Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Gaming

Jesu li Gacha igre zapravo neki oblik kocke?

Foto: Steam

Gacha je japanski izraz koji označava aparate s igračkama koji funkcioniraju na način da u njih ubacite novac, a iz aparata dobijete nasumično odabranu kapsulu u kojoj se nalazi određeni predmet. Gacha način igre implementiran je u razne video igre, a popularizirale su ga japanske video igre. Najsličnije tome bi bilo korištenje i otvaranje loot kutija, koje su sveprisutne u modernim online video igrama kao što su Counter Strike: Global Offensive i slične. Netko će reći da Gacha igre spadaju u neku vrstu kocke, ali glavna razlika između casina kakva možemo pronaći na http://www.sportroola.com/ i Gacha igrica je ta što se u njima kupovina odvija putem virtualne valute (koja se također kupuje pravim novcem), dok u casinima možemo odmah igrati pravim novcem.

Compu Gacha (complete Gacha)

Ova tehnika je postala zabranjena u Japanu zbog nevjerojatne količine novaca koju su igrači (osobito mladi igrači) potrošili na IAP (in-app purchases) u igrama.

Compu Gacha predstavlja niz Gacha koji se mora dovršiti kako bi se dobila “velika nagrada” ili predmet, poput epic rijetke karte ili supermoćnog predmeta u igri. Gacha obično počinje laganim tempom i nudi 10% šanse za dobitak, a onda se postepeno postotak smanjuje na način 10 –> 5 –> 2 –> 1 posto. To znači da su šanse za osvajanje glavne nagrade nevjerojatne male, ali ove informacije nikad nisu prikazane igračima.

Primjer igre Megapolis (izdavač Social Quantum)

Kako bi u igri izgradili baziliku Sagrada Familia, morate kupiti niz različitih dijelova. Međutim, te dijelove je moguće prikupiti samo slučajnim odabirom (Gacha). Osobno mi Gacha ne smeta jer mislim da je to zabavan mehanizam sve dok igrač uvijek dobije nešto dobro. Međutim, mislim da je Kompu Gacha ipak korak predaleko, jer je to u biti nepoštena tehnika koja igrača sili da uvijek iznova troši svoj novac.

Kontoverze oko Gacha igara

Gore navedene značajke kontroverzne su jer je rijetke i neobične predmete moguće pribaviti samo slučajno i zato takvi predmeti postaju iznimno vrijedni igračima. Takvi se proizvodi ili računi često prodaju na tržištu po visokim cijenama. Priroda loot box/gacha izazvala je međunarodne kontroverze. To se pokazalo posebno problematičnim u Japanu, gdje se ova značajka implementirala u većinu aplikacija za igre.

Ne postoji svjetski sporazum o tome mogu li se loot kutije ili Gacha smatrati istom igrom kao i mnoge druge igre na sreću. Trenutno različite zemlje imaju različite definicije igara.

Na primjer, postoje geografski trendovi. Zbog velike integracije i ujednačenosti regionalnog tržišta i pravnih sustava, druge članice EU -a vjerojatnije će se složiti s Nizozemskom i Belgijom da loot box postane ilegalan.

Usporedba japanskih, kineskih i južnokorejskih “Gacha” igara

Unatoč početnom uspjehu Gacha igara na domaćem tržištu, analitičari sumnjaju da japanski mobilni izdavači nisu uspjeli dugoročno ulagati u bazu igrača svojih igara, već su uložili svoje vrijeme i energiju u stvaranje relativno jeftinijih novih igara. Tvrtke “nisu ulagale u svoje zaposlenike”, uspoređujući prosječni japanski proračun od 7 milijuna dolara za jednu mobilnu igru ​​s 18 milijuna dolara u Kini.

Dok su japanski izdavači ulagali svoj prihod u prava na licenciranje likova i seksualno sugestivne igre, kineski i južnokorejski programeri igara bili su spremni potrošiti svoje vrijeme i energiju na stvaranje igara sa složenijom mehanikom. Na primjer, NetEase’s Knives Out donio je u Japanu 274 milijuna dolara u manje od godinu dana, što predstavlja 74% prihoda od igre, prema Sensor Toweru. Jednostavnije rečeno, kvalitetnije igre iz Kine i Južne Koreje bile su popularnije među igračima, a izdavači Gacha patili su od ove promjene.

Primjeri kineskih “Gacha” igara

Glavne igre: Heroes Charge, Idle Heroes, AFK Arena, Hongkai Impact 3, Girls Frontline, Ulala Adventure, Azur Lane, Onmyoji, Langrisser, Saint Seiya

Budući da je to najveće tržište mobilnih uređaja na svijetu, kineski razvojni timovi imaju više ljudskog kapitala nego bilo tko drugi, a to se odražava u grafičkoj kvaliteti igara poput Hongkai Impact 3 i općenito boljem gameplayu i većem broju značajki.

Kineske Gacha igre najviše vole igrači koji troše velike sume novaca (mobile games whales). Obično dolaze s mobilnim poslužiteljima, pa profesionalci i novi igrači mogu početi s novim poslužiteljima i natjecati se za visoke ocjene. Također dobivate patentirane VIP razine koje vam daju stalni poticaj kada trošite novac. Kombinacija ova dva faktora omogućila je kineskim programerima da pretvore besplatne igre, koje su se prije smatrale super ugodnim, u strojeve koji ostvaruju prihod na međunarodnoj razini. Neaktivne igre također dolaze s automatskim postavljanjem i preskakanjem karata, tako da “kitovi” mogu vrlo brzo izvršiti svoje dužnosti.

Kineske Gacha igre vrlo dobro funkcioniraju i izvan Kine. Girls Frontline i Langrisser bile su na vrhu ljestvice u Japanu i Koreji. Heroes Charge na vrhuncu popularnosti primao je oglase za Super Bowl, AFK Arenu, Ulala Adventurers i Idle Heroes – kraljeve u Americi i svijetu.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Oglašavanje

Možda će vas zanimati

Gaming

Kineske gaming platforme kao što su Tencent i NetEast moraju ograničiti maloljetnim korisnicima upotrebu platforme na samo tri sata tjedno. Ograničenje dolazi kao dio...

Fun & Lifestyle

Na početku tisućljeća zajedno s Magic the Gathering, Pokemon karte su bile iznimno popularne. Iako nikad nisu ni prestale privlačiti korisnike, prošla je godina...

Geek

GTA je jedna od najpopularnijih franšiza akcijskih video igara koju je izdao Rockstar Games. Los Santos je izrađen po uzoru na Los Angeles i...

Gaming

Izuzetno rijetka, rana verzija Minecrafta, za koju se dugo mislilo da je izgubljena, ponovno je otkrivena deset godina nakon izlaska. Minecraft Alpha 1.1.1. objavljen...

Oglašavanje