Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Internet

Kako pobijediti google algoritam – 6 savjeta za super SEO rezultate

Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za SEO
(Photo: Pixabay.com)

Kako pobijediti Google algoritam i završiti na prvim mjestima na Google tražilici? Može li se uopće pobijediti Google algoritam i koja je najvažnija taktika? Zašto je stvaranje sadržaja za ljude (korisnike) važnije od stvaranja sadržaja za Google?

Svi bi željeli biti prvi na Google tražilici za njima važne pojmove – no samo rijetkima to polazi za rukom. Kada tjednima i mjesecima ne dobiju konkretnije vidljive rezultate na Google tražilici – mnogi se pitaju kako pobijediti Google algoritam?

No, stručnjaci su složni u tome kako se Google algoritam ne može razriješiti ni pobijediti. Radi se o iznimno složenom algoritmu koji je unazad nekoliko desetljeće poprimio mnogobrojne nadogradnje. Danas taj algoritam praktički razmišlja poput ljudi – pa je iznimno važno prilagoditi se tome na pravilan način. Evo nekoliko savjeta:

Analiza weba
(Photo: Pixabay.com)

Google algoritam nije moguće raspetljati i savladati

Google algoritam je skup izuzetno kompliciranih i promišljenih rješenja koja zajedno čine jednu zanimljivu cjelinu rangiranja na Google tražilici. Za razliku od prije 20 godina kada se Google algoritam mogao relativno lako dokučiti, danas je situacija potpuno drugačija. Danas nitko ne razumije kako točno Google algoritam funkcionira i na temelju čega rangira rezultate. Dakako, razlog tome leži u kompleksnosti samog algoritma.

Danas Google algoritam čine mnogobrojna pravila, rješenja i kombinacije – kako bi se postigla svojevrsna otpornost na manipulaciju rezultatima. Dakle, Google ne želi da kreatori web stranica i sadržaja znaju kako Google algoritam funkcionira jer bi to dovelo do velikih problema na tržištu. Samim time, algoritam je danas obavijen velom tajne koju je nemoguće raspetljati i savladati. No, dobra je vijest da Google nije neprijatelj kojeg treba savladati, već saveznik po čijim pravilima dugoročno dolazite do odličnih rezultata.

Savjeti Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za super SEO rezultate
(Photo: Pixabay.com)

Google algoritam uopće nije potrebno pobijediti

Kada rezultati ne pristižu tjednima i mjesecima, mnogi se okreću tome da okrivljuju Google za svoj neuspjeh. No, pri tome zaboravljaju da Google ima ista pravila za sve i da svi imaju isti put do vrha Google tražilice. Neki posao pozicioniranja rade redovitije i bolje, dok drugi taj posao rade nešto slabije – pa ni rezultati ne dolaze brzo. Stoga, nema baš nikakvog smisla okrivljavati Google za sporije SEO rezultate jer ista pravila vrijede baš za sve.

Sporije pojavljivanje rezultata ili potpuni izostanak rezultata podiže jedan revolt koji je usmjeren na ideju “pobjeđivanja Google algoritma”. Dakako, taj je revolt potpuno neutemeljen i nepotreban jer Google algoritam nije moguće i nije potrebno pobijediti. Dovoljno je biti dovoljno dobar za Google, koji će onda automatizmom “podariti” dobre pozicije na Google tražilici. Potpuno je pogrešno pokušavati na brzinu pobijediti Google algoritam jer taj je algoritam danas dovoljno pamet da razmišljao kao osoba, odnosno kao stručnjak za pozicioniranje. Zanimljivo, algoritam je danas toliko kvalitetan da sam pozicionira tekstove o određenoj temi bez da se uopće spominje direktno ključna riječ u tekstu.

Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za super SEO rezultate
(Photo: Pixabay.com)

Stvarati kvalitetan sadržaj za ljude

Kada već Google algoritam razmišlja i percipira sadržaj poput ljudi, onda bi se i kreatori sadržaja trebali ponašati na način da stvaraju sadržaj za ljude. Dakle, nije potrebno stvarati sadržaj za Google (na prvome mjestu), već stvarati sadržaj za ljude (korisnike). Google sve manje pažnje pridaje klasičnim taktikama koje su se nekada koristile za pozicioniranje (učestalost ključnih riječi, pravilna struktura, itd.) i danas sadržaj promatra kao cjelinu. Kada se sadržaj promatrao kao cjelina on mora biti edukativan i koristan za osobu koja pretražuje web tražilicu – i to mora biti osnovna nit vodilja za stvaranje sadržaja.

Činjenica jest da danas ljudi sve više reagiraju na vizualni i video sadržaj pa nije na odmet web stranice puniti sa što više pripadajućeg vizualnog sadržaja. Također, poželjeno je tekst podijeliti u što više odlomaka koji se lako čitaju – kako bi se održala pažnja korisnika. Važno je naglasiti kako zadržavanje na stranici Google-u daje jasan signal da se radi o kvalitetnom sadržaju koji je privukao pažnju korisnika. S takvim sadržajem, usmjernim na zadovoljstvo korisnika, visoke pozicije na Google tražilici gotovo su zagarantirane.

