Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Apple

Sve više kompanija se žali na naknade koje naplaćuje Apple App Store

Tvrtka Facebook je svoj stav potvrdila i u praksi, kroz svoju novu opciju podrške za kreiranje komercijalnih online događaja.

Foto: Pixabay

Facebook se pridružio sve većoj grupi tvrtki koje se javno žale na 30 posto naknade koju Apple prikuplja za plaćanja izvršena pute App Store-a, piše Tech Crunch.

Tvrtka Facebook je svoj stav potvrdila i u praksi, kroz svoju novu opciju podrške za kreiranje komercijalnih online događaja. Tvrtka je objavila da će podržati poslovanje tvrtki koje se bore da u ovim izmijenjenim uvjetima ostvare neki profit, pa na period od najmanje godinu dana neće naplaćivati postotak za organiziranje tih događaja. Dakle, to zapravo znači da će tvrtke koje se odluče za ovakvu vrstu događaja moći za sebe zadržati svu zaradu koju ostvare preko web i Android aplikacija.

Foto: Facebook

No, to neće biti tako s iOS-om, jer Apple uzima svoj postotak od svake uplate u svakoj aplikaciji koja se nalazi u njihovoj web trgovini. Tvrtka Facebook je bila vrlo direktna u načinu na koji je to javno obznanila. Iz tvrtke su rekli da su kontaktirali Apple i zamolili ih da smanje svoj postotak od 30% ili da korisnicima omoguće plaćanje putem Facebook Pay sustava, kako bi tvrtke mogle ostvariti što veću zaradu. Nažalost, u oba slučaja odgovor je bio negativan. Upravo iz tog razloga se na aplikacijama za iOS i Android nalaze različite informacije koje korisnici dobivaju prilikom plaćanja.

Do ovog poteza je došlo samo 24 sata nakon što je Fortnite uklonjen s App Store-a. Podsjetimo, Epic je aktivirao nov način plaćanja u Fortniteu, putem kojeg je pokušao zaobići visoki postotak naknade koju uzima Apple. Epic je odmah nakon uklanjanja Fortnitea iz App Store-a pokrenuo tužbu protiv tvrtke Apple, pa se čini da je Epic već duže vrijeme planirao napraviti tako nešto i spremio odgovor na Appleovu reakciju.

Iz Apple-a su odgovorili da ova pravila postoje od trenutka kad je App Store pokrenut i da ih oni ne planiraju mijenjati, jer smatraju da su konstruirana kako bi osigurala bolje iskustvo korisnika i kako bi se izbjegle situacije da se preuzmu aplikacije koje ne funkcioniraju.

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Xiaomi

Nakon što je u drugom kvartalu 2021. godine Xiaomi ostvario nevjerojatan skok prodaje od čak 83 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine,...

Aplikacije

Facebook Messenger je najavio da uvodi nove značajke i veću sigurnost u glasovne i video pozive. Popularna aplikacija za razgovore zabilježila je porast glasovnih...

Aplikacije

Kako se na Kubi nastavljaju prosvjedi zbog poteza koje vlada poduzima zbog pandemije koronavirusa i ekonomskih posljedica, kubanska je vlada poduzela mjere da ograniči...

Aplikacije

Sljedeći veliki korak Instagrama je pomoći svojim kreatorima sadržaja da zarade više novca. Tvrtka radi na nizu alata, uključujući Creator Shops, Affiliate Commerce i...

Oglašavanje