Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Web & IT

Je li pametno prebaciti privatni Instagram profil na biznis profil?

instagram oglašavanje na instagramu

Razmišljate o prebacivanju s privatnog na Instagram biznis profil? Koje nove mogućnosti donosi Instagram business profil i isplati li se prebaciti? Može li se prebacivanjem na biznis profil naštetiti angažmanu korisnika?

Instagram je 2016. godine uz standardne privatne (osobne) profile lansirao mogućnost prebacivanja na poslovni (biznis) profil. Ideja ove nadogradnje Instagrama je bila pružiti više mogućnosti onima koji žele kvalitetnije predstaviti svoj brend/poslovanje na Instagramu.

Uvedeno je nekoliko novih mogućnosti za korisnike s biznis profilima na Instagramu, no mnogi su se zabrinuli da će Instagram smanjiti doseg onima koje se prebace na biznis račune. Je li se to dogodilo i koje sve benefite donosi Instagram biznis profil – saznajte u nastavku:

Ozbiljniji izgled Instagram profila

Zahvaljujući prebacivanju na Instagram biznis profil – otvara vam se prilika za dodatno uređivanje Instagram profila. Konkretno, moguće je potpunije srediti opis profila – dodajući neke nove informacije. Primjerice, na Instagram biznis profil moguće je dodati informaciju o kategoriji u kojoj se vaš biznis nalazi (npr. Osobni blog, Knjiga), ali i dodati adresu koja će biti vidljiva svima koji posjete vaš profil. Dodavanjem dodatnih informacija vaš će Instagram profil izgledati potpunije i ozbiljnije.

Dodavanje kontakt gumba

Kada se već dotičemo samog opisa profila, prebacivanjem na biznis račun možete još dodatno oplemeniti svoj opis profila. Naime, moguće je uz adresu dodati i opciju za kontaktiranje u obliku gumba. To može biti gumb za slanje emaila ili gumb za pozivanje vašeg broja telefona. Na vama je da odlučite što vam više odgovara, no svakako preporučujemo da iskoristite mogućnost dodavanja gumba koji korisnike poziva na akciju.

Pristup vrijednoj statistici

Možda i jedna od najvažnijih stvari prilikom prebacivanja na Instagram biznis profil jest mogućnost uvida u statistiku profila. Osobni račun na Instagramu nema te mogućnosti čime ste zapravo uskraćeni za pregled statistika o vašim novim i starim pratiteljima i njihovom angažmanu.

Prebacivanjem na biznis profil dobivate pristup vrijednoj statistici koja vam detaljno otkriva tko vas prati i kakav je angažman tih pratilaca. Možete vidjeti odakle dolazi najviše vaših pratilaca (država/grad) i kolika je prosječna dob vaših pratilaca. Također, možete vidjeti u koje su doba dana/tjedna korisnici najaktivniji i kada je idealno vrijeme za nove objave. Uz sve to, dobivate i detaljan uvid u statistiku pojedinačnih objava – gdje možete vidjeti koliko je ljudi lajkalo, komentiralo ili spremilo vašu objavu ili Instagram priču. Dakako, tu je i krivulja koja pokazuje koliko ste followera dobili, a koliko izgubili određenog dana.

Prilika za oglašavanje na Instagramu

Oglašavanjem na Instagramu još uvijek se mogu postići super rezultati za mala novčana ulaganja. Ako još niste, sada je pravo vrijeme da investirate dio svojeg novca u Instagram oglašavanje – kako biste ostvarili bolje poslovne rezultate. No, oglašavanje nije moguće bez prebacivanja na biznis profil. Želite li svoje proizvode ili usluge oglašavati putem Instagram objava, priča ili posebno dizajniranih oglasa – vrijeme je da svoj Instagram profil prebacite na biznis profil. Oglašavanje na Instagramu nudi jako puno mogućnosti – a sve što trebate je biti kreativni.

Definiranje brzih odgovora

Ako vaš Instagram profil prodaje neki proizvod ili uslugu – činjenica je da će u vaš DM (inbox) često dolaziti razni upiti. Također, činjenica je da će ti upiti uglavnom biti slična pitanja – na koja biste mogli imati univerzalne odgovore. Prebacivanjem na biznis profil Instagram vam omogućuje kreiranje brzih odgovora – čime štedite vrijeme, istovremeno zadovoljavajući želje i potrebe vaših kupaca. Opcija Quick Replies može se aktivirati u postavkama Instagrama te možete kreirati različite brze odgovore koje zatim prema potrebi možete koristiti u odgovaranju na upite korisnika u DM. Brzi odgovor se sprema na način da definirate ključnu riječ uz odgovor, a upisivanjem te ključne riječi u DM razgovor – otvara vam se mogućnost slanja tog brzog odgovora. Super opcija, ako imate veliki broj upita u inbox.

