Obbe Vermeij nekoć je bio ključna osoba DMA i Rockstar North timova koji su radili na ranim 3D Grand Theft Autima. Također, bio je tehnički direktor studija do 2009. godine, nedugo nakon izlaska GTA 4. Vermeij sada radi na vlastitim projektima, a u novije se vrijeme počeo prisjećati vremena kada je radio u Rockstaru i, iako više nije insajder, nudi neke uvide u to kako teče proces s GTA 6.
Otkako je prvi trailer za GTA 6 ponudio datum izlaska 2025., bilo je nagađanja da će se on pomaknuti. Ovo se temelji na prethodnim GTA-ovima koji su odgođeni, ali kako Vermeij ističe na Twitteru, te se odluke realno ne mogu donijeti dok se ionako ne približite datumu izlaska:
Odluka o odgodi GTA 4 donesena je otprilike četiri mjeseca prije originalnog datuma izlaska. Kako će biti s GTA 6, teško je prognozirati. Rockstar vjerojatno nije u poziciji do otprilike svibnja odlučiti hoće li videoigra izaći 2025. godine.
‘GTA 6 nema konkurencije o kojoj treba brinuti’
Vermeij je nastavio isticati razloge odgode GTA 4.
Zaista još nije bio spreman. Bio bi to nered. Odgađanje je gotovo uvijek prava opcija.
Upitan o konkretnim razlozima, Vermeij je napisao:
“Bilo je hrpa stvari koje nisu bile spremne. PS3 verzija je kasnila, ali i hrpa misija je trebala malo više vremena. Bilo je i puno grešaka u kodu. Koliko se sjećam, umjetnost je napravljena na vrijeme.
GTA 6 će naravno biti puno veći i složeniji od GTA 4, s najmanje 17 godina tehnološkog napretka koje ih dijeli. Dakle, nema razloga za brigu. No, kako Vermeij dalje ističe, iz Rockstarove perspektive, to je stvarno tako:
GTA 6 će se prodavati više od deset godina i nema konkurencije o kojoj treba brinuti. Neće objaviti igru dok ne budu 100% zadovoljni s njom. Bez obzira što je pisalo u traileru.