Biljke i životinje

Znanstvenici vjeruju da su u Meksiku pronašli novu vrstu kljunastog kita

Foto: Sea Shepherd Conservation Society

Znanstvenici koji rade uz zapadnu obalu Meksika vjeruju da su pronašli vrstu kita za koju tvrde da je ranije bila nepoznata.

Prošlog mjeseca, tri kljunasta kita uočena su u blizini otoka San Benito na nekih 300 milja od američke granice.

Do spomenutog otkrića je došlo kad su znanstvenici pokušali otkriti kakva vrsta kitova proizvodi neidentificirane zvučne signale koji su prethodno zabilježeni na navedenom području. Stručnjaci za kljunaste kitove uspjeli su snimiti fotografije i video snimke tri kita, a pomoću podvodnog mikrofona uspjeli su snimiti i njihove zvučne signale.

Istraživači Gustavo Cárdenas Hinojosa, Jay Barlow i Elizabeth Henderson vrlo su sigurni da se radi o novoj vrsti kita, navodi se u priopćenju za medije, a genetičkim testiranjem i dodatnim istraživanjima provjerit će jesu li njihove tvrdnje točne.

“Vidjeli smo nešto novo, nešto što se nije očekivalo na ovom području, nešto što se ne podudara, ni vizualno ni akustično, s bilo čime poznatim”, rekao je Barlow.

Svaka vrsta kita pod vodom emitira jedinstveni zvučni signal, a ovaj zvuk nikada prije nije zabilježen. Prve analize fizičkih karakteristika uočenih kitova sugeriraju da je zaista riječ o novoj vrsti kljunastog kita.