Putovanja

Kako pobijediti jet lag hranom ?

Svatko tko je putovao avionom preko nekoliko vremenskih zona zna koliko jet lag može biti naporan ( dehidracija, nesanica, dijareja), pogotovo ako ste otišli na kratki odmor.

Svatko tko je putovao avionom preko nekoliko vremenskih zona zna koliko jet lag može biti naporan ( dehidracija, nesanica, dijareja), pogotovo ako ste otišli na kratki odmor. Stoga vam donosimo 4-dnevni vodič kroz prehranu koji će vam pomoći ublažiti neugodne simptome jet leg-a.

3 dana prije putovanja

  • visokoproteinski doručak i ručak te večera sa velikim udjelom ugljikohidrata•
  • konzumirati kofein samo od 15 do 17 sati

2 dana prije putovanja

  • konzumirati samo lagane obroke poput salata, juha, voća, sokova,frapea

1 dan prije putovanja

  • ponovno konzumirajte visokoproteinski doručak i ručak te večeru s velikim udjelom ugljikohidrata
  • ne zaboravite ograničiti i unos kofeina

Dan putovanja

  • ograničite unos kofeina ujutro ako putujete prema zapadu ili između 18-23h ako putujete prema istoku
  • izbjegavajte alkohol i popijte čašu vode svaki sat
  • ako je dan u destinaciji u koju putujete pokušajte ne spavati u avionu i suprotno, ako je noć u destinaciji pokušajte spavati u avionu
Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

POPULARNO

Vrh