e-Kako | Homepage
Kako nikada ne razgovarati sa svojim zaposlenicima?

Kako nikada ne razgovarati sa svojim zaposlenicima?

0 Komentara 🕔30.lis. 2014

Ukoliko ste na poziciji voditelja, menadžera, nadređenog ili ste šef u svojoj firmi te imate ljude kojima zadajete zadatke i dužnosti postoje neke stvari koje im ne bi trebali govoriti, bar ne na ovaj način.

Ponekad je vaše strpljenje testirano, no to što se na hijerarhijskoj ljestvici na višoj poziciji nego vaši zaposlenici ili suradnici ne znači da ste savršeni. Zasigurno nemate luksuz da možete ispaliti sve što vam je u tom trenutku na umu samo zato što ste isfrustrirani, jer zadnja stvar koju želite je da su vaši zaposlenici demotivirani.

Niže su neke fraze koje treba izbjegavati:

1. “Ja sam šef i napravi kako ti kažem!”
Ako postavljate drukčije standarde i odnosite se tako prema svojim zaposlenicima drukčije nego što bi se odnosili prema sebi, onda nemojte niti očekivati da će vas poštovati.

2. “Sretan si što uopće imaš posao.”
Ako tako zaista osjećaš prema svojim zaposlenicima, onda si ti možda sretan što uopće imaš posao. Ukoliko nešto u poslu ne štima s određenim zaposlenikom, onda budi profesionalac i suoči se s tim problemom. Unošenje takve negativnosti u posao ne samo da je nezrelo nego direktno pokazuje da vam nedostaje osobina vođe.

3. “Ukoliko to ti ne želiš napraviti, pronaći ću nekoga tko hoće.”
To što ste šef i to što većinu stvari vi određujete I naređujete, ne daje vam pravo da budete i kreten. Dobar šef će pronaći načine kako da motivira svoje zaposlenike da naprave dobar posao. Prijetnjama možda možete trenutno utjecati na pojedini posao, ali gledano dugoročno, samo povećavate šansu da vaš zaposlenik radi sve manje i manje te da na kraju da ostavku jer nitko ne voli raditi u takvom okruženju.

4. “Zašto si ti jedini koji ima problema s tim?”
Ukoliko je vaš zaposlenik do sada dobro radio, a u zadnje vrijeme baš i ne radi najbolje, možda imate problem u komunikaciji. Možda ima samo loš dan, tjedan, ili mjesec. Svi se nalazimo u takvim fazama tijekom života i zato je važno otvoreno razgovarati. Nikada ne uspoređujte zaposlenike, jer je svaki različit na svoj način.

5. “Ja se nemam vremena baviti s tim, to je tvoj posao! Što se mene tiče ne moraš niti spavati niti jesti”
Na ovaj način direktno pokazujete da smatrate da je vaše vrijeme puno vrijednije nego vrijeme vaših zaposlenika. Nitko ne voli raditi prekovremeno, a ako se radi o poslu zbog kojeg će netko trebati probdjeti noći samo zato da bi ga odradio, onda bi svakako trebalo imati na umu da takvu osobu treba motivirati. Najbolja motivacija je novac.

6. “Nemaš ti pojma što je stres!”
Samo zato što ti misliš da si pod većim stresom, ne znači nužno da je to uistinu tako, a svakako to ne znači da imaš pravo diskreditirati bilo koga drugoga.

7. “Znaš li ti tko sam ja?”
Možda ste izgradili svoj posao sa svojim kapitalom, znojem i znanjem, ali bez vaših zaposlenih bi bi jako zauzeti obavljajući svakakve poslove.

U poslu kao i u svakodnevnom životu bitno je imati otvorenu komunikaciju i spremnost suočavanja s bilo kakvim problemom.

Nema komentara

Nema komentara još!

Nitko još nije ostavio komentar na članak!

Napiši komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Označena polja su obavezna. *

Oglašavanje

VermaHr
AOB
Udruga Nina
mojstan.net
Sapica
itonijesve.com
HappyDot
Poslovna večera