Pratite nas

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Tutoriali

Kako popraviti zvuk na mobitelu – 7 jednostavnih načina

kako popraviti zvuk na mobitelu

Ako se pitate kako popraviti zvuk na mobitelu, a zvuk jednostavno ne radi, ne brinite – postoji nekoliko jednostavnih koraka koje možete isprobati prije nego što odlučite posjetiti servis. Mobitel može izgubiti zvuk zbog raznih razloga, od neispravno postavljenih postavki, prljavštine u zvučniku, pa sve do softverskih grešaka.

Često se dogodi da je problem u jednostavnim stvarima, poput isključenog zvuka ili aktivirane funkcije “Ne ometaj”. U ovom članku pokazat ćemo vam kako popraviti zvuk na mobitelu korak po korak, bez potrebe za tehničkim znanjem. Ako mobitel nema zvuka, prije svega provjerite postavke glasnoće i isključite sve nepotrebne funkcije koje mogu blokirati zvuk.

Cilj ovog vodiča je pomoći vam da sami riješite problem kada zvuk na mobitelu ne radi i uštedite vrijeme te novac koji biste potrošili na popravak.

1. Provjera glasnoće

Prvi korak koji trebate poduzeti kada zvuk na mobitelu ne radi jest provjeriti je li glasnoća postavljena na odgovarajuću razinu. Možda se slučajno pritisnula tipka za smanjivanje glasnoće ili je mobitel u potpunosti utišan.

Kako provjeriti glasnoću:

1. Pritisnite tipku za povećanje glasnoće sa strane mobitela i provjerite mijenja li se indikator na ekranu.

2. Ako i dalje nema zvuka, idite u Postavke > Zvukovi (ili Zvuk i vibracije na Androidu) i provjerite je li zvuk za medije, pozive i obavijesti podešen na odgovarajuću razinu.

Ako ste već provjerili glasnoću i mobitel nema zvuka, idemo dalje s mogućim rješenjima.

2. Zvuk na mobitelu ne radi? Isključite “Tihi način” i “Ne ometaj”

Jedan od najčešćih razloga zašto zvuk na mobitelu ne radi je slučajno aktiviranje “Tihog načina” ili funkcije “Ne ometaj”. Ove funkcije utišavaju zvuk za obavijesti, pozive, pa čak i multimediju.

Kako isključiti “Tihi način”:

Na iPhoneu: Provjerite bočni prekidač – ako je pomaknut prema dolje, mobitel je u tihom načinu. Pomaknite ga prema gore kako biste ponovno uključili zvuk.

Na Androidu: Otvorite izbornik s brzim postavkama i provjerite je li ikona za “Tihi način” uključena. Ako jest, jednostavno ju isključite.

Kako isključiti “Ne ometaj”:

– Idite u Postavke > Zvuk i obavijesti > Ne ometaj (ili Do Not Disturb). Provjerite je li opcija aktivirana i isključite ju.

uključena funkcija ne ometaj na mobitelu

Ako nakon ovih koraka mobitel nema zvuka, postoji još nekoliko trikova koje možete isprobati.

3. Ponovno pokrenite mobitel

Često je jednostavno rješenje najbolje! Ako zvuk na mobitelu ne radi, možda je u pitanju privremena softverska greška. Ponekad aplikacije ili sustav sami po sebi uzrokuju probleme sa zvukom, a ponovno pokretanje mobitela može riješiti mnoge od tih problema.

Kako ponovno pokrenuti mobitel:

Na iPhoneu: Pritisnite i držite tipku za zaključavanje dok se ne pojavi opcija “Isključi”. Pomaknite klizač, pričekajte nekoliko sekundi i zatim ponovno uključite mobitel.

Na Androidu: Pritisnite i držite tipku za uključivanje/isključivanje, odaberite “Restart” ili “Isključi”, pričekajte nekoliko sekundi, a zatim ponovno uključite uređaj.

Ako nakon ponovnog pokretanja zvuk na mobitelu i dalje ne radi, vrijeme je da provjerimo druge moguće uzroke.

