Obrazovanje

Kako objasniti content marketing ?

Content marketing je marketing ili marketinška tehnika koja podrazumijeva sve vrste marketinških sadržaja i informacija koje se stvaraju s misijom što bolje promocije vaših proizvoda i usluga, te distribucija tog sadržaja i informacija s ciljem povećanjem prodaje.

Content marketing samo je dio cjelokupne strategije digitalnog marketinga i obuhvaća promociju putem blogova, PR članaka, videa, eBook-ova, podcasta, online magazina, infografika i ostalih digitalnih oblika kroz kanale koji omogućavaju kreiranje sadržaja za privlačenje korisnika.

Branding
Neke od prednosti ovog marketinga je to što daje dodatnu vrijednost vašim potencijalnim klijentima te na taj način stvara krug lojalnosti oko vašeg Brenda.

Povećanje web prometa
Izrađen sadržaj je direktno vezan za vaš brend pa tako vaša web stranica ili vaše društvene mreže bilježe povećanje prometa i zainteresiranosti.

Edukacija
Blogovi, video materijali, infografike mogu educirati vaše potencijalne kupce te onog trenutka kada tim osobama budu trebale usluge iz domene kojom se vi bavite, sjetit će se vas, vaših članaka i vašeg znanja i obratiti vam se za pomoć. Pišući o nekoj temi, gradite autoritet i pokazujete da ste stručnjak u vašoj domeni.

“Tradicionalni marketing priča ljudima, a content marketing razgovara s njima.”
– Doug Kessler

Jeftinije nego “tradicionalne publikacije”
U principu bi trebao biti jeftiniji nego par sekundi reklame na TV-u, radio jingle ili plakati. Takav marketing nema brzi i intenzivan efekt kao reklama, ali dugoročno ima velike prednosti.

Viral efekt
Najidealnija je verzija content marketing je ona koja izazove viralni efekt i sam se od sebe dijeli preko društvenih mreža, na taj način doseže veliki broj ljudi bez trošenja novaca. Tu zapravo leži njegova velika snaga.

Sumatra-logo-A

Odluka, trebate li posao content marketinga povjeriti stručnoj marketinškoj agenciji ili taj posao napraviti sami, ostaje na vama. Važno je napomenuti da su marketinške agencije dobro upoznate s procesima stvaranja takvog sadržaja i distribucijom istog, te također nije svejedno koji kanal distribucije koristite za određenu skupinu kupaca.

Također ovakva promocija zahtjeva dobro poznavanje Brenda, stanja na tržištu, ciljanje skupine i ostalih parametara te je vrlo je teško kreirati kvalitetan sadržaj i postići dobre rezultate.

Naravno, ovo je samo jedan segment marketinga koji je svakako dobro kombinirati s tradicionalnim načinima promocije.

foto: itu.int

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

POPULARNO

Vrh