Edukacija

Kako poslati newsletter ?

Svaki kupac voli da mu se pristupi individualno. A svatko tko prodaje proizvod ili uslugu voli da ne uloži puno financijskih sredstava u predstavljanje onoga što prodaje.

Newsletter odlično je sredstvo komunikacije pomoću kojeg predstavljate što tržištu nudite, a da za to ne potrošite mnogo novaca. Najjednostavniji način za poslati newsletter je slanje preko alata za e – mail marketing.  Tako možete poslati newsletter preko sljedećih alata za e – mail marketing: ConstantContact, My Emma, Mailchimpa, GetResponse.

Mi smo izabrali Mailchimp za primjer kako poslati newsletter.

Prije svega, potrebno je registrirati se u Mailchimp sustav. Svoj newsletter željet ćete poslati na više adresa, budući da je cilj newslettera proširiti vijest o proizvodu ili usluzi. Kako bi poslali newsletter na više adresa, potrebno je sastaviti meil listu.

Kad ste otvorili Mailchimp, kliknite na Lists kako bi sastavili popis adresa na koje ćete poslati newsletter. Nakon toga kliknite na Create list. Sljedeći korak je da upišete naziv vaše liste. Ispod toga upisujete s koje e-meil adrese šaljete newsletter te naziv vašeg obrta, trgovine i slično. U četvrtom, nešto većem prozorčiću, upisujete zašto ste vašim primateljima poslali newsletter. Ispod toga, upisujete naziv vašeg obrta, trgovine i slično, njegovu adresu te poštanski broj. Kad ste sve to ispunili, kliknete Save. Poslije toga, vaša je lista spremna za popunjavanje s e-mail adresama na koje ćete poslati newsletter.

Kad odlučite poslati newsletter, prije svega je potrebna njegova kreacija. Kliknete na campaigns te na Create Campaign. Nakon toga, otvorit će vam se prozorčić na računalu koji će tražiti od Vas da imenujete newsletter koji ćete slati. U campaign type odaberete kakva je vrsta vašeg newslettera. U ovom slučaju odaberete Regular te kliknete Create. Nakon toga odaberete kojoj listi primatelja (koju ste kreirali prije) šaljete newsletter. Nakon toga odaberete Entire list i kliknete Next. Vidjet ćete da je ime vaše kampanje, tj. newslettera već ispunjeno. Vi upisujete temu newslettera s nekoliko riječi. Nakon toga upisujete tko šalje newsletter. Stavite i kvačicu na Personalize the „To“ field. Tako će vaš newsletter oslovljavati primatelja na njegovo ime. Nakon toga kliknete Next.

Sljedeći korak je odabir šablone u kojoj ćete kreirati meil. Preporučuje se da odaberete šablonu koja pripada grupi Basic. Kad ste odabrali šablonu, vrijeme je da kreirate izgled vašeg newslettera. Ovdje treba obratiti pažnju na to da ništa ne naglašavate previše. Izbjegavajte pisanje teksta velikim riječima. Isto tako, ne naglašavajte natpis akcije. Bilo bi dobro da uopće ne upisujete akcija. Ono što će najviše privući pažnju ljudima su slike. Što ljepše i kvalitetnije slike podignut će kvalitetu vašeg newslettera. Pazite i da ne pretjerate s bojama. Koristite maksimalno tri različite boje kod kreiranja newslettera.

Mailchimp newsletter na dnu stranice sadrži ikonice od facebooka, google plusa, twittera i ostalih kanala te možete vaš newsletter odmah povezati i s drugim stranicama gdje se nalazi vaš obrt, tvrtka i slično kako bi uputili vaše potencijalne kupce na svu ostalu ponudu i informacije o tome tko ste i čime se bavite.

Kad ste kreirali vaš newsletter onako kako ste zamislili, kliknite Next. Ako vam je svaka izjava na zadnjoj stranici prije, nego pošaljete newsletter potvrđena zelenom kvačicom kliknite send i na adrese vaših primatelja stiže vaš newsletter.

 

 

Ako jedna ili više izjava ima ikonicu crveni x, nećete moći poslati newsletter. Tada se morate vratiti natrag te dopuniti vaš newsletter.

Primjeri newslettera kreiranih u Mailchimpu

Mailchimp vam omogućuje da pratite koliki je postotak klikova te koliki je postotak otvaranja vaših newslettera. To će vam pomoći da ubuduće znate da li poboljšati newslettere prije slanja. Poslani newsletter možete poslati ponovno. Imate mogućnost izmijeniti ga i poslati, a možete poslati i bez izmjene.

POPULARNO

To Top