Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Biznis i posao

Kako se boriti s konkurencijom u digitalnom poslovanju i pobijediti je?!

Raditi od doma iz postelje
(Photo: Pixabay.com)

Kako se boriti s konkurencijom u poslovnom digitalnom svijetu? Koji su najbolji načini za pobijediti konkurenciju u ogromnom digitalnom svijetu? Zašto je analiziranje konkurencije put koji vam širom otvara vrata uspjehu?

Konkurencija je vrlo zeznuta stvar – kako u offline, tako i u online poslovanju. S jedne nam strane smanjuje mogućnost napretka u samom startu projekta ili poslovanja, a s druge nas strane tjera da budemo kreativniji i bolji u onome što radimo. Dakle, konkurencija ima i pluseve i minuse – ovisno o tome kako se postavimo do konkurenata.

U digitalnom poslovanju postoji jako puno konkurenata – posebice ako se borite za udio na globalnom tržištu (engleski jezik). Konkurencija je zaista ogromna i u samom nam startu razvoja poslovanja stvara velike probleme – jer nam oduzima klijente koje želimo. Ipak, u kasnijim fazama možemo mi postati ti koji ćemo privlačiti klijente koji bi inače otišli do konkurenata.

Želite li pobijediti konkurente u digitalnom poslovanju – u nastavku vam donosimo nekoliko vrijednih savjeta na tu tematiku. Opustite se, budite kreativni i uporni – te stvorite tržišnu poziciju o kojoj maštate. Evo kako pobijediti konkurenciju u digitalnom poslovanju:

Savjeti-SEO-uz-mali-budzet-Kako-uspjeti-uz-malo-novaca
(Photo: Pixabay.com)

Upoznajte tržište i konkurente detaljnom analizom

Živimo u digitalnom dobu u kojem je vrlo lako dobiti sve potrebne informacije u svega nekoliko klikova. Danas je jednostavnije no ikada prije u povijesti analizirati druge ljude, poslove i kompanije. Zahvaljujući digitalnim alatima i internetu – u svega nekoliko klikova možete saznati tko se čime bavi, koliko zarađuje i gdje ima potencijalne probleme poslovanja. Analiziranje tržišta i konkurencije postalo je jednostavnije no ikada prije.

Analiziranje je važno. Želite li biti bolji od drugih i ostvariti brži napredak – morate prepoznati slabosti drugih i potencijale koje tržište donosi. Temeljito promotrite kojim se točno djelatnostima bave vaši konkurenti i preklapa li se to s vašim idejama digitalnog poslovanja. Analiziranjem tržišta i konkurencije bolje ćete upoznati potencijale za vaš biznis – što vas u konačnici može odvesti na put optimizacije vašeg poslovanja. Optimizirano poslovanje – donosi super poslovne rezultate.

Kako pobijediti google algoritam - 6 savjeta za SEO
(Photo: Pixabay.com)

Pronađite svoje prednosti i nedostatke konkurencije

Svako poslovanje ima puno nedostataka. Jednostavno je nemoguće pokrenuti i izgraditi biznis koji bi bio bez mnoštva nedostataka. Netko je možda fantastičan u jednoj aktivnosti, ali je loš u drugoj, netko je možda odličan u trećoj, a loš u četvrtoj. Svatko ima neke svoje nedostatke – a imati ćete ih i vi te vaše poslovanje. Ideja je izgraditi biznis sa što manje nedostataka – što je puno lakše napisati, nego li ostvariti u praksi.

Borba s konkurencijom započinje na način da razaznate koji su to ključni nedostaci njihova poslovanja – u kojima vi možete biti bolji. Dakako, paralelno s otkrivanjem tuđih slabosti – trebate pronaći i vaše moći. Trebate pronaći prednosti koje će krasiti vaše poslovanje u budućnosti. Ispišite na papir ono u čemu ste dobri i u čemu drugi misle da ste dobri. Spojite to u set vještina potrebnih za razvoj vašeg digitalnog biznisa ili projekta – i ostvarite super poslovne rezultate.

7 fantastičnih TikTok činjenica koje ga čine odličnim mjestom za zaradu
(Photo: Pixabay.com)

Fokusirajte se na vašu jedinstvenost

Svaka je osoba jedinstvena na svijetu i svako je poslovanje jedinstveno. Pogledate li malo bolje, shvatiti ćete da mnogi mali i veliki biznisi u pozadinskom dijelu funkcioniraju vrlo loše. Svaki biznis uvelike ovisi o jedinstvenosti osobe koja stoji na čelu tog biznisa. S obzirom da je svaka osoba jedinstvena – i svaki biznis donosi neku vlastitu jedinstvenost. Zanimljivo, upravo je ta jedinstvenost jedan od temelja vašeg budućeg uspjeha ili neuspjeha.

Primjerice, u moru raznih fitness trenera neki će ljudi zavoljeti baš onog trenera s jedinstvenim osmijehom i jedinstvenim pristupom radu klijenta. Ako ste isti kao i svi ostali jednostavno se nećete isticati i ljudi neće imati razlog odabrati baš vas. Stvarate li malen biznis – definitivno iskoristite priliku da kroz biznis pokažete svoju jedinstvenost. Unesite svoju humor, šarm i kreativnost u razvoj vašeg digitalnog projekta i poslovanja – te stvorite nepobjediv biznis.

