Bakterije i virusi

Znanstvenik prikazao učinak nošenja zaštitne maske

Iako mnoge zemlje širom svijeta ublažavaju svoje mjere sigurnosti donešene zbog pandemije koronavirusa, borba s novim virusom još uvijek nije gotova.

To znači da je nošenje zaštitnih maski jednako važno kao i prije mjesec ili dva. Međutim, nošenje maski preporučuje se samo u zatvorenim prostorima, a njihovo nošenje bitno smanjuje rizik od zaraze.

Istraživač Rich Davis svojim je pratiteljima na Twitteru pokazao koliko je važno nošenje zaštitne maske jednostavnim eksperimentom u kojem je koristio agar kulture. Znanstvenik je dokazao kako maska blokira kapljice iz naših usta i grla kad kašljemo, kišemo, govorimo ili pjevamo.

Stav Davisa je da se samo nošenjem maske može pobijediti pandemija koronavirusa. U prvom eksperimentu ispostavilo se da se bakterije najviše šire kad kišemo ili kašljemo, a manje kad govorimo ili pjevamo. U svakom slučaju, maska je uspijevala potpuno zaustaviti širenje.

U drugom eksperimentu Davis se bavio distancom. Prvo je kašljao na određenoj udaljenosti s maskom, a onda i bez nje. Ispostavilo se da ste bez maske sigurni tek na oko dva metra udaljenosti.

1. Sinisa

8 srpnja, 2020 u 3:33 pm

Ovdje ostaje jedan veliki, zapravo vrlo sitni problem. Ovdje on govori o bakterijama koje su stotine puta veće od virusa, živa bića koje funkcioniraju na potpuno drugim principima od virusa. Ovdje se ne govori o virusima. Toliko daleko seže ta manipulacija.