Karijera

Kako poslovnim partnerima čestitati blagdane?

kako-poslovnim-partnerima-cestitait-blagdane

Čestitke su u današnje vrijeme zamijenjene e-mail-ovima i sms-ovima. One bi trebale poboljšati vaše poslovne odnose, privući nove kupce…

Čestitke su u današnje vrijeme zamijenjene e-mail-ovima i sms-ovima. One bi trebale poboljšati vaše poslovne odnose, privući nove kupce, podsjetiti stare kupce ili partnere da postojite, ali i pokazati poštovanje prema njima.

To je način da im se zahvalite na svemu do sada i pokažete da vam je drago poslovati s njima. Prvo i najvažnije je da kupite dobre i kvalitetne čestitke. Tako ćete pokazati onima kojima ih šaljete da ih cijenite. Loše čestitke bi se mogle shvatiti kao znak da vam ne ide dobro ili da oni nisu vrijedni vaše pažnje i ulaganja. Jako dobra ideja za odabir čestitki su unikatne čestitke humanitarnih akcija.

Odabirom ovakvih čestitki ne pomažete samo humanitarnoj udruzi, kojoj ovakve pomoći puno znače, nego i stvarate sliku osviještene i dobre osobe kod svojih poslovnih partnera.

Provjerite popis ljudi i poduzeća kojima šaljete čestitke.

Ažurirajte adrese i imena ljudi. Možda su ljudi s kojima ste radili promijenili odjele u poduzeću ili pak sama poduzeća….Dodajte nove poslovne partnere koje ste stekli tijekom ove godine, a izbacite one koji više ne trebaju biti na tom popisu.

Napišite ih osobno.  

Ako ih već ne stignete napisati osobno, jako dobar trik je da ih netko drugi napiše za vas, a vi ih samo potpišete. Ljudi drugačije gledaju na tiskane čestitke i na one u koje je uložen trud da ih sami napišete.

Iako su čestitke već ispisane ili tiskane s imenom poduzeća i vašim imenom, još se osobno potpišite. Čak i najelegantnije čestitke bi trebale imati ručni potpis. Ako je više osoba navedeno kao pošiljatelj, sve bi se osobno trebale potpisati barem prezimenom.

Također bi bilo lijepo vidjeti napisanu adresu na kuverti. Tiskane adrese djeluju neosobno, kao da se radi o grupnoj pošti, automatskom slanju, a ne o osobnoj čestitci za blagdane koja bi trebala predstavljati ljudskost, čovječnost, a ne samo posao i novac. No ne treba biti previše osobna, te uvijek navedite i titulu osobe kojoj se obraćate.

Ostanite neutralni

Ne slave svi Božić, stoga je bolje izabrati čestitke na kojima nema religioznih poruka. Usredotočite se radije na želje za uspješnu novu poslovnu godinu i slično. Bez obzira kolike ste dobri s osobom kojoj se obraćate uzmite u obzir da bi i drugi u uredu mogli vidjeti tu čestitku te se suzdržite od osobnih komentara.

Pošaljite čestitke na vrijeme!

Nije svejedno jesu li čestitke stigle do 25.12. ili početkom prvog mjeseca.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

POPULARNO

Vrh