Televizija još uvijek nije stvar prošlosti. To dokazuje istraživanje koje je predstavio Samsung na IFA 2019 sajmu. Otkriva brojne zanimljivosti vezane za doživljaj televizije u današnjem svijetu.
57% ispitanih Europljana izjavilo je da ih je TV program potaknuo da promjene mišljenje o aktualnim društvenim temama, kao što su klimatske promjene, siromaštvo, ekonomska nejednakost i diskriminacija. Primjerice, emisija BBC-a Blue Planet je potaknula mnoge da manje korise plastiku za jednokratnu uporabu.
Gotovo tri četvrtine Europljana ocjenjuje TV kao jedan od najpouzdanijih izvora za vijesti. Otprilike ih toliko isto tvrdi da je televizija poboljšala njihove životne vještine (učenje novog jezika, isprobavanje novog sporta ili volontiranje.)
Također, četvrtina ispitanika želi putovati na nova odredišta koja prethodno ne bi uopće razmatrali kao destinaciju zbog TV-a, a njih 38% se ohrabrilo isprobati nove recepte iz drugih kultura.
Treba napomenuti i da televizija ostaje važan faktor prilikom odmaranja. Jedna četvrtina korisnika smatra kako gledanje televizije doprinosi njihovom općem mentalnom blagostanju, dok trećina ispitanih navodi da je to njihov glavni način opuštanja.
Istraživanje također pokazuje kako je televizija još uvijek prirođeno socijalno iskustvo, a polovica korisnika vrijeme provedeno zajedno gledajući TV smatra kvalitetno iskorištenim obiteljskim vremenom.