Pretraživanje na internetu
(Photo: Pixabay.com)

Pridržavati se osnovnih SEO pravila

SEO svijet uvelike se promijenio u posljednjih 10 i više godina. Danas su nekadašnja pravila potpuno beskorisna u SEO radnjama i fokus se preselio na potpuno neke druge postulate. Bez obzira što smo prethodno naveli kako je potrebno stvarati sadržaj za posjetitelja web stranice, činjenica je da pridržavanjem osnovnih SEO pravila pripomažete u boljem i bržem pozicioniranju.

Što se tiče osnovnih SEO pravila, navest ćemo nekoliko najvažnijih radnji koje možete poduzeti za bolje rezultate. Ključna riječ ili fraza i dalje je poželjna u naslovu i unutar teksta. U samom naslovu ključna fraza bi trebala biti što bliže početku naslova, dok bi se u tekstu morala spominjati barem nekoliko puta, posebice na početku i kraju sadržaja. Vizualni sadržaj treba imati alt tagove i pametno je fotografije/video rasporediti tijekom čitavog teksta – kako bi se održala pažnja posjetitelja weba. Također, potrebno je međusobno linkati članke na web stranici – kako bi sadržaj dobio širi kontekst (i za posjetitelja i za Google).

Graditi reputaciju brenda u online i offline svijetu

Izgradnja reputacije uvelike pomaže u boljem pozicioniranju web stranice. Primjerice, Google sasvim sigurno neće odmah značajno gurati nove stranice ka vrhu rezultata pretraga jer nije još u potpunosti siguran koliko je kvalitetan vaš sadržaj. No, kako će vaša reputacija u online svijetu rasti i kako ćete imati što više vanjskih linkova – tako će i Google shvatiti da se radi o kvalitetnom sadržaju. Kada vaša reputacija domene i weba dovoljno naraste, Google će znatno brže indeksirati vaše podstranice – što će dovesti do bržeg SEO rasta i boljih pozicija na Google tražilici.

Posebno važnu ulogu u stjecanju online reputacije imaju ulazni linkovi, odnosno tzv. backlinkovi. Radi se o linkovima koji s drugih stranica na internetu vode prema vašoj stranici – za odgovarajuće ključne riječi. Što je takvih linkova s kvalitetnih web stranica više – to su i vaše šanse za brže i bolje pozicioniranje veće. Vrijedi spomenuti kako osim online reputacije pažnju treba usmjeriti i na offline reputaciju. Izgradnjom brenda u offline svijetu postići ćete da se vaš naziv brenda češće googla što će dovesti do dodatnih pretraga direktno s Google tražilice. Sve to trebalo bi vam pomoću u pozicioniranju.

Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za SEO
(Photo: Pixabay.com)

Redovitost i upornost taktike za dugoročno uspjeh

Uz sve iznad navedeno Google posebno cijeni redovitost na web stranici, što je jasan indikator da se tom web stranicom netko bavi i da na njoj korisnici mogu očekivati uvijek svježi sadržaj. Stoga, redovitost i upornost možemo svrstati u najvažnije taktike pozicioniranja na Google tražilici. Posebice je to važno sagledamo li širu sliku stvari – u kojoj mnogi vrlo brzo odustaju od stvaranja novog svježeg sadržaja. Njihovo odustajanje uz vašu upornost – taktika je koja će vam sigurno donijeti super rezultate u budućnosti.

Rezimiranjem svega napisanog dolazimo do poprilično jasne jednadžbe u kojoj konstantan i kvalitetan rad usmjeren na vrhunsko iskustvo korisnika – donosi rezultate. Nisu toliko bitne taktike i prilagodbe, već ustrajnost i redovitost. Google algoritam nije moguće raspetljati i pobijediti, ali ga možete iskoristiti kao partnera za rast. Google algoritam nije neprijatelj, već prijatelj uz kojeg ćete redovitim kvalitetnim radom ostvariti odlične visoke pozicije na Google tražilici.

Ostavi komentar

Možda će vas zanimati

Internet

Zašto je važno kvalitetno planiranje SEO aktivnosti? Koje su najvažnije stavke SEO plana i kako napraviti kvalitetan plan za uspješne rezultate? Kako istražiti konkurenciju...

Internet

Kada je u pitanju privlačenje prometa na svoju web stranicu, potrebno je učiniti nekoliko važnih stvari kako biste privukli više posjetitelja. Od SEO-a, marketinga...

Internet

Posljednjih su dana mnogi webmajstori i urednici web portala osjetili na statistici utjecaj nove velike nadogradnje Google algoritma za sortiranje sadržaja na web tražilici....

Internet

Ako investirate svoj novac u oglašavanje na internetu, trebate se pitati što je stvarno bitno.  Razlikovati bitno od nebitnog. Važno od nevažnog.  Među ljudima...