Dodavanje linka u Instagram priče

Instagram je doživio veliku transformaciju kada su se na njemu pojavile Instagram priče. Možemo reći kako je danas većina korisnika fokusirana upravo na pregledavanje tih Instagram priča, dok se standardne objave na feed-u sve manje pregledavaju. Prebacivanjem na biznis profil otvara vam se mogućnost dodavanja linka u Instagram priče. Dakako, nije sve tako jednostavno – pa Instagram mogućnost dodavanja linka nudi samo korisnicima koji imaju više od 10.000 pratitelja. Ne treba dodatno naglašavati kako je opcija dodavanja linka iznimno dragocjena na mreži gdje većina korisnika ne može dijeliti linkove.

Odobrenje suradnje s brendovima

Instagram je svjestan činjenice da mnogi korisnici zarađuju putem te mreže na način da promoviraju proizvode/usluge nekih brendova. Prema pravilima, svaka objava koja je sponzorirana od strane nekog brenda trebala bi biti jasno označena – kako bi korisnici znali da se radi o sponzoriranom sadržaju. Prebacivanjem na biznis profil dobivate mogućnost označavanja brendova u objavama, ali i ograničavanja upotrebe vašeg brenda. Primjerice, možete odabrati korisnike s kojima će vaš brend surađivati i dopustiti im da vas označavaju u objavama. Službeni naziv te mogućnosti glasi Branded Content Approval pa ako vam je potrebna – trebat ćete se prebaciti na biznis Instagram profil.

Direktna prodaja putem Instagrama

Jedna od mogućnosti koje puno obećavaju definitivno je prodavanje putem Instagrama. Naime, Instagram je svojim biznis korisnicima omogućio da unutar postova označavaju proizvode/usluge koje su za prodaju – te samim time direktno putem te društvene mreže korisnik može prodavati svoj asortiman. Nove nadogradnje idu ka tome da će proces naručivanja i naplate biti još dodatno olakšan – što je super informacija za sve koji žele Instagram iskoristiti kao prodajni kanal. Posebno važno u toj cijeloj priči je da ogroman broj ljudi inspiraciju za kupnju traži upravo putem Instagrama. Samim time – direktna prodaja putem Instagrama mogla bi donijeti tektonske poremećaje u globalnoj online trgovini.

Zaključak

Prebacivanje privatnog Instagram profila na biznis profil – korisnicima donosi mnoge pogodnosti. Iznad u tekstu smo nabrojali veliki dio opcija koje dolaze s prebacivanjem na poslovni profil – no mogućnosti su još i veće. Primjerice, nismo spomenuli da je moguće pripremiti raspored objava putem neke treće aplikacije – kada imate postavljen Instagram biznis profil.

Mnogi se pribojavaju da će prebacivanjem na Instagram biznis profil izgubiti trenutni doseg jer poznato je da Facebook (koji je vlasnik Instagrama) drastično umanjuje doseg brendovima i biznisima (na Facebooku). Iz Instagrama su puno puta rekli kako nema razlike između osobnog i biznis profila kada je doseg u pitanju – pa bismo im trebali vjerovati.

Možda je i briga oko smanjenja dosega potpuno nebitna jer u konačnici sve ovisi o tome koliko kvalitetan sadržaj stvarate. Realno gledajući, nema baš ogroman broj korisnika u Hrvatskoj i regiji čiji sadržaj bismo mogli nazvati fantastičnim. To vam nudi priliku da se kreativnim pristupom i konzistentnošću probijete do sjajnog dosega i uspjeha na Instagramu.

Mislite li da je prebacivanje na Instagram biznis profil pametna odluka? Napišite u komentar.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Apps & Software

Iz Facebooka su jasno naglasili da se ništa nije promijenilo u pogledu privatnosti.

Web & IT

Zanima vas kako popraviti Instagram Engagement (angažman korisnika) i postići bolje rezultate na Instagramu? Koje je taktike pametno koristiti kako bi povećali angažman Instagram...