Opera ide na sve ili ništa kada je riječ o umjetnoj inteligenciji.
Naime, tvrtka je podijelila planove za integraciju AI značajki u svoj web preglednik, počevši od “Shorten”, značajke koja će koristiti ChatGPT za stvaranje sažetaka članaka i web stranica. Kada ovaj alat postane dostupan javnosti, pojavit će se nova ikona koja će se nalaziti na desnoj strani alatne trake. Klikom na novu opciju, otvorit će se bočna traka na kojoj će se prikazivati sažetak web stranice s grafičkim oznakama generiran od strane ChatGPT-a.
Jan Standel, potpredsjednik odjela marketinga i komunikacija u Operi, objasnio je da će opcija “Shorten” postati dostupna korisnicima vrlo brzo. Također, tvrtka radi i na drugim značajkama koje pokreće umjetna inteligencija, a koje bi, prema najavama iz tvrtke, trebale poboljšati korisničko iskustvo pretraživača, iako nije otkriveno o kakvim se opcijama radi ni što će uključivati.
Najava nove značajke dolazi samo par dana nakon što je Microsoft objavio redizajn Edge preglednika kako bi dodao AI generiranu značajku. Osim toga, prošlog tjedna je i Google također objavio da radi na Bardu, AI chatbotu kojeg pokreće njegova LaMDa platforma.
Vrijeme i raspored ovih najava sugeriraju da Opera i Microsoft vide generiranu umjetnu inteligenciju kao način da se Google skine s trona kralja preglednika, ali ostaje nam za vidjeti hoće li ljudi doista napustiti Chrome kao rezultat tih dodataka.