Graditi svoje poslovanje znači utjecati što više na potrebe drugih, a samim time se i dugoročno umrežavati s njima. Uspješni poslovni ljudi razvijaju strategije umrežavanja kroz proces planiranja.
Ključni elementi tog procesa su: utvrđivanje glavnih smjernica, snaga mreže koju želiš izgraditi, proučavanje raznih vrsta organizacija za umrežavanje i kako ti one mogu pomoći, te utvrđivanje vrste poslovnih ljudi s kojima želiš ostvariti kontakt. Također, postoje i pod elementi tog vašeg procesa koje je važno zapamtiti. Prvi se odnosi na vas, kako se vi uklapate u svoju strategiju i drugi, gdje ćete naći ljude s kojima se želite upoznati i dugoročno surađivati?
Za početak, idemo pronaći neke vještine i prednosti koje vi posjedujete kao profesionalac, a mogu pomoći drugima.
a) Jeste li društvena osoba?
b) Da li uživate u javnom nastupu?
c) S čime ste se bavili prije nego što ste pokrenuli svoj posao?
d) Koliko dugo živite na području gdje se bavite poslom?
e) Koje još vještine posjedujete( uvijek točni, organizirani, komunikativni, fokusirani) koji nisu samo bitne za vaš posao, nego su od velike vrijednosti i za druge?
Kada odgovorite na ova pitanja, zapitajte se: koja grupa ljudi ili ciljanog tržišta meni treba kako bi predstavio i pružio svoje usluge ili proizvod?