Umjetna inteligencija je posvuda u posljednje vrijeme, ali nitko nije očekivao da će se koristiti kao potez u trajnim ratovima između proizvođača gaziranih napitaka. Međutim, Coca-Cola je imala druge planove jer upravo je lansirala novi okus koji je sukreiran umjetnom inteligencijom. Tvrtka ga naziva sokom “iz budućnosti” i dostupan je na ograničeno vrijeme u običnoj varijanti i onoj bez šećera.
Naziv ovog novog pića Y3000, što je svakako zvuči futuristički, iako podsjeća na Skynet i njegovu vojsku zlih Terminatora više nego na osvježavajuće piće. Coca-Cola nije objavila nikakve informacije o tome kakav je zapravo okus pića, ali oni koji su probali ga opisuju sličnim voćnom sladoledu od maline.
Tvrtka je ipak objavila informacije o procesu stvaranja. Sve je počelo tako što su istraživači prikupljali preferencije okusa potrošača, tražeći trendove kako bi razumjeli kako bi mogla izgledati “budućnost okusa”. Zatim su ove podatke unijeli u vlastiti sustav umjetne inteligencije koji im je pomogao stvoriti profil okusa. Ubrzo nakon toga, stvoren je Y3000, novi okus dobro nam znanog gaziranog pića.
Coca-Cola je također povjerila umjetnoj inteligenciji zadatak pomoći dizajniranja umjetničkog rada na uskoj limenci. Limenke tako imaju jedan privlačan dizajn na kojem prevladavaju ružičasta, plava i siva boja. Uz limenke, ovo piće se prodaje i u klasičnim plastičnim bocama.
Naveli su kako je Y3000 limitirani okus, ali nisu rekli koliko dugo će se prodavati i koji su planovi za budućnost. Trebao bi ostati dostupan tijekom jeseni u SAD-u, jer je Coca-Cola također najavila partnerstvo s luksuznom modnom markom Ambush za izdavanje kolekcije odjeće inspirirane pićem Y3000 kasnije ove godine.