Karijera

Kako Facebook može pomoći vašem poslovanju?

Ne morate biti marketinški stručnjak ili internetski poznavalac da bi shvatili ogromni Facebook potencijal koji vam može pomoći u vašem poslovanju. Kada bi Facebook bila država, brojem stanovnika, tj. korisnika, bila bi odmah iza Kine i Indije. S takvim brojkama i s činjenicom da još raste, Facebook je postao “Meka” za sve vrste poslodavaca.

Nakon Google tražilice, Facebook je druga najčešće korištena internetska stranica na svijetu. To u svakom slučaj znači da je bolje da “ste na Facebooku” nego da niste jer samim time povećavate mogućnost da vas vaši potencijalni klijenti pronađu.

Zašto je Facebook toliko dobar?

  • Povoljno rješenje oglašavanja

Za sam početak vaše virtualne prisutnosti na Facebooku ne treba vam niti jedna kuna. Facebook nudi besplatnu izrade Facebook fun page-a koji vam od trenutka kada ga izradite može sakupljati vaše fanove ili potencijalne klijente te svima onima kojima ste trenutno nepoznati može pružiti informacije o vašem poslu, tj. o vašim proizvodima i uslugama koje nudite

  • Znanje je moć

Facebook poznaje svoje korisnike. Korisnici su dobrovoljno rekli Facebooku koliko su stari, gdje žive, tko su im prijatelji, koji su im hobiji, kakav im je ljubavni status itd. Facebook zna što njegovi korisnici vole i što ne vole, koji su im interesi, najdraže pjesme i filmovi. Te sve podatke Facebook skuplja od same registracije i prati sve stvari koje se korisnicima sviđaju i sve stvari koje ti isti korisnici pregledavaju. Drugim riječima, Facebook možda zna više o vama nego što vi sami znate.

  • Efektivno korištenje podataka

S takvom bazom dostupnih podataka možete segmentirati određeni dio tržišta i targetirati svoje oglase na određenu skupinu ljudi kojima želite prikazati svoje oglase. Vaši oglasi se pritom mogu namjestiti tako da se vaši novci troše samo u slučaju da netko klikne na vaše oglase. Tako na najjednostavniji način smanjujete bacanje novaca na oglašavanje.

“Polovica novca koju sam potrošio na oglašavanje je izgubljena, problem je što ne znam koja je to polovica.”
– John Wanamaker

  • Izvještaji i analiza rezultata

Facebook nudi besplatan pristup vašim izvještajima i analizama te na taj način možete saznati relevantne podatke o tome kako su pojedini subjekti reagirali na vaše oglase, što ih je privuklo i što ih više zanima.

  • Povezivanje s klijentima

Osim što će vam Facebook pomoći s uspostavom veze do novih klijenta, pomoći će vam i da tu vezu održavate pa ćete tako moći napraviti vaš krug stalnih stranaka i klijenata s kojima možete voditi dvostruku komunikaciju i upoznati ih bolje. Nakon nekog vremena oni su ti koji će širiti priču dalje o vama i na taj način vas promovirati.

Prije nego se počnete oglašavati na Facebooku, trebate biti upućeni u sam princip rada mreže. To upoznavanje s cijelim procesom može iziskivati vaše dragocjeno vrijeme pa je možda jeftinije angažirati specijaliziranu kreativnu agenciju da taj posao obavi umjesto vas.

Sumatra-logo-A

Ono što treba unaprijed definirati je što uopće želite postići, osmisliti strategiju i taktiku izrade i takve informacije onda ponuditi. Pomoću Facebooka možete dobiti povratne informacije u realnom vremenu te s tim podacima tržištu potom nudite ono što tržište želi, a to je ključ uspjeha.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

POPULARNO

Vrh