Može li se zaraditi novac putem TikTok društvene mreže? Zašto je TikTok toliko popularan i koje sve važne TikTok činjenice vežemo uz tu popularnu mrežu? Koliko korisnika trenutno ima TikTok i koje su glavne prednosti za zaradu putem TikTok-a?
TikTok je vrlo popularna društvena mreža koja je svijet osvojila u svega 4 godine. Naime, tamo negdje 2018. godine TikTok je još uvijek bio relativno nepoznata društvene mreža – a danas je vodeća mreža u postavljanju novih trendova. Brutalno dobar rast sa sobom donosi i mnoge potencijale za zaradu.
Želite li saznati zašto je TikTok fantastično mjesto za razvoj novog i modernog biznisa – svakako pročitajte savjete u nastavku. Donosimo vam 7 fantastičnih TikTok činjenica zbog kojih se može zaraditi novac na ovoj popularnoj društvenoj mreži.
TikTok trenutno ima više od 1 milijardu korisnika
Brojke koje ostvaruje TikTok u posljednjih nekoliko godina su zaista nevjerojatne. Prema trenutnim podacima, TikTok ima trenutno više od 1 milijardu korisnika širom svijeta. Radi se o ogromnoj količini korisnika, koja zapravo predstavlja čak 1/8 čitavog stanovništva zemlje.
Posebno je fascinantan način na koji je TikTok ostvario takvu tržišnu dominaciju. Druge društvene mreže (npr. Instagram, Facebook) trebale su jako puno godina da bi prevalile brojku od 1 milijardu korisnika, a TikTok je to uspio u svega 3 godine. Veliki broj korisnika TikTok-a odlična je prilika za ostvarivanje zarade na ovoj društvenoj mreži jer vas potencijalno može pratiti više od milijardu korisnika.
TikTok aplikacija preuzeta je više od 3 milijardi puta
TikTok se koristi svugdje i u svakoj prilici. Danas je ova društvena mreže narasla i izvan okvira aplikacije jer je TikTok videje moguće vidjeti na brojnim web portalima i drugim društvenim mrežama. No, kada pričamo o samoj TikTok aplikaciji važno je znati da je TikTok aplikacija preuzeta na uređaje više od 3 milijardi puta. Dobro ste pročitali, više od 3 milijuna preuzimanja broji TikTok aplikacija.
Najveći broj preuzimanja ostvaren je u prvoj polovici 2020 godine, kada su nas zadesili problemi s Covid 19 pandemijom. Od tada pa do danas popularnost TikToka ne pada, nego raste iz dana u dan. Činjenica da je TikTok app preuzeta više od 3 milijardi puta samo ukazuje na to kako se TikTok koristi na raznim uređajima i platformama – što je super prilika za proboj, rast popularnosti i u konačnici zaradu.
TikTok ima brutalno dobar prirodni doseg objava
Iako je realne podatke o dosegu objava jako teško izračunati, ipak su dostupni neki proračuni koji ukazuju na to da je prirodni doseg TikTok objava brutalan. Konkretno, analize su pokazale da klasičan influencer na TikToku može imati prirodni doseg do 18% pratitelja. Dakle, u pravilu bi čak 1/5 pratitelja trebala vidjeti što vi objavljujete na TikToku – što je zapravo vrlo dobar doseg.
Usporedimo li tih 18% dosega s drugi popularnim društvenim mrežama (npr. Instagram i Facebook) na kojima je doseg između 0 i 3% – rezultati su zapravo neusporedivi. Dakle, na TikToku za istu objavu možete dobiti čak 6 puta više pregleda. Dio dosega dobiva se preko pratitelja, no još je bolja informacija da veliki dio dosega možete dobiti iz trendova – u koje možete biti uvršteni. Dakle, mogućnosti za prirodni doseg na TikToku su poprilično velike – što otvara puno prostora za kreativan rad i zaradu.
Čak 90% korisnika koristi TikTok svakodnevno
Živimo u svijetu minimalne pozornosti u kojem veliki dio dana provedemo potpuno nefokusirani na ono što radimo. Najbolji primjer za to su društvene mreže koje listamo bez da se uopće zaustavimo. Zanimljivo, prema provedenim istraživanjima – korisnici čak 75% posto aplikacija koje preuzmu na svoje pametne telefone – koriste samo jednom u životu. No, ne i TikTok.
