TEHNO

Kako Pinterest može pomoći vašem poslovanju?

Pinterest je postao vrlo ugledni društveni mediji, sada je odmah iza Twitter u popularnosti i najbrža je rastuća socijalna mreža na svijetu. Pinterest potiče više prometa prema web stranicama nego Twitter i LinkedIn zajedno.

Očito da s ovakvim mogućnostima ove popularne društvene mreže mogu učiniti jako puno za vašu tvrtku i poslovanje, a također za vašu online prisutnost, ali kao i sa svim marketinškim alatima i socijalnim mrežama, mora ga se pravilno koristi.

Osnovna ideja Pinterest socijalne mreže je stvoriti virtualne oglasne ploče (boards) na kojima onda zakačite vaše pribadače tj. slike (pin). Ploče su zamišljene kao kategorizacija, a svaka slika još može sadržavati i tekstualni dio koji opisuje ili označava ono što “pinate”. Neke od popularnih vrsta pinova su “dom”, “umjetnost”, “stil i moda”, “hrana”…

Pinterest može biti jako efikasano marketinško oružje i pomoći vašem poslovanju ukoliko ga počnete tako i upotrebljavate.

1. Otvorite poslovni profil

Nakon što odaberete kategoriju vašeg poslovanja, unesete sve podatke vaše tvrtke, dodajte opis vašeg poslovanja i postavite slike koji asociraju na vaš vizualni identitet. Također upišite vašu vašu web stranicu u  opisni dio vašeg Pinterest profila.

2. Potvrdite ili verificirajte vašu tvrtku na Pinterestu

Dodajte meta tag u back-end vaše web stranice tako da vas je moguće pronaći u web pretrazi. Također možete dodajte “Pin-it” gumb koji će omogućiti vašim posjetiocima web stranice da “pinaju” slike te ih  na taj način dijele preko Pinteresta i povećavaju vaš promet na web stranici.

Možete dodati i widget koji će prikazivati vaše pinove direktno na stranici.

3. Napravite ploče ili “boardove” i punite ih slikama ili “pinovima”

Kod stvaranja boardova napravite strategiju  u kojem smjeru ćete ići, tj. koje slike ćete pinati. To mogu biti vaši proizvodi, vaše osoblje, vaša lokacija prodajnog mjesta, vaše kampanje ili što god vam se čini da bi moglo biti interesantno vašim potencijalnim strankama.

  • Kvaliteta ispred kvantitete

Bolje je napraviti manje boardova s više slika nego da su vam boardovi poluprazni.  Također, slike veće kvalitete i boljeg izgleda imaju veće izglede da će se više dijeliti nego one lošije kvalitete.

  • Opisne ključne riječi

Važno je da koristite odgovarajuće ključne riječi na vašim pinovima, ali i boardovima. To će pomoći ljudima da lakše pronađu vaše slike, a onda će to rezultirati većim brojem  sljedbenika. Imena boardova bi trebali biti kao naslovnice u novinama, nešto što će privući ljude da ih otvore i pregledaju, dok bi opisi na slikama trebale biti što kraći i precizniji.

4. Povežite se s drugim društvenim mrežama

Povezivanje će vam pomoći u pronalasku vaših fanove s drugih društvenih mreža pa tako postoji velika vjerojatnost da ako vas prate na drugim društvenim mrežama da bi vas mogli pratiti i na Pinterestu. Prednost povezivanja je naravno povećavanje vaše online prisutnosti te veći doseg do vaših fanova s objavama.

5. Počnite pratiti vaše fanove i “re-pinajte”

Kao i na svakoj društvenoj mreži, dobro se povezati s istim profesionalnim industrijama i “re-pinati” ili “sherati” druge fotografije vaših fanova koje su relevantne za vaše poslovanje.

Zaključak

Pinterest je društvena mreža koja je isključivo fokusirana na vizualni dojam. Koriste ju pretežito žene i najbrža je rastuća platform za dijeljenje sadržaja. Ima izrazitu prednost u vizualnom prezentiranju vaših proizvoda i usluga.

Sumatra-logo-A

Amatersko vođenje ne bi trebalo biti problem, ali ako želite iskoristiti pun potencijal Pinteresta u vašem poslovanju, onda je možda najbolje angažirati marketinšku agenciju koja poznaje kretanje trendova i samu logiku ove društvene mreže te vam taj posao može napraviti puno bolje i profesionalnije.

POPULARNO

To Top