4. Provjera Bluetooth povezanosti

Još jedan mogući razlog zbog kojeg mobitel nema zvuka je povezanost s Bluetooth uređajem. Ako ste prethodno koristili slušalice ili zvučnik, zvuk može ostati preusmjeren na taj uređaj, čak i kada ga više ne koristite.

Kako isključiti Bluetooth:

1. Otvorite Postavke > Bluetooth i provjerite je li uređaj povezan s nekim zvučnim uređajem (poput bežičnih slušalica).

2. Ako je povezan, isključite Bluetooth ili prekinite vezu sa svim uređajima kako bi se zvuk vratio na zvučnik mobitela.

zvuk na mobitelu ne radi, priključen bluetooth uređaj

Ako Bluetooth nije krivac, a zvuk na mobitelu ne radi, idemo na sljedeći korak.

5. Čišćenje zvučnika i priključaka

Ponekad jednostavna fizička prepreka može biti razlog zašto zvuk na mobitelu ne radi. Prašina, prljavština ili čak sitni komadići tkanine mogu blokirati zvučnike ili ulaz za slušalice, uzrokujući probleme sa zvukom.

Kako očistiti zvučnike i priključke:

1. Koristite mekanu četkicu ili čačkalicu kako biste nježno očistili zvučnike.

2. Ako imate problem sa zvukom tijekom poziva, provjerite i mikrofon mobitela – ponekad nečistoće mogu utjecati na kvalitetu zvuka.

3. Za ulaz za slušalice, koristite pamučnu krpicu ili komprimirani zrak kako biste uklonili svu prljavštinu.

Nakon što očistite uređaj, ponovno testirajte zvuk. Ako i dalje mobitel nema zvuka, razmotrit ćemo softverska rješenja.

6. Ažuriranje softvera

Ponekad je problem u softverskoj nekompatibilnosti ili grešci, a najnovija ažuriranja mogu riješiti problem. Ako zvuk na mobitelu ne radi, provjerite imate li dostupna ažuriranja sustava.

Kako provjeriti i instalirati ažuriranja:

1. Na iPhoneu: Idite u Postavke > Općenito > Ažuriranje softvera i preuzmite dostupna ažuriranja.

2. Na Androidu: Idite u Postavke > Sustav > Ažuriranja sustava i provjerite ima li dostupnih nadogradnji.

Ako ažuriranje softvera ne riješi problem, posljednje rješenje je vraćanje mobitela na tvorničke postavke.

7. Mobitel nema zvuka i dalje? Pokušajte s vraćanjem na tvorničke postavke

Ako nijedna od prethodnih metoda nije pomogla, može biti potrebno vraćanje mobitela na tvorničke postavke. Ovaj korak izbrisat će sve podatke s uređaja, pa se pobrinite da napravite sigurnosnu kopiju prije nego što nastavite.

Kako vratiti mobitel na tvorničke postavke:

1. Na iPhoneu: Idite u Postavke > Općenito > Prenesite ili resetirajte iPhone > Resetiraj > Resetiraj se postavke.

2. Na Androidu: Idite u Postavke > Sustav > Napredno > Opcije resetiranja > Vraćanje na tvorničke postavke.

Nakon resetiranja, vaš mobitel bi trebao raditi kao nov, a zvuk na mobitelu bi se trebao vratiti.

mobitel nema zvuka, vraćanje mobitela na tvorničke postavke

Zaključak: Kako popraviti zvuk na mobitelu i što učiniti ako rješenja ne pomažu

Bez obzira na to je li problem u postavkama, softveru ili fizičkim preprekama, postoji mnogo načina kako popraviti zvuk na mobitelu. Nadamo se da su vam ovi savjeti pomogli, a ako problem i dalje postoji, najbolje je posjetiti stručnjaka kako biste dobili profesionalnu pomoć.

Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

1. Zašto je moj mobitel utišan čak i kad su postavke glasnoće na maksimumu? 

To se može dogoditi ako je aktiviran Bluetooth i mobitel je povezan s drugim uređajem poput bežičnih slušalica ili zvučnika. Prekinite vezu s tim uređajem ili isključite Bluetooth. Također, provjerite je li uključen “Tihi način” ili funkcija “Ne ometaj”, što također može utišati zvuk.

2. Mobitel nema zvuka tijekom poziva, što da radim? 

Ako nema zvuka tijekom poziva, moguće je da je mikrofon ili zvučnik za pozive blokiran prljavštinom. Također, provjerite postavke poziva – ponekad je problem u preusmjeravanju zvuka na Bluetooth uređaj. Ako koristite zaštitnu masku, provjerite ne blokira li ona zvučnik.

3. Može li oštećenje mobitela uzrokovati probleme sa zvukom? 

Da, fizička oštećenja mogu oštetiti unutarnje komponente mobitela, uključujući zvučnik. Ako ste mobitel nedavno ispustili ili ga izložili vodi, a zvuk na mobitelu ne radi, moguće je da je potrebna zamjena ili popravak zvučnika.

4. Što ako zvuk na mobitelu ne radi samo u određenim aplikacijama? 

Ako zvuk ne radi u samo jednoj aplikaciji, problem može biti u postavkama aplikacije ili samoj aplikaciji. Pokušajte ponovno instalirati aplikaciju, provjeriti dozvole za zvuk, ili se obratiti podršci aplikacije kako biste riješili problem.

5. Zašto mobitel nema zvuka nakon što sam spojio slušalice, iako su odspojene? 

Ponekad mobitel “misli” da su slušalice još uvijek spojene zbog problema s priključkom za slušalice. Isključite i ponovno uključite slušalice nekoliko puta ili očistite priključak kako biste riješili problem. Ako koristite Bluetooth slušalice, provjerite da nisu povezane.

6. Kako mogu provjeriti jesu li moji zvučnici oštećeni? 

Najjednostavniji način je reproducirati zvuk putem više različitih izvora (pozivi, videozapisi, glazba). Ako zvuk nema na svim izvorima, problem je vjerojatno u zvučniku. Ako se problem pojavljuje samo kod poziva ili multimedije, moguće je da je problem softverski.

7. Mogu li popraviti zvuk na mobitelu ako se ošteti tijekom ažuriranja? 

Ako je problem sa zvukom počeo nakon ažuriranja softvera, prvo pokušajte ponovno pokrenuti uređaj. Ako to ne pomogne, možete provjeriti imate li dostupna nova ažuriranja koja ispravljaju greške ili razmisliti o vraćanju uređaja na prethodnu verziju softvera, ako je moguće.

8. Kako mogu znati je li problem sa zvukom uzrokovan softverom ili hardverom? 

Ako problemi sa zvukom počinju nakon instalacije aplikacije ili ažuriranja, velika je vjerojatnost da je uzrok softverski. Ako ste nedavno ispustili mobitel ili ga izložili vodi, problem je vjerojatno hardverski. Softverske probleme često možete riješiti resetiranjem ili ažuriranjem uređaja, dok će hardverske probleme vjerojatno trebati popraviti stručnjak.

Možda će vas zanimati

Mobiteli

Pohvalno se piše o kineskoj kompaniji Vernee – i mi smo među takvima – čiji se telefoni diče izvrsnom kvalitetom i performansama. Jedan od...

Mobiteli

Bluboo Maya Max pametni je telefon kojeg njegova izrada, komponente i optimiziranost čine jednim od najozbiljnijih kandidata za kupovinu. Primarna, gotovo pa jedina svrha...

Mobiteli

Doogee X5 Pro je još jedan u nizu kineskih mobitela međutim realno gledajući nemaju svi love na bacanje da bi si mogli priuštiti bilo...

Mobiteli

Tvrtka Elephone upravo je pustila u pretprodaju svoj novi adut, model Elephone S7. Navedeni dolazi u dvije varijante: S7 s dijagonalom zaslona od 5,5 inča...