne genetski materijal”, objasnila je Andrea Sinz koja je radila na ovoj studiji.

Za otkrivanje ovog novog načina testiranja znanstvenici su koristili otopinu kojom su osobe zaražene koronavirusom ispirale usta.

Ovaj način testiranja u budućnosti bi mogao zamijeniti PCR testiranje koje se masovno koristi diljem svijeta, navode znanstvenici.

Nova metoda mora se dodatno razraditi prije nego što bi se mogla koristiti kao standardni dijagnostički alat i kao dopuna postojećim testovima na koronavirus.

Za dobivanje rezultata testa, trenutno je potrebno 15 minuta, a značajni su čak i s malim količinama otopine za ispiranje.

Tim farmaceuta radi na skraćivanju vremena testiranja, a ako se test pokaže uspješnim, mjerenje bi moglo provoditi i nespecijalizirano osoblje, tvrde znanstvenici.