Prema provedenim analizama, TikTok je jedna od najpopularnijih i najkorištenijih aplikacija koje korisnici imaju na svojem pametnom telefonu. Pomalo nevjerojatno zvuči podatak da čak 90% korisnika TikTok-a tu društvenu mrežu koristi svakodnevno. Dakle, gotovo svi korisnici TikTok-a svakodnevno listaju TikTok i stvaraju objave. Takva popularnost i učestalost korištenja jasno ukazuje na to da TikTok krije vrlo veliki potencijal za influencere i kreativce koji se žele predstaviti na ovoj društvenoj mreži. Samim time, mogućnosti za zaradu su zaista neograničene.
Dnevno se na TikToku pregleda više od 1 milijarda videa
S obzirom na činjenicu da većina TikTok korisnika tu društvenu mrežu koristi svakodnevno, ne bi nas trebao začuditi podatak da se dnevno na TikToku pogleda više od 1 milijarda video zapisa. Nevjerojatna je to količina videa, ali i veliki potencijal za sve uključene da se priključe i uzmu svoj dio kolača, tj. prirodnog dosega. Ipak, ni konkurencija ne spava jer video materijali svakodnevno se objavljuju na TikToku u velikim količinama.
Jedna od prednosti TikToka svakako je fokusiranost na video sadržaj – posebice vrlo kratak video sadržaj. Samim time, TikTok uspijeva održati pažnju korisnika pa se zbog toga sve brojke TikToka izrazito velike. Fokus na smiješnom i zabavnom sadržaju privlači ljude, a mnogobrojni izazovi – TikTok čine vrlo popularnom društvenom mrežom, posebice među mladima. Bilo kako bilo, dnevno se na TikToku pogleda više od 1 milijardu video materijala. Zaista fascinantno.
TikTok je društvena mreža za mlade (do 20 godina)
Podaci jasno pokazuju kako je TikTok društvena mreža za mlade. Naime, vodeća skupina korisnika su upravo tinejdžeri i mladi do 20 godina – koji ujedno stvaraju i daleko najviše pregleda na toj društvenoj mreži. Prema analizama, čak 70% tinejdžera u SAD-u koristi aktivno TikTok. S druge strane, druga najpopularnija grupa korisnika su također mladi ljudi od 20 do 29 godina. Sve to jasno ukazuje na činjenicu da sadržaj na TikToku mora biti pripremljen za mlade.
No, u posljednje dvije godine dogodio se rast i broja starijih korisnika – što ukazuje na to da će se krivulja popularnost među mladima s vremenom smanjivati. TikTok je danas više nego ikad prilagođen svim grupama ljudi – i vjerujemo da će se takav trend nastaviti. Samim time, TikTok pruža sve više mogućnosti za zaradu – bez obzira kojim područjem se bavili. Ova društvena mreža više nije samo mjesto na kojoj ćete pronaći sprdnje i zabavu, već ćete naći i mnoštvo kvalitetnog i korisnog sadržaja. Sada je pravo vrijeme da uskočite na taj vlak uspjeha – jer dolazi do smjene generacija na TikToku. Sve je više starijih korisnika.
TikTok doživljava ogroman rast zarade
TikTok je proizvod kompanije ByteDance, koja u svom portfelju ima još nekoliko zanimljivih i popularnih projekata. No, TikTok je definitivno postao broj jedan prioritet – s obzirom na zaradu koju generira posljednjih godina. Zanimljivo, ne tako davne 2017. godine TikTok je ostvario svega 63 milijuna dolara zarade. Tri godine kasnije, pandemijske 2020 godine – TikTok je uprihodio nevjerojatnih 1.9 milijardi dolara. Danas su te brojke još i puno više, a u samome TikToku su zasigurno zadovoljni financijskim rezultatima.
Financijskim rezultatima mogu biti i zadovoljni mnogobrojni influenceri diljem svijeta koji putem TikTok-a zarađuju ogroman novac. Vrijedi spomenuti da je TikTok dostupan u više od 150 zemalja i na više od 70 različitih jezika. Dakako, najveći potencijal krije se u engleskom jeziku, no sadržaj možete stvarati i na nekom od domaćih jezika. Domaća publika i domaći jezik – donijeti će vam znatno manju zaradu. No, potencijala za zaradu putem TikTok-a definitivno ima – na vama je samo da pronađete idealni način zarađivanja putem ove popularne društvene mreže.