Twitter je jedna od najvećih društvenih mreža na svijetu. Ta zajednica koja svakim danom, tj. sekundom, privlači nove članove i postaje sve veća i veća. Takva velika zajednica ima puno i poslovnog potencijala.
Prema istraživanju:
- 51% aktivnih tviteraša prati određeni brend ili marku proizvoda
- 72% tviteraša koji prate određeni brend skloniji su kupnji tog istog brenda.
- 30% ispitanika izjavilo je da bi preporučili uslugu/proizvod svojim prijateljima ukoliko su zadovoljni istim
- 86% ispitanika izjavilo je da je velika vjerojatnost da će posjetiti web stranicu brenda ako su to preporučili članovi njihove mreže
Što potiče ljude da prate određene brendove na Twitteru?
- Mogućnost primanja informacija o novim proizvodima/uslugama/trenutačnim akcijama ili sniženjima
- 61% ispitanika voli dobiti povratnu informaciju i imati interakciju s brendom na Twitteru
Što Twitter čini poslovno jako zanimljivom mrežom?
- Svi su gore
Od Hollywoodskih zvijezda, sportaša, glazbenika, političara pa do običnih smrtnika. Ovo je možda i glavni razlog zašto se uključiti na Twitteru. Biti ćete u mogućnosti direktno se povezati s novim potencijalnim kupcima i proširiti vaše poslovanje.
- Lakše pronaći nove potencijalne kupce i zajedničke interese
Pretraživanje je olakšano radi upotrebe hashtag-a ili „znaka ljestve“ (#) i pretražuje se cjelokupna zajednica. Vrlo je jednostavno povezati se s ljudima zajedničkih interesa i ukusa. Isto tako možete “špijunirati” što drugi govore o vama, da li su zadovoljni vašom uslugom i proizvodom te na temelju tih informacija možete poraditi na vašem poboljšavanju poslovanja.
- Služba za korisnike i povratna informacija od kupaca
Interakcija s potencijalnim kupcima koja se može odvijati javno i odjekivati cijelim Twitterom, a može se odvijati i privatno preko direktnih poruka. U svakom slučaju, informiranje vaših kupaca o proizvodima i uslugama je vrlo jednostavno.
- Twitter je otvorena zajednica
Nema zaključanih profila, fotografija i linkova; nema komunikacije samo u uskim krugovima. Na Twitteru se sve dijeli sa svima. Vrlo je jednostavno doći do vrijednih informacija koje bi mogle imati utjecaj na vaše poslovanje.
Twitter je… ‘kao da ste se jednog jutra probudili s nekoliko tisuća novih brojeva u telefonskom imeniku’.
- Marketinška samopromocija i brendiranje
Twitter je prepoznat kao najbolje mjesto za samopromociju. Što se prije čuje za vas i vaše poslovanje, to ćete prije postati uspješan u onome čime se bavite. Sa svojim Twitter profilom moći ćete doprijeti do velikog broja ljudi i apsolutno je besplatno (osim ako ne angažirate da netko umjesto vas vodi vaš twitter profil)
- Popusti i promocije
Twitter je jednostavna platforma za objave vaših sniženja, popusta i dijeljenje kupona. Čak 90% tviteraša izjavilo je da bi pratili twitter profile određenih brendova ako bi kroz te iste profile dobivali informacije o povoljnijim uvjetima kupnje
Image: mashable.com