Prva pomoć

Kako se boriti protiv bolova u vratu?

Bolovi u vratu najčešće  nastaju jer su kralježnjaci  u nepravilnom položaju. Takvi bolovi nastaju najviše zbog sjedenja u nepravilnom položaju. Teško je izbjeći dugotrajno sjedenje, ako se radi o radnom mjestu na kojem dugo sjedite ili ako nekoliko sati čitate i slično, no možete se boriti protiv bolova u vratu te tako olakšati vratnim kralješcima.

Prije svega, treba početi od pravilnog držanja.

Što znači pravilno držanje?

Uši vam trebaju biti u ravnini s ramenima. Kukovi također trebaju biti u ravnini s ramenima, nevažno da li stojite ili sjedite. Ako sjedite, ruke bi trebali držati što bliže tijelu. Gledajte i da vam tipkovnica računala bude što bliže tijelu. Tako ćete se držati uspravnije, što bi tijekom vremena moglo smanjiti bolove u vratu.

Još jedan način kako se boriti protiv bolova u vratu je da postavite pravilno uredski stolac na kojem sjedite. Ako nemate taj razmak, prilagodite naslon uredske stolice ili dodajte jastuk.

Opustite ramena. Ukoliko su vam ramena napeta, imat ćete i bolove u vratu. Primjerice ne iskrivljujte rame na jednu stranu, dok držite telefon. Ne držite telefon između vrata i ramena, nego rukom. Također, bolove u vratu uzrokuje i podbočenje uz bradu jer stvara pritisak na kralješke.

Da bi izbjegli bolove u vratu, trebate prilagoditi i računalo. Zaslon računala treba biti namješten tako da ne trebate savijati vrat. Ekran treba biti u razini očiju. Ekran možete povisiti tako što ćete staviti knjige ispod njega.

Dok čitate knjigu, podignite je u razinu očiju kako ne bi naprezali vrat čitajući dok je na stolu. Isto pravilo vrijedi i za vaše smartphone. Ne naprežite vrat i držite smartphone u razini očiju. Ako morate dulje vrijeme provesti koristeći smartphone, nakon svakih 15 minuta se odmaknite od njega nakratko.

Važan faktor u borbi protiv bolova u vratu je dobar jastuk za spavanje. Jastuci od memory pjene su pogodni u borbi protiv bolova u vratu. Također je važno da se naspavate punih 6 do 8 sati kako se zbog pospanosti ne bi neispravno držali. Preporučuje se da spavate na leđima ili boku jer ako ležite na trbuhu možete imati probleme s vratnim kralješcima.

Vježbe za vrat također će vam pomoći u borbi protiv bolova u vratu. Okrenite glavu na lijevu stranu i držite 20 sekundi, a zatim okrenite vrat na desnu stranu te držite 20 minuta. Ponovite za svaku stranu tri puta. Uz to, lagano zabacite glavu unazad te držite 20 sekundi. Vježba za ramena također će pomoći u borbi protiv bolova u vratu. Vrtite ramena 30 sekundi unatrag te 30 sekundi naprijed.

Važno je da ne držite vrat dugo vremena u jednom položaju, naročito ako je to nepravilan položaj.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

POPULARNO

Vrh