LeEco

Kraj je blizu: LeEco ugasio svoju američku internet-stranicu

Na tržištu je sasvim normalno da netko uspije, a da se netko ne probije. U mobilnoj telefoniji mnogi su potonuli već nakon prvog koraka, neki su neko vrijeme klimali a onda pokleknuli, a bilo je i giganata koji su tako epski tresnuli na leđa, da su njihovi primjeri ušli u povijest tehnologije kao sjajan primjer kako neke stvari ne raditi (mislim na Nokiu, dakako).

Negdje između tri spomenuta načina našao se LeEco, kineska kompanija koja je neko vrijeme bila primjer uspješnog telefonskog biznisa. Na domicilnom tržištu brzo su se probili, praveći high-end modele po vrlo pristupačnoj cijeni. Želeći diverzificirati portfelj prebacili su se i u druge grane (streaming video-sadržaja, produkcija filmova, proizvodnja električnih automobila), a zatim krenuli u osvajanje američkog tržišta.

Ekspanzija u Sjedinjenim Državama krenula je odlično: od praktički potpunog anonimusa postali su poželjna kupnja, jer je kombinacija odličnog hardvera i niske cijene formula koja ne može podbaciti. Ali avaj! Novac zarađen od prodaje telefona ulagali su drugdje (i u SAD-u su krenuli u biznis s električnim automobilima), što se negativno odrazilo na matično poslovanje. Da ne duljim, stvari su krenule nizbrdo i većina radnika u Sjevernoj Americi je otpuštena.

Iz kompanije su unazad par mjeseci slali signale kako su ponovno stali na noge, a izvršena je i krupna dokapitalizacija, čime se trebala sanirati financijska rupa koja je kočila normalno poslovanje. LeEco je, činilo se, ponovno stao na noge.

Ali stvari ipak nisu tako svijetle: unazad nekoliko dana njihova američka internetska stranica zjapi s porukom o “trenutnoj nedostupnosti zbog održavanja“. Sad bi već trebalo biti jasno kako LeEco rapidno tone, a američka grana je već toliko trula, da nisu u stanju niti svoju stranicu držati online.

Komentiraj

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Vrh