Popularnost Esporta u stalnom je rastu. Pokazuju to brojne analize, predikcije ali i golim okom vidljive činjenice – prepune sportske dvorane na natjecanjima, milijuni pratitelja na društvenim mrežema i milijarde Youtube pregleda.
Esportovi pogotovo u zapadnom dijelu svijeta vezani su gotovo isključivo za igraće konzole i PC ali u Aziji koja u mnogočemu postavlja tehnološke standarde mobile Esports je u stalnom rastu.
U 2020. godini taj rast će se sigurno nastaviti i zahvatiti i zapadnjake a mi vam predstavljamo pet igara koje će osvojiti srca mobile gamera.
League of Legends: Wild Rift
Honor of Kings i Mobile Legends: Bang Bang su dokazali da mobilni MOBA-i (žanr kojim dominira League of Legends na PC-u) mogu održavati ekosustav za izvoz na istočnim tržištima, ali pokušaj Arene Valor da ponovi taj uspjeh na Zapadu nije prošao dobro. Postoji velika prepreka ulasku, a to je uvjeravanje korisnika usmjerenog na PC da se 20-30 minuta posveti igranju igrica na telefonu.
League of Legends je nedavno najavio nove projekte, neke je već i objavio, a tu upada League of Legends: Wild Rift. Poznati brand je dokazani način kako da snizite ulaznu barijeru za bilo koju igru, a malo je onih koji su igračima poznatiji od LoL-a . Wild Rift će biti točka pregiba koja će najvjerovatnije srušiti barijere.
Povijesno gledano, Riot Games je bio više metodičan u razvoju svog izvoza nego neki njegovi konkurenti, tako da je malo vjerovatno da će se igra pokrenuti s višemilijunskom franšiznom ligom, ali izložbe na kojima su prisutni stručnjaci LoL sigurno su dio njegovih marketinških napora. bez sumnje dolaze do uspostavljenija strukture proizvoda koja doseže i do 2021. godine. Bit će jako zanimljivo ispratiti njihov rast.
Brawl Stars
Supercell je bila pokretačka sila u razvoju mobilnih esportova uglavnom svojim opredjeljenjem za Clash Royale ligu , koja je u prostor uvukla brojne nove esports organizacije. Supercell je već najavio značajnu posvećenost Brawl Stars- u 2020. godine.
Godišnja struktura konkurencije idealna je za rast jer omogućuje organizacijama da prate igru početkom godine, a zatim prebace na liste za kupovinu slobodnih agenata prije velikih natjecanja na kojima će većina gledatelja i novčanih nagrada biti koncentrirana. Ljubitelji igara mogu dobiti razne bonuse za klađenje na esport igrama i turnirima preko web stranica kao što je 1xbet Alternativ. Više strukture, više novčanih nagrada, nove organizacije koje ulaze u prostor – to su ključne karakteristike rastućeg esporta, a Brawl Stars se savršeno uklapa u taj okvir.
Free Fire
Iako je većina naslova oko naslova mobilnih battle royale usredotočena na PUBG MOBILE , Garenin tihi ulazak u žanr ipak je imao jaku 2019. godinu i čini se da se ne usporava. Prema podacima Esports Earningsa, igra je u 2019. godini podjelila gotovo 400.000 USD nagradnog fonda – gotovo sve dolazi iz jednog događaja, Free Fire World Series. Prema godišnjem YouTubeu Rewind, Free Fire je ujedno bila četvrta najgledanija video igra na platformi. Video igrači i dalje predviđaju rezultate za posljednje esport turnire, a prije nego se oklade na svog omiljenog igrača, fanovi mogu dobiti razne savjete, piše mađarski portal 365.
Clash Royale
Posljednja dva mjesta na ovoj listi nisu manjak kvaliteta jer su se obje igre dokazane kao etablirani esportovi, a njihov potencijal rasta kaže da ih se jednostavno ne može zanemariti.
Za Clash Royale taj potencijal dolazi prvenstveno iz nedavno najavljenog partnerstva sa Turner Sportsom za nadgledanje oglasnog prostora Clash Royale Leaguea. CRL je prve dvije godine u velikoj mjeri poslovao bez sponzora, ali dovođenje tvrtke ELEAGUE (koja je potpisala svoj fer udio ne-endemskih partnera) trebalo bi to ubrzati. Iako se gledatelji i nagradni fond možda neće drastično povećati za CRL u 2020. godini, prilika za marketing značajno je narasla, što je esencijalno za dugoročnu održivost bilo kojeg esporta u modernom dobu.
PUBG mobile
PUBG MOBILE je već dominantan na tržištima u razvoju kao što je Indija, a organizacije za razvoj i promociju uključujući Fnatic i Spacestation Gaming su to imale na umu.
I Free Fire i PUBG MOBILE pokazali su da postoji publika zainteresirana za gledanje ovih igara koje se igraju na konkurentnoj razini, a Tencent ima resurse za razvoj PUBG MOBILE-a ne samo u moćnom mobilnom esportu, već i u ukupnoj industriji.