Kako snimiti kvalitetan video
(Photo: Pixabay.com)

Postavite visoke poslovne ciljeve i živite ih

Kada malo bolje razmislite – s konkurencijom se zapravo ni ne trebate boriti. Naime, boriti se morate sa samim sobom. Vi ste najproblematičniji i najperspektivniji dio vašeg poslovanja. Koliko ćete vi biti dobri – toliko će dobar biti i vaš biznis. Puno je nedostataka koje ćete imati u vašem poslovanju i jednostavno ih nećete moći sve popraviti, ali što više rastete u sebi – više će rasti i vaš biznis. Istinska konkurencija je zapravo u vama samima i što prije to shvatite prije otvarate vrata uspjehu.

Kako biste krenuli putem uspjeha i pobijedili konkurenciju – važno je postaviti kvalitetne ciljeve. Budite ambiciozni i postavite visoke ciljeve. Važno je da vaši ciljevi budu okarakterizirani kvalitetom izvedbe, konkretnim očekivanjima i preciznim vremenskim rokovima. Ciljevi bez jasnih smjernica i datuma završetaka – nikada ni neće biti ostvareni. Postavite jasne ciljeve – kako biste sebi omogućili jasnoću izvede. Velike ciljeve podijelite u dnevne zadatke i stremite prema svakodnevnom izvršavanju vaših planova.

Video za društvene mreže
(Photo: Pixabay.com)

Kreirajte bolji proizvod ili uslugu od konkurencije

Možete li stvoriti bolji proizvod ili uslugu od konkurencije? Sasvim sigurno možete. Ipak, računica nije tako jednostavna. Ponekad je za stvaranje bolje usluge ili proizvoda potrebno uložiti jako puno truda, vremena i novaca. Primjerice, vrlo vjerojatno možete stvoriti bolju društvenu mrežu od Facebooka (koji ima mnogo vidljivih propusta), no razvoj takve mreže trajao bi jedno desetljeće i koštao puno puno milijuna eura. Samim time, nema smisla ulaziti u tu priču – već možete krenuti s nekim manjim dijelovima i tamo stvoriti dominantnu situaciju.

Niše vam pružaju mogućnost pobjede kako na lokalnom, tako i na globalnom tržištu. U digitalnom svijetu gdje svi svima mogu postati konkurencija – vi se radije odlučite za dominaciju u nekom užem području. Pronađite svojeg idealnog korisnika i stvorite mu fantastičnu uslugu ili proizvod – koji će obožavati. Odabirom niše u startu eliminirate mnoge velike tržišne igrače – te si otvarate priliku za majstorstvo u vašem području. Ne morate biti svima sve – budite najbolji u onom uskom području kojim se bavite. Stvorite odličan proizvod ili uslugu – točno po mjeri vašeg idealnog kupca.

tiktok izazovi - super ideje
(Photo: Pixabay.com)

Prilagođavajte se trendovima, ali nemojte izgubiti fokus

Jedna vrlo zanimljiva izreka kaže da se – pobjedinici se fokusiraju na pobjedu, a gubitnici na konkurenciju. Dakako, u tome ima ponešto istine. Zanimljivo, neke fotografije s raznih natjecanja jasno pokazuju kako su pobjedinici fokusirani da što prije uđu u cilj, a gubitnici se osvrću oko sebe i prate što radi konkurencija. Želite li pobijediti na tržištu trebate postati vođa koji čitavo tržište gura prema boljem iskustvu za krajnje kupce. U svakom biznisu ionako su kupci najvažnija valuta – i njihovo je zadovoljstvo najvažnije za vaš uspjeh.

Boriti s konkurencijom možete se na način da pratite trendove koji se svako malo mijenjaju na tržištu. Živimo u iznimno aktivnom digitalnom svijetu koji se značajno mijenja iz godine u godinu – i brza prilagodba postala je jedna od najvažnijih vještina modernog poduzetnika. Brza adaptacija je posebno važna u digitalnom poslovanju – gdje algoritmi diktiraju popularnost i budućnost mnogih aktivnosti korisnika. Pratite trendove i prilagođavajte se, ali nemojte gubiti vrijeme na osvrtanje na konkurenciju. Početna analiza bila je sasvim dovoljna – i sada je vrijeme da se fokusirate isključivo na vaš napredak i na vaše poslovanje. Sretno.

Možda će vas zanimati

Tech

Što bi se dogodilo ako uronite ruku u posudu tekućeg dušika? Bi li vam se ruka smrzla do ozeblina? Bi li se razbila čim...

Internet

Sigurno ste do sad naletjeli na neke od bizarnosti na koje je Googleovo auto naletjelo pri snimanju, a u ovom videu pogledajte kompilaciju najčudnijih...

Tech

Trebate izračunati postotak od nekog broja, a ne znate kako? Pročitajte ovaj jednostavan članak i naučite kako se računa postotak. Postotci se koriste za...

Tech

1995. godine grupa znanstvenika NASA-e napravila je testove o tome kako pojedine droge utječu na paukovu sposobnost da izgradi mrežu.

Internet

Odmah da vam kažemo – neizbježan kraj dogodio bi se iznenađujuće brzo. Ako je zapremnina prosječnog lijesa 886 litara, a prosječan volumen ljudskog tijela...

Automoto

Tvrtka Laser Power Systems razvila je automobil pogonjen nuklearnom energijom. Napokon je pronađen način koji će vašem automobilu omogućiti vječni rad bez punjenja. No...

Tech

Rudnik dijamanata Mir u Siberu jedna je od najvećih rupa u tlu koju je čovjek napravio. Duboka je 525 metara i široka 1200m. Let...

Tech

Bumerang je jedan od najstarijih letećih objekata koje je ljudska ruka stvorila. Svi znamo da su ih koristili Aboridžini, no malo je poznato je...